• The Murderer




    Op een nacht wordt een meisje, Rose, bruut vermoord. Het komt als een schok aan voor al haar nabestaanden en ook voor de mensen die in dezelfde stad wonen. Velen kennen het meisje en het feit dat ze was vermoord is als een dreun voor hun. Op het plaats delict wordt er een briefje gevonden, met tien namen erop. Eronder staat ik bloed geschreven; Zij zijn de volgenden.
    De politie grijpt gelijk in en stuurt alle mensen die op het briefje staan naar het buitenland toe. Daar schuilen ze in een groot afgelegen huis. Sommigen protesteren, maar anderen gaan gewoon mee. Mensen kennen elkaar al en anderen niet, maar of ze elkaar nou kennen of niet, mogen of niet, ze moeten met elkaar zien op te schieten totdat de moordenaar wordt opgepakt. De politie is ondertussen alles aan het uitzoeken in het thuisland van het meisje. Ze denken dat de kinderen veilig zijn in het huis en de bewaking die ze daar naartoe brengt, gaat dan ook gelijk weer weg.
    Ze denken dat ze veilig zijn tot er vreemde dingen beginnen te gebeuren. Verwondingen komen en dingen verdwijnen. Spanning loopt op in het huis en het lijkt erop dat de moordenaar onder hun is. Maar wie is het? En kunnen ze de moordenaar pakken voordat hij toeslaat?


    Als je de moordenaar wilt zijn, stuur dan een pb naar @NatsuDragneel toe! Zij zal de moordenaar kiezen.

    Meisjes

    †† Rose Felicia Romano || 1,4

    † Lily Katherine Harding || Verityy || 1,10
    † Violet Luna Romano || Forman || 1,7
    † Phoebe Daye Chapman || Frary || 1,2
    † Gereserveerd door Mashtonx
    † Evangeline Isilde Curtis || Cogitatio || 1,3
    † Christal Monique Alice Smith || StoryWriterx ||1,10
    † Lavender `Lavy` Chanelle Moore || Gently || 1,7

    Jongens

    † Luca Eathan Reynold || KiIi || 1,7
    † Gavin Felix Stump || Kayfabe || 1,4
    † Francis Haselton || OneColdDay || 1,2
    † Demian Wright || FairyGothMother || 1,2
    † Jason Daniel Harding || Rosea || 1,6
    † Gereserveerd door Luke_Pinguin
    † Tyler ‘Ty’ Nicholas Joseph || Anobrain || 1,5

    Regels

    † Minimaal 300 woorden schrijven.
    † Graag melden als je een nieuwe usernaam hebt, of als je een tijdje niet kan reageren.
    † Probeer minimaal één keer in de week te reageren.
    † Geen ruzie, maar dit mag natuurlijk wel in de RPG.
    † Geen perfecte personages.
    † ABN
    † Bestuur alleen je eigen personage.


    † Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor contact met Rose:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Evangeline is nu helemaal af.

    Mijn man maak ik morgen. Mijn excuses dat het lang duurt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Mijn man maak ik morgen. Mijn excuses dat het lang duurt.

    Whut? Hij is pas net een dag open haha. Rustig c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Whut? Hij is pas net een dag open haha. Rustig c:


    Jaa normaal ben ik zo iemand die hem gelijk neerzet. ><' Gewoonte. Ook al is het voor anderen niet zo. Gehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaa normaal ben ik zo iemand die hem gelijk neerzet. ><' Gewoonte. Ook al is het voor anderen niet zo. Gehe.

    Hehe. Ja, ik snap 't. Maar je kan gewoon rustig aan doen hoor ^^ Nou ja, niet té rustig dat je het telkens uitstelt, want ik hoop dat deze RPG dan weleens van start gaat, maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel c: Ik ben zelf ook redelijk snel met het invullen van een rol, maar soms wil ik gewoon dat de rol zo 'perfect' is - dat ik er over lig te dobbelen wat er nou anders moet, etc. (Niet perfect alsin Mary-sue/Gary-stue shit natuurlijk.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    × .Naam. ×
          Gavin Felix Stump.

    × .Leeftijd. ×
          40 jaar.

    × .Innerlijk. ×
          Gavin is een van de vriendelijkste personen die je zult kennen, of ontmoeten. Hij is enorm sociaal en behulpzaam aangelegd, wat soms ten koste van zichzelf gaat – al zal hij dat niet snel laten zien. Hij wil anderen niet met zijn problemen opstapelen.
          Omdat hij dus zowel dokter als psycholoog is maakt hij zich snel zorgen om mensen, en zal hij altijd zijn best doen om mensen beter te laten voelen. Of om in elk geval met ze te praten, aangezien hij nooit echt iemand heeft gehad.
          Gavin heeft erg veel lef, dat komt vooral door zijn derde baan die hij heeft. Hij weet wat voor kwaad er heerst op de wereld, en hij zal dus niet snel schrikken van de dingen die er gebeuren/gebeurd zijn. Dit kan hem echter wel enorm emotieloos over laten komen.
          Als dokter en psycholoog zijnde moet Gavin wel pienter zijn, uiteraard. Hij heeft lang op school gezeten, en heeft veel dingen geleerd. Het stijgt hem echter niet naar zijn hoofd, en hij hoeft niet altijd gelijk te hebben. Zodra Gavin opmerkt dat een ander gelijk zal hebben, zal hij gelijk instemmen. Hij is zich er ook wel van bewust dat hij niet alles weet.

    × .Uiterlijk. ×
          [FC: Ian Somerhalder.] Gavin heeft de meest oprechte glimlach die je ooit zult zien. Maar dat is niet het eerste dat je aan hem op zal merken. Dat zullen zijn felblauwe ogen zijn, die gepaard gaan met roetzwart haar, dat warrig lijkt, maar toch in model zit. En natuurlijk zijn heerlijk mannelijke kaaklijn, die al velen vrouwenharten heeft laten smelten. Dit heeft hij echter zelf niet door. Zijn lippen zijn vreemd genoeg wat voller dan dat van de gemiddelde blanke man, en die verzorgd hij dan ook schaamteloos met de nodige producten - net als de rest van zijn stralende huid.
          Voor dit hele gebeuren was hij altijd geschoren geweest, maar nu zullen er vaak stoppeltjes op zijn gezicht te vinden zijn. Zichzelf verzorgen heeft niet echt een prioriteit, aangezien hij er voor mensen wil zijn, en zichzelf altijd naar achteren schuift.
          Voor de rest heeft hij wel een goed lichaam. Van zichzelf heeft hij al een wat breed figuur, wat inhoudt dat hij brede schouders heeft, en een brede borstkas uiteraard. Het is niet zo’n sportfanaat, maar hij verzorgd zichzelf wel. Het is immers een dokter. Hier heeft hij echter niet veel tijd voor (gehad) dus een wasbordje is er niet te vinden.

    × .Wat voor contact met Rose. ×
          Hij was haar dokter, en tegelijk ook haar psycholoog. En omdat het stadje niet zo enorm groot is, was hij dat van velen mensen in het stadje. Hij had Rose altijd een lief en onschuldig meisje gevonden, en toen ze dan ook op zijn tafel lag had hij een aantal keer goed moeten slikken en zijn emoties in bedwang moeten houden. Dat was een van de zwaarste momenten in zijn carrière.

    × .Geschiedenis. ×
          Gavin heeft geen zware of geweldige jeugd gehad. Hij had gewoon een normale jeugd. Op zijn tiende is hij naar dit stadje verhuisd, met zijn beide ouders en jongere zusje. Daarna is hij gewoon naar de universiteit enzovoort gegaan en heeft hij alles gedaan wat hij moest doen. Hij is dus met vele van deze mensen opgegroeid, en kent er door zijn baan ook een aantal. En daarom heeft hij nu drie baantjes in de stad, al begint dat gewicht inmiddels wel op hem te drukken. Gavin heeft dus niet bepaald een apart verhaal. Hij komt gewoon uit een gezin dat van hem hield en dergelijke. Geen vreemde gebeurtenissen.

    × .Extra. ×
          Gavin is een echte workaholic en hij is daarom niet alleen dokter en psycholoog, maar ook de lijkschouwer van het stadje, dus hij heeft Rose voorbij zien komen.
          Gavin heeft een voorliefde voor hoedjes.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 15:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ga mn karakter vanavond/morgen invullen, sorry dat ik het nog niet heb gedaaan maar ik heb gewoon te weinig tijd, vooral nu met alle cadeautjes en surprise's en toetsen uggggh


    “A queen will always turn pain into power.”

    @Rosea; maakt niet uit. Het rollentopic is pas net geopend. Neem je tijd.(:

    Als je de moordenaar wilt zijn, stuur dan een pb naar @NatsuDragneel toe! Zij zal de moordenaar kiezen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Forman: mijn personage is de oom van Rose, is het dus goed dat hij nogal beschermend is over jouw personage, Violet? Hij heeft trouwens zelf ook een tweelingsbroer verloren dus kan eventueel haar steun zijn in de moeilijke tijd. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wil je misschien wat meer informatie geven over Rose? Achternaam, geboortedatum, persoonlijkheid enzo. anders omschrijft iedereen haar straks anders...


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cogitatio schreef:
    Ik faceclaim Miranda Kerr alvast. Mijn rol komt vanmiddag.


    Ik had Miranda Kerr al gefaceclaimed voor mijn rol, maar maakt niet uit. Ik neem wel iemand anders ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    ik wil ook wel meedoen! het liefste meisje maar als dat niet gaat is een jongen ook goed (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 17:34 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    StoryWriterx schreef:
    Sorry maar ik denk toch dat ik niet zo goed ben in het beschrijven ven een jongen :X

    Doe mij toch maar een meisje. Sorry dat ik steeds wissel van meisje naar jongen en dan weer naar meisje



    Is goed, ik zal het veranderen. Maakt niet uit.(:

    @Anobrain; Ik zet je erbij!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:04 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    † Rose Felicia Romano



    † Leeftijd
    18 jaar oud, geboren op 18 januari.

    † Innerlijk
    Rose was een lief meisje die altijd voor iedereen klaar stond. Er gingen niet veel dagen voorbij dat ze niet lachte. Ze had al sinds jongs af aan geleerd te genieten van je leven en dat was dan ook iets wat ze volop deed. Niet vaak had ze ergens spijt van en vaak zei ze wel wat ze dacht. Toch was ze niet gemeen.
    Rose had veel vrienden van wie ze veel hield. Op school ging het goed en ze was een slimme leerling. Ze had twee beste vriendinnen op school aan wie ze alles toevertrouwde. Daarbij had ze ook een vriendje met wie ze erg blij was.
    Toch was Rose altijd erg koppig en wou niet met iets stoppen tot ze iets bereikt had. Opgeven stond niet in haar woordenboek en soms draafde ze daarin een beetje door. Ze was niet perfectionistisch en je kon haar ook wel chaotisch noemen. Vaak vergat ze dingen en haar kamer was de meeste tijd een rommeltje.
    Rose was iemand die graag op avontuur wou gaan. Ze droomde ervan om een wereldreis te maken en naar zoveel mogelijk verschillende landen dan te gaan, dat is helaas niet gelukt. Ze had vaak de wildste plannen al waren die nooit te erg zoals een bank overvallen of stelen.
    Je kon Rose ook wel beschrijven als een dagdromer. Je kon tegen haar praten zonder dat ze het merkte en ze was dan ook vaak diep in gedachten. Rose vond dingen uit de geschiedenis altijd geweldig en interessant. Dit was dan ook haar favoriete vak op school. Haar minst favoriete vak was Frans, omdat ze dit dan ook niet goed kon.

    † Uiterlijk
    Rose had mooie lange bruine krullende haren die tot haar onderrug reikte. Haar ogen hadden een bosgroene kleur en haar huid was altijd erg zacht. Soms kon ze er nogal uitzien als een breekbaar popje.
    Haar kledingstijl was altijd uniek, van haarzelf. Ze volgde de mode niet, maar toch was haar eigen kleding stijl ook een soort mode. Het kleurde altijd met elkaar en je kon haar ook vaak met een hoedje zien rondlopen.
    Rose had mooie volle lippen die een lichtroze kleur hadden. Haar wimpers waren mooi lang. Ze had een lengte van 1.78 m.

    † Geschiedenis
    Rose had een heel mooi leventje met liefhebbende ouders. Ze had een tweelingzus en nog twee broers. Op jonge leeftijd stierf haar vader echter en daar is ze nooit helemaal overheen gekomen, hoe hard ze het ook probeerde. Ze ging ook naar een psychiater toe.
    Voor de rest was haar leven eigenlijk heel goed, ze had vrienden en familie die om haar gaven.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:32 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb Rose even globaal geschreven, ik hoop dat jullie zo een beter beeld hebben van haar. :Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki