• The Murderer




    Op een nacht wordt een meisje, Rose, bruut vermoord. Het komt als een schok aan voor al haar nabestaanden en ook voor de mensen die in dezelfde stad wonen. Velen kennen het meisje en het feit dat ze was vermoord is als een dreun voor hun. Op het plaats delict wordt er een briefje gevonden, met tien namen erop. Eronder staat ik bloed geschreven; Zij zijn de volgenden.
    De politie grijpt gelijk in en stuurt alle mensen die op het briefje staan naar het buitenland toe. Daar schuilen ze in een groot afgelegen huis. Sommigen protesteren, maar anderen gaan gewoon mee. Mensen kennen elkaar al en anderen niet, maar of ze elkaar nou kennen of niet, mogen of niet, ze moeten met elkaar zien op te schieten totdat de moordenaar wordt opgepakt. De politie is ondertussen alles aan het uitzoeken in het thuisland van het meisje. Ze denken dat de kinderen veilig zijn in het huis en de bewaking die ze daar naartoe brengt, gaat dan ook gelijk weer weg.
    Ze denken dat ze veilig zijn tot er vreemde dingen beginnen te gebeuren. Verwondingen komen en dingen verdwijnen. Spanning loopt op in het huis en het lijkt erop dat de moordenaar onder hun is. Maar wie is het? En kunnen ze de moordenaar pakken voordat hij toeslaat?


    Als je de moordenaar wilt zijn, stuur dan een pb naar @NatsuDragneel toe! Zij zal de moordenaar kiezen.

    Meisjes

    †† Rose Felicia Romano || 1,4

    † Lily Katherine Harding || Verityy || 1,10
    † Violet Luna Romano || Forman || 1,7
    † Phoebe Daye Chapman || Frary || 1,2
    † Gereserveerd door Mashtonx
    † Evangeline Isilde Curtis || Cogitatio || 1,3
    † Christal Monique Alice Smith || StoryWriterx ||1,10
    † Lavender `Lavy` Chanelle Moore || Gently || 1,7

    Jongens

    † Luca Eathan Reynold || KiIi || 1,7
    † Gavin Felix Stump || Kayfabe || 1,4
    † Francis Haselton || OneColdDay || 1,2
    † Demian Wright || FairyGothMother || 1,2
    † Jason Daniel Harding || Rosea || 1,6
    † Gereserveerd door Luke_Pinguin
    † Tyler ‘Ty’ Nicholas Joseph || Anobrain || 1,5

    Regels

    † Minimaal 300 woorden schrijven.
    † Graag melden als je een nieuwe usernaam hebt, of als je een tijdje niet kan reageren.
    † Probeer minimaal één keer in de week te reageren.
    † Geen ruzie, maar dit mag natuurlijk wel in de RPG.
    † Geen perfecte personages.
    † ABN
    † Bestuur alleen je eigen personage.


    † Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor contact met Rose:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oeh, ik twijfel :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een jongen reserveren?


    Seasons will change, but I shall remain

    Naam:


    Phoebe Daye Chapman

    Leeftijd:
    27

    Innerlijk:
    Zorgzaam.
    Phoebe is een erg zorgzame vrouw en voelt zich gedwongen om mensen te beschermen. Ze heeft moederlijke instincten en kan er niet goed tegen als mensen zich niet goed voelen of angstig zijn. Cijfert zichzelf met liefde weg voor anderen.
    Intuïtief.
    Phoebe volgt altijd haar instincten en haar gevoel en hart in plaats van haar brein. Ze doet dingen omdat ze haar goed lijken en niet omdat ze er lang over nagedacht heeft. Het is niet zo dat ze impulsief is, maar als zij het gevoel heeft dat iets het juiste is zal ze haar gevoel volgen.
    Warm.
    Ze is een hele liefdevolle vrouw en heeft altijd het beste met anderen voor.
    Angstig.
    Phoebe laat het niet graag zien, maar ze vindt eigenlijk heel veel eng. Ze heeft nachtmerries en heeft vooral angsten voor het onbekende en dingen waar ze niets aan kan veranderen. Heeft daarnaast ook nog fobieën; is als de dood voor kleine ruimtes, insecten, het donker en de dood.
    Nerveus.
    Als Phoebe ook maar een beetje zenuwen of angst voelt gaat ze dwangmatig dingen doen. Dat kan zijn schoonmaken of het tot vermoeiends aan toe controleren van bepaalde handelingen.

    Uiterlijk:
    Als klein kind al was Phoebe heel lang en dit is nu nog steeds zo; in combinatie met een slanke figuur steekt ze met haar 1.87 overal bovenuit. Haar Italiaanse afkomst wordt verraden door haar bruine haar en donkerbruine ogen. Ze heeft amandelvormige ogen die nog meer benadrukt worden door haar wenkbrauwen, die ze altijd perfect verzorgt. Haar volle lippen en strakke kaaklijn zijn haar trots en ze doet altijd enorm haar best op haar make-up om alles nog beter uit te laten komen. Ze kleedt zich voornamelijk in rokjes en jurkjes, maar zorgt er altijd voor dat ze er vrouwelijk uitziet. Ze heeft de naam van haar overleden dochtertje, Iris, op haar pols laten tatoeëren.

    Wat voor contact met Rose:
    Phoebe heeft in het gezin opgepast als tiener.

    Geschiedenis:
    Ze is de dochter van een homoseksueel stel, die haar uit Italië adopteerden. Phoebe had een hele gelukkige jeugd met haar twee vaders en haar oudere broer, een jongen geadopteerd uit Indonesië. In haar tienerjaren paste Phoebe op in het gezin van Rose om een zakcentje bij te verdienen en ze ontwikkelde een sterke band met de familie. Phoebe ontmoette op haar achttiende haar vriend, Jim, en op haar twintigste woonde het stel samen. Na drie jaar samenwonen volgde een verloving en nog voor het huwelijk plaats kon vinden beviel Phoebe van een dochtertje, Iris. Het meisje mocht maar 2 maanden oud worden, toen ze overleed aan “sudden infant death syndrome”, ook wel bekend als wiegendood. Haar relatie met Jim strandde en de twee zijn nu ongeveer een jaar uit elkaar.

    Extra:
    Heeft een voorliefde voor Fleetwood Mac.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 15:31 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    StoryWriterx; Sorry, jij bent de zesde persoon voor een meisje en voor nu wil ik nog max. 5 meiden hebben. Ik zet dan nu ook een stop op de meisjes, maar als het weer gelijk is, zou het van mij wel mogen. Tenzij je natuurlijk met een jongen mee wilt doen.

    Luke_Pinguin : Why?^^

    OneColdDay; Ja. Dat mag.

    O, als je de moordenaar wilt zijn stuur dan niet een pb naar mij toe. Ik ga even aan iemand vragen om te kiezen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 21:59 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^Kan het zijn dat ik de zesde ben? Dat betekent natuurlijk alsnog dat ik geen meisje kan reserveren, maar ik vraag me nu af of ik zo verkeerd tel. ;x


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Snow_White schreef:
    ^Kan het zijn dat ik de zesde ben? Dat betekent natuurlijk alsnog dat ik geen meisje kan reserveren, maar ik vraag me nu af of ik zo verkeerd tel. ;x


    O ja. Oeps. Sorry.:x Dan kun jij inderdaad ook geen meisje hebben. Hetzelfde wat ik gezegd heb bij StoryWriterx. Sorry.:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    KiIi schreef:
    (...)

    O ja. Oeps. Sorry.:x Dan kun jij inderdaad ook geen meisje hebben. Hetzelfde wat ik gezegd heb bij StoryWriterx. Sorry.:x

    Is niets ;3
    Kan ik dan een jongen alsjeblieft?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Snow_White schreef:
    (...)
    Is niets ;3
    Kan ik dan een jongen alsjeblieft?


    Is goed. (:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki



    • Naam •
    Demian Wright

    • Leeftijd •
    32 jaar. Geboren op 17 juni.

    • Innerlijk •
    Demian heeft al heel wat meegemaakt in zijn leven en bezit dus zeker over de nodige levenservaring en levenswijsheid. Hij is dus zeer volwassen, maar laat hierin zijn kindsheid en creativiteit niet afstompen. Hij kan nog steeds plezier hebben en ziet altijd het lollige wel in van een grapje. Als fotograaf is het natuurlijk nodig dat hij zijn creativiteit behoudt en dat doet hij voornamelijk door alles met verwondering te proberen blijven bekijken. Zo zal hij zich vaak afvragen hoe dingen werken en blijft hij steeds onder de indruk van een mooie regenboog.
    Echt opvliegend is hij niet, maar zodra je hem kwaad krijgt, is hij absoluut geen lieverdje. Sommige dingen pikt hij gewoon niet en dan kan hij zeer snel op zijn teentjes getrapt zijn. Je doet er dan ook goed aan hem even met rust te laten, want in dat soort woedende momenten beseft hij soms niet helemaal wat hij doet.
    Verder is hij best gevoelig, wat vooral te merken is in zijn beschermde aard over zijn familie en vrienden. Hij gaat door het vuur voor mensen die zijn hart hebben weten te veroveren, maar gelukkig voor hem laat hij dat niet te snel gebeuren. Om deze reden en omdat hij een goede mensenkennis heeft, is hij nog niet zo vaak bedrogen geweest

    • Uiterlijk •
    Met zijn 1m 85 is Demian zeker geen kleintje. Ook zijn redelijk gespierde lichaam geeft hem een extra grote uitstraling. Damien is iemand die redelijk op zijn uiterlijk let. Zo gaat hij meestal wekelijks naar de sportschool om zijn spieren bij te houden. Hij kleedt zich altijd netjes en gepast. In een joggingsbroek zal je hem maar heel zelden betrappen. Liefst laat hij een klein stoppelbaardje staan, wat hem een ruw, maar aantrekkelijk uiterlijk geeft. Zijn haren zijn bruin en meestal liggen ze strategisch warrig. Op die manier valt ook niet echt te zien dat hij er toch wel wat tijd in steekt.
    Hij heeft grijze ogen, die hij op sommige momenten zeer hard en neutraal kan laten staan. Hij heeft geleerd zijn gevoelens voor de buitenwereld af te sluiten. Ook al geeft hij ze wel snel prijs aan mensen die hij echt vertrouwt.

    • Wat voor contact met Rose •
    Hij was haar oom. (Aan moeders kant)

    • Geschiedenis •
    Demian werd geboren als tweede van een tweeling. Er zijn echter enkele dingen gebeurd, die Demian zichzelf niet volledig kan vergeven. Het was eigenlijk niet zijn schuld dat zijn broer die dag stierf in het auto-ongeluk. Er was een onoplettende bestuurder,... Dingen gebeuren snel. Toch kan Demian het zich niet vergeven dat hij aan het stuur zat op de dag dat zijn broer stierf. Nog vaak wordt hij schreeuwend wakker uit nachtmerries van die gruwelijke dag.
    Hij studeerde toen die tijd om arts te worden, omdat zijn ouders dat zo graag wouden en omdat hij gewoon zoals altijd het voorbeeld van zijn broer had gevolgd. De studies verwaarloosde hij uit verdriet, waardoor hij niet door kon naar het volgende jaar. Na de nodige tijd om te denken, besefte hij dat het leven maar kort is en je je passies moet volgen. Daarom besloot hij geen nieuwe poging te wagen als arts, maar om voor fotograaf te gaan studeren, iets wat hij altijd al gewild had.

    • Extra •
    Hij was altijd zeer beschermend over zijn nichtjes en is dat nu dus extra over Violet. Door zijn eigen ervaring met het verliezen van een tweelingsbroer hoopt hij haar te kunnen steunen.
    Ook met Jason kan hij het zeer goed vinden. Ze zien elkaar dan ook best vaak, aangezien Jason bij hem stage volgt.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 16:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mag ik een jongen die het vriendje van Rose was? ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Naam
    Violet Luna Romano

    Leeftijd
    18 jaren oud

    Innerlijk
    Violet is vergeleken met haar zusje een hard meisje. Vergeleken met andere valt dit dan toch wel weer mee, maar doordat tweelingen vaak met elkaar vergeleken worden, is zij toch 'de duivel' van de twee. Violet durfde sneller dingen dan Rose en zei nog meer wat ze dacht dan Rose ook als het onaardig was. Violets tweede naam is sarcasme en ze zit er dan ook niet mee eens een gemene opmerking te maken. Violet is eigenlijk nog steeds best onzeker en vindt het soms leuk om geintjes uit te halen die mensen voor schut kunnen zetten.
    Natuurlijk is dit niet het enige wat Violet is. Tegen haar vrienden is ze de aardigheid zelve, maar met een vleugje sarcasme. Gelukkig zijn haar vrienden dit van haar gewend en kunnen ze er goed mee omgaan.
    Violet lijkt zich niet te schamen. Ze heeft soms erg vreemde buien, waarin ze zichzelf compleet voorschut zet. Deze buien heeft ze meestal met vrienden, maar ze komen ook voor wanneer ze alleen is. Ze uit deze bui dan door mensen te storen, wat ze erg kan irriteren.
    Ook kan Violet erg serieus zijn. Ze streeft voor goede cijfers op school en steekt veel tijd in haar hobby's, die ze dan ook met plezier doet.
    De meeste mensen zien Violet als een meisje dat nergens bang voor is, maar toch kan ze ook erg onzeker zijn. Ze is stiekem erg onzeker over haar uiterlijk. Ze laat dit niet erg merken, maar stiekem loopt ze wel erg met haar uiterlijk te spotten. Het ene moment is haar haar futloos en of lijkt het net een bezem en het andere moment vindt ze zichzelf weer veel te dik.
    Met jongens kan Violet meestal wel goed opschieten, maar wanneer ze een jongen leuk vindt, zal ze erg onzeker zijn. Ze zal zich dan erg anders gedragen dan dat ze normaal doet.
    Violet is absoluut niet tegen relaties. Het tegendeel is waar. Wanneer ze met jongens praat is ze wel zenuwachtig. Ze is in een relatie enkel niet supersnel dat ze na de eerste nacht al meteen in het bed te vinden is. Dit heeft natuurlijk wel wat tijd nodig.

    Uiterlijk
    Qua uiterlijk lijkt Violet erg op Rose. Ze zijn dan ook een eeneiige tweeling, dus dat is niet echt raar. Net als Rose heeft Violet bruine haren. De hare zijn echter iets minder krullend en iets minder lang. Ook Violets ogen hebben een groene kleur. Haar huid heeft een blanke kleur en is mooi egaal. Last van pukkeltjes heeft ze weinig en ook van pigmentvlekjes heeft ze geen last.
    Violet heeft een slank postuur en een gemiddelde lengte. Ze sport veel, omdat ze het leuk vindt, maar ook voor haar lichaam en gezondheid.
    Violet doet best wat moeite voor haar uiterlijk en draagt dan ook best wat make up. Het is niet dat ze een make up masker ofzoiets dergelijks draagt, maar zonder make up zou ze zich het liefst niet willen vertonen.
    Violet draagt meestal hippe kleding, maar zal nooit iets dragen wat haar bijvoorbeeld op een slet zal laten lijken. Verder kan ze zich in veel stijlen vinden, maar meestal zal je haar toch in iets meisjesachtigs zien.

    Wat voor contact met Rose
    Rose en Violet waren tweelingzussen. Ze konden meestal goed met elkaar vinden en hadden amper meningsverschillen. Zoals je soms hoort over tweelingzussen, voelden ze elkaar een soort aan en dachten ze op sommige momenten hetzelfde. Heel soms hadden ze ruzietjes, maar dit was meestal niet zo overdreven.

    Geschiedenis
    Violet heeft een gelukkige jeugd gehad met haar tweelingzus en haar twee broers. Met allen had ze opzich wel een goede relatie en ongeveer even vaak ruzie als de gemiddelde broer en zus (of zus en zus). Ook met haar ouders kon ze het goed vinden. Alles ging goed, totdat haar vader overleed. Ze vond dit erg moeilijk, net als haar zus. Ze lostte het echter niet op dezelfde manier op als haar zus, maar kropte de gevoelens op. Uiteindelijk is ze nog best goed uit deze periode gekomen, maar nog steeds heeft ze hier soms wel last van.

    Extra

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 19:50 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam: Autumn Angel Holt
    Leeftijd: 18 jaren jong. Ze is geboren op een warme zomerdag midden in juni, de 14e om precies te zijn.
    Innerlijk: komt.
    Uiterlijk: komt.
    Wat voor contact met Rose: Wat Autumn en Rose hadden was niet echt een band te noemen, tenminste niet bepaald op een goede manier. Rose en Autumn hebben nooit goed met elkaar op kunnen schieten, sterker nog, ze botsten wel vaker dan eens met elkaar. Er was dan ook geregeld ruzie tussen deze twee. Of het nou om een jongen of kleding ging, om bijna alles konden ze wel ruzie maken.
    Geschiedenis: komt.
    Extra: komt.


    Is deze relatie met Rose oke? Anders pas ik het aan (:

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 23:01 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Francis Haselton
    Leeftijd: 23
    Innerlijk:


    Francis is iemand die niet snel boos wordt. Hij heeft weinig last van stress en weet zijn hoofd koel te houden in angstige en stressvolle situaties. Hij wordt niet snel bang. Angst is iets wat je niet snel in zijn woordenboek ziet staan.
    Francis is een eigenwijs typen. Hij doet vaak wat hij wilt, wat hem in de problemen kan raken. Hij staat vaak achter zijn ideeën, waar hij moeilijk van weg te slaan.
    Ondanks zijn dat hij eigenwijs is, is hij best beleefd. Zeker als hij iemand voor het eerst ontmoet behandelt hij je met respect. Behalve als je hem boos maakt of irriteert dan is hij niet meer zo beleefd.
    Naast zijn harde karakter is hij ook zorgzaam. Hij durft voor andere op te komen als ze het zelf niet kunnen. Als hij ziet dat iemand problemen heeft wilt hij graag een handje helpen. Francis zal ook niet misbruik van iemand maken, dat zit niet in zijn aart.
    Uiterlijk:
    Francis is lange man waar veel vrouwen op vallen. Hij is rond de 1,90 meter. Hij heeft kort zwart haar en bruine ogen die niet snel opvallen. Hij heeft een strakke kaaklijn en opvallende jukbeenderen. Dat maakt zijn gezicht aantrekkelijk, maar soms dreigend. Hij heeft door zijn liefde voor vechten een gespierd lichaam. Hij zal ook vaak in de sportschool te vinden zijn. Hij heeft soms een stoppelbaardje, het ligt eraan hoe vaak hij zich scheert. Francis heeft een wat stoere uiterlijk. Hij draagt vaak leren jasjes met simpele shirts eronder. De kleuren die hij het meest draagt is zwart, grijs en donker blauw. Hij draagt alleen een pak als het echt nodig is.
    Hij heeft door het vechten verschillende littekens op zijn lichaam. Het kan ook zijn dat hij soms verwondingen heeft.
    Wat voor contact met Rose:
    Hij is de zoon van de buren van Rose. Ondanks dat hij ouder is dan Rose, kon hij goed met haar omgaan en zag hij haar als familie. Hij stond klaar als zij hem nodig had.
    Geschiedenis:
    Francis groeide op als enig kinds. Het was hem zijn ouders en zijn hond. Op zijn tiende verhuisden hij naar een nieuwe buurt en woonde naast Rose en zijn ouders. Ook al was Rose veel jonger dan hem, zag hij als familie. Ze hadden een goede band. Hij kwam voor haar op als het moest.
    Francis was in het begin niet geliefd bij de mensen. Op zijn nieuwe school werd hij flink gepest. Hij werd regelmatig in elkaar geslagen en verrot gescholden. De school deed hier niet veel aan, dus besloten zijn ouders hem te sturen naar een zelfverdedigingssport. Daar ontdekte hij zijn liefde voor vechtsport. Hij besloot naar een jaar over te stappen naar vechtsporten, met het idee dat hij daar meer aan had. Hij kon zichzelf langzamerhand meer verdedigen en zelf terugslaan, waardoor het gepest langzamerhand stopten. Door het pesten vertrouwd hij mensen niet snel, maar komt hij wel voor andere op als zij dat niet kunnen.
    Extra: Francis heeft een Duitse Herder genaamd Amy. Hij heeft haar al sinds ze een puppy was.


    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 19:54 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    KiIi schreef:
    StoryWriterx; Sorry, jij bent de zesde persoon voor een meisje en voor nu wil ik nog max. 5 meiden hebben. Ik zet dan nu ook een stop op de meisjes, maar als het weer gelijk is, zou het van mij wel mogen. Tenzij je natuurlijk met een jongen mee wilt doen.

    Luke_Pinguin : Why?^^

    OneColdDay; Ja. Dat mag.

    O, als je de moordenaar wilt zijn stuur dan niet een pb naar mij toe. Ik ga even aan iemand vragen om te kiezen.


    Mag ik dan een jongen reserveren??


    We all just wanna be somebody

    StoryWriterx schreef:
    (...)

    Mag ik dan een jongen reserveren??


    Ja, hoor. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki