• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    - Shelyn Jonah Griffith » 17 jr. » Ephrya » 10

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7


    R e l a t i e s:
    -
    -
    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 8:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Yayy dan pak ik even m'n laptop erbij ^^ dat is wat makkelijker met stukken schrijven :3


    Waar beginnen we?


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Hier beginnen we :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    N a a m:
    Keith Layton Anderson.
    L e e f t i j d:
    18 jaar. Verjaart op 17 november.
    R a s:
    Mens.
    U i t e r l i j k :
    [F.C. Daniel Sharman]
    Zacht krullend/golvend hazelnoot bruin haar dat niet erg lang is. Zijn ogen zijn blauw, met een kleine tint aan groen er in. Lange wimpers omsieren zijn ogen en lange wenkbrauwen vormen een lijn dat zijn oogkassen van zijn voorhoofd verwijdert. Hij heeft een sterke mannelijke neus en volle lippen die een plakkend geluidje maken wanneer hij ze opent.Keith heeft een aantal moedervlekken in zijn nek. Ook heeft hij er aardig wat op zijn onderarmen, zijn kleine broertjes en zusjes plagen hem er wel eens mee, door ze te verbinden met een pennenstreep. Hij heeft een litteken bij zijn ribbenkast, waar hij een keer op een puntig stuk is gevallen. Hierdoor zijn zijn ribben iets uit elkaar gaan staan, en is de rechterkant van zijn ribbenkast wat langer dan de andere kant. Zijn huid is niet getint, enkel in de zomer is het wat minder bleek dan anders. Hij is aardig gespierd, ongeveer 1,88 meter lang en weegt tegen de 81 kilogram. In de winter draagt hij altijd een blauwe sjaal, die hij ooit van zijn grootmoeder heeft gekregen. Normaal gesproken draagt hij een overhemd met een groenig jack eroverheen en een zwarte broek. In de winter echter verwisselt hij het overhemd voor een fijne sweater, met het liefst kerstsymbolen er op.
    K a r a k t e r:
    Keith is bijna altijd een vriendelijk en warme jongen. Door het vele verhuizen is hij echter wat meer teruggetrokken geworden dan dat hij daarvoor was. Hij staat vrijwel open voor alles, dit komt voornamelijk doordat zijn ouders ook zo waren. Hij is vrij positief over alles, maar wanneer hij alles gaat overdenken wordt hij verdrietig. Dit gebeurt vaak, omdat hij het liefst tijd met zichzelf besteed. Als hij woorden hoort die hem niet aan staan, gedraagt hij zich meestal als een kleine trut. Ook al is hij een jongen, heeft hij geleerd van de beste. Zijn zusje van 16 jaar oud, is de grootste trut op school. En weet wel raak met onaardig zijn tegen anderen.
    Hij heeft vrij veel energie en kan niet te lang stilzitten zonder iets te doen. Zijn hoofd maakt soms rare hersenspinsels. Gelukkig kan hij deze meestal bij zich houden, anders zou hij een probleem krijgen. Keith is een knuffelmonster, bij ontmoetingen slaat hij zijn armen al om iemand heen. Hij kan vrij snel van slag raken wanneer iemand hem bedreigt. Verder komt hij altijd pas onder de douche met een perfecte comeback, die hij vervolgens nooit uitspreekt.
    G e s c h i e d e n i s:
    Zijn familie is een beetje verstoord. Geen enkel kind komt van dezelfde vader. Keith is de oudste en draagt daarom de meeste verantwoordelijkheid over zijn zes broertjes en zusjes. Hierbij krijgt hij overduidelijk hulp van zijn beide moeders. Ja je hoort het goed, Keith is opgevoed door twee moeders. Deze twee probeerden zo origineel mogelijk te zijn, door iedere keer een andere donor te vind bij het kinderen maken. Keith heeft nooit de aandrang gehad om zijn echte vader te ontmoeten, deze kreeg hij toch te zien, doordat zijn biologische moeder opeens met hem op de stoep kwam. Hij heeft nooit een sterke band gekregen met deze man, en klampt zich liever aan zijn beide moeders vast. Verder heeft hij een vrij normaal verleden gehad, naast het feit dat hij bij veel begrafenissen is geweest en dat hij origineel uit Engeland komt. (Dit is ook te horen aan zijn accent.) In Engeland heeft hij een aantal jaar gespendeerd op een boardingschool, totdat ze vertrokken naar Amerika. In Amerika zijn ze meerdere keren verhuist, door dat sommige mensen het daar niet heel erg op same-seks gezinnen hebben.
    E x t r a:
    - Hij kan vreselijk goed koken.
    - Hij geniet van lange wandelingen, zodat hij zijn energie kwijt kan en even van zijn familie kan ontsnappen.
    - Keith is vrij gevoelig voor verslavingen, daar proberen zijn moeders hem altijd van te beschermen.
    - Zijn beide moeders zijn erg open-minded, een beetje hippie als je het zo wilt omschrijven. 'Vrije vogels.'
    - Hij heeft ADD.
    - Hij kraakt zijn rug ongeveer om het uur.


    ik zal waarschijnlijk nog wel kleine aanpassingen maken, maar hier is hij!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 14:06 ]


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Oehh interessante jongen :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    Oehh interessante jongen :D


    yaaaaas


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    yaaaaas


    ik voel nu al dat dit een leuke rpg gaat worden ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik misschien nog een mannelijke weerwolf mogen?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Zou ik misschien nog een mannelijke weerwolf mogen?


    Tuurlijk mag dat! :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Tuurlijk mag dat! :)


    Yes, ik ga hem meteen maken. :]


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Yes, ik ga hem meteen maken. :]


    Hehe alrighty ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mmmmmh, misschien is het een idee dat bijles geeft of stage/doceert op de highschool in biologie en scheikunde? dan komt hij ook nog voor op school


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Mmmmmh, misschien is het een idee dat bijles geeft of stage/doceert op de highschool in biologie en scheikunde? dan komt hij ook nog voor op school


    Oehh jaa ^-^ Ik ben btw zelf zo dol op scheikunde he o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Oehh jaa ^-^ Ik ben btw zelf zo dol op scheikunde he o.o


    same same!


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    same same!


    Als ik niet opgenomen was op de opleiding die ik nu doe, dan had ik lab-technieken gedaan :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Als ik niet opgenomen was op de opleiding die ik nu doe, dan had ik lab-technieken gedaan :3


    hahaah, dat snap ik! Ik volg chemie nu extra voor een half jaar, (volg BML) maar het is zo geweldig man

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 15:05 ]


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man