• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Volgens mij volg ik de helft.
    Het gaat zo snel allemaal.


    Vampire + Servant = Servamp

    SphinxX schreef:
    Campbell is zo ontzettend ergg schattig ='D


    het monnik-gedeelte deed 't m he x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell draaide zich om, nog streds met mijn gewaad in zijn armen. Zo draaide ik me ook om en liep naar het wasbak toe waar ik bleef staan tot ik een deur hoorde die dicht viel gevolgd door een harde klink wat de slot was die omgedraaid werd. Even bleef ik staan voordat ik de knoopjes van mijn blouse opende en het opentrok waardoor mijn borst zichtbaar werd. Een hele stuk leek zwart, blauw door de aantal stompen die Kealan me gaf. Het zag er pijnlijker uit dan het voelde wat goed was, maar alsnog brandde het als vuur in mijn maag. Met moeite plaatste ik mijj vingertoppen in hrt blauwe gedeelte en drukte ik er in waarna ik als gevolg op mijn lip beet door de brandende geboel die verdubbeld leek te zijn. Ik hoorde de klink weer af gaan en de deur die open vloog waardoor ik mijn wond gauw weer verborg en snel de knoopjes van mijn witte blouse weer dichtknoopte om me vervolgens weer om te draaien. Meteen verscheen er een iets te brede glimlach op mijn gezicht bij het xien van Campbell. Hij zag er plotseling zo klein uit. Mijn gewaad was zo te zien iets te groot voor hem aaangezien hij alles wat op probeerde te stropen tot hij langzaam, als een mmonnik naar mijn richting toe schuifelde en zijn armen naar mij uitstak.
    ‘Wil je alsjeblieft de mouwen opstropen?’
    Ik glimlachte en liet mijn handen naar zijn mouwen glijden.
    'Natuurlijk Campbell. Eigenlijk kon je ook zo blijven; je ziet er goddelijk uit.' Zei ik met een knipoog voordat ik zijn mouwen wat op ging stropen. Vervolgens liet ik mijn handen ook maar naar zijn kraag glijden die ik wat goed op ging vouwen en breed ging glimlachen.
    'Je ziet er echt schattig uit.' Ontsnapte uit mijn mond. Ik negeerde de zachte blos die ik voelde opkomen totaal, hoewel ik het vervloekte aamgezien een George niet hoort te blozen omdat dat onnatuurlijk is, hoewel ik dit nooot hardop zou willen zeggen. Maar ach ja. Ik glimlachte maar en greep ook maar naar de randjr van zijn shirt die wat slordig zat en trok die wat omlaag zidat het wat netter werd en zette een stap achter uit.
    'Echt waar, dat meen ik.' Ging ik maar verder en liep terug naar hem toe om een snelle kus op zijn wang te drukken.
    'Je ziet er bijna knapper dan mij uit, puur om de reden dat je nu mijn gewaad aan hebt waar dus de George-charme op schijnt, en natuurlijk door je eigen gezicht.' Grapte ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wauw D'; george die bloost; of uberhaupt een van de Weasley twins die BLOOST! wauw D'; its a miracle :o oh ik gaat Kealan met de grond van mijn hart! niemand komt aan mijn georgje! D';

    ---

    Sorry maar ik kan er niks aan doen; ik zit helemaal voor te stellen wat Molly zou zeggen als ze Campbell als zo'n iel mannetje in Georges' kleding zag. waarschijnlijk zou ze hem vastbinden en tafel en helemaal dood voeren zodat hij wat aan zou komen X'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    wauw D'; george die bloost; of uberhaupt een van de Weasley twins die BLOOST! wauw D'; its a miracle :o oh ik gaat Kealan met de grond van mijn hart! niemand komt aan mijn georgje! D';

    ---

    Sorry maar ik kan er niks aan doen; ik zit helemaal voor te stellen wat Molly zou zeggen als ze Campbell als zo'n iel mannetje in Georges' kleding zag. waarschijnlijk zou ze hem vastbinden en tafel en helemaal dood voeren zodat hij wat aan zou komen X'D


    Niet zo enthousiast, het is een kleine zachte blos die niet eens duidelijk te zien is en geirge heeft het genegeerd en gauw weer weg geduwd x') maar alsnog, je leest het ook. "Georgie mag biet blozen, dat is onnatuurlijk,"

    Omfg x'D ik zie het al voor me :'D sowieso zou Molly dat doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Niet zo enthousiast, het is een kleine zachte blos die niet eens duidelijk te zien is en geirge heeft het genegeerd en gauw weer weg geduwd x') maar alsnog, je leest het ook. "Georgie mag biet blozen, dat is onnatuurlijk,"

    Omfg x'D ik zie het al voor me :'D sowieso zou Molly dat doen :')


    misschien weer een x-masje @ the Weasleys :'D alleen deze succesvol x'D

    ----

    Omg. Sorry maar Camp gaat George betasten. Hij moet weten dat George verkracht is door Kealan. Hij moet weten dat hij George moet beschermen en wat hij george heeft aangedaan door op deze school te komen :'( I'm so sad for George. Ik wil Kealan dood :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    misschien weer een x-masje @ the Weasleys :'D alleen deze succesvol x'D

    ----

    Omg. Sorry maar Camp gaat George betasten. Hij moet weten dat George verkracht is door Kealan. Hij moet weten dat hij George moet beschermen en wat hij george heeft aangedaan door op deze school te komen :'( I'm so sad for George. Ik wil Kealan dood :'3


    Maar alsjeblieft, waag het niet om Campbell weg te laten rennen of te laten zeggen if denken dat hij echt uit george zijn buurt moet blijven want dat is zo pijnlijk :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar alsjeblieft, waag het niet om Campbell weg te laten rennen of te laten zeggen if denken dat hij echt uit george zijn buurt moet blijven want dat is zo pijnlijk :3


    Uch; i'm so sad wat mijn personage; George aandoet. Ik bedoel Campbell mag pijn leiden- maar George D'; ik ben nu so sad door jouw post eigenlijk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch; i'm so sad wat mijn personage; George aandoet. Ik bedoel Campbell mag pijn leiden- maar George D'; ik ben nu so sad door jouw post eigenlijk


    Hoezoo :'o George is happy ondanks alles, happy om Red, haooy om Cage, happy om zijn leven (wat hij aktijd al was) en hij boeit zijn (kleine) wondje toch niet :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hoezoo :'o George is happy ondanks alles, happy om Red, haooy om Cage, happy om zijn leven (wat hij aktijd al was) en hij boeit zijn (kleine) wondje toch niet :o


    Mijn personage haten altijd elkaar x'D zelfs James Potter haatte Campbell Saunders? Remember :'3

    ----

    EN je liet het niet overkomen als een kleine wondje. Meer alsof zijn hele lichaam bevlekt was met blauwe plekken en dat hij op het punt staat neer te storten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    wauw D'; george die bloost; of uberhaupt een van de Weasley twins die BLOOST! wauw D'; its a miracle :o oh ik gaat Kealan met de grond van mijn hart! niemand komt aan mijn georgje! D';

    ---

    Sorry maar ik kan er niks aan doen; ik zit helemaal voor te stellen wat Molly zou zeggen als ze Campbell als zo'n iel mannetje in Georges' kleding zag. waarschijnlijk zou ze hem vastbinden en tafel en helemaal dood voeren zodat hij wat aan zou komen X'D


    Fred was overigens vaker rood geworden bij Ralf ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Mijn personage haten altijd elkaar x'D zelfs James Potter haatte Campbell Saunders? Remember :'3

    ----

    EN je liet het niet overkomen als een kleine wondje. Meer alsof zijn hele lichaam bevlekt was met blauwe plekken en dat hij op het punt staat neer te storten.


    Oke oke dat WAS ook zo want wonden kunnen genezen.. hoewel Madama Plijster alleen een drankje tegen de pijn had gegeven en verder niets. Ach ja ..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Fred was overigens vaker rood geworden bij Ralf ^-^


    Dáww Camp is not good enough' :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dáww Camp is not good enough' :'(


    Heei, ze mogen wel tweeling zijn maar ik herhaal; ze zijn geen clonen van elkaar ;') linde bespeelt hem als een super zachte Fred en ik speel George wat sterker en zelfverzekerder.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk Campbell. Eigenlijk kon je ook zo blijven; je ziet er goddelijk uit.’ ik keek verbaasd op en tot mijn schrik knipoogde hij wat alleen maar zorgde dat mijn wangen nog roder werden. Merlin.
    Langzaam volgde ik met mijn ogen iedere beweging die zijn handen maakte om mijn mouwen op te vouwen waardoor zijn blote vingers soms mijn huid raakte wat alleen maar tintelingen veroorzaakte. In plaats van daar te stoppen ging hij direct naar mijn kraag toe wat me ongewild deed denken aan mevrouw Weasley; en ergens- hoewel ik het nooit toegegeven had was ik best jaloers op George, Fred, Ron en derest van de familie. Mijn moeder zou nooit mijn mouwen opgestroopt hebben of me liefkozend in een knuffel getrokken zoals hun moeder deed. Het was niet dat mijn moeder niet een goede moeder was; maar iets liet me toch iedere keer merken wat ik miste in mijn leven- hoewel ik nu George had; die ik daar iedere keer bruut mee belastte om hem aan te raken wat haast een verslaving was.
    ‘Je ziet er echt schattig uit.’ Mijn mond viel een klein stukje open terwijl zijn vingers al naar de rand van de shirt gingen en die wat omlaag trok wat schuurde tegen de laken en dus ook tegen mijn wond waardoor ik even hard op mijn lip beet.
    ‘Echt waar, dat meen ik.’ Met dat voelde ik zijn lippen op mijn wang terwijl hij me voor de duizendste keer sprakeloos maakte.
    ‘Je ziet er bijna knapper dan mij uit, puur om de reden dat je nu mijn gewaad aan hebt waar dus de George- charme op schijnt, en natuurlijk door je eigen gezicht.’ Ik trok verlegen een mondhoek omhoog terwijl ik maar naar zijn vingers greep om daar naar te kijken en zachtjes mee te spelen zodat ik niet nog roder werd dan ik al was.
    ‘Ik zou mijn gewaad wel eerst door jou laten dragen zodat ik aan jouw schoon kan wedijveren- wat natuurlijk onmogelijk is.’ Voordat mijn frons iets bozer werd terwijl ik naar hem keek. Merlin; ik kon er niks aan doen- maar hij zag er werkelijk mooi uit en ik kon het niet laten om te denken aan alle reacties die hij ongetwijfeld zou krijgen. Zeker van Angelina die nooit wat geheim leek te kunnen houden; behalve het feit dat ik haar vol in haar gezicht geslagen had- wat ik zo over zou doen; alleen dan harder. Automatisch verzachtte mijn blik weer toen ik weer op keek en in Georges ogen keek.
    ‘Merlin; ik bedoel- ik ga ooit nog eens een coltrui voor jou halen ofzo; of een burka.’ Zei ik verwoed voordat ik een kus op zijn kaak drukte en mijn hand in zijn nek legde. Misschien moest ik eens met Percy praten gezien die volgens alle verhalen er alles behalve charmant uitzag. Misschien kon ik zijn kleding lenen voor George; of ik kon op Fred een permanente badge plakken waar ‘George’ op stond zodat ze allemaal hem gingen lastig vallen. Ik zuchtte enkel onhoorbaar voordat ik besloot dat dit allemaal geen zoden aan de dijk zetten; omdat ik er zelf uberhaupt niet aan moest denken om Fred te zoenen in plaats van George. Het is een keer gebeurd; en het was afschuwelijk; misschien kwam dat ook omdat ik hem nooit de kans had gekregen gezien ik hem direct wegdrukte. Onbewust was ik naar mijn vinger aan het kijken die langs George borstkas gleed voordat ik er zachtjes over wreef.
    ‘Woont Percy nog steeds bij jullie thuis?’


    Je moet maar au zeggen ofzo; of stiekem latren merken dat je pijn hebt want ik kan Campbell niet meteen alle knoopjes van George blouse los laten maken; hoewel hij dat maar al te graag zou willen x'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 23:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya