• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    - Shelyn Jonah Griffith » 17 jr. » Ephrya » 10

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7


    R e l a t i e s:
    -
    -
    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 8:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Bedoel je met liefdes buiten de pack, een relatie tussen een mens en een wolf?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kan je als wolf ook op een wolf inprenten?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zou ik dan een gewone jongen mogen?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    geleninja schreef:
    (...)

    Vind ik prima. Probeer je haar dan terug veranderen, of blijft ze wolf?


    Hij heeft haar nog niet proberen terug te veranderen. Hij wilde haar vooral weg hebben bij de school.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    (...)

    Hij heeft haar nog niet proberen terug te veranderen. Hij wilde haar vooral weg hebben bij de school.


    oké, ik zal wachten tot reincarnate op jou stukje geschreven heeft vanuit Aya en dan ga ik verder mat Tatia


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Kan je als wolf ook op een wolf inprenten?


    Ja dat kan. Het hoeft niet per se mens op wolf relatie te zijn


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Drifted schreef:
    Zou ik dan een gewone jongen mogen?


    Ik zal je erbij zetten! Leuk dat je mee doet!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een mensenmeisje?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    En maak jij de relaties?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam: Dante William Darbyshire


    Leeftijd: 19
    Ras: Menselijk
    Uiterlijk:
    Dante heeft een opvallend gezicht wat door veel mensen onthouden wordt. Zijn wat eivormig hoofd wordt getekend door zijn te grote lippen die van zichzelf een rozegloed hebben. Hij heeft een kleinere neus die omgeven wordt door twee aanwezige jukbeenderen. Dante zijn huid is blank met op enkele plaatsen moedervlekken en hij verkleurd bijna niet door zonlicht. Zijn bruine haar, wat zijn familie kenmerkt is, is stevig en dik waardoor hij veel verschillende haarstijlen eigen kan maken. Ook zijn wenkbrauwen zijn bruin en liggen behoorlijk prominent in zijn gezicht. Als enige in zijn familie heeft Dante bruine ogen in plaats van groen. Hij is hier erg trots op en ziet het als echt iets van hemzelf. Dante is 1.84m lang, waar hij behoorlijk tevreden mee is. Hij is goed te herkennen maar is ook niet overdreven lang. Qua spiermassa is Dante zijn lichaam niet erg bijzonder. Zelf sport hij wel om fit te blijven, maar niet om gigantische spieren te kweken. Dante gaat behoorlijk goed gekleed, dit wordt ook van hem verwacht. Hij heeft een dure smaak en draagt dan ook regelmatig een maatpak.
    Karakter:
    Dante is een erg trotse jongen, hij is erg eervol en heeft graag gelijk. Of hij nu anderen helpt of zichzelf een goede naam bezorgd dat maakt hem niet zoveel uit. Hij is gewend om erg populair te zijn maar het weet niet echt hoe hij vrienden moet maken waardoor hij sociaal erg onhandig kan zijn. Dit komt mede door zijn ontwetentheid, hij heeft altijd alles gekregen wat hij wilde waardoor hij geen compromissen kent en kan sluiten. Hij ziet dit zelf ook en wil hier graag aan werken, maar dan moet iemand het hem wel willen leren en daar haken veel mensen vaak af. Dante is van nature wel grappig en rechtvaardig. Hij kan je altijd opvrolijken en neemt je mee op een avontuur zodat het probleem even vergeten wordt en hij tegelijkertijd de held kan spelen. Naast zijn familie is Dante ook erg loyaal aan zijn vrienden,hij is erg goed gelovig en ziet dan vaak ook niet de ware bedoelingen van de mensen om hem heen waardoor hij regelmatig gekwetst wordt,dit laat hij echter niet graag zien wat hem een harde en afstotelijke uitstraling kan geven.
    Geschiedenis:


    Dante is geboren in de vooraanstaande familie Darbyshire en is hier ontzettend blij mee. In zijn oude woonplaats werd zijn familie nog net niet gezien als adel en had hij alleen zijn familienaam nodig om deuren te openen. Dante stond bekend om zijn rijkdom en zijn klasse. Net zoals zijn oudere tweeling broer en zus hadden gehad, zou Dante de plaatselijke universiteit aan zijn voeten hebben liggen. Alles was al voor hem uitgestippeld, Het enige wat hij zou moeten doen is in de voetsporen van zijn familieleden treden. Alleen mocht het niet zo zijn, Dante zijn ouders hadden besloten mythelogie aan een of andere onbekende universiteit te gaan onderwijzen helemaal in Amerika. Dante is verplicht om mee te gaan terwijl zijn broer en zus hun luize leventje in Londen voort mochten zetten. Zijn kans op een onbezorgde en gemakkelijke schooltijd kon hij wel op zijn buik schrijven, iets wat hij zijn ouders nog steeds erg kwalijk neemt.
    Extra: Dante zijn Britse accent irriteert hem matteloos omdat hij hierdoor vaak als een outsider gezien wordt, echter vinden de meeste meisjes dit juist een van zijn meest positieve aspecten.





    {Nog niet klaar}

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 22:22 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Cissy schreef:
    Mag ik een mensenmeisje?


    Tuurlijk mag dat!
    Nee ik maak de relaties niet.
    Dat wordt zelf bepaald in de rpg :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oehh een nieuwe cutey in town!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Oehh een nieuwe cutey in town!!


    Cutie met Brits accent!! Kan het nog beter?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Cutie met Brits accent!! Kan het nog beter?


    Haha nee beter dan dit kan haast niet!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    Oehh een nieuwe cutey in town!!


    Haha, je kunt dit cutie misschien kennen als Mason uit Wizards of waverly place (long time ago), op het moment speelt hij Liam Booker in Faking it en hij is af en toe te zien in Pretty little liars. Ik bedoel, kan het nog beter?
    FC: Gregg Sulkin (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 15:58 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor