• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yay MayTopieks'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil nog wel steeds meedoen maar jullie gaan zo verschrikkelijk snel. Ik heb het de laatste tijd heel druk gehad en nu heb ik het eigenlijk nog steeds druk. Het klinkt misschien stom maar willen jullie wat langzamer gaan?


    -

    George Weasley

    ‘Misschien haat jij Slytherin; maar ik haat niet Gryffindor. Zeker niet door de persoon die er in zit; met zijn hele familie.’
    Ik glimlachte speels toen hij en lippen onder mijn kaan drukte en boog mijn hoofd wat voorover waardoor ik naar onze voeten staarde. Zijn hand omsloot die van mij die ik wat strakken beet ging houden. Zijn o zo warme handen die mijn hersenen wel laat smelten, net als mijn hart.
    ‘Misschien is het handig om inderdaad terug te gaan; maar ik heb geen flauw idee waar we zijn- behalve in Zweinstein zijn. Ik had wel iets beters om naar te kijken terwijl ik door de gangen liep dan de weg.’
    Ik probeerde een serieuze gezicht op te zetten wat natuurlijk onmogelijk werd door de aantal kusjej die hij op mijn kaak plantte en ik keek weg om hem zachtjes door de gangen te trekken.
    'Ik kon je ook hier alleen laten en in mijn eentje naar het grote zaal gaan, kijken hoe lang het duurt tot je het hebt gevonden. Maar ik denk dat dat niet slim is, voordat je jezelf perogeluk in het bezemkast opsluit of zo iets.' Zei ik en trok hem de trappenhuis in. Hij bracht me naar de vierde verdieping, tenminste weet ik het kasteel als mijn broekzak aangezien ik hier al zeven jaar lang bleef. Maar Campbell blijft hier ook maar een jaartje. In het stilte bracht ik hem naar het grote zaal en bleef er voor staan. Studenten waren al gaan zitten, bijna iedereen was er al. Professoren zaten al bij hun plekken en wat me opviel was een nieuwe professor. Een oud vrouw wiens gezicht op die van een pad leek, en ze was helemaal in het roze gekleed. Oh Merlin, een nieuwe professor. Ik noet dat tegen Fred zeggen; we kunnen een aantal van onze "speeltjes" op haar uit testen.
    'Zo, Campbell Saunders.. nu is het echt wel tijd om ingedeeld te worden; waar wil jij zelf eigenlijk echt bij horen?' Vroeg ik hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik kon je ook hier alleen laten en in mijn eentje naar de grote zaal gaan, kijken hoe lang het duurt tot je het hebt gevonden. Maar ik denk dat dat niet slim is, voordat je jezelf per ongeluk in de bezemkast opsluit of zo iets.’ Voordat hij uberhaupt al uitgesproken is waren mijn wangen al vuurrood aangelopen terwijl ik nerveus op mijn lip beet. Merlin; zelfs George wist al dat ik alles behalve slim was; het ergste was dat ik mezelf er wel aan zie om me in een bezemkast op te sluiten. Het zou niet eens de meest domme-rare actie van mij zijn. Nutteloos keek ik naar de schilderijen die voorbij raasde gezien George geen moeite leek te doen om de stilte te doorbreken tot mijn mond ietsjes openviel bij de deuren van de Grote Zaal waar ik Dolorus Umbridge zag zitten in haar eeuwig gehulde roze kledij wat het moeilijk maakte een onderscheid tussen een varken en haar te maken. Ik had haar ooit een paar keer gezien toen ik met Nathaniel mee naar de ministerie ging- waar natuurlijk iedereen met mij wilde praten- of met mijn broer voornamelijk gezien die altijd antwoord gaf. Niet dat ze een ‘fan’ van mij was- maar ze was redelijk dik met mijn broer wat ik begrepen had; waardoor ze wel het nodige deed om bij hem geliefd te raken, gezien Nathaniel door iedereen geliefd word. In heel mijn leven had ik ontzettend veel gezichten gezien en vooral veel stemmen. Maar zij; zij was er een die me bij bleef. Puur om haar achtelijke kleding en kleur keuze net zoals de wijze dat ze tegen mij sprak waarbij haar dikke vingers in mijn wang geknepen hadden.
    ‘Zo, Campbell Saunders.. nu is het echt wel tijd om ingedeeld te worden; waar wil jij zelf eigenlijk echt bij horen?’ ik haalde nutteloos mijn schouders op terwijl ik het niet kon laten om nerveus door de zaal heen te kijken. Merlin; zo veel mensen; zo veel ogen en zo veel gedachtes. Het ergste was dat ik ook mensen naar me om zag draaien en me enorm verbaasd aankeken wat direct alle positieve en vrolijke gedachtes weg waasde en merkte dat ik nog enorm modderig was en- wat mij nog meer tussen de menigte op liet vallen- ik mijn dreuzel kleding nog aan had; oftwel mijn vest terwijl iedereen al gehuld was in hun schoolkleding. ‘Ik- ik ben- ik moet naar de wc.’ Merlin- dat was werkelijk mijn steevaste leugen de hele dag. Als ik alle keren werkelijk naar de wc moest zou ik een ontstoken blaas of iets moeten hebben. Herhaaldelijk bleef ik op mijn lip bijten terwijl steeds meer leerlingen mijn kant op zag kijken en ik zag ze zelfs wat roepen- maar in plaats van te luisteren bleef ik verstijfd stil staan tot ik mezelf uit deze baan trok door mijn voet nerveus te plaatsen en snel de zaal uit te rennen naar de wc waar ik mijn kledij op de grond smeet evenals mijn vest en het water, die met een kracht uit de kraan stond in de wasbak, in mijn gezicht plenstte wat me in een mum van tijd naar de werkelijkheid bracht. Merlin- alles leek zojuist vergeten te zijn toen ik zo dicht bij George stond. Alles leek beter; vrolijker en mooier. Alsof ik in een bubbel had bevonden dat gevuld was met felix fortunatis (sorry wist niet meer hoe je het schreef maar ben te lui om te googlen op me mob xd)
    Nerveus gooide ik wat water in mijn nek waar ik nog modder zag zitten en wreef mijn bovenarmen wat schoon wat langzaam mijn shirt totaal bedrenktten met water en mijn ademhaling sneller deed gaan van de immense stress wat plotseling omhoog kwam. Zenuwachtig legde ik mijn handen stevig op de wasbak en draaide me langzaam omhoog naar de spiegelbeeld waar ik enkel alleen een hoopje ellende zag staan; een mislukkeling eerste klas; de jongen die zojuist bekeken werd door de hele school. Bekeken omdat hij hier niet thuis hoorde gezien hij niet goed was. Niet goed genoeg voor Zweinstein; niet goed genoeg voor iets.


    Ik denk laat ik Cam de avondmaal skippen- ik en cam zijn eigenlijk nog niet klaar voor een confrontatie :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik nog meedoen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Mag ik nog meedoen?


    Like you have to ask. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee, dat mag niet.

    Wat denk je zelf, natuurlijk :D

    Dit breekt mijn eigen belofte en regels en al, maar wat boeien die regels? Ook al heb ik ze zelf verzonnen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Iedereen haat ons nu want van 2 zijn we naar 3 gegaan die de hele geschiedenis van Goblet kennen x'D haha nouja 'iedereen' de gene die het nog een hoop gaven die quiten nu want als Linde back is..... Then we are unstopable :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Nee, dat mag niet.

    Wat denk je zelf, natuurlijk :D

    Dit breekt mijn eigen belofte en regels en al, maar wat boeien die regels? Ook al heb ik ze zelf verzonnen.


    Regels zijn er om gebroken te worden xD


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    We hadden al de regels verbroken.... toen je neerschreef dat niemand in de speeltopic mocht gaan praten wat we overduidelijk doen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    In je regels staat dat ik wel mee mag doen, B (ik weet nog steeds niet hoe je heet :'D)
    En je krijgt geen chocola, want ik heb net mijn laatste chocoladeletter opgegeten. Ik kreeg er nog een van iemand maar toen mocht ik eerder naar huis en heb ik die niet gekregen (huil) Dus ik heb geen chocola.

    Oh god ik spam nu al dit topic vol.
    Ik reserveer Fred Weasley en een Slytherin jongen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het voelt zo fijn om te zien hoe mijn inbox langzaam vol loopt door jullie (flower) maar ik weet dat ik er binnenkort weer gek van ga worden net als eerder :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kijk nu toe hoe mijn Dumbledore's army poster langzaam van mijn muur valt.
    Oh, nu ligt 'ie op de grond. Het is een voorteken :'D

    Topicspammers: op plaats! Mars!
    Ja ik ben druk, oké. Laat mij even druk zijn en alles komt goed of niet, want ik blaas alles op met mijn drukheid.
    Ben ik weer irritant? :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik kijk nu toe hoe mijn Dumbledore's army poster langzaam van mijn muur valt.
    Oh, nu ligt 'ie op de grond. Het is een voorteken :'D

    Topicspammers: op plaats! Mars!
    Ja ik ben druk, oké. Laat mij even druk zijn en alles komt goed of niet, want ik blaas alles op met mijn drukheid.
    Ben ik weer irritant? :Y)


    Nee! want je weet niet hoe erg ik me inhoud om niet Gb's en dit topic vol te spammen :'3 shit idk why maar ik ben enorm druk in mijn hoofd T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee! want je weet niet hoe erg ik me inhoud om niet Gb's en dit topic vol te spammen :'3 shit idk why maar ik ben enorm druk in mijn hoofd T.T


    Ik ook! Het is maar goed dat ik alleen op mijn kamer ben, anders zou mijn familie nu hard van me wegrennen. Maar die zitten beneden allemaal Monopoly te spelen.


    Spoiler alert: you will save yourself