• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan- Dereck Moore

    Met een ruk werd ik de menigte uit getrokken en liet direct mijn beleefde gedrag varen toen ik Jonah herkende.
    ‘Maak niet de fout om te denken dat jij mijn baas bent, Moore. Als dat wel zo is dan kun je het vergeten. Ik zie het nu allemaal in- jij wilde alle eer zelf opeisen. Zeggen dat jij de gene bent die Saunders in de val luisde terwijl je mij al het vuile werk op laat knappen. Eén opmerking en meneer is weer op zijn teentjes getrapt. En dat noemt zich een Zwadderaar.’ Met dat vormde hij zijn hand in een vuist die hard tegen de muur kwam. Alleen het wist mij totaal niet te imponeren wat waarschijnlijk zijn oorspronkelijke plan was.
    ‘Pillen.’ Hoorde ik hem nog net fluisteren langs mijn oor terwijl ik een sadistische grijns op mijn gelaat kreeg en een wenkbrauw optrok terwijl ik het doosje met pillen uit mijn zak haalden en daar sadistisch mee schudden voordat ik naar zijn stropdas greep en hem ruw naar me toe trok waardoor we op neusafstand van elkaar af stonden. ‘Denk je werkelijk dat ik het je ga geven? Hmm. Ga eerst maar eens kijken waar je loyaliteit staat voordat je komt smeken om je vervloekte pillen.’ Met dat liet ik zijn stropdas ruw los wat gepaard ging met een harde duw naar achter; voordat ik van hem weg liep; de grote zaal uit gezien die nu massaal leeg aan het stromen was.


    And they lived happily ever afther x'D omfg ik ben wel ergens bang nu (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Jij achtervolgd mij? Campbell Saunders, ik weet dat ik angstaanjagend knap en verrukkelijk en al ben, maar ik heb je tien keer vaker gevold dan jij mij. Elke keer als je naar het ‘’wc’’ gaat volg ik jouw.. als je van mij weg loopt, zelfs als je ‘’doei’’ zegt spring ik voor je neer en smeek je om me niet te verlaten. En wanneer heb jij mij gevolgd?’
    Zelfs een schroeistaartige skreeft kon het niet laten om nu zachtjes te lachen waardoor er een zacht geluidje uit mijn mond geproduceerd werd terwijl ik ietwat verlegen naar George staarde die zijn denk positie had opgezet.
    ‘Oh. Ik heb totaal geen idee. Dus mijn conclusie is; ik ben de stalker en jij mijn slachtoffer.’
    Ik schudde met nog een klein glimlachje mijn hoofd voordat ik onzichtbare pluisjes van Georges shirt afplukte en mijn hand langzaam maar zachtjes in zijn nek legde.
    ‘En denk je dat ik werkelijk het erg vind als jij mijn stalker bent.’ Zachtjes streelde mijn hand zijn nekharen terwijl ik van zijn ogen naar zijn kin met mijn ogen gleed.
    ‘Ik wil gewoon dat je weet dat je weet dat waar we ook zijn of wanneer; je maar hoeft te zeggen ik weg moet wezen ik meteen weg ben; want ik wil je niet afpakken van je vrienden of Fred- zoals ik vorig jaar wel gedaan heb; maar- ik weet niet. Het spijt me- ik zou minder egoïstisch zijn.’ besloot ik maar terwijl ik mijn mondhoeken voor de zoveelste keer weer omhoog drukte voordat ik zijn hoofd wat omlaag drukte en een kus op zijn wang plaatsten. ‘Ik hou van je, George. Heel erg; daarvoor hoef je mij geen liefdesdrankje te voeren; want hoe duister de wereld ook is; ze kunnen nooit in mijn hart komen.’


    En toen pakte George een mes en sneed Campbells hart uit en likte er aan; Wat zei je; konden ze je niet aan je hart komen? ^^ #Georgehumor.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    Hij haalt een doosje met pillen uit zijn zak en schudt daar sadistisch mee. Hij trekt me aan mijn stropdas naar zich toe. ‘Denk je werkelijk dat ik het je ga geven? Hmm. Ga eerst maar eens kijken waar je loyaliteit staat voordat je komt smeken om je vervloekte pillen.’ Hij laat me los en ik val op de grond. Iemand probeert me omhoog te helpen maar ik sla de hand weg en sta op om achter Kealan aan te rennen.
          Als ik bij hem ben pak ik hem bij zijn arm vast. 'Je weet wat er gebeurt als ik de pillen niet heb en niemand wordt daar blij van. Je hebt me nodig, geef maar toe. Het is tijd om je trots opzij te zetten en te accepteren dat je het zelf niet aankan. Even dat je het weet; ik heb ook nog pillen. Het was enkel handiger om van jou te krijgen zodat ik niet naar boven hoefde te lopen.' Ik wil weg lopen maar besluit toch nog één ding te zeggen. 'Als je het echt zo ziet dan doe ik niet meer mee. Zoek maar een andere manier om Saunders te krijgen. Het was toch al nooit mijn opdracht. Maar vrienden horen elkaar te helpen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    na Fred zijn post gaat Ralf merken dat Cage vlak achter hun staan te praten waardoor ze misschien met z'n vieren naar het leerlingenkamer kunnen lopen ^-^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    na Fred zijn post gaat Ralf merken dat Cage vlak achter hun staan te praten waardoor ze misschien met z'n vieren naar het leerlingenkamer kunnen lopen ^-^


    Haha vanavond slaapt Campbell als een hond aan de voeteind van Georges bed x'D en dan trapt George hem in zijn slaap eruit (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha vanavond slaapt Campbell als een hond aan de voeteind van Georges bed x'D en dan trapt George hem in zijn slaap eruit (A)


    hmm, zal ik maar met George reageren zodat ze verder kunnen met hun snoezige gesprekje of gewoon wachten op Fred :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pipkin,Hide en Lucka
    Pipkin liep achter de twee jongens aan de binnenplaats op. Ze hadden totaal geen zin om terug te gaan naar de leerlingenkamer en de avond was nog jong. Lucka draaide zich naar Pipkin. 'Nog steeds in jezelf met je goede vriend?' vroeg hij, waarbij Pipkin alleen maar kon knikken.
    Hide besloot om op de rand van de fontein te zitten. 'Ja hij is nog steeds mijn vriend, Lucka.' Wat beledigend bleef hij bij Hide staan. Lucka begon te lachen. 'Ik plaag je maar, Pips,' zei hij.
    Pipkin nam het op als een grapje van zijn vriend die nogal doorschijnend was. 'Lucka weet je nog dat moment dat ik je hand vroeger gelezen had,' sprak Hide, waarbij Lucka bevestigend knikte.
    'Ja, je zei dat ik zou leven na de dood, maar alleen niet wanneer.' Lucka wist het nog goed, dat was ook het moment geweest dat ze vrienden werden. Daarna had hij Pipkin leren kennen en natuurlijk Larve.
    'Ik denk dat we binnen worden verwacht,' sprak Pipkin en Hide knikte.

    (De gebroeders hebben gezeldschap nodig. Anders blijf ik met hun drie doorposten.)


    Vampire + Servant = Servamp

    SphinxX schreef:
    (...)

    hmm, zal ik maar met George reageren zodat ze verder kunnen met hun snoezige gesprekje of gewoon wachten op Fred :Y)


    idk; maar Camps gewaad ligt nog in de wc (lekker vies te wezen) evenals zijn vest x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    idk; maar Camps gewaad ligt nog in de wc (lekker vies te wezen) evenals zijn vest x'D


    ... heeft hij geen shirt x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ... heeft hij geen shirt x')


    Hij heeft een laken om zich heen want Jonah heeft zijn shirt afgepakt x'D en zijn vest had hij in de wc uitgegooid.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan- Dereck Moore

    Voordat ik überhaupt de trap op kon lopen voelde ik al een hand mijn arm omsluiten. ‘Je weet wat er gebeurt als ik de pillen niet heb en niemand wordt daar blij van. Je hebt me nodig, geef maar toe. Het is tijd om je trots opzij te zetten en te accepteren dat je het zelf niet aankan. Even dat je het weet; ik heb ook nog pillen. Het was enkel handiger om van jou te krijgen zodat ik niet naar boven hoefde te lopen. Als je het echt zo ziet dan doe ik niet meer mee. Zoek maar een andere manier om Saunders te krijgen. Het was toch al nooit mijn opdracht. Maar vrienden horen elkaar te helpen.’
    Ik zuchtte geërgerd voordat ik dan toch het potje pilletjes uit mijn zak haalde en het in zijn hand drukte.
    ‘Wees blij dat ik een zwak voor je hebt; maar ga me verdomme niet meer gay noemen; oké. Wat moeten mensen wel niet denken. Ik ben niet zoals Saunders en Weasley en wil daar niet mee vergeleken worden.’ Ik toverde uit het niets een glas tevoorschijn met behulp van accio voordat ik er water in toverde voordat ik ook die in Jonahs hand propte. ‘Alsjeblieft. Ik kan toch moeilijk Campbell op mij laten vallen.’ Probeerde ik het soort van goed te maken met een complimentje. Iets wat enorm moeilijk was voor mij.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hij heeft een laken om zich heen want Jonah heeft zijn shirt afgepakt x'D en zijn vest had hij in de wc uitgegooid.


    dus hij heeft nog steeds een laken om zich heen :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dus hij heeft nog steeds een laken om zich heen :'3


    ja xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah heeft eerder Campbells bovenlichaam gezien dus half naakt dan George x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wacht, ik ga mijn post schrijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••