• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Slytherin meisje - klassenoudste - TheseWords
    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2014 - 23:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Vergeet mij niet, hè? Ik ben degene die hem moet zoenen. Jij hebt het nog makkelijk.’ Ik lachte waardoor het soesje haast weer terug naar boven leek te komen.
    ‘Je hebt al je buit binnen. De lippen van Rooky.’ Zei ik proestend terwijl de glas met pompoensap in mijn hand trilden.
    ‘Nathaniel Saunders… De naam komt me bekend voor maar ik kan het gezicht even niet meer voor me krijgen..’ ik nam even een slok voordat ik wat sinister voor me uit staarde.
    ‘Hij werkt op de ministerie; ik weet niet meer op welk departement maar volgens mij over magische vergiftigingen en dergelijke. Je wilt hem niet tegen je hebben. Het is net een dementor die je onverwachts besluipt alleen maakt Nathaniel je op een gruwelijke wijze af. Ik heb dingen gehoord… met drankjes in je o zo normale chocolademelk of wijntje tot aanrakingen van bepaalde dingen. Als je dan naar Campbell kijkt; vraag je in vredesnaam af wat er met hem mis is. Alsof Nathaniel alle kwaad in zich heeft en Campbell het onschuldige en trieste deel.’ Onverschillig pakte ik weer een soesje die ik mijn mond weer in schoof en een soesje naar Draco gooide die ik naar ons had zien kijken doordat ik Jonahs blik gevold had.
    ‘Er gaan roddels over Nathaniel. De een zegt dat hij dood is terwijl de ander beweert dat hij voor zaken weg is. Ik denk echter dat hij undercover is. Het is geen geheim dat de heer hem meteen vertrouwde naar zijn terugkeer. Hij was een van de jongste die gebrandmerkt is tussen ons soort.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OutlawQueen --> NoStranger


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah Barret

    ‘Je hebt al je buit binnen. De lippen van Rooky.’ Ik por hem hard in zijn zij en schud mijn hoofd. Aan de ene kant denk ik dat het een grap is, maar aan de andere kant ben ik bang dat hij er zometeen met alle eer vandoor gaat. Ik mag dan wel een aanhanger zijn, maar ik ben geen slaaf.
          ‘Hij werkt op de ministerie; ik weet niet meer op welk departement maar volgens mij over magische vergiftigingen en dergelijke. Je wilt hem niet tegen je hebben. Het is net een dementor die je onverwachts besluipt alleen maakt Nathaniel je op een gruwelijke wijze af. Ik heb dingen gehoord… met drankjes in je o zo normale chocolademelk of wijntje tot aanrakingen van bepaalde dingen. Als je dan naar Campbell kijkt; vraag je in vredesnaam af wat er met hem mis is. Alsof Nathaniel alle kwaad in zich heeft en Campbell het onschuldige en trieste deel.’ Hij gooit een soesje naar Draco Malfoy en ik grijns naar de blonde jongen. Hij denkt echt dat hij heel wat is.
          ‘Er gaan roddels over Nathaniel. De een zegt dat hij dood is terwijl de ander beweert dat hij voor zaken weg is. Ik denk echter dat hij undercover is. Het is geen geheim dat de heer hem meteen vertrouwde naar zijn terugkeer. Hij was een van de jongste die gebrandmerkt is tussen ons soort.’ Ik lach even zachtjes.
          'Je klinkt alsof je erelid van zijn fanclub bent. Zometeen ga je me nog vertellen dat je verliefd op hem bent en iedere dag een T-shirt met 'I love Nathaniel Saunders' erop gaat dragen. Ik kan je alvast verklappen; ik doe niet mee. Sorry.' Ik lach nog even en dan kijk ik naar de Griffoendor tafel, waar Potter en zijn vrienden allemaal zitten te eten. Ze denken echt dat ze heel wat zijn. Bijna zou ik zeggen dat ze even erg zijn als Malfoy.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat vind Jonah leuk?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hoe bedoel je?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Hoe bedoel je?


    wat vind hij leuk in jongens/meisjes


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom wil je dat weten: X

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 19:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Waarom wil je dat weten: X


    Gewoon....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Niks is gewoon bij jou ;)
    En ik heb er nog niet over nagedacht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Niks is gewoon bij jou ;)
    En ik heb er nog niet over nagedacht.


    ...Gewoon... interesse... zo iets bestaat wel bij mij ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Je klinkt alsof je erelid van zijn fanclub bent. Zometeen ga je me nog vertellen dat je verliefd op hem bent en iedere dag een T-shirt met ‘I love Nathaniel Saunders’ erop gaat dragen. Ik kan je alvast verklappen; ik doe niet mee. Sorry.’ Ik voelde mijn kaak verstrakken waardoor ik mijn vingers in mijn been boorde om geen uitbarsting te veroorzaken zoals zojuist bij Weasley. Merlin; dit ging nog een moeilijk jaar worden. ‘Wat denk je wel niet dat ik ben- fucking Gay? Is dat wat je bedoeld- dat ik zwak ben; dat ik jou niet aan kan.’ Ik haakte mijn ogen kil met die van hem terwijl mijn wenkbrauwen haast een strakke driehoek naar onder vormde van woedde tot er een veels te bekende stem door de zaal schalde.
    ‘Helaas is aan de avondmaal een einde gekomen en zullen de hoofdmonitor samen met de klassenoudstes de eerstejaars naar hun slaapzalen brengen; maar eerst muziek!’

    >>vreselijk muziek blablabla weinig intresse.<<

    ‘Ah muziek.’ Zei ik terwijl ik gewoon stug en woedend naar mijn vriend had lopen kijken voordat ik zonder nog wat te zeggen bruut opstond en naar de achterlijke eerstejaars liep. ‘eerstejaars; deze kant op.’ Ik zag nog net professor Dumbledores blik naar mij toe draaien waardoor ik gauw de kilte uit mijn ogen wegbanden en weer vriendelijk glimlachte terwijl de teken op mijn arm voelde schroeien.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    ik had trouwens toestemming van Sphinxx om deze avondmaal te sluiten

    Iedereen moet naar zijn/haar leerlingenkamer.!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde direct met zijn hoofd en greep mijn hand vast wat mij even twijfelend liet glimlachen.
    ‘Natuurlijk niet; George. Maar ik begrijp dat je, je vrienden heb gemist- gezien je door mij ook al niet bij de avondmaal kon zijn. Ik zei toch dat er niks hoeft te veranderen? Ik geef je gewoon de ruimte die je verdiend.’ En toen drukte hij een kus op mijn kaak waardoor ik mijn mondhoek wat meer naar boven trok.
    ‘En als iemand- iemand de hele tijd achtervolgd ben ik dat wel bij jou, dus in een bepaalde principe zou deze vraag eerder aan jou zijn dan mij; vooral omdat ik al gezegd heb dat alles aan jou perfect is.’
    Ik lachte wat en wees ongelovig naar hem.
    ‘jij achtervolgd mij? Campbell Saunders, ik weet dat ik angstaanjagend knap en verrukkelijk en al ben, maar ik heb je tien keer vaker gevold dan jij mij. Elke keer als je naar het ‘’wc’’ gaat volg ik jou.. als je van mij weg loopt, zelfs als je ‘’doei’’ zegt spring ik voor je neer en smeek ik je om me niet te verlaten. En wanneer heb jij mij gevolgd?’
    Ik zette een denk positie op wat niet lang duurde tot ik met een kleine ‘oh,’ Campbell weer aankeek.
    ‘ik heb totaal geen idee. Dus mijn conclusie is; ik ben de stalker en jij mijn slachtoffer.’


    Ralf Auron
    Hij pakte mijn hand vast waar ik even naar staarde voordat ik mijn vertrouwelijke blos op mijn wangen voelde trekken.
    'Jij bent niet de enige weerwolf daar. Als ik er ben dan moeten we daar sowieso wel een oplossing voor vinden. Maar dat lukt ons wel. Het spijt me dat ik het aan je vroeg, je wil natuurlijk je school afmaken. School gaat boven alles.'
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en keek weer op naar hem. Met moeite trok ik mijn ene mondhoek omhoog en duwde mijn bos weg voordat ik twijfelend op mijn tenen ging staan en voorzichtig een kus op zijn lippen drukte voordat ik gauw weer afstand nam.
    ‘jij bent zo lief, Fred.’ Murmelde ik en voelde de blos weer opkomen, erger dan ooit waardoor ik mezelf even vervloekte.
    ‘.. waar heb ik je aan te danken?’
    En toen werd voelde ik me wat zweten waardoor ik me nogmaals vervloekte en gauw wegkeek.
    ‘ik- dit was geen nee, ook.. geef me wat tijd om te denken.’ Ik keek op en alsof mijn of.. of Fred zijn leven er van af hing, duwde ik mijn blos weer weg en probeerde een glimlach tevoorschijn te persen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2014 - 20:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    wow Kealan, woede-uitbarsting x') ik denk dat Johan maar een grap maakte :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jonah Barret

    ‘Wat denk je wel niet dat ik ben- fucking gay? Is dat wat je bedoeld- dat ik zwak ben; dat ik jou niet aan kan.’ Hij kijkt me kil aan en ik voel hoe ik woedend word. Dit is typisch Zwadderich gedrag dat hij laat zien - teveel trots. Is hij vergeten dat hij zonder mij Saunders helemaal kan vergeten?
          ‘Helaas is aan de avondmaal een einde gekomen en zullen de hoofdmonitor samen met de klassenoudstes de eerstejaars naar hun slaapzalen brengen; maar eerst muziek!’ Er wordt gezongen maar ik zing niet mee en kijk stug voor me uit, boos op Kealan. Wat denkt hij, dat hij me rond kan commanderen? Dacht het niet.
          ‘Ah muziek. Eerstejaars; deze kant op.’ Hij loopt weg en ik bal mijn handen tot vuisten om mijn woede te uiten. Als ik iets kalmer ben loop ik achter Kealan aan en trek ik hem weg uit de menigte. De klassenoudsten kunnen wel de eerstejaars naar de slaapzaal leiden.
          'Maak niet de fout om te denken dat jij mijn baas bent, Moore. Als dat wel zo is dan kun je het vergeten. Ik zie het nu allemaal in - jij wilde alle eer zelf opeisen. Zeggen dat jij de gene bent die Saunders in de val luisde terwijl je mij al het vuile werk op laat knappen. Eén opmerking en meneer is weer op zijn teentjes getrapt. En dat noemt zich een Zwadderaar.' In mijn hoofd gaat een alarm af. Woedend sla ik tegen de muur.
          'Pillen,' fluister ik net hard genoeg zodat Kealan het kan horen. Ik moet iedere avond pillen slikken voor mijn woedeprobleem, maar natuurlijk ben ik die vandaag vergeten. Ik heb ze nodig, nu, maar ik heb ze niet bij me. 'H-heb jij er nog een?' vraag ik terwijl ik mijn best doe om niet boos op hem te worden.


    Spoiler alert: you will save yourself