• Deze roleplaygame was al eerder actief, maar is dood gevallen. Hierbij open ik hem opnieuw!


    Het is het zesde jaar voor sommige kinderen op Hogwarts, Beauxbatons en Durmstrang. Sommige leerlingen van Beauxbantos en Durmstrang worden overgeplaatst naar Hogwarts om daar hun laatste twee jaar af te maken. De nieuwe leerlingen zijn onder de indruk van hoe alles op Hogwarts er aan toe gaat. Alle voorheen gaande vrienden van de oud-leerlingen van Beauxbatons en Durmstrang worden gesplitst in andere afdelingen. Echt hierdoor,voelen ze zich niet erg thuis op Hogwarts.


    Leerlingen van Hogwarts:
    - Lauren Tania Sharrow ~ Ravenclaw ~ Minewt
    - Indiana Kiandria Falon ~ Slytherin ~ EdwardSheeran
    - Jongen ~ Ravenclaw ~ Luke_Pinguin
    - Nathan Dylan Belladonna ~ Gryffindor ~ Minewt
    - Rose Black ~ Slytherin ~ Patholoog
    - Lily Anna Hale ~ Slytherin ~ Verityy
    - Meisje ~ Slytherin ~ Alastor
    - Meisje ~ Gryffindor ~ Newt_Runner
    - Tom Writer ~ Ravenclaw ~ Ganna
    - Christian Alaric Westfield ~ Gryffindor ~ Verityy

    Leerlingen van Beauxbantos [VOL!] :
    - June Mercendes ~ Hufflepuff ~ Vivir
    - Aemilia Mae Decroix ~ Gryffindor ~ Piaffe
    - Shaylene Gabrielle Devien ~ Ravenclaw ~ Rosea
    - Amelie Maurelle Leroy ~ Gryffindor ~ Verityy
    - Meisje ~ Luke_Pinguin

    Leerlingen van Durmstrang(5 Jongens) :
    - Sebastian Olivier Bloom ~ Hufflepuff ~ Lost_Voice
    - Ivar Morten Walberg ~ Ravenclaw ~ Enchanter
    - Marcus Malthes Karkanov ~ Slytherin ~Walkers
    - Minho Orlando Kueane ~ Hufflepuff ~ Minewt
    - Charles Vjazemski ~ Gryffindor ~ Vivir

    Lijstje dat je moet invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Op welke school zat hij of zij:
    Afdeling op Hogwarts:
    Bloedstatus:
    Nationaliteit: [Leerlingen van Hogwarts kunnen enkel uit Noord-Ierland, Wales, Schotland en Engeland komen!]
    Uiterlijk: [Mét foto]
    Innerlijk:
    Relaties:
    Extra:


    -Gebasseert op de Harry Potter boeken.
    - Je mag maximaal 3 karakters.
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b. Evenals afdelingen.
    - Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 12:44 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omygod, Minho van de Maze Runner gwn (H)
    Okee zullen Minho en Shay dan goede vrienden worden?;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat gij wilt.


    Goede?


    -

    Verityy schreef:
    (...)

    Goede?


    Oke. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sorry voor het speel én praat topic niet online te zetten gisteren. Het was me ontglipt. Vanavond zal die ook niet komen gezien ik niet zeker weet of ik naar de buren moet even bij de kinderen blijven in verband met iets wat ook mij overstuur heeft gemaakt net.
    Beiden zullen of morgen of zondag komen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    Sorry voor het speel én praat topic niet online te zetten gisteren. Het was me ontglipt. Vanavond zal die ook niet komen gezien ik niet zeker weet of ik naar de buren moet even bij de kinderen blijven in verband met iets wat ook mij overstuur heeft gemaakt net.
    Beiden zullen of morgen of zondag komen.


    Geen probleem! Ik wens je in ieder geval sterkte met het geen wat jou overstuur heeft gemaakt!


    take me back to the basics and the simple life

    Minewt schreef:
    Sorry voor het speel én praat topic niet online te zetten gisteren. Het was me ontglipt. Vanavond zal die ook niet komen gezien ik niet zeker weet of ik naar de buren moet even bij de kinderen blijven in verband met iets wat ook mij overstuur heeft gemaakt net.
    Beiden zullen of morgen of zondag komen.


    Geeft niet hoor, veel sterkte met het gene wat je overstuur heeft gemaakt. Neem je tijd hoor, we kunnen allemaal denk ik nog wel wachten totdat het speeltopic en praattopic wordt geopend. Als je met iemand over wilt praten kan je me altijd een pb'tje sturen (:


    -

    Kan ik nog een hufflepuff meisje reserveren of is alles helemaal vol?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 10:27 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Kan ik nog een hufflepuff meisje reserveren of is alles helemaal vol?


    Het is helemaal vol ja.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga vandaag het speeltopic openen denk ik.
    Het praattopic zal zo komen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het praattopic!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Minewt schreef:
    Minho Orlando Kueane



    † Leeftijd † Minho is zeventien jaar oud. En hij is geboren op 7 oktober 1997.
    † Leerjaar † Het zevende leerjaar.
    † Op welke school zat hij of zij † Durmstrang, maar hij is hier vanaf getrapt door iets te doen in de trans van een docent vervloeken toen hij erg boos was. Dit waarderden ze daar niet.
    † Afdeling op Hogwarts † Hufflepuff. Wat hij zelf ergens gek vindt, en ook weer niet.
    † Bloedstatus † Hij is een volbloed tovenaar, en hij is hier ook trots op.
    † Nationaliteit † Hij is half Engels, en half Bulgaars. En zijn Bulgaars accent die soms wordt vermengd met een Engels accent zou voor sommige mensen die hij net ontmoet 'grappig' klinken. Maar zijn omgeving is het gewend.
    † Uiterlijk † [FC: Daniel Sharman] Zijn donkerblonde haren zijn redelijk krullerig en meestal liggen deze op zijn hoofd. Voor hem is zijn haar goed doen er enkel een hand door halen. Hij is ongeveer 1 meter en 80 centimeter lang en dit is gemiddeld voor een jongeman. Minho heeft ijsblauwe ogen die je kil aankunnen kijken. Al ze meestal met pret lichtjes er in staan. Hij heeft een lichte huid die niet erg snel bruin wordt.
    In zijn vrije tijd draagt hij het liefste makkelijke kleding.
    † Innerlijk † Als er iemand zwaar sarcastisch kan zijn dan is het Minho wel. Want meestal bedoeld hij iets sarcastisch en dit waarderen sommige mensen niet. Echter maakt hem dit niet veel uit, gezien hij gewoon zo is. Hij kan nog redelijk snel boos worden, al dit bij vrienden en familie wat langer duurt. Zijn geduld raakt echter nooit op, en hij vindt dit ergens in combinatie met zijn korte lontje redelijk raar. Maar hij blijft daar niet lang over nadenken. Minho is iemand die niet snel zijn vrienden zal verraden en trouw aan ze blijft. Hij zou er altijd voor ze zijn en hun helpen met problemen. En wanneer jij zijn vrienden wat aandoet, kun je je wel bergen.
    Zelf blijft hij niet stil staan bij gebeurtenissen maar gaat gewoon door met het leven zoals hij het wil hebben. Hij is doelbereikend, en wanneer dit niet lukt is het tijd verspilling. Arrogantie heeft Minho ook wel, gezien zijn trots redelijk hoog ligt.
    Over het algemeen is hij een vrolijk iemand die zo nu en dan in eens druk kan zijn. Maar meestal is hij een rustig persoon die kalm blijft in de situaties waar anderen juist in paniek raken. Gevoelens tonen kent hij niet, tenminste pijn en verdriet. Dit houdt hij voor zich.
    † Relaties † Who wants too?
    † Extra † x


    En ook Minho is af c:
    Ik zet iedereen erbij hier in het topic, en ga dan het speeltopic openen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Jessica McLean maar iedereen noemt haar Jazz
    Leeftijd: 15
    Leerjaar: 5e
    Op welke school zat hij of zij: Hogwarts
    Afdeling op Hogwarts: Griffyndor
    Bloedstatus: Volbloed heks
    Nationaliteit: [Leerlingen van Hogwarts kunnen enkel uit Noord-Ierland, Wales, Schotland en Engeland komen!] Ze komt uit Wales
    Uiterlijk: [Mét foto] Ze heeft lang bruin haar tot haar onderrug, ze is ongeveer 1.71 lang en erg slank, ze heeft hele aparte ogen zoals je op de foto ziet
    Innerlijk: Jazz zal altijd voor haar vrienden klaar staan. Ze is heel aardig tegen iedereen en als je een probleem hebt zal ze altijd naar je luisteren, advies geven en helpen ook als ze dan problemen kan krijgen. Maar pas op als je aan haar vrienden komt, want ze kan heel goed toveren en is heel dapper. Ze doet alles voor haar vrienden helaas word hier wel eens misbruik van gemaakt.
    Relaties: Beste vriendin van een meisje uit Griffyndor
    Extra: Haar beste vakken zijn verzorging van fabeldieren en verweer tegen de zwarte kunsten, haar slechtste vak is waarzeggerij. Ze heeft een grote zwarte uil die Blackjack heet.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 9:59 ]


    If we loose the right to be different, we loose the right to be free #Nelson Mandela