• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    - Shelyn Jonah Griffith » 17 jr. » Ephrya » 10

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7


    R e l a t i e s:
    -
    -
    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 8:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Princesas schreef:
    (...)

    Meisje? :)


    Ik zal je erbij zetten. Leuk dat je mee doet!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Jaa, hij heeft soms wel enge moment o: hehe wij hebben dezelfde smaak voor mannen geloof ik hahah


    Haha! Ik geloof het wel! ze zijn gewoon zo prachtig hnng


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    Haha! Ik geloof het wel! ze zijn gewoon zo prachtig hnng


    Hehe ^_^ jaaaa dat sowieso!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Yasmin Yaela Oliveira
    Leeftijd: 19
    Ras: Mens
    Uiterlijk: Yasmin heeft donkerbruine ogen, maar in het licht is er een groene kleur te herkennen. Haar ogen zijn erg fel en opvallend. Ze heeft een egale, brons-achtige huid. Van nature heeft ze golvend, lang haar dat tot over haar borst komt. Ze heeft vrouwelijke vormen en is nogal klein. Ze haalt nog net de 1,65. Vroeger werd ze daarmee geplaagd, maar nu zit ze er niet meer mee. Haar kledingstijl was vroeger nogal netjes, soms een beetje té netjes. Dat komt waarschijnlijk door haar opvoeding, want van haar ouders mocht ze nooit gewaagde of eigenzinnige kleding aan. Ze is katholiek opgevoed en haar ouders waren altijd erg streng voor haar. Niet alleen kwa kleding, maar op alle gebieden. Haar vrienden zagen haar vaak als een verwend, rijk meisje. Tegenwoordig draagt Yasmin de kleding die ze zelf mooi vindt. Ze trekt zich niets meer aan van de mening van haar ouders. Yasmin heeft volle lippen en een kleine neus. Haar uitstraling word vaak omschreven voor schattig of lief.
    Karakter: Yasmin is een temperamentvol meisje. Ze is niet op haar mondje gevallen en zal ook zeker een grote mond hebben als dat nodig is. Ze houdt van aandacht en zal er ook alles aan doen om in de belangstelling te staan. Vroeger was ze zo helemaal niet. Diep van binnen is ze nog steeds het verlegen, teruggetrokken meisje, Ze heeft een strenge, katholieke vader die haar gedrag vaak niet accepteert. Haar moeder is overleden toen ze negen jaar was. Ze leed aan een dodelijke ziekte en Yasmin's vader kon het onmogelijk verwerken. Dagelijks zat hij huilend aan de keukentafel en dronk hij stiekem alcohol. Hij werd nog strenger voor zijn kinderen dan hij al was en Yasmin leed onder deze situatie. Vader wilde haar klein houden, maar Yasmin was koppig. Ze weigert te luisteren en gaat dan haar eigen weg zoals haar moeder dat gewild had. Voor haar was het verlies van haar moeder net zo moeilijk geweest, maar ze heeft haar leven kunnen oppakken. Yasmin heeft vaak droge opmerkingen en een goed gevoel voor humor. Met haar lach weet ze iedereen op te vrolijken. Ze staat ook wel bekend als een enthousiast en levenslustig persoon. Soms praat ze haar mond voorbij en is ze iets te eerlijk, maar dat doet ze niet expres. Sommige mensen vinden haar een beetje vreemd, omdat ze erg teruggetrokken en stil kan zijn. Soms heeft ze de behoefte om even alleen te zijn zodat ze alles op een rijtje kan zetten. Yasmin heeft af en toe last van stemmingswisselingen en kan dan zeer agressief zijn. Je moet haar niet boos maken of kritiek leveren, want daar kan ze niet tegen. Daarnaast kan ze zich erg onschuldig voordoen, maar in werkelijkheid is ze sluw en kan ze goed manipuleren. Ze windt mensen zo om haar vinger en maakt daar misbruik van. In eerste instantie is het niet verstandig om haar meteen te vertrouwen, want je weet nooit wat ze met je van plan is.
    Geschiedenis: Zoals ik al had uitgelegd is Yasmin's vader streng-gelovig en heeft ze geen makkelijke jeugd gehad. Haar moeder leed aan een dodelijke ziekte, die ze niet overleefd heeft. In de moeilijke tijd was Yasmin degene die het huishouden moest doen. Ze deed de boodschappen, zorgde voor haar jongste broertje en had niet veel mensen om mee te praten. Ze miste haar moeder, want zij was de enige die Yasmin kon vertrouwen. Het verlies is groot, maar ze is een sterk geweest. Ze heeft een goede band met haar oudste broer, maar sinds hij naar Europa is verhuisd heeft ze steeds minder contact met hem. Haar vader woont in de buurt, maar die houdt ze liever op afstand. Vaak wordt ze nog gebeld door hem, omdat hij haar nog steeds als zijn kleine meisje ziet. Yasmin vindt dit vervelend, maar ze laat het toe. Eigenlijk wilt zo min mogelijk met hem te maken hebben. Haar jeugd heeft ze achter zich gelaten en nu richt ze zich helemaal op de toekomst. Zelf besteedt ze nog steeds aandacht aan haar geloof, maar niet op de manier zoals haar vader dat deed.
    Extra: Ze is van Braziliaanse afkomst.



    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    als het niet uitkomt, wil ik best nog wel een menselijke jongen maken?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    als het niet uitkomt, wil ik best nog wel een menselijke jongen maken?


    Oh, maakt niet uit hoor ^^ maar als je het wilt en leuk vindt om er nog een te maken, mag dat altijd :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zijn er ook wolven die geen relatie krijgen?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Zijn er ook wolven die geen relatie krijgen?


    Het kan, maar het ligt er maar net aan hoe het allemaal gaat lopen in de rpg


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Oh, maakt niet uit hoor ^^ maar als je het wilt en leuk vindt om er nog een te maken, mag dat altijd :)


    nah, ik maak er nog wel een ^^ kan ik die dan reserveren?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    nah, ik maak er nog wel een ^^ kan ik die dan reserveren?


    Ja tuurlijk kan dat ^^


    Oh en btw ik heb de speeltopic alvast aangemaakt, dus we kunnen beginnen wanneer we willen :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb het speeltopic nog niet eens gezien. haha. Wanneer beginnen we eigenlijk? Op een schooldag of zo?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Ik heb het speeltopic nog niet eens gezien. haha. Wanneer beginnen we eigenlijk? Op een schooldag of zo?


    Hehe ach dat heb ik ook heel vaak hoor >.< dan vraag ik of we al begonnen zijn en bestaat de speeltopic al weken xD

    We kunnen nu al beginnen als we willen :) ligt er maar net aan wanneer jullie willen beginnen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Hehe ach dat heb ik ook heel vaak hoor >.< dan vraag ik of we al begonnen zijn en bestaat de speeltopic al weken xD

    We kunnen nu al beginnen als we willen :) ligt er maar net aan wanneer jullie willen beginnen


    Ik vind het oké om nu al te beginnen!


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    Ik vind het oké om nu al te beginnen!


    Ik ook!


    She was always looking for more..

    Yayy dan pak ik even m'n laptop erbij ^^ dat is wat makkelijker met stukken schrijven :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †