• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    - Shelyn Jonah Griffith » 17 jr. » Ephrya » 10

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7


    R e l a t i e s:
    -
    -
    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 8:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zullen we binnenkort een nieuwe dag beginnen?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Zullen we binnenkort een nieuwe dag beginnen?


    Mij maakt het niet zoveel uit. Het is nu wel een beetje saai voor de mensen die nog op school zitten nu er een paar weg zijn. Ik weet ook niet zo goed wat ik met Lora moet doen.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet zoveel uit. Het is nu wel een beetje saai voor de mensen die nog op school zitten nu er een paar weg zijn. Ik weet ook niet zo goed wat ik met Lora moet doen.


    ja.. dat heb ik dus met Keith en Finn beide....


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)

    ja.. dat heb ik dus met Keith en Finn beide....


    Misschien kan Lora Finn opzoeken om te vragen waarneer de bijlessen worden gegeven of zoiets?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Misschien kan Lora Finn opzoeken om te vragen waarneer de bijlessen worden gegeven of zoiets?

    Ja... dat zou opzich wel kunnen!


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)
    Ja... dat zou opzich wel kunnen!


    Alright! Is Finn ergens in een lokaal of zo?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Alright! Is Finn ergens in een lokaal of zo?

    Ik denk eerder in de lerarenkamer, maar een lokaal is ook goed!


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    (...)
    Ik denk eerder in de lerarenkamer, maar een lokaal is ook goed!


    Lerarenkamer is ook goed hoor. Ik ga gelijk een post schrijven!


    She was always looking for more..

    Iemand tijd om Dante gezelschap te houden?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik wil overigens nog wel een meisje aanmaken. Wolf of mens maakt me relatief weinig uit, al lijkt wolf me verstandiger omdat daar minder van zijn.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Bij wolf lijkt me handiger idd :) dan is alles weer gelijk en is er meer evenwicht


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dan maak ik haar zo aan, geef me een momentje. (:
          Edit: Is een praattopic overigens niet wat handiger? Zo kunnen we ideeën uitwisselen en allemaal even duidelijk maken waar iedereen is. Zo kunnen we de wolven op zich wel naar Jared zijn huis halen die avond (Op idee van Tatia,) maar dan moet er iets verzonnen worden voor de mensen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 17:37 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Dan maak ik haar zo aan, geef me een momentje. (:
          Edit: Is een praattopic overigens niet wat handiger? Zo kunnen we ideeën uitwisselen en allemaal even duidelijk maken waar iedereen is. Zo kunnen we de wolven op zich wel naar Jared zijn huis halen die avond (Op idee van Tatia,) maar dan moet er iets verzonnen worden voor de mensen.

    misschien voor de mensen een sportevenement, want school spirit en football zijn erg important voor amerikanen?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    SHEALYN JONAH GRIFFITH.

    Bijnaam
          Shealyn stelt zich altijd voor onder haar tweede naam, dus is voor de meeste haar bijnaam Jo.

    Leeftijd
          Zeventien.

    Ras
          Wolf.

    Karakter
          Jonah is een vriendelijk en open meisje dat graag in contact komt met anderen. Ze heeft erg veel zelfvertrouwen en weet wat ze wel en niet kan, maar draait er niet zo ver in door dat ze arrogant over komt. Ze is erg vrijgevig en helpt het liefst andere mensen, al zal ze zeker de hulp accepteren die ze krijgt als er naar haar situatie word gevraagd. Ze doet er niet moeilijk over te praten over haar eigen problemen als er naar gevraagd word. Hulp is tenslotte hulp, en ze wilt niet dat mensen zich afgewezen voelen als ze nee zegt.
          Jo is over het algemeen vriendelijk tegen iedereen, ook wanneer ze mensen niet mag. Ze ziet geen reden onvriendelijk te zijn en accepteert iedereen om wie hij of zij is, waardoor ze gemakkelijk vrienden maakt. Jo is een erg gewild slachtoffer voor pesterijen. Het maakt haar niet uit wat erg gebeurd en als het nodig is kan ze zichzelf prima verdedigen. Je krijgt haar dan ook niet snel boos, maar je hoeft maar een woord verkeerd te zeggen tegen een vriend of vriendin en ze kan verschrikkelijk kwaad worden.

    Uiterlijk
          Jonah is een erg knap meisje. Ze heeft lange, krullende donkerbruine haren die tot net over haar onderrug komen. Deze draagt ze vaak in een staart en haar ogen hebben dezelfde, bruine kleur als haar haren. Jonah is niet heel erg lang en als wolf is ze volledig zwart.

    Geschiedenis
          Jonah groeide op in een gezin met twee liefhebbende ouders. Ze doet al sinds haar zesde aan kunstschaatsen en nog altijd traint de tussen de twee en vijf keer per week op het ijs. Haar verleden is eigenlijk nooit erg interessant geweest, ze heeft niet veel speciaals meegemaakt. Ze weet nog niets van haar weerwolfzijnde af.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 19:46 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Enchanter schreef:
    (...)
    misschien voor de mensen een sportevenement, want school spirit en football zijn erg important voor amerikanen?


    Ik neem aan dat dit dan een verplicht evenement is. Zo ja is dat niet zo verstandig, gezien enkele wolven daar ook op school zitten.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.