• Prison for the gifted.


          Ergens in de rimboe, ver verborgen in het hart van Afrika ligt een verlaten gevangenis – niemand weet hier echter van. De omgeving is omringt door prachtige bloemen, exotische dieren en vooral veel bossen waardoor er niet naar om wordt gekeken.
          Al jaren raken er mensen vermist rondom deze gevangenis, maar nog nooit is hij gezien door iemand die ervan weg heeft kunnen lopen. Er zijn maar twee manieren om deze gevangenis te kunnen zien. Bij optie één kom je er niet levend weg, en bij optie twee kom je er vast te zitten.
          Een groep enorm verschillende mensen uit verschillende landen, die totaal geen connectie hebben met elkaar zitten er vast. Ze zitten er vast in een celblok, waar ze echter niet vast zitten in een individuele cel. Er zijn douches en dergelijke, en ze krijgen gewoon eten. Ze weten echter niet van wie, of wat.
          Totdat de “gevangenisbewakers” spontaan in het licht treden en met een onzin verhaal komen, tenminste dat is wat het willekeurige groepje personen denkt. Het blijkt dat ze een doel hebben om kwaad de bestrijden. Ze bezitten krachten, maar die moeten alleen nog opgewekt worden.

    Rollen.

    Vrouwen.
    × Olivia Kassidy Jenkins. || Sheamus || Beeld overdracht. || 1.4
    × Breanna 'Anna' Isadore Bellisario. || Rosea || Bovenmenselijke kracht. || 1.5
    × Bezet. || Miyano || Energieballen.
    × Phallon `Phee` Callee Grant. || Gently || Genezingskrachten. || 1.3
    × Kiesa Rae Ellestad. || MAYBENOT || Super flexibiliteit. || 1.4
    × Colette Francis Scotts. || Frary || Genezingskrachten. || 1.5

    Mannen.
    × Tanner Cade Knight. || Kayfabe || Bovenmenselijke kracht. || 1.1
    × Nikau Williams. || Crixus || Genezingskrachten. || 1.4
    × Timothy "Tommy" Martch. || Eloquentiae || Beeld overdracht. || 1.6
    × Randell Walton. || Bostick || Genezingskrachten. || 1.4
    × Bezet. || Luke_Pinguin || Energieballen.
    × Howard Felix Smith. || Kayfabe || Super flexibiliteit. ||1.7


    Invullen.

    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Afkomst.
    × Kracht.
    × Hoe lang daar.
    × Hoe kwam hij/zij daar.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Relaties.
    × Extra.


    Krachten.

    Primaire krachten, inclusief de secondaire krachten staan erbij.
    » Energieballen. Energieballen vanuit je handen kunt maken, en natuurlijk afvuren.
          × Energieschild. Een schild waardoor je jezelf en eventueel een ander kunt beschermen.
          × Energiestralen. De vooruitgang die je boekt na de energieballen.
          × Deflectie kracht. Dit is de ultieme kracht hierin, hiermee kun je de aanvallen weerkaatsen.

    » Genezingskrachten. De mogelijkheid hebben om anderen te genezen.
          × Energie vampirisme. Krachten opzuigen van anderen.
          × Opwekkingskracht. Het vermogen om dieren of mensen weer tot leven te wekken.
          × Lichaamswisseling. De mogelijkheid om in een ander lichaam te treden, dood of levend.

    » Bovenmenselijke kracht. Sterker zijn dan de gemiddelde mens.
          × Super snelheid. Sneller kunnen bewegen dan het menselijk oog kan zien.
          × Onzichtbaarheid. De mogelijkheid om voor een bepaalde tijd niet gezien te worden.
          × Duplicatie. Meerdere personen van jezelf creëren die dezelfde krachten bezitten.

    » Super flexibiliteit. Een enorm soepel lichaam bezitten, dit is echter vermoeiend.
          × Zijwaartse zwaartekracht. Tegen muren op kunnen lopen of kruipen.
          × Levitatie. De mogelijkheid om lichtelijk te zweven en daardoor geluidloos te bewegen.
          × Vliegen. Voor een bepaalde tijd kunnen vliegen, dit is echter niet al te lang.

    » Beeld overdracht. Dankzij aanraking de mogelijkheid hebben beelden te ontvangen/sturen.
          × Illusie. Iemand iets in zijn/haar hoofd planten dat er niet is, door middel van aanraking.
          × Emotie-projectie. De mogelijkheid iemand iets te laten voelen, geen aanraking nodig.
          × Gedachtecontrole. Eigenlijk is dit gewoon iemand laten doen wat jij wilt, geen aanraking.

    We beginnen ermee dat enkel één jongen en één meisje de kracht kunnen bezitten.


    Regels.

    » Minimum van 200 woorden.
    » Eén personage per persoon.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Geen perfecte personages.
    » Niemand kan elkaar kennen van voor de gevangenis.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic.


    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 14:17 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Jonathan is bijna af. Is het trouwens een probleem als ik zijn naam verander?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Jonathan is bijna af. Is het trouwens een probleem als ik zijn naam verander?


    Oh fijn om te horen. c: En natuurlijk niet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ben ik nou echt de enige die eerst haar hele rol afmaakt en dan past hier post? :']
    +God, Madelin gaat zo een erge hell zijn voor ieder persoon hier.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Ben ik nou echt de enige die eerst haar hele rol afmaakt en dan past hier post? :']
    +God, Madelin gaat zo een erge hell zijn voor ieder persoon hier.


    Ik ook bijna altijd. Enkele aanpassingen worden er meestal gedaan though. c:
    Oh ik ben nu erg benieuwd! Klinkt cool.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik ook bijna altijd. Enkele aanpassingen worden er meestal gedaan though. c:
    Oh ik ben nu erg benieuwd! Klinkt cool.


    Haha ja, ik maak de mijne altijd -de nieuwere- tussen de 2000/3000 woorden. En dan eerst nog 3 uur even laten liggen dan nog een verbeteren.
    En haha, ze is een beetje twisted. ^.^ Om je een hint te geven.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    × Naam. Timothy "Tommy" Martch
    × Leeftijd.
    21 jaar oud en op 25 december geboren.
    × Afkomst.
    Canada
    × Kracht.
    Beeldoverdracht
    × Hoe lang daar.
    Hij zit er momenteel drie jaar, maar de jaren hebben hem ongelooflijk veranderd. Hij is er terecht gekomen, omdat hij zijn schoolklas heeft neergeschoten. Dit deed hij, omdat ze hem 'niet zagen' en hij wilde laten zien dat hij bestond. Dit deed hij op zijn zeventiende. Maar in de gevangenis ging het niet goed, hij werd gek in een afgesloten cel en moest constant aan de zware kalmeringsmiddelen. Op zijn achttiende is hij ontsnapt en gevlucht naar de rimboe, waar hij een tijdje zat. Hij vond de gevangenis en hoopte daar een veilige plek te vinden. Tommy is er nooit meer uitgekomen.
    × Innerlijk.
    Hoe tegenstrijdig het ook klinkt als je kijkt naar zijn verleden, Tommy is iemand die dingen uit goede bedoelingen doet. Juist door de moorden die hij heeft gepleegd, denkt hij nu extra bewust na over wat hij doet.
    Hij is vrij angstig en stil, maar dit komt vooral omdat hij snel geïntimideerd is door anderen. Hij heeft snel het idee dat anderen iets tegen hem hebben, wat zich uit in het feit dat hij zich nogal stil houdt.
    × Uiterlijk.
    [FC: Dylan o'Brien] Tommy heeft een lichte huid en bruine sprankelende ogen. Onder zijn ogen staan standaard donkere kringen, tegen het rode/paarse aan. Hij is best een knap iemand, maar door slaapgebrek en de wonden die hij in zijn slaap bij zichzelf aanbrengt, ziet hij er een stuk minder leuk uit.
    × Relaties.
    Misschien iemand die als een soort zorgzame vriend/vriendin is.
    × Extra.
    Je zou kunnen zeggen dat Tommy een klein beetje is doorgedraaid. Hij kan zich nog wel gedragen, maar hij heeft altijd nachtmerries en raakt soms het verschil tussen werkelijkheid en gedachten kwijt. Door de nachtmerries beweegt hij veel in zijn slaap, maar verwondt zichzelf ook. Zo loopt hij regelmatig rond met krassen op zijn gezicht en armen.



    Ik hoop dat het zo goed is, maar ik zit nu op mijn telefoon :')

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 17:22 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Miyano schreef:
    (...)

    Haha ja, ik maak de mijne altijd -de nieuwere- tussen de 2000/3000 woorden. En dan eerst nog 3 uur even laten liggen dan nog een verbeteren.
    En haha, ze is een beetje twisted. ^.^ Om je een hint te geven.


    Wow. Dat zijn nogal wat woorden. xd Zoveel vaste informatie kan ik echt niet geven over een personage hoor, haha. xd
    & Can't wait. Ze klinkt awesome. c: Ik vind die aparte characters zoveel meer diepgang hebben he. x:

    @ Eloquentiae; Het is geen echte gevangenis hé. Hij is verlaten en zo, dus er gebeurd daar niets meer. Ze worden daar enkel vastgehouden door mensen die ze nooit gezien hebben. Al vind ik je verhaal tot nu toe wel leuk, dat moet ik toegeven. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Wow. Dat zijn nogal wat woorden. xd Zoveel vaste informatie kan ik echt niet geven over een personage hoor, haha. xd
    & Can't wait. Ze klinkt awesome. c: Ik vind die aparte characters zoveel meer diepgang hebben he. x:

    @ Eloquentiae; Het is geen echte gevangenis hé. Hij is verlaten en zo, dus er gebeurd daar niets meer. Ze worden daar enkel vastgehouden door mensen die ze nooit gezien hebben. Al vind ik je verhaal tot nu toe wel leuk, dat moet ik toegeven. c:


    Whoops, then I'll touch it up a little. Dan doe ik gewoon dat hij er per ongeluk gekomen is, maar dat al eerder heeft gedaan


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Miyano schreef:
    Ben ik nou echt de enige die eerst haar hele rol afmaakt en dan past hier post? :']
    +God, Madelin gaat zo een erge hell zijn voor ieder persoon hier.


    Ik doe dat eigenlijk ook altijd maar ik heb haar al sinds gistermiddag open staan en het lukt me niet om de laatste finishing touches te vinden dus post ik haar maar gewoon. En I'm looking forward to that. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ^ Ik post mijn post opnieuw als hij af is en verwijder de oude. Zo komt hij er niet dubbel in dat stierlijk vervelend is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    ^ Ik post mijn post opnieuw als hij af is en verwijder de oude. Zo komt hij er niet dubbel in dat stierlijk vervelend is (:


    Dat is echt een van de vervelendste dingen ooit ja. Allemaal halve lijstjes. Vooral wanneer je alles in de beginpost neerzet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Dat is echt een van de vervelendste dingen ooit ja. Allemaal halve lijstjes. Vooral wanneer je alles in de beginpost neerzet.


    Juup, of dat gequote, daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan. Daarom vraag ik altijd in mijn eigen rpg of ze hun rol opnieuw willen posten zonder te quoten en de oudere verwijderen of dat ze melden dat hij af is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 18:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Juup, of dat gequote, daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan. Daarom vraag ik altijd in mijn eigen rpg of ze hun rol opnieuw willen posten zonder te quoten en de oudere verwijderen of dat ze melden dat hij af is.


    Ik leer het wel, enkel te laat. Maar dat is wel een idee ja, want nu is het echt enorm onoverzichtelijk


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ik leer het wel, enkel te laat. Maar dat is wel een idee ja, want nu is het echt enorm onoverzichtelijk


    Maak even een praattopic aan ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Wow. Dat zijn nogal wat woorden. xd Zoveel vaste informatie kan ik echt niet geven over een personage hoor, haha. xd
    & Can't wait. Ze klinkt awesome. c: Ik vind die aparte characters zoveel meer diepgang hebben he. x:

    @ Eloquentiae; Het is geen echte gevangenis hé. Hij is verlaten en zo, dus er gebeurd daar niets meer. Ze worden daar enkel vastgehouden door mensen die ze nooit gezien hebben. Al vind ik je verhaal tot nu toe wel leuk, dat moet ik toegeven. c:


    Geloof mij, je leert het. Ik heb een hele lange tijd mijn eerste rol gezocht. En ik heb mij nooit zo geschaamd ^.^ + Ik vind het fijner hoe uitgebreider, want dit betekend dat ik meer informatie heb hoe ik haar in haar karakter kan houden. Maar ik schrijf er meestal ook in wat ik wil laten groeien in een notitie dus. ^.^ Post het alleen nooit bij de rol. :']
    Haha, ik wee niet of je haar apart kan noemen. Maar ze gaat echt klassen bitch nummer 1 zijn :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial