• The Murderer




    Op een nacht wordt een meisje, Rose, bruut vermoord. Het komt als een schok aan voor al haar nabestaanden en ook voor de mensen die in dezelfde stad wonen. Velen kennen het meisje en het feit dat ze was vermoord is als een dreun voor hun. Op het plaats delict wordt er een briefje gevonden, met tien namen erop. Eronder staat ik bloed geschreven; Zij zijn de volgenden.
    De politie grijpt gelijk in en stuurt alle mensen die op het briefje staan naar het buitenland toe. Daar schuilen ze in een groot afgelegen huis. Sommigen protesteren, maar anderen gaan gewoon mee. Mensen kennen elkaar al en anderen niet, maar of ze elkaar nou kennen of niet, mogen of niet, ze moeten met elkaar zien op te schieten totdat de moordenaar wordt opgepakt. De politie is ondertussen alles aan het uitzoeken in het thuisland van het meisje. Ze denken dat de kinderen veilig zijn in het huis en de bewaking die ze daar naartoe brengt, gaat dan ook gelijk weer weg.
    Ze denken dat ze veilig zijn tot er vreemde dingen beginnen te gebeuren. Verwondingen komen en dingen verdwijnen. Spanning loopt op in het huis en het lijkt erop dat de moordenaar onder hun is. Maar wie is het? En kunnen ze de moordenaar pakken voordat hij toeslaat?


    Als je de moordenaar wilt zijn, stuur dan een pb naar @NatsuDragneel toe! Zij zal de moordenaar kiezen.

    Meisjes

    †† Rose Felicia Romano || 1,4

    † Lily Katherine Harding || Verityy || 1,10
    † Violet Luna Romano || Forman || 1,7
    † Phoebe Daye Chapman || Frary || 1,2
    † Gereserveerd door Mashtonx
    † Evangeline Isilde Curtis || Cogitatio || 1,3
    † Christal Monique Alice Smith || StoryWriterx ||1,10
    † Lavender `Lavy` Chanelle Moore || Gently || 1,7

    Jongens

    † Luca Eathan Reynold || KiIi || 1,7
    † Gavin Felix Stump || Kayfabe || 1,4
    † Francis Haselton || OneColdDay || 1,2
    † Demian Wright || FairyGothMother || 1,2
    † Jason Daniel Harding || Rosea || 1,6
    † Gereserveerd door Luke_Pinguin
    † Tyler ‘Ty’ Nicholas Joseph || Anobrain || 1,5

    Regels

    † Minimaal 300 woorden schrijven.
    † Graag melden als je een nieuwe usernaam hebt, of als je een tijdje niet kan reageren.
    † Probeer minimaal één keer in de week te reageren.
    † Geen ruzie, maar dit mag natuurlijk wel in de RPG.
    † Geen perfecte personages.
    † ABN
    † Bestuur alleen je eigen personage.


    † Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor contact met Rose:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    KiIi schreef:
    StoryWriterx; Sorry, jij bent de zesde persoon voor een meisje en voor nu wil ik nog max. 5 meiden hebben. Ik zet dan nu ook een stop op de meisjes, maar als het weer gelijk is, zou het van mij wel mogen. Tenzij je natuurlijk met een jongen mee wilt doen.

    Luke_Pinguin : Why?^^

    OneColdDay; Ja. Dat mag.

    O, als je de moordenaar wilt zijn stuur dan niet een pb naar mij toe. Ik ga even aan iemand vragen om te kiezen.


    Tja, geen idee eigenlijk x') Doe me maar een jongen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jongen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Tja, geen idee eigenlijk x') Doe me maar een jongen.


    Is goed!(:

    Wallace; Ok.(:

    De stop op de meisjes is nu weg!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    KiIi schreef:
    (...)

    Is goed!(:

    Wallace; Ok.(:

    De stop op de meisjes is nu weg!


    dus ik mag dan het voormalige vriendje van Rose?(:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik een jongen?

    Ik faceclaim Miranda Kerr alvast. Mijn rol komt vanmiddag.

    Sorry maar ik denk toch dat ik niet zo goed ben in het beschrijven ven een jongen :X

    Doe mij toch maar een meisje. Sorry dat ik steeds wissel van meisje naar jongen en dan weer naar meisje


    We all just wanna be somebody

    Ik faceclaim Kyle Ellison, een beginnetje van mijn rol komt vanmiddag of vanavond.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jullie weten dat de woordenaantal 300 moet zijn hè?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Jullie weten dat de woordenaantal 300 moet zijn hè?


    Ofcourse, waarom vraag je dat? Als ik het vragen mag natuurlijk.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Wallace schreef:
    Jullie weten dat de woordenaantal 300 moet zijn hè?


    I know, lukt wel.

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Ofcourse, waarom vraag je dat? Als ik het vragen mag natuurlijk.

    Nee, er zat niks achter (: Ik heb alleen vaak genoeg mensen af zien haken als ze het woordenaantal te laat zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Nee, er zat niks achter (: Ik heb alleen vaak genoeg mensen af zien haken als ze het woordenaantal te laat zien.


    Ah, oke. Vroeger deed ik dat ook nog wel eens maar nu lukt 300 woorden ook wel, aangezien ik ook wel mensen een keer heb zien stoppen omdat ze het woordenaantal veel te hoog vonden. Terwijl het maar 250 was -.- Maarja, het lukt wel om 300 woorden te schrijven (:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 12:05 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Naam:
    Evangeline Isilde Curtis.

    Leeftijd:
    21 – Geboren op negen maart 1993.

    Innerlijk:
          Evangeline is een meisje dat haar grenzen duidelijk kent. Hoewel ze deze vroeger juist opzocht – blijft ze er nu ver vandaan. Haar ó zo rebellerende kant is de kop ingedrukt terwijl ze naar een heropvoedingsschool ging. Niet langer meer zorgde ze voor chaos, angst en bezorgdheid. Een hele makeover waar haar familie flink de tijd voor nodig had om aan haar nieuwe-ik te wennen. Ze hoefde niet constant hun portomonnee meer te checken uit angst dat ze voor de zoveelste keer geld van hen had gestolen.
          Sinds haar tijd bij de heropvoedingsschool is ze helemaal veranderd. Ze heeft geleerd om netjes te zijn – en aardig. Hoewel ze er soms nog wel moeite mee heeft snapt ze dat dit het beste voor haarzelf is. Ze apprecieert de kleine dingen in het leven – dingen die haar familie voor haar doet. Ze kan af en toe wat mysterieus en vaag overkomen, vooral als zij zelf het onderwerp is van het gesprek. Ze heeft nog steeds moeite met zich te uiten en te openen voor andere mensen. Daarom schrijft ze haar gevoelens vaak van haar af in een dagboek dat ze ooit van haar vader heeft gekregen.
          Evangeline heeft veel vrienden verloren in haar rebellerende tijd. Deze probeert ze nu weer voor zich terug te winnen – en dat gaat haar aardig goed af. Met haar charme en onschuldige gezicht komen haar vrienden weer naar haar terug krabbelen en stiekem vindt ze dat wel fijn; al die macht. Evangeline is iemand die graag alle touwtjes in handen heeft en ze is dan ook een grote control-freak. Ze is

    erg slim en daar maakt ze veel gebruik van zodat ze iedereen altijd één stapje voor is.
          Evangeline komt dus erg onschuldig over en veel mensen geloven haar ook – al helemaal omdat ze terug is van een heropvoedingsschool. Ze maakt er volgens haar geen misbruik van maar onbewust doet ze dat wel. Ze zorgt er altijd voor dat ze je geheimen kent zonder dat jij die van haar weet. Het is iets wat ze onbewust doet en haar weer een beetje macht geeft. Iets waar ze verslaaft aan is.

    Uiterlijk:
          Haar haren welke de woeste golven van de zee lijken te representeren zijn chocolade bruin en hangen meestal losjes over haar schouders. Haar amandelvormige ogen zijn ijsblauw met wat groene tinten die erin lijken te zwemmen. Haar ogen zijn omringt door lange, zwarte wimpers waar meestal een laagje mascara op rust. Haar appelwangen inclusief kuiltjes als ze lacht zorgt voor een zekere vlaag van onschuldigheid en charme.
          Zoals bijna elk meisje is Evangeline dol op kleren. Ze zorgt er altijd voor dat ze er goed uit ziet en ze besteedt dan ook een lange tijd aan haar uiterlijk ‘s ochtends. Toch draagt ze niet heel veel make-up. Meestal wat mascara, oogschaduw en lippenstift. Ze smeert haar huid altijd wel in met een van haar duizenden crème’s. Ze heeft een grote hoeveelheid aan gezichtsmaskers, huidmaskers, crème’s en make-up.
          Evangeline’s stijl verandert met de dag. Het ligt eraan of ze zich goed voelt of niet en dit is duidelijk terug te zien in haar kledingkeuze. Toch houdt ze het over het algemeen wel ‘classy’. Op dagen dat ze zich rot voelt draagt ze voornamelijk donkere kleding en op de dagen dat ze zich beter voelt draagt ze vrolijkere kleuren. Iets wat wel altijd terugkomt is dat ze zich uitdagend kleedt. Uitdagend maar toch ook classy. Ze laat altijd net niet genoeg zien zodat ze niet overkomt als een slet of iets dergelijks. Iets wat ze trouwens ook niet is.

    Wat voor contact met Rose:
          Evangeline was ooit goede vriendinnen met Rose – maar toen zij in haar rebellerende fase kwam kregen de twee vriendinnen steeds vaker ruzie. Ze groeide langzaam maar zeker uit elkaar. Toen Evangeline terug kwam van de heropvoedingsschool was Rose een van de weinigen die niet zwichte voor Evangeline’s charme en onschuldigheid. Dit zorgde er alleen maar voor

    meer haat en spanning tussen de twee.

    Geschiedenis:
          Zo lang Evangeline zich kan herinneren is ze opgegroeid in een liefdevol gezin. Ze heeft een broertje, Kay van achttien, en een veertien-jarig zusje, Amelia. Ze kon altijd goed met hen overweg – waarschijnlijk beter dan met haar ouders. Het ging pas mis toen ze in haar puberteit erger werd dan alle andere kinderen van haar leeftijd. Ze kreeg een negatiever kijk op het leven en gebruikte haar vrienden. Toen haar ouders doorkregen in wat voor chaos haar leven was veranderd stuurden ze haar meteen naar een heropvoedingsschool. Zover zij weten, denken zij dat het enorm heeft geholpen. Dit is maar gedeeltelijk waar. Kay is het evenbeeld van haar en staat ook op het punt om naar een heropvoedingsschool gestuurd te worden. De enige die het nog steeds goed doet in de familie is hun zusje, Amelia.

    Extra:
    –

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 15:58 ]

    Evangeline is nog niet helemaal af. Ik breid haar straks wat meer uit.