• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OutlawQueen schreef:
    Mag ik gewoon dat hele gebeuren met dat Fred dat ene meisje gekust heeft weglaten? Ik snap het niet :'D


    als je het echt niet snapt, doe maar :') het was ook gewoon dat Fred een meisje had gekust, weet ik veel waarom vraag het aan hemzelf :') en Ralf zag het. dat was alles.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet wel dat Camp pas gesorteerd word in Perki's kamer na de welkom-thuis diner he :p


    ja, hoezo?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kan jij anders eerst reageren? Ik weet even niks.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oké.

    Wil je met of zonder dat incident?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Doe dan maar met.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan- Dereck Moore

    Met een ruk werd de deur opengegooid waardoor ik verstoord opkeek waar mijn blik ruste op de donker-blond-harige jongen die zijn gewaad en vest op de grond gooide om zijn gezicht en nek nat te plensen waardoor zijn shirt meedogenloos bleef plakken aan zijn borstkas zodat letterlijk alle contour van zijn borstkas te zien was. Zelfs de vreemde plek aan zijn zij; alsof hij een kleine hap uit zijn lichaam miste. Met een frons wilde ik een stap dichterbij doen tot de deur achter Campbell weer openschoot en die irritante Weasley door de deur verscheen. Een ding is zeker; zodra Campbell in Zwadderich zou komen zou ik die twee wel weten te scheiden. Al ging het goed- of kwaadschiks.
    ‘Je bent nerveus, of niet? Ik wilde alleen kijken of alles nog wel goed ging, want altijd als je naar de wc moet gaan betekend het iets slechts. Je hoeft echt niet nerveus te zijn Camp; het gaat goed komen. Echt waar, ik sta bij je.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen waar mijn blik weer op Campbell gleed. Merlin; het is te merken waarom Campbell op George valt. Iemand die voor het eerst zorgen om hem maakt; het maakt niet uit wie zolang iemand het deed leek Campbell het goed te vinden; gezien hij voor een Weasley koos.
    ‘Kealan! Waar heb jij de hele tijd uitgehangen? Ik zocht je al!’ ik sloot mijn ogen ietwat geërgerd toen ik de stem van mijn beste vriend; Jonah herkende. Merlin; wat was hij tactisch met mijn schuilplek te verraden. Het irritante aan deze wc was dat het twee in- en uitgangen had waardoor Jonah natuurlijk niet Campbell en George nog gezien kon hebben. ‘Leuke zomer gehad?’ ik seinde even zo onopvallend mogelijk met mijn hoofd naar de twee jongens aan de andere kant maar het kwaad leek al geschied gezien Campbells ogen groot waren geworden voordat ik hem snel naar zijn gewaad zag vliegen en zijn hand naar de rare plek op zijn zij vloog wat mijn wenkbrauwen weer deed fronsen. Ik liep om de wasbakken heen en voordat Campbell naar zijn ‘George’ kon rennen greep ik hem bij zijn pols en trok hem in een ruk naar me toe voordat ik zijn shirt en hemd omhoog trok die allemaal donkere vlekken hadden wat veroorzaakt waren door een groot bloederig wond alsof er een stuk vanaf verdwijnseld was. Ik was dan niet goed in wonden en infecties maar dit zag er werkelijk uit alsof het al een tijd aan het infecteren was- ik wist dat we al tijden Campbell gevolgd hadden in de vakantie gezien hij sinds de zwerkbalwedstrijd niet meer thuis bij zijn moeder was gekomen; maar we hadden de opdracht om hem heel af te leveren. Hard drukte ik op zijn wond waar wat pus uit kwam en ik zacht gekerm uit Campbells mond hoorde verlaten.
    ‘Je weet dat je naar huis gekund hiervoor had hé. Net zoals dat je nu op Klammfels had kunnen zitten. Het verbaasd me dat ‘je vriendje’ hier nog niks van gezegd had. Blijkbaar geeft hij toch niet zo erg veel om je om je hier mee rond te laten lopen.’

    Ik heb een leuker idee.. misschien kunnen ze George pesten >:”D


    Doe je er een schepje bovenop; liefje van een Jonah van me :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oké, om het makkelijker tw maken kan je ook doen dqt niet fred het meisje heeft gekust, maar onze oude blonde jongen ? Dat hij een stukje haar van fred heeft bewaard om het ooit wel eens weer te gaan gebruiken of zo :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Goed idee :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie moet nu trouwens reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Wie moet nu trouwens reageren?


    Je kan met Jonah alles erger maken voor george :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat ben je weer aardig ^^ en jij zei nog dat hun dag een happy end zou gaan krijgen (N) (hehe, onze smileys zijn weer terug)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Omfg; de jongen in the middle is Dylan x.o' ik had hem haast niet herkend (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Kealan hint onopvallend met zijn hoofd naar twee jongens die ik nog niet gezien had. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Campbell Saunders en een van de Weasley tweeling - George Weasley, neem ik aan - staan daar. Campbell heeft ons gezien. Het was dom van me om iets te zeggen. Maar nu kan er niks meer aan gedaan worden.
          Kealan stapt naar voren en drukt in een van Campbells wonden. Campbell kermt zachtjes en ik lach vals. ‘Je weet dat je naar huis gekund hiervoor had hé. Net zoals dat je nu op Klammfels had kunnen zitten. Het verbaasd me dat ‘je vriendje’ hier nog niks van gezegd had. Blijkbaar geeft hij toch niet zo erg veel om je om je hier mee rond te laten lopen.’
          Ik besluit erop in te gaan en stap af op de roodharige jongen. 'Weasley, is het toch?' Ik ga bedreigend dicht bij hem staan en kijk hem recht aan, zodat mijn woorden duidelijk overkomen.
          'Dus jij bent degene waar iedereen het over heeft; die Campbells toekomst verwoest heeft. Door liefde. Het idee alleen al. Dat was echt wreed van je om te doen, weet je dat? Ik snap niet dat je iemand dat aan zou willen doen. Zelfs ik ben niet zo wreed, en dat zegt een heleboel.' Het voelt goed om zout in de wonden te kunnen strooien.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 0:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    lalalala ik hou van Jonahhh (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Met een zucht bleef ik voor het kasteel stil staan. Mijn kgen gleden over verschillende studenten die lachend over het binnenplaats liepen om naar binnen te kunnen gaan. Ik stond hier maar alleen met Fred terwijl George Camp weer eens achtervolgde, campbell die naar binnen was gerend. Voor een keer dacht ik dat dit jaar alles wat beter zou gaan verlopen, alles tot ik Fred zag zoenen mat dat ene meisje wiens naam ik kwijt heb. Het begin met een M.. was het Maya? Argh, wat boeit het ook. Ik zucht nogmaals en met kleine en onzekere stappen begon ik te lopen en liet Fred alleen. Maar zodra ik al in het kasteel ston, keek ik achterom en leunde zwakjes tegen een pilaar aan terwijl ik Fred ietwat triest aankeek.
    'Jij was het niet; of wel?' Murmelde ik dan maar.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••