• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jij bent niet de enige.

    Ik ben echt waar moe op sit moment. Mijn moeder vraagt de hele tijd waarom ik zo in mijn telefoon ben en roept dat ik het eens dicht moet doen en mijn zus schreeuwt dat xe die ene comfortabele deel van het bank wilt zitten waar ik zit en het is iets van dertig grade in huis dus smelt ik. En. Alles. Wat. Ik. Wil. Is. Quizlet.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarom ben ik zo bagger in het invullen van rollen van mensen die zeg maar fictief zijn en niet door mij ingevuld? Ik kan dat nooit en vraag me altijd af waarom ik het moet doen; iedereen weet toch wie ze zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Waarom ben ik zo bagger in het invullen van rollen van mensen die zeg maar fictief zijn en niet door mij ingevuld? Ik kan dat nooit en vraag me altijd af waarom ik het moet doen; iedereen weet toch wie ze zijn.


    Ik zeg gewoon;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen schreef:
    Waarom ben ik zo bagger in het invullen van rollen van mensen die zeg maar fictief zijn en niet door mij ingevuld? Ik kan dat nooit en vraag me altijd af waarom ik het moet doen; iedereen weet toch wie ze zijn.


    Weet je wat je ook kunt doen; kopieer de link van Wikipedia die naar Fred Weasley wijst en zet er achter bij; alle antwoorden staan hier in. Zo simpel is het (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Weet je wat je ook kunt doen; kopieer de link van Wikipedia die naar Fred Weasley wijst en zet er achter bij; alle antwoorden staan hier in. Zo simpel is het (A)


    Hehe spoken like a true Weasley.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Hehe spoken like a true Weasley.


    You know Kealan from Slytherin needs a very.. very good friend... you know that guy from grade seven ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    You know Kealan from Slytherin needs a very.. very good friend... you know that guy from grade seven ^^.


    Okay okay okay ik ben al bezig stiekem niet

    Ik heb iedereen die nog mee deed aan deze rp weggejaagd :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Okay okay okay ik ben al bezig stiekem niet

    Ik heb iedereen die nog mee deed aan deze rp weggejaagd :'D


    er deden ook maar een of twee personen nog mee :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    JONATHAN 'JONAH' JOSHUA BARRET


    Ik loop door de gangen, op zoek naar Kealan. Hij is hoofdmonitor, dus moest hij natuurlijk een heleboel plichten vervullen. Ook betekende het dat ik met een stel idioten in de trein moest zitten. Kinderen zoals Draco Malfoy. Ik vind hem maar een irritant onderkruipsel die zichzelf heel belangrijk vind. Dat is natuurlijk wel iets waar meer Zwadderaars last van hebben, maar hij heeft er wel heel veel last van. Uiteindelijk moet ik naar de wc, waar ik toevallig Kealan aantref. Ik kijk hem grijnzend aan.
          'Kealan! Waar heb jij de hele tijd uitgehangen? Ik zocht je al.' Van alle mensen die hier op school zitten, is Kealan de enige die ik oprecht aardig vind. Alle Griffoendors en Huffelpuffers zijn sowieso al weggestreept van mijn lijstje. Dan heb je nog de Ravenklauwers, die soms nog wel aardig kunnen zijn of goed kunnen helpen met huiswerk of iets in die richting. De meeste Zwadderaars doen hun best om te laten zien hoe geweldig ze wel niet zijn.
          'Leuke zomer gehad?'

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 0:17 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Voor een zeer lange tijd bleef het stil waar ik Campbell maar aan stond te kijken. Hij zag er plotseling zo nerveus uit en ergens dacht ik maar dat het beter was als we in het gang van de vierde verdieping bleven.
    ‘Ik- ik ben- ik moet naar de wc.’ Zei hij plotseling een beende van me vandaan. Met een frons keek ik toe hoe hij uit mijn zicht verdween. Als ik niet beter wist zou ik denken dat hij een blaasontsteking had. Ik zucht zachtjes en volgde hem maar, voor de zoveelste keer vandaag, richting de wc’s. ik bleef bij het deur stil staan en dacht even na. Misschien had iedereen het ook gelijk, al de personen die de hele tijd zeggen dat ik iets te plakkerig ben. Dat is ook zo, ik laat hem niet eens een seconde alleen. Misschien irriteert hij zich wel aan mij. Ik moet hem echt wat meer vrije tijd geven, wat meer privacy. Ik zag hem nog net het zijn gezicht spetteren en merkte dat hij zijn gewaad al aan had voordat ik zelf ook naar binnen liep.
    ‘je bent nerveus, of niet?’ zei ik maar en leunde tegen het deur aan.
    ‘ik wilde alleen kijken of alles nog wel goed ging, want altijd als je naar het wc moet gaan betekend het iets slechts.’ Ik leunde weer wat naar voren en zette slechts een stap het wc’s binnen.
    ‘je hoeft echt niet nerveus te zijn Camp; het gaat goed komen. Echt waar, ik sta bij je.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik leef nog.
    Ik post morgen weer. Had feest van mijn vriendje. (H)


    Vampire + Servant = Servamp

    hebben jullie ook connection lost in de chat?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    jup. welkom terug op Q

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 0:30 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    jup. welkom terug op Q


    Je weet wel dat Camp pas gesorteerd word in Perki's kamer na de welkom-thuis diner he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik gewoon dat hele gebeuren met dat Fred dat ene meisje gekust heeft weglaten? Ik snap het niet :'D


    Spoiler alert: you will save yourself