• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    - Shelyn Jonah Griffith » 17 jr. » Ephrya » 10

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7


    R e l a t i e s:
    -
    -
    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 8:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Enchanter schreef:
    (...)

    hahaah, dat snap ik! Ik volg chemie nu extra voor een half jaar, (volg BML) maar het is zo geweldig man


    Damn ik ben jaloers >.< ik heb alleen maar creatieve vakken dus heb ik geen scheikunde meer :( het enige leuke vak wat ik nog heb is wiskunde


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Clyde Roy Mokamo


    Naam:


    Clyde Roy Mokamo
    Leeftijd:
    19 jaar, verjaart op 14 Februarie.
    Ras:
    Wolf.
    Uiterlijk:
    (FC: Harry Lloyd) Clyde heeft korte bruine haren die meestal net doen wat hij niet wilt. Toch probeert hij het vaak in model te brengen. Hij heeft grijzige ogen met een bruin tintje erin verwerkt. Hij heeft een beetje een hoek vormig gezicht met een naar zijn mening te grote neus, ook al is hij niet erg met zijn uiterlijk bezig. Hij is redelijk slank en lang. Zijn spieren zijn niet heel erg zichtbaar, maar zijn er zeker wel door zijn training als wolf.
    In wolvenvorm is hij sneeuwwit en net zo slank als in zijn mensengedaante.
    Karakter:
    Clyde heeft een redelijk wantrouwende houding tegen de meeste mensen. De enige die hij meer vertrouwd zijn de leden uit de pack en soms die zelfs niet helemaal. Hij kan nooit helemaal geloven dat hij iemand kan vertrouwen als diegene zegt dat hij hem kan vertrouwen. Naar zijn mening zou iedereen hem willen verraden zodra ze daar de kans voor krijgen. Hij gaat zijn geheimen dan ook nooit met iemand delen. Hij heeft het gevoel dat hij er alleen voor staat, vooral omdat niemand weet hoe hij zich echt voelt. Zijn emoties laat hij niet los dus kan ook niemand het weten als hij zich verdrietig en alleen voelt. Hij is meestal redelijk stil en laat zijn aanwezigheid niet graag merken. Toch is hij een vriendelijke jongen als je tegen hem praat. Als je eenmaal een gesprek met hem bent begonnen vindt hij het ook leuk om te praten en kan soms ook grappig en sarcastisch zijn. Hij is echt iemand die van de kleine dingen in het leven geniet, het grote geheel vindt hij een stuk minder leuk. Hij denkt ook niet heel erg na over het leven, al doet hij wel erg zijn best op school. Hij weet alleen niet wat hij in de toekomst wil en soms is hij het gezeur van mensen zo zat dat hij het liefste gewoon de rest van zijn leven door wil brengen als wolf. Hij weet alleen dat dat nooit zou gebeuren, omdat hij daar het lef niet voor heeft. Hij is ook niet zo van verandering. Hij denkt ook niet ver vooruit in zijn leven omdat hij daar ook niet echt over na wil denken.
    Geschiedenis:
    Clyde is met liefdevolle, maar strenge ouders opgegroeid, samen met twee zusjes. Nooit is hem iets ontbroken en hij had best een makkelijk leventje. Zijn ouders vonden de meesten dingen die hij deed wel goed, als hij maar eerst toestemming vroeg en goede cijfers haalde op school. Aangezien Clyde ook goed zijn best deed voor school, was dat wel makkelijk te doen. Hij had grootse plannen voor de toekomst. Dat alles veranderde op zijn vijftiende. Hij was er eerder al achter gekomen dat hij een wolf was en zijn opa had hem daarmee leren omgaan. Alleen toen zijn opa overleed voelde hij zich eenzamer en wist dat hij iemand nodig had bij wie hij terecht kon van zijn familie. Daarom vertelde hij het aan zijn ouders, maar die geloofden hem niet en nazijn aandringen leken ze steeds meer te denken dat hij gestoord was en daar wilden ze niet mee te maken hebben. Daarom vertrokken ze naar een andere stad en lieten hun zoon achter. Sindsdien is zijn vertrouwen in mensen volledig verdwenen en durft hij zijn geheimen ook niet meer te zeggen, bang dat mensen hem niet geloven.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 15:24 ]


    She was always looking for more..

    Clyde is voor nu af, hoewel ik hem denk ik nog iets langer ga maken.

    En trouwens, ik snap dus echt niet wat jullie in scheikunde zien. Ik snapte er helemaal niets van, hoewel dat misschien ook een beetje kwam doordat ik niet goed oplette in die lessen, maar goed.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Clyde is voor nu af, hoewel ik hem denk ik nog iets langer ga maken.

    En trouwens, ik snap dus echt niet wat jullie in scheikunde zien. Ik snapte er helemaal niets van, hoewel dat misschien ook een beetje kwam doordat ik niet goed oplette in die lessen, maar goed.


    Hehe al de guys in deze rpg zijn cuteys :O

    Haha ja misschien ligt het daar aan xD ik weet ook niet hoe het komt dat ik het zo leuk vind, maar het trekt mijn aandacht gewoon al die proefjes enzo >.<


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Hehe al de guys in deze rpg zijn cuteys :O

    Haha ja misschien ligt het daar aan xD ik weet ook niet hoe het komt dat ik het zo leuk vind, maar het trekt mijn aandacht gewoon al die proefjes enzo >.<


    haha ja idd.

    Toen ik voor het eerst scheikunde kreeg dat ik dat het heel leuk zou worden met proefjes, maar dat deed ik echt nooit. We kregen alleen maar uitleg, wat supersaai was.


    She was always looking for more..

    doen we trouwens met imprenten, yay or nay?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    doen we trouwens met imprenten, yay or nay?


    Is wel een leuk idee :)


    It's hard to stay mad when there's so much beauty in the world

    Haha of course doen we met imprenten ^_^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een vrouwelijke wolf mogen reserveren?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Zou ik een vrouwelijke wolf mogen reserveren?


    Sure! Ik zal je erbij zetten. Leuk dat je mee doet!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam: Tatiana "Tatia" Quinn
    Leeftijd: 17
    Ras: wolf (weet dit nog niet)
    Uiterlijk:
    Tatia heeft een gemiddelde lengte en lang donker bruin haar. Ze draagt bijna altijd haar vertrouwde jack. Het liefst samen met een paar afgetrapte laarzen en een spijkerbroek. Ze is niet iemand van de jurkjes voor overdag, maar als er een bruiloft of begrafenis is zal ze er eentje aantrekken.
    Karakter: Tatia is koppig en eerlijk. Behandel jij haar als vuil, behandeld zij jou als vuil. Ze is heel trouw aan haar vrienden, maar totaal niet zo in relaties. Ze is snel verliefd, maar het is ook weer snel voorbij. Ze is iemand die niet stil staat bij morgen, maar alles vandaag wil doen. Ze is dan ook verschrikkelijk in plannen en ze is best wel ongeduldig. Het idee dat niets kan doen of moet wachten kan ze niet uitstaan. Ze is iemand van actie en snelheid. Ze komt op voor zichzelf en vrienden en is niet bang om te vechten. Ze schiet soms nogal snel uit haar slof en zegt dan dingen die ze later graag terug zou willen nemen. Ze verontschuldigd zich niet snel, maar als ze dat doet meent ze het oprecht (ten minste als ze daar niet toe gedwongen word door een volwassene).
    Geschiedenis: Tatia is de enige dochter van James en Moire Quinn. Haar ouders dachten dat ze geen kinderen konden krijgen en adopteerde drie jongens, waarna toch Tatia geboren werd. Haar broers Krister, Alex en Vincent vonden het wel leuk een zusje te krijgen, al helemaal toen ze gewoon mee voetbalde, judode en stoeide met hen. Toen Tatia 9 was werd Alex heel ziek, hij had kanker en moet chemo krijgen. Alex overleefde kanker om drie jaar later het weer te krijgen. Ook weer lukte het hem om het te overleven. De familie heeft nu alleen hoge schulden om de behandeling te betalen. Tatia moest stoppen met voetbal en boksen, net als haar broers omdat ze het gewoon niet meer betalen konden. Verder is Moire sinds een vaan haar kinderen twee keer bijna overleed overbezorgd geworden over haar kinderen en wil ze altijd weten dat het goed met hen gaat. Tatia vind dat behoorlijk vervelend omdat ze het idee heeft dat alles gecontroleerd en bekritiseerd word thuis. Op school gaat het niet zo goed. Ze haalt negens zolang het vak gym is en drieën als er ook maar een beetje wiskunde in het vak voorkomt. Dit is een reden voor haar moeder om overbezorgd te zijn en haar de hele tijd te vragen of alles wel goed gaat.
    Extra: Tatia is dol op de bossen rond haar huis. Ze houd van hardlopen en is vaak in de ochtend in de bossen te vinden om nog voor school een stukje hard te lopen.
    Tatia is kleuren blind (dit geneest zodra ze een wolf word).

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 17:02 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Sure! Ik zal je erbij zetten. Leuk dat je mee doet!


    Is Tatia goed zo of moet ik nog iets aan haar veranderen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hoe ontstaan de relaties? bepaal jij wie op wie inprent? of moet je dan onderling bepalen? of bepaald alleen een wolf dat?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Is Tatia goed zo of moet ik nog iets aan haar veranderen?


    Tatia is prima zo hoor! :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    geleninja schreef:
    Hoe ontstaan de relaties? bepaal jij wie op wie inprent? of moet je dan onderling bepalen? of bepaald alleen een wolf dat?


    Ik ga niet bepalen wie op wie imprent. Dat komt vanzelf wel naar voren op wie de wolf voorkeur heeft.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †