• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ralf is stil en ik probeer rustig te blijven. Alweer ben ik erin geluisd. Opeens was iedereen weer eens boos op mij terwijl ik niks heb gedaan. Wie het ook was, die persoon wil me graag kapot. Gelukkig denkt Ralf daar ook zo over. 'Jij was het niet; of wel?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik zou nooit iemand anders kussen, geloof me. Jij bent de enige waarvan ik hou, oké?' Ik kijk hem doordringend aan en kijk naar het kasteel. Er is vorig jaar zó ontzettend veel gebeurt. Van Aleksander hebben we geen last meer gehad, gelukkig, maar ik ben bang dat dit niet de laatste keer is dat we hem zien. Campbell is nu ook op Zweinstein, maar hij denkt nog steeds dat ik hem haat.
          'Zullen we naar de Grote Zaal gaan? Ik heb honger,' zeg ik, hoewel het niet zo is. Ik moet iets anders hebben om te doen, omdat ik weet dat Ralf het nog steeds moeilijk vindt. Hij heeft totaal geen bewijs dat ik het niet was. Hoe vaak ik het ook zeg, hij zag het. Nou ja, hij denkt dat hij het zag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    lalalala ik hou van Jonahhh (A)


    Ik ook :)


    Spoiler alert: you will save yourself



    haha :'D het is dat Cam een national is geweest anders had ik gezegd dat je dit moest voorstellen maar dan met cam en een rek met bezems :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh ja, Jonah is beater van Zwadderich.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Oh ja, Jonah is beater van Zwadderich.


    muhahaha je moet vast Kealan haten gezien hij aanvoerder is én hoofdmonitor (flower) en wachter :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nooooo B is offline :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    muhahaha je moet vast Kealan haten gezien hij aanvoerder is én hoofdmonitor (flower) en wachter :p


    Jonah is zeg maar meer het meeloper type. Of rechterhand van de leider.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Jonah is zeg maar meer het meeloper type. Of rechterhand van de leider.


    Haha je bent samen met Lucian (NPC) zijn rechterhand >:'D je hebt concurrentie :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha je bent samen met Lucian (NPC) zijn rechterhand >:'D je hebt concurrentie :p


    Jonah is een beater.
    He's going to beat Lucian.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Campbell keek op, maar niet naae mij. Zijn ogen werden groot en voordat ik kon vragen wat er aan de hand was, kwam er een andere jongen tevoorschijn en greep hem bij zijn pols vast.
    'Wat..'
    Maar mijn stem haakte toen de jongen die ik kende als kealan, man ik haat hem, zijn shirt en hemd omhoog trok waar afschuwelijke wonden zichtbaar werden. Mijn kaak viel wat open en gauw liep ik het wc in om het deur achter mij met een klap dicht te gooien. Waarom zei Campbell niets over zijn wonden? Sowieso zou ik er achter komen (en niet op de manier die nu het eerst in je gedachtes komt). Kealen drukte nog in Campbell zijn grote wond waardoor hij een jammerende geluidje losliet.
     ‘Je weet dat je naar huis gekund hiervoor had hé. Net zoals dat je nu op Klammfels had kunnen zitten. Het verbaasd me dat ‘je vriendje’ hier nog niks van gezegd had. Blijkbaar geeft hij toch niet zo erg veel om je om je hier mee rond te laten lopen.’     
    Ik wilde wat roepen maar nog een tweede jongen kwam tevoorschijn. Jonah. Nooit echt met hem gesproken maar geruchten gaan rond dat hij Kealen als zijn enige veste vriend heeft, en hij is stom. Allebei.
    'Weasley, is het toch?'
    Hij kwam dichter bij me staan waardoor zijn ogen in die van mij boorden en angsteloos staarde ik hem terug alsof het een staarwedstrijdje was. Zijn adem drong ook mijn neusgaten binnen en Merlin; wat heeft hij gegeten? ( Sorry, een typisch george zinnetje x') )
    'Dus jij bent degene waar iedereen het over heeft; die Campbells toekomst verwoest heeft. Door liefde. Het idee alleen al. Dat was echt wreed van je om te doen, weet je dat? Ik snap niet dat je iemand dat aan zou willen doen. Zelfs ik ben niet zo wreed, en dat zegt een heleboel.'
    'Ja, ik weet het. Ik snap dat ik zijn leven en toekomst heb verwoest ja, daarom haat ik mezelf juist.' biechte ik met een kil ondertoon op en bleef maar stokstijf voor hem staan.
    'En weet je wat ook wreed is? Als je met zo een afschuwelijke adem zo dicht bij een persoon gaat staan. Je stinkt afschuwelijk uit je bek.'
    Ik duw hem opzij om richting Kealen te lopen en greep hem bij zijn schouders om hem tegen de deurtje van het wc aan te duwen.
    'En weet je wat nog wreder is; als je de leven van iemand nog erger gaat maken dan wat het al is.' En met dat liet ik hem los en greep naar Campbell zijn hand om hem uit de wc's te sleuren, weg van de twee jogens.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Jonah is een beater.
    He's going to beat Lucian.


    haha dat is orgineel (A) x'D trouwens je weet dat Kealan van Lucian en Kealan is van vorig jaar en die zijn ook zwerkballers van Bulgarije (Beaters) toevallig. Daarom is Kealan op school eeen wachter :p zodat hij nog wat skills bij kan leren x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wacht even op Kealans reactie, maar Jonah is niet de meest vergevingsgezinde persoon, dat kan ik verklappen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hhaa oh oh George; het zijn Kealan en (Jonah; als ik het begrijp doet Jonah alles wat kealan doet/wilt doen. Je bent nog niet van ze af x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Hhaa oh oh George; het zijn Kealan en (Jonah; als ik het begrijp doet Jonah alles wat kealan doet/wilt doen. Je bent nog niet van ze af x'D


    Hij doet niet alles wat Kealan zegt, maar hij zal zeg maar altijd aan zijn zijde staan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Hhaa oh oh George; het zijn Kealan en (Jonah; als ik het begrijp doet Jonah alles wat kealan doet/wilt doen. Je bent nog niet van ze af x'D


    Dat weet ik, maar George weet dat niet :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••