• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Meisje ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos [VOL!] :
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang(5 Jongens) :
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Nationaliteit: [Leerlingen van Hogwarts kunnen enkel uit Noord-Ierland, Wales, Schotland en Engeland komen!]
    Uiterlijk: [Mét foto]
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Patholoog schreef:
    Nogmaals; zijn alle mensen van Slytherin vrienden?


    Ik vind het goed (:


    -

    Enchanter schreef:
    (...)
    Ik neem aan dat ze allemaal wel goed bevriend zijn?
    Althans, dat leek mij het leukst. Misschien een beetje rivaliteit maar wel vriendschap ook


    Ja, dat leek mij ook het leukste.Ik zet Ivar dan sowieso neer als een goede vriend van Charlie.


    She was always looking for more..

    Iemand geïnteresseerd in een vriendschap - of whatever - met Tom? :']


    - Happiness resides not in possessions, and not in gold, happiness dwells in the soul. -

    Ganna schreef:
    Iemand geïnteresseerd in een vriendschap - of whatever - met Tom? :']


    Hij en June kunnen wel een beginnende vriendschap krijgen en ik denk dat hij en Charlie een beetje botsen qya karaktereigenschappen, maar ook weer geen vijanden zijn. Is dat goed?


    She was always looking for more..

    Verityy schreef:
    (...)

    Ik vind het goed (:


    Jeej. Oeh! Nog vier minuten en het is woensdag. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Iemand enig soort van relatie met Marcus?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Vivir schreef:
    (...)

    Hij en June kunnen wel een beginnende vriendschap krijgen en ik denk dat hij en Charlie een beetje botsen qya karaktereigenschappen, maar ook weer geen vijanden zijn. Is dat goed?


    Yeshure :]
    Tom zal het leuk vinden dat hij niet helemaal alleen is x'D


    - Happiness resides not in possessions, and not in gold, happiness dwells in the soul. -

    Ganna schreef:
    (...)

    Yeshure :]
    Tom zal het leuk vinden dat hij niet helemaal alleen is x'D


    Alright. :]

    Walkers schreef:
    Iemand enig soort van relatie met Marcus?


    Hij en Charlie komen van dezelfde school, dus leek het mij wel leuk als die een vriendengroep zijn, als jij dat ook goed vindt.
    June mag hem denk ik sowieso niet omdat hij in Slytherin zit.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Hij en Charlie komen van dezelfde school, dus leek het mij wel leuk als die een vriendengroep zijn, als jij dat ook goed vindt.
    June mag hem denk ik sowieso niet omdat hij in Slytherin zit.


    MooiMooi (flower)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Verityy schreef:
    Iemand nog vrienden met Lily, ze is een beetje lonely?

    En wilt iemand een relatie met mijn jongen? Dan kan ik zijn karakter een beetje aanpassen aan die van jou


    -

    Verityy schreef:
    (...)


    Ik denk dat Ivar ze beiden wel goed zal mogen. So maybe vriendschap enzovoort?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    Ik denk dat Ivar ze beiden wel goed zal mogen. So maybe vriendschap enzovoort?


    Yes is leuk (:


    -

    Is er maybe ook iets van een rooster? En hoe zit het eigenlijk met de vakken? Moeten we die ook kiezen?


    She was always looking for more..

    Goeie vraag^^

    Also, verder nog iemand een relatie (no love, die gast is zo blind als een - pasgeboren kitten? - als het op liefde aankomt, ik doel eerder op een vriendschap) met Tom wil?


    - Happiness resides not in possessions, and not in gold, happiness dwells in the soul. -

    Christian Alaric Westfield.
    "A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"




    Naam: Christian Alaric Westfield.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Leerjaar: 6.
    Afdeling op Hogwarts: Gryffindor.
    Bloedstatus: Pure blood.
    Nationaliteit: Engelse.
    Uiterlijk: [FC Drew van Acker] Christian is redelijk lang gebouwd, hij is 1.86 en daarmee steekt hij toch wel een kop boven de meeste mensen uit. Hij is erg breed en gespierd gebouwd en daarbij sport hij ook erg veel waardoor hij nog sterker is. Christian heeft blond haar met verschillende natuurlijke highlights wat eigenlijk altijd warrig zit, wat hij er ook aan doet. Christian is knap te noemen, hij heeft een scherpe kaaklijn en hoog liggende jukbeenderen. Hij heeft een lichte huidskleur die bij de minste zon al heel bruin wordt. Christian heeft een smalle en lange neus en daaronder liggen zijn lippen die ook redelijk smal zijn.
    Innerlijk: Christian is een sociaal en open persoon. Hij kan goed praten en mensen luisteren ook naar hem. Christian is het persoon dat veel volwassener overkomt voor zijn leeftijd, daarom nemen volwassenen hem ook vaak serieus. Christian heeft erg de neiging om mensen te beschermen. Hij wilt graag dat iedereen zich op zijn gemak voelt in zijn omgeving maar dat gebeurd eigenlijk automatisch al door zijn positieve uitstraling. Christian kan er absoluut niet tegen als mensen tegen hem liegen en zelf zou hij bijna altijd de waarheid vertellen. Wanneer je Christian echt boos wilt maken moet je zijn geliefden kwaad doen. Christian is niet erg vergevingsgezind dus je zal het niet snel goed kunnen maken. Christian is heel erg standvastig en heeft een enorm doorzettingsvermogen. Hij zal nooit opgeven. Christian is erg slim, hij doorziet dingen die de meeste mensen niet zouden begrijpen. Christian is een goede vriend, hij zal het altijd voor je op nemen en er altijd voor je zijn.
    Relaties:
    Ivar: Christian en Ivar worden vrienden.
    Aemilia: Christian en Aemilia worden goede vrienden.
    Shaylene: Christian en Shaylene worden beste vrienden.
    Charlie: Christian en Charlie worden vrienden.
    Amelie: Christian en Amelie worden goede vrienden.
    Nathan: Christian en Nathan zijn vrienden.
    Lauren: Christian en Lauren zijn vrienden.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:08 ]


    -