• The Murderer




    Op een nacht wordt een meisje, Rose, bruut vermoord. Het komt als een schok aan voor al haar nabestaanden en ook voor de mensen die in dezelfde stad wonen. Velen kennen het meisje en het feit dat ze was vermoord is als een dreun voor hun. Op het plaats delict wordt er een briefje gevonden, met tien namen erop. Eronder staat ik bloed geschreven; Zij zijn de volgenden.
    De politie grijpt gelijk in en stuurt alle mensen die op het briefje staan naar het buitenland toe. Daar schuilen ze in een groot afgelegen huis. Sommigen protesteren, maar anderen gaan gewoon mee. Mensen kennen elkaar al en anderen niet, maar of ze elkaar nou kennen of niet, mogen of niet, ze moeten met elkaar zien op te schieten totdat de moordenaar wordt opgepakt. De politie is ondertussen alles aan het uitzoeken in het thuisland van het meisje. Ze denken dat de kinderen veilig zijn in het huis en de bewaking die ze daar naartoe brengt, gaat dan ook gelijk weer weg.
    Ze denken dat ze veilig zijn tot er vreemde dingen beginnen te gebeuren. Verwondingen komen en dingen verdwijnen. Spanning loopt op in het huis en het lijkt erop dat de moordenaar onder hun is. Maar wie is het? En kunnen ze de moordenaar pakken voordat hij toeslaat?


    Als je de moordenaar wilt zijn, stuur dan een pb naar @NatsuDragneel toe! Zij zal de moordenaar kiezen.

    Meisjes

    †† Rose Felicia Romano || 1,4

    † Lily Katherine Harding || Verityy || 1,10
    † Violet Luna Romano || Forman || 1,7
    † Phoebe Daye Chapman || Frary || 1,2
    † Gereserveerd door Mashtonx
    † Evangeline Isilde Curtis || Cogitatio || 1,3
    † Christal Monique Alice Smith || StoryWriterx ||1,10
    † Lavender `Lavy` Chanelle Moore || Gently || 1,7

    Jongens

    † Luca Eathan Reynold || KiIi || 1,7
    † Gavin Felix Stump || Kayfabe || 1,4
    † Francis Haselton || OneColdDay || 1,2
    † Demian Wright || FairyGothMother || 1,2
    † Jason Daniel Harding || Rosea || 1,6
    † Gereserveerd door Luke_Pinguin
    † Tyler ‘Ty’ Nicholas Joseph || Anobrain || 1,5

    Regels

    † Minimaal 300 woorden schrijven.
    † Graag melden als je een nieuwe usernaam hebt, of als je een tijdje niet kan reageren.
    † Probeer minimaal één keer in de week te reageren.
    † Geen ruzie, maar dit mag natuurlijk wel in de RPG.
    † Geen perfecte personages.
    † ABN
    † Bestuur alleen je eigen personage.


    † Invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor contact met Rose:
    Geschiedenis:
    Extra:



    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 20:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Catesbeianus schreef:

    Naam
    Violet Luna Romano

    Leeftijd
    18 jaren oud

    Innerlijk
    Violet is vergeleken met haar zusje een hard meisje. Vergeleken met andere valt dit dan toch wel weer mee, maar doordat tweelingen vaak met elkaar vergeleken worden, is zij toch 'de duivel' van de twee. Violet durfde sneller dingen dan Rose en zei nog meer wat ze dacht dan Rose ook als het onaardig was. Violets tweede naam is sarcasme en ze zit er dan ook niet mee eens een gemene opmerking te maken. Violet is eigenlijk nog steeds best onzeker en vindt het soms leuk om geintjes uit te halen die mensen voor schut kunnen zetten.
    Natuurlijk is dit niet het enige wat Violet is. Tegen haar vrienden is ze de aardigheid zelve, maar met een vleugje sarcasme. Gelukkig zijn haar vrienden dit van haar gewend en kunnen ze er goed mee omgaan.
    Violet lijkt zich niet te schamen. Ze heeft soms erg vreemde buien, waarin ze zichzelf compleet voorschut zet. Deze buien heeft ze meestal met vrienden, maar ze komen ook voor wanneer ze alleen is. Ze uit deze bui dan door mensen te storen, wat ze erg kan irriteren.
    Ook kan Violet erg serieus zijn. Ze streeft voor goede cijfers op school en steekt veel tijd in haar hobby's, die ze dan ook met plezier doet.
    De meeste mensen zien Violet als een meisje dat nergens bang voor is, maar toch kan ze ook erg onzeker zijn. Ze is stiekem erg onzeker over haar uiterlijk. Ze laat dit niet erg merken, maar stiekem loopt ze wel erg met haar uiterlijk te spotten. Het ene moment is haar haar futloos en of lijkt het net een bezem en het andere moment vindt ze zichzelf weer veel te dik.
    Met jongens kan Violet meestal wel goed opschieten, maar wanneer ze een jongen leuk vindt, zal ze erg onzeker zijn. Ze zal zich dan erg anders gedragen dan dat ze normaal doet.
    Violet is absoluut niet tegen relaties. Het tegendeel is waar. Wanneer ze met jongens praat is ze wel zenuwachtig. Ze is in een relatie enkel niet supersnel dat ze na de eerste nacht al meteen in het bed te vinden is. Dit heeft natuurlijk wel wat tijd nodig.

    Uiterlijk
    Qua uiterlijk lijkt Violet erg op Rose. Ze zijn dan ook een eeneiige tweeling, dus dat is niet echt raar. Net als Rose heeft Violet bruine haren. De hare zijn echter iets minder krullend en iets minder lang. Ook Violets ogen hebben een groene kleur. Haar huid heeft een blanke kleur en is mooi egaal. Last van pukkeltjes heeft ze weinig en ook van pigmentvlekjes heeft ze geen last.
    Violet heeft een slank postuur en een gemiddelde lengte. Ze sport veel, omdat ze het leuk vindt, maar ook voor haar lichaam en gezondheid.
    Violet doet best wat moeite voor haar uiterlijk en draagt dan ook best wat make up. Het is niet dat ze een make up masker ofzoiets dergelijks draagt, maar zonder make up zou ze zich het liefst niet willen vertonen.
    Violet draagt meestal hippe kleding, maar zal nooit iets dragen wat haar bijvoorbeeld op een slet zal laten lijken. Verder kan ze zich in veel stijlen vinden, maar meestal zal je haar toch in iets meisjesachtigs zien.

    Wat voor contact met Rose
    Rose en Violet waren tweelingzussen. Ze konden meestal goed met elkaar vinden en hadden amper meningsverschillen. Zoals je soms hoort over tweelingzussen, voelden ze elkaar een soort aan en dachten ze op sommige momenten hetzelfde. Heel soms hadden ze ruzietjes, maar dit was meestal niet zo overdreven.

    Geschiedenis
    Violet heeft een gelukkige jeugd gehad met haar tweelingzus en haar twee broers. Met allen had ze opzich wel een goede relatie en ongeveer even vaak ruzie als de gemiddelde broer en zus (of zus en zus). Ook met haar ouders kon ze het goed vinden. Alles ging goed, totdat haar vader overleed. Ze vond dit erg moeilijk, net als haar zus. Ze lostte het echter niet op dezelfde manier op als haar zus, maar kropte de gevoelens op. Uiteindelijk is ze nog best goed uit deze periode gekomen, maar nog steeds heeft ze hier soms wel last van.

    Extra

    Violet is af, is ze goed?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 19:53 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ja, ze is goed!(:

    De moordenaar is gekozen!

    Ik zal later wat meer info over de moordenaar geven.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 19:58 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil het liefst vandaag of morgen het speeltopic openen!


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    KiIi schreef:
    Ik wil het liefst vandaag of morgen het speeltopic openen!


    Leuuuk
    Maar ik heb m'n jongen af, wil je m dan in de beginpost zetten? Same goes for Forman (Catesbeianus)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 16:35 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    KiIi schreef:
    Ik wil het liefst vandaag of morgen het speeltopic openen!


    Yay. :Y)

    Lavy is af, iemand die met die gestoorde bevriend wil zijn ?
    Of zo.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    Lavy is af, iemand die met die gestoorde bevriend wil zijn ?
    Of zo.
    c:


    Misschien ook vriendinnen met Violet of juist dat ze elkaar niet echt mogen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Enige bekenden van Gavin? Patiënten of zo? Enige mensen van zijn leeftijd hier aanwezig? xd
    Pagina 4.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:04 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er nog iemand die enige vorm van relatie met Lily wilt?


    -

    Kayfabe schreef:
    Enige bekenden van Gavin? Patiënten of zo? Enige mensen van zijn leeftijd hier aanwezig? xd


    Hij en Phoebe hebben ongeveer de eigen leeftijd geloof ik zo, ik heb het niet gecheckt maar ik dacht van wel. Dus misschien kennen ze elkaar van school of wat dan ook? Of ze is een (ex-)patient van hem?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    (...)

    Hij en Phoebe hebben ongeveer de eigen leeftijd geloof ik zo, ik heb het niet gecheckt maar ik dacht van wel. Dus misschien kennen ze elkaar van school of wat dan ook? Of ze is een (ex-)patient van hem?


    Hij is 40. xd Maar ex-patiënte kan eventueel wel jaa. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Catesbeianus schreef:
    (...)

    Misschien ook vriendinnen met Violet of juist dat ze elkaar niet echt mogen?


    Vriendinnen lijkt me wel leuk, dat ze elkaar echt op de één of andere manier liken?
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Hij is 40. xd Maar ex-patiënte kan eventueel wel jaa. c:


    Mijn geheugen laat me zo erg in de steek dan, jemig. Maar dan doen we dat laatste, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Frary schreef:
    (...)

    Mijn geheugen laat me zo erg in de steek dan, jemig. Maar dan doen we dat laatste, haha.


    Het is ook allemaal veel om te onthouden, ik moest ook even bij Phoebe kijken hoor. c: En prima. Eindelijk kent Gavin ook iemand.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Enige bekenden van Gavin? Patiënten of zo? Enige mensen van zijn leeftijd hier aanwezig? xd
    Pagina 4.

    Demian is 32?
    Hij staat op pagina 2 ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”