• The Murderer




    Op een nacht wordt een meisje, Rose, bruut vermoord. Het komt als een schok aan voor al haar nabestaanden en ook voor de mensen die in dezelfde stad wonen. Velen kennen het meisje en het feit dat ze was vermoord is als een dreun voor hun. Op het plaats delict wordt er een briefje gevonden, met tien namen erop. Eronder staat ik bloed geschreven; Zij zijn de volgenden.
    De politie grijpt gelijk in en stuurt alle mensen die op het briefje staan naar het buitenland toe. Daar schuilen ze in een groot afgelegen huis. Sommigen protesteren, maar anderen gaan gewoon mee. Mensen kennen elkaar al en anderen niet, maar of ze elkaar nou kennen of niet, mogen of niet, ze moeten met elkaar zien op te schieten totdat de moordenaar wordt opgepakt. De politie is ondertussen alles aan het uitzoeken in het thuisland van het meisje. Ze denken dat de kinderen veilig zijn in het huis en de bewaking die ze daar naartoe brengt, gaat dan ook gelijk weer weg.
    Ze denken dat ze veilig zijn tot er vreemde dingen beginnen te gebeuren. Verwondingen komen en dingen verdwijnen. Spanning loopt op in het huis en het lijkt erop dat de moordenaar onder hun is. Maar wie is het? En kunnen ze de moordenaar pakken voordat hij toeslaat?


    Als je de moordenaar wilt zijn, stuur dan een pb naar @NatsuDragneel toe! Zij zal de moordenaar kiezen.

    Meisjes

    †† Rose Felicia Romano || 1,4

    † Lily Katherine Harding || Verityy || 1,10
    † Violet Luna Romano || Forman || 1,7
    † Phoebe Daye Chapman || Frary || 1,2
    † Gereserveerd door Mashtonx
    † Evangeline Isilde Curtis || Cogitatio || 1,3
    † Christal Monique Alice Smith || StoryWriterx ||1,10
    † Lavender `Lavy` Chanelle Moore || Gently || 1,7

    Jongens

    † Luca Eathan Reynold || KiIi || 1,7
    † Gavin Felix Stump || Kayfabe || 1,4
    † Francis Haselton || OneColdDay || 1,2
    † Demian Wright || FairyGothMother || 1,2
    † Jason Daniel Harding || Rosea || 1,6
    † Gereserveerd door Luke_Pinguin
    † Tyler ‘Ty’ Nicholas Joseph || Anobrain || 1,5

    Regels

    † Minimaal 300 woorden schrijven.
    † Graag melden als je een nieuwe usernaam hebt, of als je een tijdje niet kan reageren.
    † Probeer minimaal één keer in de week te reageren.
    † Geen ruzie, maar dit mag natuurlijk wel in de RPG.
    † Geen perfecte personages.
    † ABN
    † Bestuur alleen je eigen personage.


    † Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor contact met Rose:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lily Hope Adams.
    "I'm falling apart, and I can feel every little piece hitting the ground, and it's killing me"


    (...)

    Naam: Lily Hope Adams.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Innerlijk: [FC Lily Collins] Lily was vroeger een heel vrolijk en lief meisje maar na de dood van Rose is dat drastisch veranderd. Ze is erg in zichzelf gekeerd en praat met bijna niemand meer. Lily vertrouwde mensen vroeger al vaak niet maar nu vertrouwt ze niemand eigenlijk. Ze laat aan bijna niemand zien hoe ze zich werkelijk voelt en zet altijd een masker op. Ergens binnen in haar schuilt nog een meisje wat vrolijk, open, sociaal en nieuwsgierig is maar dat meisje probeert ze zo veel mogelijk te verbergen omdat ze bang is om nog meer pijn te gaan lijden. Lily is erg slim en doorziet dingen snel. Ook ziet ze het meteen wanneer iemand liegt. Ze kan er absoluut niet tegen wanneer iemand de waarheid niet spreekt en die wilt ze altijd, hoe pijnlijk hij soms ook is, weten. Lily zal er alles voor over hebben om haar geliefden te beschermen, maar de laatste tijd weet Lily niet meer heel goed van wie ze nou echt houdt. Lily zal nooit, maar dan ook echt nooit iemand verraden. Lily kan soms nogal arrogant over komen omdat ze geen moeite doet voor mensen die ze niet mag. Ook is ze een beetje snel op haar teentjes getrapt en kan af en toe erg fel reageren. Lily kan sommige dingen er nogal snel uitflappen waardoor ze mensen - onbedoeld - kwetst. Lily heeft erg duidelijke normen en waarden. Lily kan er niet goed tegen wanneer ze geen gelijk krijgt, ze is dan erg standvastig en koppig en zal misschien een beetje over de schreef gaan. Ook laat Lily het duidelijk merken wanneer ze het ergens niet mee eens is. Sommige mensen noemen Lily brutaal omdat ze eigenlijk alles zegt wat ze denkt. Lily is erg onzeker en wilt graag dat andere mensen haar aardig vinden, daardoor neemt ze weleens te veel hooi op haar vork waardoor ze erg gestrest raakt.
    Uiterlijk: Als je Lily voor het eerst ziet zie je gelijk dat ze erg knap is. Ze heeft een mooie witte huid zonder vlekjes of bultjes maar die wel erg snel verbrand in de zomer, waar ze erg van baalt. Ze is met haar 1.65 niet erg lang maar ook niet de kleinste. Ook al is ze heel erg mooi, zo zal ze zichzelf niet beschrijven. Ze is erg onzeker over haar uiterlijk. Lily heeft een redelijk rond gezicht met in het midden twee grote amandel kleurige ogen omlijst door volle zwarte wimpers. Ze heeft lang golvend licht bruin haar wat altijd licht glanst. Boven haar ogen heeft Lily donkere wenkbrauwen die mooi afsteken bij haar huid. Lily heeft volle licht roze lippen. Boven haar lippen heeft ze een smalle neus waar in de zomer sproetjes op komen. Lily is erg slank en smal gebouwd maar ze heeft de rondingen wel op de juiste plek zitten wat haar een mooi lichaam geeft. Lily's kleding is meestal erg simpel en het maakt haar ook niet erg uit wat ze aan heeft. Haar enige eisen zijn eigenlijk dat het lekker zit en er niet te afschuwelijk uitziet. Ook met haar haar is Lily niet erg creatief, meestal heeft ze het gewoon los hangen.
    Contact met Rose: Beste vriendin. Ze ontmoetten elkaar heel lang geleden en zijn sinds die tijd bijna onafscheidelijk geweest.
    Geschiedenis: Lily's eerste levensjaren waren erg fijn. Haar ouders hielden veel van haar en ze is nooit iets tekort gekomen. Lily heeft drie oudere broers waar ze een goede band mee heeft ondanks het grote leeftijdsverschil. Lily heeft het er wel moeilijk mee gehad toen ze gingen studeren. Haar ouders gingen naarmate ze ouder werd ook steeds meer werken waardoor ze vaak alleen was. In die tijd verwaterde de vriendschap met Rose ook een beetje waardoor ze nog eenzamer werd. Lily werd steeds onzekerder over zichzelf en begon zichzelf dik te vinden. Ze deed er alles aan om dunner te worden maar uiteindelijk heeft Rose haar laten inzien dat ze mooi was zoals ze was.
    Extra:


    Ik hoop dat ze goed is zo?


    -

    Snow_White schreef:
    @Forman: mijn personage is de oom van Rose, is het dus goed dat hij nogal beschermend is over jouw personage, Violet? Hij heeft trouwens zelf ook een tweelingsbroer verloren dus kan eventueel haar steun zijn in de moeilijke tijd. ;3


    Ja, ik vind het goed!

    @Kili , wie is de faceclaim voor Rose? Dan is Violet haar eeneïige tweelingzus.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    De tweelingen zijn wel populair zeg. . .


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Forman -> CatesBeianus


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    okee ik wil graag van geslacht veranderen (dus een jongen ipv een meisje), is dat misschien mogelijk? ^-^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 19:11 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Anobrain schreef:
    okee ik wil graag van geslacht veranderen (dus een jongen ipv een meisje), is dat misschien mogelijk? ^-^


    Ja hoor. Ik zal het doen.(:

    Ik zal zo snel mogelijk alles proberen bij te werken + mijn eigen rol in te leveren. Maar dat zal waarschijnlijk morgen pas gebeuren omdat ik nu moet leren voor Duits.):

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 19:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki



    Naam
    Tyler ‘Ty’ Nicholas Joseph
    Leeftijd
    24 jaar oud.
    Innerlijk
    Tyler is een optimistische levensgenieter, hij is de positiviteit zelve. Hij haalt uit het leven wat erin zit. Hij is vriendelijk tegen iedereen die hij tegenkomt en erg behulpzaam. Ook is hij erg creatief en grappig.
    Maar dit is maar één kant van zijn karakter. Aangezien hij erg last heeft van stemmingswisselingen kan deze vrolijkheid zomaar ineens omslaan, in angst of woede. Dit gebeurt wanneer hij zich in het nauw gedreven of bedreigd voelt, in de vorm van paniekaanvallen of woedeaanvallen. Hij heeft hier over de jaren controle over weten te krijgen en houden, maar af en toe gaat het nog mis.
    Vooral in zijn tienerjaren heeft hij hier erg veel last van gehad en is toen een tijdje erg depressief geweest, en nog steeds haat hij zichzelf hiervoor. Hij stopt veel van deze gevoelens in de nummers die hij schrijft en de tekeningen die hij maakt. Zijn creativiteit is een echte uitlaatklep voor hem.
    Tyler laat beetje bij beetje zich kennen als hij iemand nog niet kent, hij vindt het moeilijk vreemdelingen te vertrouwen. Dit zou je niet denken vanwege zijn sociale karakter. Hij heeft maar een klein aantal personen van wie hij houdt en waar hij oprecht om geeft. Ondanks zijn extraverte voorkomen vindt hij het ook ooit fijn om alleen te zijn. Hij heeft dus een mix van extravert en introvert.
    Uiterlijk
    [FC: Tyler Joseph]
    Tyler heeft donkerbruin, kort haar en donkerbruine ogen. Hij heeft een blanke huid. Ook heeft hij vrij volle lippen, en een stoppelbaardje of helemaal afgeschoren. Hij is 170cm lang. Zijn lichaam is atletisch en goedgetraind. Ook heeft hij een goede conditie door het wekelijkse hardlooprondje dat hij loopt.
    Hij heeft verschillende tattoos. Hij heeft drie banden rond zijn rechterarm, op zijn bovenarm twee en op zijn onderarm één. Ook heeft hij vier oningevulde rechthoekjes op zijn rechterborst en een rechthoek met onderin een lijn en een kruis erdoorheen. Dezelfde tattoo heeft hij op zijn linker binnen-arm in het klein. Op zijn linker onderarm staan nog twee matchende tattoos.
    Tyler heeft een casual kledingstijl. Hij draagt veel losse spijkerbroeken (occasionally met opgerolde pijpen), in combinatie met sweaters, overhemden (niet in de broek gestopt) en tshirts. Zijn favoriete schoenen zijn zijn afgetrapte, volledig zwarte Vans die hij al heeft sinds zijn 18e verjaardag. Er zitten gaten in maar daar geeft hij niets om. Naast Vans draagt hij ook All Stars. Tyler draagt ook vaak een beanie.
    Wat voor contact met Rose
    Hij heeft haar bijles Frans gegeven op de middelbare, toen zij een 1e/2e klasser was en hij een 5e/6e klasser. Hierna hebben ze geen contact meer gehad. Ze zeiden gedag tegen elkaar als ze elkaar tegenkwamen maar verder waren ze geen vrienden. Wel waren Rose’ ouders goede vrienden met Tyler’s ouders; nadat Rose’ vader gestorven was heeft haar moeder erg veel steun gehad bij Tyler’s moeder.
    Geschiedenis
    Tyler is geboren op 15 juli 1990, als gezonde baby. Zijn ouders waren dolgelukkig aangezien ze lang geen kinderen hadden kunnen krijgen. Hij heeft tot zijn 5e een vrijwel normaal leven gehad in een doorsnee gezin.
    Rond zijn 8e begon hij woedeaanvallen te krijgen. Hij werd eerst gewoon gezien als een driftige kleuter, maar toen hij met geweld spullen begon te vernielen hebben zijn ouders hulp gezocht bij een psycholoog. Met hulp van de psycholoog heeft hij zijn stemmingswisselingen en paniek-/woedeaanvallen onder controle leren te krijgen. Hij ziet deze nog steeds één keer per kwartaal. Ze hebben ontdekt dat thee hem helpt te kalmeren dus hij drinkt minimaal een mok kamillethee per dag.
    In zijn tienerjaren begon hij met het schrijven van muziek als uitlaatklep voor zijn emoties. Dit heeft hem ontzettend geholpen. Hij leerde rond zijn 12e pianospelen en is er nooit meer mee gestopt.
    Tyler houdt ontzettend veel van zijn ouders en zij hebben hem altijd ondersteund. Hij heeft ook een 8 jaar jonger broertje die hij met zijn leven zal beschermen. Hij studeert nu Arts & Design op de universiteit (hij komt iedere week naar huis omdat de afstand klein is) en doet lokale shows, waar hij nummers covert en af en toe een eigen nummer laat horen.
    Extra
    - Tyler is happy single en niet op zoek naar een relatie. Hij heeft 2 serieuze relaties gehad, en beide meisjes hebben hem gedumpt.
    - Naast piano kan hij ook een klein beetje ukulele spelen. Nog niet zo goed, dus hij is in de leer.
    - Zijn ouders hebben een roodharige kat genaamd Bello en Tyler en Bello zijn elkaars maatjes.


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Wallace schreef:
    De tweelingen zijn wel populair zeg. . .

    Ja ik snap dat je dat zegt, heel goed zelfs.
    Ik had het idee al voor ik had gelezen dat CatesBeianus dat ook wou. Toen twijfelde ik wel even, maar ik besloot dat ik toch gewoon bij mijn idee zou blijven. Ik had hem nu eenmaal zo al uitgedacht en het paste bij wat ik van hem in mijn hoofd had.


    “To live will be an awfully big adventure.”



    • Naam •
    Demian Wright

    • Leeftijd •
    32 jaar. Geboren op 17 juni.

    • Innerlijk •
    Demian heeft al heel wat meegemaakt in zijn leven en bezit dus zeker over de nodige levenservaring en levenswijsheid. Hij is dus zeer volwassen, maar laat hierin zijn kindsheid en creativiteit niet afstompen. Hij kan nog steeds plezier hebben en ziet altijd het lollige wel in van een grapje. Als fotograaf is het natuurlijk nodig dat hij zijn creativiteit behoudt en dat doet hij voornamelijk door alles met verwondering te proberen blijven bekijken. Zo zal hij zich vaak afvragen hoe dingen werken en blijft hij steeds onder de indruk van een mooie regenboog.
    Echt opvliegend is hij niet, maar zodra je hem kwaad krijgt, is hij absoluut geen lieverdje. Sommige dingen pikt hij gewoon niet en dan kan hij zeer snel op zijn teentjes getrapt zijn. Je doet er dan ook goed aan hem even met rust te laten, want in dat soort woedende momenten beseft hij soms niet helemaal wat hij doet.
    Verder is hij best gevoelig, wat vooral te merken is in zijn beschermde aard over zijn familie en vrienden. Hij gaat door het vuur voor mensen die zijn hart hebben weten te veroveren, maar gelukkig voor hem laat hij dat niet te snel gebeuren. Om deze reden en omdat hij een goede mensenkennis heeft, is hij nog niet zo vaak bedrogen geweest

    • Uiterlijk •
    Met zijn 1m 85 is Demian zeker geen kleintje. Ook zijn redelijk gespierde lichaam geeft hem een extra grote uitstraling. Damien is iemand die redelijk op zijn uiterlijk let. Zo gaat hij meestal wekelijks naar de sportschool om zijn spieren bij te houden. Hij kleedt zich altijd netjes en gepast. In een joggingsbroek zal je hem maar heel zelden betrappen. Liefst laat hij een klein stoppelbaardje staan, wat hem een ruw, maar aantrekkelijk uiterlijk geeft. Zijn haren zijn bruin en meestal liggen ze strategisch warrig. Op die manier valt ook niet echt te zien dat hij er toch wel wat tijd in steekt.
    Hij heeft grijze ogen, die hij op sommige momenten zeer hard en neutraal kan laten staan. Hij heeft geleerd zijn gevoelens voor de buitenwereld af te sluiten. Ook al geeft hij ze wel snel prijs aan mensen die hij echt vertrouwt.

    • Wat voor contact met Rose •
    Hij was haar oom. (Aan moeders kant)

    • Geschiedenis •
    Demian werd geboren als tweede van een tweeling. Er zijn echter enkele dingen gebeurd, die Demian zichzelf niet volledig kan vergeven. Het was eigenlijk niet zijn schuld dat zijn broer die dag stierf in het auto-ongeluk. Er was een onoplettende bestuurder,... Dingen gebeuren snel. Toch kan Demian het zich niet vergeven dat hij aan het stuur zat op de dag dat zijn broer stierf. Nog vaak wordt hij schreeuwend wakker uit nachtmerries van die gruwelijke dag.
    Hij studeerde toen die tijd om arts te worden, omdat zijn ouders dat zo graag wouden en omdat hij gewoon zoals altijd het voorbeeld van zijn broer had gevolgd. De studies verwaarloosde hij uit verdriet, waardoor hij niet door kon naar het volgende jaar. Na de nodige tijd om te denken, besefte hij dat het leven maar kort is en je je passies moet volgen. Daarom besloot hij geen nieuwe poging te wagen als arts, maar om voor fotograaf te gaan studeren, iets wat hij altijd al gewild had.

    • Extra •
    Hij was altijd zeer beschermend over zijn nichtjes en is dat nu dus extra over Violet. Door zijn eigen ervaring met het verliezen van een tweelingsbroer hoopt hij haar te kunnen steunen.

    Demian is klaar. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    oh my god jensen ackles <3 perfecte faceclaim hahaha.


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Ik heb alles bijgewerkt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Snow_White schreef:
    (...)
    Ja ik snap dat je dat zegt, heel goed zelfs.
    Ik had het idee al voor ik had gelezen dat CatesBeianus dat ook wou. Toen twijfelde ik wel even, maar ik besloot dat ik toch gewoon bij mijn idee zou blijven. Ik had hem nu eenmaal zo al uitgedacht en het paste bij wat ik van hem in mijn hoofd had.

    Oké? Het viel me op, ik houd je niet tegen hoor :').
    Ik had het idee om voor de grap een tweeling aan te maken met mijn zusje, maar de tweelingen zijn nu zo populair dat ik er echt vanaf zie. . Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze zo popu zijn :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Oké? Het viel me op, ik houd je niet tegen hoor :').
    Ik had het idee om voor de grap een tweeling aan te maken met mijn zusje, maar de tweelingen zijn nu zo populair dat ik er echt vanaf zie. . Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze zo popu zijn :'D


    Volgensmij zijn er maar twee, dus dat kan ik niet echt veel noemen. Nja, toen ik dit topic zag, dacht ik meteen 'tweelingzus', dus ik weet noet waar het idee vandaan komt c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Snow_White ---> FairyGothMother


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Catesbeianus schreef:
    (...)

    Volgensmij zijn er maar twee, dus dat kan ik niet echt veel noemen. Nja, toen ik dit topic zag, dacht ik meteen 'tweelingzus', dus ik weet noet waar het idee vandaan komt c:

    Ik vind dat best veel. Vooral omdat alle rollen nog niet zijn ingevuld en het zijn nu al twee personages. Vier als ik en mijn zusje het deden c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.