• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    - Shelyn Jonah Griffith » 17 jr. » Ephrya » 10

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7


    R e l a t i e s:
    -
    -
    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 8:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Drifted schreef:
    (...)

    Haha, je kunt dit cutie misschien kennen als Mason uit Wizards of waverly place (long time ago), op het moment speelt hij Liam Booker in Faking it en hij is af en toe te zien in Pretty little liars. Ik bedoel, kan het nog beter?
    FC: Gregg Sulkin (:


    Omg nu je het zegt!! Nu weet ik waar ik hem van herken ^_^ hehe hij heeft samen met mijn FC; Lucy Hale samen gespeeld :3 Damn such a cutey :$


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Kan ik toevallig mannelijke (Alpha? (: ) krijgen?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Kan ik toevallig mannelijke (Alpha? (: ) krijgen?


    Ja tuurlijk! Leuk dat je mee doet!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Top, ik heb geen tijd een hele nieuwe rol te bedenken, dus ik neem hem enigszins over van een ander RPG. Hopelijk is dit geen probleem?

    Hoe oud wil je de Alpha trouwens hebben?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Top, ik heb geen tijd een hele nieuwe rol te bedenken, dus ik neem hem enigszins over van een ander RPG. Hopelijk is dit geen probleem?

    Hoe oud wil je de Alpha trouwens hebben?


    Oh dat maakt niet uit hoor :)
    Uhh hij mag wel iets ouder zijn dan de rest, maa het liefst niet boven de 25 anders wordt hij wel heel erg oud in vergelijking met de rest.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Twintig oud genoeg? (Eventueel bijna 21)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    The first task of a leader is to keep hope alive.


    JARED AVALON.
    "Be a leader, not a boss."

    Leeftijd
          Jared is geboren tijdens een winterdag op de dertiende van December en is momenteel twintig jaar oud.

    Ras
          Weerwolf,

    Uiterlijk
          Jared heeft zowel als wolf en mens een redelijk intimiderende houding. Menselijk is hij een ruime 1.85 lang en ook als wolf is hij zeker niet te kleinste. Zijn haren die normaal donkerbruin zijn zijn in zijn wolfsvorm wit van kleur. Zijn ogen blijven daarbij wel dezelfde, zwarte kleur behouden. Mensen noemen het vaak eng, gezien het erg moeilijk is zijn iris van zijn pupillen te onderscheiden. Toch vind hij het iets wat hem onderscheid van de rest en heeft hij er geen problemen mee.

    Karakter
          Zelfstandig. -- Goede eigenschap.
    Jared is een erg zelfstandig persoon. Doordat hij in zijn kindertijd altijd op zichzelf aan was gewezen doet hij dingen vaak al uit zichzelf omdat het nooit voor hem gedaan is. Hij is niet gewend bediend te worden en heeft er dan ook een regelrechte hekel aan als mensen hem voor zwak uitmaken of hem behandelen als een klein kind, iets waar hij erg fel op in kan gaan. Hij haat het om onderschat te worden en leert mensen dan ook eerst kennen voor hij een oordeel maakt.

          Leider. -- Goede eigenschap.
    Jared is van zichzelf een echt leiderstype. Tijdens groepsprojecten staat het vaak vanaf het begin al vast dat hij de leiding krijgt. Jared is een erg intelligente jongeman die niet bang is om van zich te laten horen. Hij kijkt naar de kwaliteiten van mensen en weet precies in te schatten wie wat het beste kan doen. Zelfs de meest onzekere types trekt hij mee in een project en als anderen het niet doen, komt hij zelf wel met ideeën. Hij werkt zelf net zo hard mee en is totaal niet de baas, al kan hij mensen erg fel wijzen op het feit dat ze niets aan het doen zijn of denken er van af te komen met iets dat niet zijn of haar niveau is. Hij verwacht dat iedereen zich voor de volle honderd procent in zet en zorgt dan ook voor de nodige motivatie als die er niet is. Mensen moed in spreken is dan ook iets wat hij wel vaker doet, evenals advies geven.

          Sarcastisch en eerlijk. -- Ligt voornamelijk aan de situatie.
    Heel erg veel mensen zien eerlijkheid als een goede eigenschap, maar Jared kan er soms iets te ver in gaan. Als je hem om zijn mening gaat zou hij die geven ook en ondanks het feit dat hij overal ook de goede punten bij mee geeft, kan hij mensen soms echt kwetsen met wat hij zegt. Toch bedoelt hij dit absoluut niet slecht en trekt hij iemand al snel in een knuffel als hij het door heeft of bied hij op een andere manier zijn excuses aan, maar hij kan het niet over zijn hart verkrijgen te liegen of dingen achter te houden. Roddelen doet hij dan ook niet aan, gezien hij het oneerlijk vind tegenover mensen te praten over hun zonder hun erbij.

          Afschermend. -- Slechte eigenschap.
    Het is bij Jared vroeger er altijd in gestampt dat pijn tonen slecht is, dus heeft hij de taak op zich genomen zelf te blijven lachen en iedereen te helpen die hij maar tegen komt. In zijn geval is dit een verschrikkelijk slechte eigenschap. Hij kropt al zijn gevoelens en problemen op en als het hem een keer teveel word, kan hij plots uitvallen tegen iemand die ook maar iets verkeerd doet. Zijn leven bestaat voornamelijk uit het helpen en leiden van anderen en hij probeert zijn uitbarstingen dan ook zo veel mogelijk te voorkomen, maar met de ellende die hij in zijn verleden heeft meegemaakt is het al meerdere keren gebeurd. Toch stelt hij zich voor de rest op als iemand die je kan uitschelden, trappen, pijn kan doen en kan verwonden zonder dat hij ook maar breekt. Jared kent van geen opgeven en is niet van plan het ook maar een keer te gaan doen.

    Geschiedenis
          Jared heeft heel wat ellende mee gemaakt, wat begon rond zijn vierde. Zijn moeder overleed en gezien zijn vader een eigen pack had dat hij moest leiden, had hij erg weinig tijd voor Jared. De jongen werd dan ook opgevoed door de menselijke beste vriend van de man die eigenlijk voor hem zou moeten zorgen maar er de tijd niet voor had.
          Rond zijn zevende mocht hij mee naar het pack. Het was inmiddels wel duidelijk dat hij zelf ook een wolvengedaante aan kon nemen en zijn vader was er zeker van dat Jared zijn perfecte opvolger zou zijn. Tot zijn veertiende heeft hij meegedraaid in het pack als de rechterhand van zijn vader. Wanneer de Alpha zelf betere dingen te doen had nam Jared de taak van hem over tot grote ergernis van de rest. Toen zijn vader op Jared zijn vijftiende overleed aan een auto-ongeluk nam een van de oudere wolven dan ook bruut de pack over. Hij viel Jared aan en ondanks dat de jongen terug wist te vechten, kwam hij er niet zonder kleerscheuren vanaf. In menselijke vorm lopen er vier grote littekens over zijn rug heen, ondanks het feit dat het gevecht tussen de twee ik wolvengedaante plaats vond. Zijn witte vacht is sinds die tijd dan ook nooit meer helemaal wit geweest. Op de plekken van de littekens lopen vier zwarte lijnen over zijn rug heen, maar de echte littekens worden verborgen onder zijn vacht. Praten er over doet Jared echter niet.

    Extra
          Jared is een echte alleskunner. Dit is niet omdat hij talent heeft, maar omdat de jongen er van overtuigd is dat hij alles kan als hij er maar genoeg op oefent. Hij heeft dan ook zelf een hele tijd paard gereden en doet dit soms nog steeds op het eigen paard van een kennis, dat op een manege staat waar hij nog wel eens helpt als vrijwilliger. Op het moment heeft hij het erg druk met zijn stage als dierenarts bij het plaatselijke asiel waar hij wekelijks meerdere keren te vinden is ondanks de honden die nog wel eens door hebben dat hij een wolf is.


    "Strong people don't put others down, they lift them up."

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 18:54 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dylan o'brien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Somewhere in here should be a gay couple.


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Ik schrijf als Jared af is. Wanneer iemand een bepaalde relatie met hem moet, geef een gil. Als iemand even kan zeggen waar alles en iedereen is en hoe ik in kan springen, graag.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Ik schrijf als Jared af is. Wanneer iemand een bepaalde relatie met hem moet, geef een gil. Als iemand even kan zeggen waar alles en iedereen is en hoe ik in kan springen, graag.


    20/21 is een prima leeftijd hoor!
    Uhm Aya, Tatia en Clyde zijn in het bos. Tatia is net een wolf geworden, dus zijn ze even aan het ontspannen. De rest zit nog in school :) Je kan eventueel bij ons invoegen als je wilt! Dat we je voor het eerst ontmoeten ofzo.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hoe zit het met het pack etc? (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Enchanter schreef:
    Somewhere in here should be a gay couple.


    Ik vind het prima als Tatia gay of bi is. Als een van de andere meisjes een stel met haar wil zijn vind ik het goed.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ephrya schreef:
    Hoe zit het met het pack etc? (:


    Uhm nou tot nu toe heef niemand nog echt wat van de alpha gehoord omdat die nog niet echt in beeld was, maar aangezien jij er nu bent zou het wel vaker kunnen dat ze een meeting enzo hebben ^^ we kunnen ook af en toe doen dat er vampiers langs komen en dat de wolven die moeten killen om de stad te beschermen :3 maar merendeels kent de pack elkaar van de centrale school :3 ik hoop dat dit zo een beetje genoeg info heeft?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ja, dankje. (: Ik weet niet of het al vast staat wie de Alpha word, maar Jared word een redelijk zelfstandig type dat zijn plek wel opeist zonder al te veel geweld.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.