• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘En denk je dat ik werkelijk het erg vind als jij mijn stalker bent.’
    Ik lachte bij zijn woorden voordat hij zijn handen achter mijn nek legde waar hij zactjes begon te strelen waardoor het even leek alsof mijn hart fijngeknepen werd. Het was een goed gevoel natuurlijk, sowieso niet als ik het letterlijk bedoeld had. Want dan zou het pijn doen en zou je hoogstwaarschijnlijk dood gaan. Maar ik bedoel het figuurlijk; een aanraking van Campbell geeft me op een of ander manier kippenvel.
    ‘Ik wil gewoon dat je weet dat je weet dat waar we ook zijn of wanneer; je maar hoeft te zeggen ik weg moet wezen ik meteen weg ben; want ik wil je niet afpakken van je vrienden of Fred- zoals ik vorig jaar wel gedaan heb; maar- ik weet niet. Het spijt me- ik zou minder egoïstisch zijn.’
    Wat mooier is dan een zonsondergang of een Malfoy in een tutu was het glinlach vaan Campbell die hij nu weer liet zien. Iets wat je zelden ziet, het voelt zo goed om hem met een lach op zijn gezicht te zien.
    ‘Ik hou van je, George. Heel erg; daarvoor hoef je mij geen liefdesdrankje te voeren; want hoe duister de wereld ook is; ze kunnen nooit in mijn hart komen.’
    Ik glimlachte en legde mijn handen ook langs zijn wangen.
    'Ik hou ook van jou, Campbell Saunders. En over liefdesdrank gesproken; wist je dat ik nu iets met jou heb, puur door de liefdes drank.. die Fred overigens aan mij gaf, dus laten we hem in de ochtend met een leuk "dankjewel-cadeautje" wakker maken aangezien je officieel in obze kamer gaat slapen.' Zei ik met een kleine grijns. Ik en Fred halen bijna nooit echt grappen met elkaar uit. Als dat wel zo het geval is, is het op een speciale moment of dag als onze verjaardag of als we het stiekem op elkaar willen gaan uit testen. Maar dat komt zelden voor. Misschien kan Campbell eens zien wat ik eigenlijk echt al die jaren ervoor allemaal deed. Mijn grijns werd breder tot ik mijn handen even langs Campell zijn rug liet glijden en merkte dat het erg donzig was, anders zijn gewoonlijk shirt. En toen kwam ik er achter dat hij helemaal geen shirt aan had maar een laken over zijn bovenlichaam had gegooid en ik moest mezelf inhouden om niet in lachen uit te barsten. Hij zag er afschuwelijk leuk uit.
    'Oh-uh- Campbell. Van waar heb je die shirt? Het ziet er zo mooi uit,en warm.' Grapte ik zachtjes en greep vervolgens naar zijn hand.
    'Misschien is het een beter idee dat je een of ander gewaad aan gaat trekken voordat we naar het leerlingen kamer gaan.'
    Ik trok Campbell de wc's in en gooide de deur achter me dicht. Vervolgens merkte ik dat Campbell noch ik een gewaad of een kledingstuk bij me had. Na een paar seconde nadenken, greep ik naar mijn eigen gewaad wn trok die eruit tot ik uiteindelijk in mijn witte blouses overbleef en drukte mijn gewaad in Campbell zijn armen.
    'Is denk ik beter dan die laken. Draag deze maar tot we in de slaapkamers zijn.' Zei ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    De hogwarts uniform bestaat uit veel delen heb ik gemerkt x') onderaan is er een witte blouse en daarop een soort trui en daarom de gewaad zelf met de stropdas en al. Dus George heeft alles uitgeteokken behalve zijn Blouse om het aan Camp te geven :'3

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 22:10 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    De hogwarts uniform bestaat uit veel delen heb ik gemerkt x') onderaan is er een witte blouse en daarop een soort trui en daarom de gewaad zelf met de stropdas en al. Dus George heeft alles uitgeteokken behalve zijn Blouse om het aan Camp te geven :'3


    Dáww George x'D omdat je zo lief bent laat ik de feit maar achterwegen dat Camp een schoolgewaad heeft die op de wc grond achtergebleven is toen hij gekidnapt werd samen met jou door Kealan & Jonah.

    Dus die heeft stiekem de huiselfen al naar Gryffindor 7e leerslaapkamer gebracht ('x

    Oh merlin; hoe moet Camp ooit uitleggen dat Jonah hem halfnaakt heeft gezien en hij Victor heeft gekust x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dáww George x'D omdat je zo lief bent laat ik de feit maar achterwegen dat Camp een schoolgewaad heeft die op de wc grond achtergebleven is toen hij gekidnapt werd samen met jou door Kealan & Jonah.

    Dus die heeft stiekem de huiselfen al naar Gryffindor 7e leerslaapkamer gebracht ('x

    Oh merlin; hoe moet Camp ooit uitleggen dat Jonah hem halfnaakt heeft gezien en hij Victor heeft gekust x'D


    Onthoud; george ziet en merkt alles, maar ook echt alles aan Canobell. Dus wees bkij dat hij dit nog niet heeft gemerkt :')

    En hoe moet george weten dat camp zijn schoolgewaad daar heeft gelatwn :D maar ach ja, de huiselfen hebben het gebracht ^-^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 22:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Onthoud; george ziet en merkt alles, maar ook echt alles aan Canobell. Dus wees bkij dat hij dit nog niet heeft gemerkt :')

    En hoe moet george weten dat camp zijn schoolgewaad daar heeft gelatwn :D maar ach ja, de huiselven hebben het gebracht ^-^


    Ik heb eigenlijk een super gruwelijk idee hoe george er achter gaat komen :'3 en ik denk dat George daarna Camp eeuwig gaat haten.. x'D En ik ben ergens wel benieuwd wat Linde uit de kast gaat halen met Jonah; en hoe snel George als een bruisende vulkaan Jonah in allemaal stukjes hakt x'D of misschien word george wel verliefd... op een ander x.o' like.. :l Katy


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk een super gruwelijk idee hoe george er achter gaat komen :'3 en ik denk dat George daarna Camp eeuwig gaat haten.. x'D En ik ben ergens wel benieuwd wat Linde uit de kast gaat halen met Jonah; en hoe snel George als een bruisende vulkaan Jonah in allemaal stukjes hakt x'D of misschien word george wel verliefd... op een ander x.o' like.. :l Katy


    Ohohoh, geoge gaat hem zeker in stukjes hakken. En het word ook erger als hij hoort dat hij camp halfnaakt heeft gezien !!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ohohoh, geoge gaat hem zeker in stukjes hakken. En het word ook erger als hij hoort dat hij camp halfnaakt heeft gezien !!


    Even een optel lijstje maken wie campbell gekust heeft van begin tot het eind

    1- Draco
    2- George
    3- Hoe heette ze ook al weer? Victoire
    4- Nathaniel
    5- Victor
    6- Fred
    7- Jonah
    8- Ginny

    Edit: oke t is niet echt meer in volgorde x'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 22:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred heeft hij nooit gekust, alleen die blonde jongen die in zijn vorm was :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny ook niet ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Fred heeft hij nooit gekust, alleen die blonde jongen die in zijn vorm was :Y)


    jawel... Fred toen George hem een draak noemde (campbell een draak) toen ging Fred Campbell zonder te vragen uittesten of hij gay was x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    jawel... Fred toen George hem een draak noemde (campbell een draak) toen ging Fred Campbell zonder te vragen uittesten of hij gay was x'D


    Oh ja :') maar er is geen gingin ^^

    Maar laat maar, schrijven jij :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zijn ietwat ruwe handen vormde zich rond mijn wangen terwijl er een glimlach stralend op zijn gezicht prijkte. ‘Ik hou ook van jou, Campbell Saunders. En over liefdesdrank gesproken; wist je dat ik nu iets met jou heb, puur door de liefdesdrank.. die Fred overigens aan mij gaf, dus laten we hem in de ochtend met een leuk ‘’dankjewel-cadeautje’’ wakker maken aangezien je officieel in onze kamer gaat slapen.’ Voordat ik mijn mond uberhaupt open kon doen om te antwoorden gleden zijn handen over mijn rug en raakte zijn vingertoppen precies een deel van mijn ruggengraat waardoor ik onwillig een centimeter naar voren bewoog terwijl George genadeloos aan het stof leek te voelen.
    ‘Oh-uh-Campbell. Van waar heb je die shirt? Het ziet er zo mooi uit, en warm.’ Ik voelde mijn wangen rood worden terwijl mijn gedachtes automatisch weer weggleden naar de bezemkast met Jonah dat abrupt weer afgebroken werd door Georges hand die dat van mij omvatten. ‘Misschien is het een beter idee dat je een of ander gewaad aan gaat trekken voordat we naar de leerlingen kamer gaan.’ Als een gewillig kind liet ik me meevoeren de wc’s in; iets wat wel een laatste plek was waar ik een gewaad verwachtte maar in plaats daarvan zag ik George zijn gewaad omhoog trekken om uit te doen waardoor ik snel met een ietwat rood hoofd wegkeek. Merlin; wilde hij me een hartaanval bezorgen- want dan was hij wel goed op weg.
    ‘Is denk ik beter dan die laken. Draag deze maar tot we in de slaapkamers zijn.’ Voordat ik überhaupt kon protesteren voelde ik de warmte van George wat in de gewaad zit op mijn armen branden terwijl George veels te knap eruit zag in zijn blouse. Serieus- kon ik hem werkelijk wel zo door de gangen laten gaan? Misschien als ik hem wat meer bedekte- meteen drukte ik de gedachten weg en draaide me om, om nog even stiekem als een enorme over obsessde fangirl mijn neus in Georges gewaad te steken die fijn prikkelde in mijn gezicht voordat ik met een roodhoofd een wc- hokje in ging en snel op slot deed. Merlin- ik voelde me ergens schuldig gezien Jonah me halfnaakt heeft gezien- niet dat ik dat gewild had; maar ik het George niet liet doen. Misschien als die afschuwelijke wond weg is- wanneer het geheeld is. Maar Kealan leek het alleen maar erger gemaakt te hebben gezien de pus er in stroompjes uit leek te komen als ik er op drukte waardoor het leek alsof ik een kleine vetbubbel aan mijn zij had. Met een zucht sloeg ik de laken stevig vast rond de wond en knoopte het vast aan mijn andere zij voordat ik- wenstte dat ik geen vlekken op Georges gewaad achter zou laten gezien ik zeker wel 2,5 maand niet meer gedouched had dus enorm vies was. Met een zachte zucht gooide ik de gewaad over mij heen wat geen enkel vorm van moeite kostte. Niet omdat George dik was; maar hij was veel groter en steviger dan mij waardoor het dan ook over mijn schoenen heen viel en ik de deur weer open deed en voorzichtig naar buiten slofte zodat zijn gewaad niet kapot ging. Ik hapte even ongezien naar adem voordat ik omlaag bukte en de onderkant begon op te stropen gezien het als een bruidsjurk achter me aan zou fladderen. Op het sierlijke gedeelte na dan.
    Ik stopte de voorste panden maar een klein deel in mijn schoenen voordat ik me met pijn in mijn zij weer ophief en maar een moeilijke strijd mijn mouwen probeerde op te vouwen wat een onmogelijke zaak leek en ik maar stiekem naar George keek. Merlin; ik leek op een monnik en hij op een griekse god- ik kon wel door de grond zakken voor schaamte. Vooral toen ik zo voorzichtig mogelijk naar hem toe liep en als een kleine kleuter mijn arm uitstak naar zijn moeder- of in mijn geval George. ‘Wil je alsjeblieft de mouwen opstropen?’

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 22:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh ja :') maar er is geen gingin ^^

    Maar laat maar, schrijven jij :D


    Ginneh heeft hem gezoend toen Ralf haar achter liet en Draco wilde wachten (flower) dus ja; Campbell is misbruikt; meerdere malen x'D en George liet het allemaal toe :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Woops; ik zie een fout in mijn post; Kealan moet Jonah zijn ;'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell is zo ontzettend ergg schattig ='D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••