• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 21:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is zo raar, het voelt soms alsof 2000 nog maar een paar jaar geleden is, maar ondertussen zitten jullie ook al op de middelbare en alles.


    Soms verbaas ik me er ook over hoe snel tijd gaat, maar om nu te zeggen dat ik me van 2000 nog iets kan herinneren ... dat zou straf zijn. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, je dacht dat mijn eerste reactie ging over jullie penis verhaaltjes in een topic waar ik niet kom? :'D Not really.


    Dan vatte ik hem verkeerd op. Daarvoor mijn excuses. :'d


    wat was dit ookalweer

    Vergilius schreef:
    (...)

    Okay, ik reken je nog net bij 'cool'. You're a lucky girl. (cat)


    Yay!


    wat was dit ookalweer

    Ik heb echt geen zin in deze toetsweken. Mijn cijfers zijn nu nog zo goed, maar ik heb echt het gevoel dat ze allemaal naar beneden gaan na komende twee weken.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is zo raar, het voelt soms alsof 2000 nog maar een paar jaar geleden is, maar ondertussen zitten jullie ook al op de middelbare en alles.


    Als ik niet was blijven zitten, zou ik dit jaar zelfs nog van de middelbare af gaan (ik ben ook geboren in 2000), haha.

    Ungoliant schreef:
    Ik heb echt geen zin in deze toetsweken. Mijn cijfers zijn nu nog zo goed, maar ik heb echt het gevoel dat ze allemaal naar beneden gaan na komende twee weken.

    (...)

    Als ik niet was blijven zitten, zou ik dit jaar zelfs nog van de middelbare af gaan (ik ben ook geboren in 2000), haha.


    Op je veertiende? Is dat niet heel vroeg om van het middelbaar af te gaan? Het vroegste in Nederland is toch zestien (of als je nog niet verjaard bent, vijftien)? In welk jaar zit je nu?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Op je veertiende? Is dat niet heel vroeg om van het middelbaar af te gaan? Het vroegste in Nederland is toch zestien (of als je nog niet verjaard bent, vijftien)? In welk jaar zit je nu?


    Misschien een klas overgeslagen ofzo? Of een hele vroege leerling?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn rijles ging zo goed. Ik ben 100% ready voor de toets van morgen.

    *O**O**O**O* Ik ga gewoon mijn rijbewijs halen *O**O**O**O*

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I don't need you. (:


    Caution first, always.

    Dauth schreef:
    Mijn rijles ging zo goed. Ik ben 100% ready voor de toets van morgen.

    *O**O**O**O* Ik ga gewoon mijn rijbewijs halen *O**O**O**O*


    YEAH! That's the spirit! :3



    (Zelfs Grumpy Cat is een beetje blij :3 )


    26 - 02 - '16

    En weer 20 euro weggegooid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Op je veertiende? Is dat niet heel vroeg om van het middelbaar af te gaan? Het vroegste in Nederland is toch zestien (of als je nog niet verjaard bent, vijftien)? In welk jaar zit je nu?


    Mijn vriend was net 15 toen 'ie naar de eerste ging van het mbo, dacht ik. Of moest het jaar erna 16 worden, maar hij is in Juni jarig.

    En, bij mij zit er nu een jongen in de klas die wordt over twee maand 16. Hij is de jongste van de klas, hahah.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 21:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kerstkaartjes maken is eigenlijk best leuk :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Op je veertiende? Is dat niet heel vroeg om van het middelbaar af te gaan? Het vroegste in Nederland is toch zestien (of als je nog niet verjaard bent, vijftien)? In welk jaar zit je nu?


    Is wel vroeg ja (al zou ik dan niet veertien zijn, maar dan al vijftien). Ik zit nu in het vierde jaar van het middelbaar. Maar ik heb twee groepen overgeslagen op de basisschool, maar ben wegens ziekte dit jaar weer blijven zitten.

    Bostick schreef:
    (...)

    Mijn vriend was net 15 toen 'ie naar de eerste ging van het mbo, dacht ik. Of moest het jaar erna 16 worden, maar hij is in Juni jarig.

    En, bij mij zit er nu een jongen in de klas die wordt over twee maand 16. Hij is de jongste van de klas, hahah.


    Ik werd ook pas 16 op het mbo. 8D


    Your make-up is terrible

    Dauth schreef:
    Mijn rijles ging zo goed. Ik ben 100% ready voor de toets van morgen.

    *O**O**O**O* Ik ga gewoon mijn rijbewijs halen *O**O**O**O*


    Succes!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys