• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Hij schudde met zijn hoofd en even keek ik weer weg.
     'Nee, ik zou nooit iemand anders kussen, geloof me. Jij bent de enige waarvan ik hou, oké?'
    Ik keek weer op en zag hem doordringend naar mij kijken waardoor ik gauw met mijn hoofd knikte, hoewel ik ook mijn twijfels heb. Ik bedoel, ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Maar zo iets kan je toch biet van Fred verwachten.. of wel?
    'Zullen we naar de Grote Zaal gaan? Ik heb honger,' ik perste een glimlach tevoorschijn wn knikte wederom met mijn hoofd.
    'Ja, ja George- George en Campbell vragen zich vast af waar wij ik- waar wij blijven.' Murmelde en liep weer naar hem toe.
    'J-je weet dat je ook gewoon het waarheid tegen me kunt gaan zeggen, als-als je nog van mij houd of niet. Ik- ik kan het wel aan.' Dat was een leugen. Maar alles beter dan vreemd gaan. Ik beet op mijn lip en greep onzekee naar zijn hand.
    'Ik bedoel- zullen we maar.. ?'

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 1:28 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ja, ja George- George en Campbell vragen zich vast af waar wij ik- waar wij blijven.' Hij loopt naar me toe en ik kijk hem bezorgd aan.'J-je weet dat je ook gewoon het waarheid tegen me kunt gaan zeggen, als-als je nog van mij houd of niet. Ik- ik kan het wel aan.' Ik kijk hem verbaasd aan en schud meteen mijn hoofd.
          'Nee! Ik bedoel, ik hou van je. Mij raak je niet zo snel kwijt, Ralf. Ik ben zo ontzettend irritant dat als je later in een bejaardenhuis zit je met gaat slaan met je wandelstok omdat ik je maar niet met rust wil laten. Dat beloof ik je. Of je houdt nog van me, dat vind ik de beter optie,' grijns ik. Het voelt goed om van een serieus gesprek een grappig gesprek te maken.
          'Ik bedoel- zullen we maar.. ?' Ik knik en begin vrolijk naar de Grote Zaal te lopen. Onderweg sla ik een arm om hem heen om duidelijk te maken dat ik hem echt niet zomaar ga verraden.
          We komen aan bij de Grote Zaal, maar ik zie George nergens. Met een zucht plof ik neer aan de Griffoendor tafel, naast Leo Jordaan. Het feestmaal is al begonnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Weasley, is het toch?’ met een ruk draaide ik me om wat meteen nare steken opleverde in mijn zij. Merlin; dit ging nooit goed. Ik kende de jongen niet; maar het was me eerder opgevallen dat er meer mensen waren die ik niet kende en toch dooddoeners in spe; of dooddoeners al waren. Waarschijnlijk zou dit net zoals de jongen van net- en de vriend van Kealan dit ook zijn.
    ‘Dus jij bent degene waar iedereen het over heeft; die Campbells toekomst verowest heeft. Door liefde. Het idee alleen al. Dat was echt wreed van je om te doen, weet je dat? Ik snap niet dat je iemand dat aan zou willen doen. Zelfs ik ben niet zo wreed, en dat zegt een heleboel.’
    Ik slikte en deed een verwoedde poging om mijzelf los te trekken; maar wie hield ik werkelijk voor de gek. Van iedereen in deze kamer was ik de zwakste- ik kon hier niks uithalen.
    ‘Ja, ik weet het.. Ik snap dat ik zijn leven en toekomst heb verwoest ja, daarom haat ik mezelf juist. En weet je wat ook wreed is? Als je met zo een afschuwelijke adem zo dicht bij een persoon gaat staan. Je stinkt afschuwelijk uit je bek.’ Een angstig geluidje verdween over mijn lippen terwijl ik als een vastgebonden hippogrief naar zijn baasje probeerde te rennen wat tevergeefs was en ik maar naar Georges eigen ondergang moest staren wier de jongen aan de kant duwde om naar mij en Kealan te lopen. Merlin; ergens was ik enorm bang dat hij enorm boos op mij was; vooral toen hij Kealan bij zijn schouders greep om hem tegen de wc aan te duwen.
    ‘En weet je wat nog wreder is; als je de leven van iemand nog erger gaat maken dan wat het al is.’ Ik slikte en voordat ik ‘Sorry, George’ kon zeggen omdat hij blijkbaar net bekend heeft dat ik zijn leven erg maakt; waar Kealan een stapje bovenop zet zodat zijn leven nog erger verpest werd dan het al was; maar in plaats van mijn excuses aan te bieden greep George naar mijn hand om me uit de wc’s weg te sleuren die met een klap dichtviel en ik toch angstig achteruit keek met mijn gewaad onder mijn arm. ‘Het spijt me zo; het spijt me; George.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik angstig achterom keek waar de wc-deur openging waardoor ik Georges hand haast fijnkneep om hem vervolgens met allerlei stekende steken in mijn zij richting de Grote Zaal te trekken wat naar mijn zin veels te ver weg was voordat onze handen weer ruw gescheiden werd en in plaats van Kealan kil naar mij te zien kijken; zag ik hem zo naar George kijken voordat hij hem tegen de muur drukte en ik maar angstig naar ze toeliep en nutteloos aan Kealans arm trok zodat hij hem los zou laten.

    Kealan- Dereck Moore

    De deur viel met een klap dicht terwijl ik mijn ogen op voelden laaien; evenals mijn woedde.
    ‘Ik kan je niet alles vertellen; maar die twee moeten uit elkaar gehaald worden. Als Campbell wat overkomt- dan ben ik de pineut.’ Met dat drukte ik me af tegen de muur en gooide de deur met een klap weer open. Ik zag nog net Campbell angstig achterom kijken voordat ik George van hem losrukte en met mijn handen als staren moeren hem hardhandig tegen de muur drukte.
    ‘Je denkt dat je heel wat bent; of niet Weasley? Laat ik je even uit de dromen helpen; je bent niks. Helemaal niks. Je bent nog lager dan de ratten in de pijpleidingen; en die vind ik al walgelijk. Je kan nu kiezen om Campbell vrijwillig los te laten; of je kiest de moeilijke weg.’ ik voelde twee kleine handen rond een pols van mij omsluiten waardoor ik mijn blik even van George afwendden naar Campbell; waar de angst van zijn gezicht afdroop. Werkelijk- Weasley kon beter de juiste kiezen- want Campbell zelf; was geen partij.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred ik denk kan je beter je tweelingbroer zo redden x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeh ik heb een goed idee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Oeh ik heb een goed idee.


    Haha oke dit klinkt gemeen maar ik bedoel het niet zo; jouw ideen zijn nooit goed x'D want dan gebeurd er iets ergers... zoals dat Camp opgegeten word door de bacterien in de wc en Fred en George de school affikken en Kealan en Jonah samen met messen achter ze aan rennen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Ja, ik weet het.. Ik snap dat ik zijn leven en toekomst heb verwoest ja, daarom haat ik mezelf juist. En weet je wat ook wreed is? Als je met zo een afschuwelijke adem zo dicht bij een persoon gaat staan. Je stinkt afschuwelijk uit je bek.’ Ik kijk woedend naar de roodharige jongen voor me. Hoe dúrft hij zo'n toon tegen mij aan te slaan?
          ‘Ik kan je niet alles vertellen; maar die twee moeten uit elkaar gehaald worden. Als Campbell wat overkomt- dan ben ik de pineut.’ Meteen schiet er een idee in mijn hoofd. Ik kijk naar Kealan; misschien snapt hij het niet. Ik moet hem duidelijk maken wat ik van plan ben.
          'Good cop, bad cop,' zeg ik zachtjes tegen hem. Hopelijk snapt hij wat ik bedoel; ik moet ervoor zorgen dat Campbell me vertrouwd. Kealan loopt naar Weasley toe en duwt hem tegen de muur aan.
          ‘Je denkt dat je heel wat bent; of niet Weasley? Laat ik je even uit de dromen helpen; je bent niks. Helemaal niks. Je bent nog lager dan de ratten in de pijpleidingen; en die vind ik al walgelijk. Je kan nu kiezen om Campbell vrijwillig los te laten; of je kiest de moeilijke weg.’ Campbell trekt aan Kealans arm, maar het haalt niks uit.
          Ik loop naar Kealan toe en trek hem weg van George, waarna ik Campbell en George mee sleep. Even kijk ik nog achterom naar Kealan en probeer ik hem met een blik te vertellen wat ik van plan ben.
          Ik richt me tot de twee jongens. 'Weg, ik weet niet hoe lang ik hem tegen kan houden. Ik kan jullie niet iedere keer redden.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik dacbt dat het zondag geweest was en dus dacht ik dat ik over zes uurtjes school hadden.

    Maar god dank u het is nu nog zondag..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik lig dubbel x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik dacbt dat het zondag geweest was en dus dacht ik dat ik over zes uurtjes school hadden.

    Maar god dank u het is nu nog zondag..


    Oh god als dat zo was dan zou ik over 4 uur en drie kwartier op moeten staan :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    'Weg, ik weet niet hoe lang ik hem tegen kan houden. Ik kan jullie niet iedere keer redden.'


    God o god x'D ik kan nog steeds lachen om dat zinnetje; ik heb echt geen humor :p

    [ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 19:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En overigens, ik ga niet offline ^^ ik scheijf alleen via een applicatie want dat gaat sneller dan via q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is er nu iemand aan het typen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ik hoorde Een aantal verontschuldigingen van Campbell en ik wild eer wat tegen zeggen maar plotseling werd ik van hem weg geduwd en kwam keihard tegen het muur achter mij aan. Kealan stond weer voor me en duwde me ruw tegen bet muurtje aan.
    ‘Je denkt dat je heel wat bent; of niet Weasley? Laat ik je even uit de dromen helpen; je bent niks. Helemaal niks. Je bent nog lager dan de ratten in de pijpleidingen; en die vind ik al walgelijk. Je kan nu kiezen om Campbell vrijwillig los te laten; of je kiest de moeilijke weg.’
    En toen verloor ik dus mijn verstand. Ik ging over mijn streep en wilde toeslaan, negeerde zelfs Campbell die wanhopig aan Kealan zijn arm aan het trekken was maar werd tegengehouden door zijn vriend die mij en Campbell van hem weg trok.
    'Weg, ik weet niet hoe lang ik hem tegen kan houden. Ik kan jullie niet iedere keer redden.'
    Ik schudde mijn hoofd en murmelde nog met een zeer kille ondertoon;
    'Hij gaat er aan,' voordat ik ruw langs hem heem liep en Kealen woest duwde waardoor hij op het vloer viel en ik hem een trap verkocht.
    'laat. Ons. Verdomme. Met. Rust!' Zei ik, waarvan iedere woord weer een trap was.
    'Je kunt verdomme niet beslissen over mijn of zijn leven, over niemands leven! Ik ben niet de slechterik hier, dat ben jij,' riep ik woest.

    Damdamdaamm.. that was a bad move, george.

    En nu komt ralf.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Goed zo George, alles gaat nog volgens plan.


    Spoiler alert: you will save yourself