• The Murderer




    Op een nacht wordt een meisje, Rose, bruut vermoord. Het komt als een schok aan voor al haar nabestaanden en ook voor de mensen die in dezelfde stad wonen. Velen kennen het meisje en het feit dat ze was vermoord is als een dreun voor hun. Op het plaats delict wordt er een briefje gevonden, met tien namen erop. Eronder staat ik bloed geschreven; Zij zijn de volgenden.
    De politie grijpt gelijk in en stuurt alle mensen die op het briefje staan naar het buitenland toe. Daar schuilen ze in een groot afgelegen huis. Sommigen protesteren, maar anderen gaan gewoon mee. Mensen kennen elkaar al en anderen niet, maar of ze elkaar nou kennen of niet, mogen of niet, ze moeten met elkaar zien op te schieten totdat de moordenaar wordt opgepakt. De politie is ondertussen alles aan het uitzoeken in het thuisland van het meisje. Ze denken dat de kinderen veilig zijn in het huis en de bewaking die ze daar naartoe brengt, gaat dan ook gelijk weer weg.
    Ze denken dat ze veilig zijn tot er vreemde dingen beginnen te gebeuren. Verwondingen komen en dingen verdwijnen. Spanning loopt op in het huis en het lijkt erop dat de moordenaar onder hun is. Maar wie is het? En kunnen ze de moordenaar pakken voordat hij toeslaat?


    Als je de moordenaar wilt zijn, stuur dan een pb naar @NatsuDragneel toe! Zij zal de moordenaar kiezen.

    Meisjes

    †† Rose Felicia Romano || 1,4

    † Lily Katherine Harding || Verityy || 1,10
    † Violet Luna Romano || Forman || 1,7
    † Phoebe Daye Chapman || Frary || 1,2
    † Gereserveerd door Mashtonx
    † Evangeline Isilde Curtis || Cogitatio || 1,3
    † Christal Monique Alice Smith || StoryWriterx ||1,10
    † Lavender `Lavy` Chanelle Moore || Gently || 1,7

    Jongens

    † Luca Eathan Reynold || KiIi || 1,7
    † Gavin Felix Stump || Kayfabe || 1,4
    † Francis Haselton || OneColdDay || 1,2
    † Demian Wright || FairyGothMother || 1,2
    † Jason Daniel Harding || Rosea || 1,6
    † Gereserveerd door Luke_Pinguin
    † Tyler ‘Ty’ Nicholas Joseph || Anobrain || 1,5

    Regels

    † Minimaal 300 woorden schrijven.
    † Graag melden als je een nieuwe usernaam hebt, of als je een tijdje niet kan reageren.
    † Probeer minimaal één keer in de week te reageren.
    † Geen ruzie, maar dit mag natuurlijk wel in de RPG.
    † Geen perfecte personages.
    † ABN
    † Bestuur alleen je eigen personage.


    † Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor contact met Rose:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Demian is 32?
    Hij staat op pagina 2 ;3


    Oh prima. Wat voor relatie wil je? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Oh prima. Wat voor relatie wil je? c:

    Dat weet ik eigenlijk niet precies, haha. Misschien was hij zijn psycholoog na het ongeval waarin zijn broer overleed?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Dat weet ik eigenlijk niet precies, haha. Misschien was hij zijn psycholoog na het ongeval waarin zijn broer overleed?


    Oh dat is wel een goede inderdaad.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Oh dat is wel een goede inderdaad.

    Superr ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Weetje, ik ga eventjes een lijstje maken met relaties van Jason ;3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Relaties Jason :
    Lily • zijn zusje, waar hij erg beschermend over is
    Violet • zijn vrienden en krijgen later een relatie
    Phoebe •
    Evangeline •
    Garvin •
    Francis •
    Demian • Jason loopt stage bij zijn bedrijf en mag hem graag
    Tyler •
    Lavender •

    Wie wilt?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 19:55 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    @Catesbeianus; Mijn personage, Luca, was een van haar beste vrienden. Alleen ik vroeg me af of hij en jouw personage elkaar dan kenden en wat voor relatie ze dan hadden. Of ze elkaar mochten of niet etc. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wil nog meer iemand één of andere relatie met Lavender ?
    ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    iemand interesse in één of andere relatie met Tyler? ik dacht misschien een patiënt van Gavin? en hij wil wel (goede?) vrienden zijn met Lavender (zelfde universiteit misschien)? c:


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Anobrain schreef:
    iemand interesse in één of andere relatie met Tyler? ik dacht misschien een patiënt van Gavin? en hij wil wel (goede?) vrienden zijn met Lavender (zelfde universiteit misschien)? c:


    Patiënt is prima. Dan lijkt hij toch een beetje succesvol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Anobrain schreef:
    iemand interesse in één of andere relatie met Tyler? ik dacht misschien een patiënt van Gavin? en hij wil wel (goede?) vrienden zijn met Lavender (zelfde universiteit misschien)? c:


    Zijn Tyler en Phoebe niet ongeveer dezelfde leeftijd?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Anobrain schreef:
    iemand interesse in één of andere relatie met Tyler? ik dacht misschien een patiënt van Gavin? en hij wil wel (goede?) vrienden zijn met Lavender (zelfde universiteit misschien)? c:


    Oké, vindt het prima. Al is Lavender niet héél erg open of zo.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Oké, vindt het prima. Al is Lavender niet héél erg open of zo.
    c:

    Tyler ook niet dus ik denk dat dat wel werkt samen hahahaha


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Frary schreef:
    (...)

    Zijn Tyler en Phoebe niet ongeveer dezelfde leeftijd?

    3 jaar verschil geloof ik? Al is Phoebe mentaal wel wat ouder denk ik door de dingen die ze meegemaakt heeft. Maar ze kunnen misschien jeugdvrienden zijn of iets in die richting?


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Anobrain schreef:
    (...)
    3 jaar verschil geloof ik? Al is Phoebe mentaal wel wat ouder denk ik door de dingen die ze meegemaakt heeft. Maar ze kunnen misschien jeugdvrienden zijn of iets in die richting?


    Dat ze elkaar kennen van school of van straat als kinderen misschien? Dat is wel leuk c:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted