• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT


    -

    TheHangingTree schreef:
    MT


    take me back to the basics and the simple life

    MT


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Professor, alstublieft. Het spijt me, het spijt ons. Maar wilt u nu alstublieft zeggen wat u eraan wilt gaat doen. Als u ons wilt laten nablijven moet u in de wachtrij gaan staan." Ik grinnik even, maar dan kijkt Morrison me strak aan en trek ik meteen mijn gezicht glad. Hij maakt me bijna bang met zo'n blik. "Wilt u ons alstublieft gewoon laten gaan? En anders in ieder geval Tommy. Hij heeft niets gedaan. En er is verder toch ook niets gebeurd? Het spijt me als we u les hebben verstoord, maar verder was er niets toch?" Hij kijkt ons één voor één bedenkelijk aan en grijnst dan even.
    "De volgende keer dat jullie onrust beginnen in mijn les zal ik jullie wél straffen. Paetrix, probeer wat respectvoller te zijn, Mercendes, hou gewoon je mond eens en Cleaver.." Hij kijkt me even aan en schudt dan zijn hoofd. "Wees gewoon wat minder jezelf." Ik lach even en kijk de leraar ongelooflijk aan. Is dat het? Een bespottende opmerking en verder niets. "En nu mijn lokaal uit."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes


    Ik slik even en wacht op het antwoord van Morisson. Ik hoop maar dat hij genadig kan zijn met ons.
    "De volgende keer dat jullie onrust beginnen in mijn les zal ik jullie wél straffen. Paetrix, probeer wat respectvoller te zijn, Mercendes, hou gewoon je mond eens en Cleaver.. Wees gewoon wat minder jezelf." Ik frons even. "En nu mijn lokaal uit." Ik weet niet hoe snel ik weg moet lopen.
    "Weet u professor. Volgens mij is Tommy perfect zoals hij is." Zeg ik nog even lachend tegen Morisson voordat ik het lokaal uitloop. Ik zucht even opgelucht.
    "Nou, gelukkig zijn we daar goed vanaf gekomen." Zeg ik als we eenmaal op de gang zijn. Ik lach weer. Ik ben gewoon blij dat we daar goed vana gekomen zijn. "Maar we moeten trouwens wel goed in onze rol blijven. We hebben dit allemaal gedaan omdat we volgende les alleen moeten zitten." Nu alles weer goed was moeten we maar niet te voorbarig zijn. Het moet niet overkomen op iedereen alsof alles ineens weer koek en ei is tussen ons, want dan zou dit hele plan voor niets zijn geweest. Dat idee staat me nou niet echt heel erg aan.


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Lil. Hou nu godverdomme je bek even. Je bent niet minder belangrijk, en je bent een fantastische vriendin maar dit was gewoon te laag. Je ging over een lijn. En dat accepteer ik niet. Als je iets vindt, dan gooi je het godverdomme in de groep en zeg je het niet tegen twee mensen!" schreeuwt Silena. Ik kijk heel even naar haar en besef dat dit geheel er heel geloofwaardig uit moet zien. Max loopt het lokaal uit nadat hij een tafel heeft omgegooid.
    "Misschien kan ik het niet in de groep gooien om dat er géén groep is! Jullie zijn stuk voor stuk alleen maar met jezelf bezig!" schreeuw ik naar haar terug. Ik zie dat Morrison nu naar ons toeloopt. Dit is niet goed, hij moet nu niet boos worden.
    "Hale, Decroix, Mercendes. Meekomen" roept hij boos.
    "De rest, oprotten!" buldert hij door het lokaal waarna de rest van de klas ook snel het lokaal verlaat. Morrison pakt June en Silena vast en trekt ze naar voren. Ik zet er een paar stappen achterna.
    ""Meneer, dit is nergens voor nodig. Het is gewoon een klein misverstand. Geef ons vijf minuten en we zullen geen last meer zijn" zegt Timothy met een onschuldige glimlach. Ik snap niet hoe hij het voor elkaar krijgt om altijd er altijd zo volwassen en verstandig uit te zien tegen over leraren.
    "Ja professor. Tommy heeft gelijk. We hebben alleen maar een klein meningsverschil" staat June hem bij.
    "Zoals ik al zei, Cleaver, moet je nu het lokaal verlaten" zijn stem lijkt kalm maar je kan duidelijk horen in de ondertoon dat hij boos is.
    "Meneer. Dit kunnen we makkelijk zelf uit praten. Laat ons gewoon met rust" zegt Silena misschien iets te brutaal waardoor ik bang ben dat hij nog bozer wordt. Het is grappig hoe snel je mensen iets wijs kan maken zonder dat je er iets aan moet doen, iedereen lijkt onze ruzie te geloven. En zomenteen zullen er ook roddels door de school gaan waardoor iedereen denkt dat we ruzie hebben.
    "Mevrouw Paetrix, zoals het er net uizag kunnen u en uw vrienden dat niet makkelijk zelf uit praten. En zelfs als dat wel zo zou zijn. Wat geeft u dan de reden om zo respectloos tegen een leraar te praten? Wat waren u woorden ook al weer? 'Wat moet je? Zie je niet dat ik bezig ben' Zoiets misschien. Mevrouw Paetrix, zou u mij daar een goede verklaring voor kunnen geven?" vraagt Morrison. Dit gaat niet de goede kant op. Ik kijk de andere even hoopvol aan in de hoop dat ze opeens een geniale ingeving krijgen en ons hieruit kunnen redden.
    "Meneer, het was een meningsverschil. Iedereen was gewoon een beetje opgewonden en zeiden dingen die we niet meenden. We beloven dat het niet vaker gebeurt" zegt Tommy.
    "Cleaver, herken ik een patroon? Eerst met meneer Mercendes op zaterdag en nu weer hier. De belofte is niets waard" zegt Morrison als reactie op hem. Ik zie June even een afkeurend gezicht trekken. Ik weet dat ze het vervelend vind dat Lewis en zij met dezelfde naam worden aangesproken.
    "Professor, alstublieft. Het spijt me, het spijt ons. Maar wilt u nu alstublieft zeggen wat u eraan wilt gaat doen. Als u ons wilt laten nablijven moet u in de wachtrij gaan staan" even heb ik de neiging om te gaan lachen.
    "Wilt u ons alstublieft gewoon laten gaan? En anders in ieder geval Tommy. Hij heeft niets gedaan. En er is verder toch ook niets gebeurd? Het spijt me als we u les hebben verstoord, maar verder was er niets toch?" ik knik instemmend.
    "De volgende keer dat jullie onrust beginnen in mijn les zal ik jullie wél straffen. Paetrix, probeer wat respectvoller te zijn, Mercendes, hou gewoon je mond eens en Cleaver wees gewoon wat minder jezelf" heel even kan ik me niet inhouden om te glimlachen.
    "En nu mijn lokaal uit" ik weet niet hoe snel ik het lokaal uit moet lopen en de anderen zijn het blijkbaar met me eens.
    "Weet u professor. Volgens mij is Tommy perfect zoals hij is" zegt June nog net voordat ze de deur uitloopt.
    "Nou, gelukkig zijn we daar goed vanaf gekomen" zegt ze zodra we op de gang zijn.
    "Maar we moeten trouwens wel goed in onze rol blijven. We hebben dit allemaal gedaan omdat we volgende les alleen moeten zitten" ik heb er eigenlijk geen zin meer in. Maar het moet.
    "Ik heb besloten dat ik Morrison voortaan wel mag. Bij veel andere leraren hadden we langer strafwerk gehad dan dat ons leven zou duren" ik zucht even.
    "Maar ik moet nu denk ik gaan. Want anders is het minder geloofwaardig" zeg ik.


    -


    June Mercendes


    "Ik heb besloten dat ik Morrison voortaan wel mag. Bij veel andere leraren hadden we langer strafwerk gehad dan dat ons leven zou duren" Zegt Lily. Ergens ben ik het wel met haar eens, maar aan de andere kant mag ik Morrison ook gewoon niet. Soms zegt hij zulke vage dingen waar ik dan gewoon totaal niet tegenkan en eigenlijk wel een weerwoord bij moet geven. "Maar ik moet nu denk ik gaan. Want anders is het minder geloofwaardig" Zegt Lily dan weer. Ik frons even. Ik wil niet dat Lily gaat. Ik wil bij haar blijven. Anders is het hier doodsaai. Als Lily gaat zal iedereen wel moeten gaan. Even denk ik na of ik bij minstens iemand zou kunnen blijven. Ik ben boos op Lily omdat ze het tussen mij en Tommy heeft verpest en omdat ze verdrinkt in zelfmedelijden. Ik ben boos op Silena omdat zij alles tegen Max heeft verteld, ik ben in ieder geval niet boos op Tommy, maar hij is wel boos op mij. Echt geweldig zeg. Ik zou natuurlijk achter Tommy aan kunnen lopen, maar ik heb ook geen zin om de hele tijd te doen alsof ik hem om vergeving smeek en hij mij steeds afwijst. Maar wat moet ik dan doen zonder mijn vrienden? Ik heb echt geen idee.
    "Wat moet dat moet dan maar toch?" Zeg ik op een toon waaruit blijkt dat ik alles wil behalve dat.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Tuurlijk haat ik die. Ik vindt het nou niet echt super leuk om twee weken te moeten nablijven bij dat mens. Maar wat is er dan met haar? Wat was er gebeurd? Waarom maakte jullie ruzie?'
    Hij is wel erg nieuwgierig. Terwijl ik niet probeer te denken aan June en Tommy die boos op mij gaan worden, begin ik te vertellen/
    'We hebben geen ruzie. Het was in scene gezet,' begin ik. Hoe kan ik het hele plan zo makkelijk mogelijk uitleggen?
    'We gaan een prank uithalen met Kjellberg. Ze moet op haar plaats worden gezet. En we hebben zo veel mogelijk mensen nodig. Maar het zou nogal raar zijn als wij vijven ineens gaan socializen met andere, en dus hebben we nu 'ruzie' als excuus om met andere mensen te praten en te vertellen over het plan.'


    “A queen will always turn pain into power.”


    Lewis Mercendes


    "We hebben geen ruzie. Het was in scene gezet," Antwoord Max. Ik frons alleen nog maar meer. Waar slaat dat nou weer op? Waarom zouden ze zoiets doen? Even begrijp ik er al helemaal niets van. Hoe meer Max verteld, hoe minder logisch alles klinkt. Die ruzie leek hartstikke echt. Probeerd Max de ernst ervan te verdoezelen? Wilt hij het minder erg laten voordoen dan het is? Zit hij in een ontkenningsfase? Ik kan maar beter stoppen met raden, want er komt toch niets zinnigs binnen in mijn hoofd op het moment. "We gaan een prank uithalen met Kjellberg. Ze moet op haar plaats worden gezet. En we hebben zo veel mogelijk mensen nodig. Maar het zou nogal raar zijn als wij vijven ineens gaan socializen met andere, en dus hebben we nu 'ruzie' als excuus om met andere mensen te praten en te vertellen over het plan." Even ben ik stil. Dat slaat al helemaal nergens op. Je wilt bij anderen gaan zitten, dus riskeer je het om te moeten nablijven bij Morrison en doe je zo'n toneelstukje voor de hele klas. Dat is waanzin.
    "Wat voor plan?" Zeg ik uiteindelijk kort. Ik verkeer nu vooral in verwarring dus moet ik echt weten hoe het zit.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    Lewis staart me aan alsof ik compleet gestoord ben geworden. Aan de ene kant is het goed, dat betekent dat de ruzie geloofwaardig is. Aan de andere kant, ik ben niet compleet gestoord.
    'Wat voor plan?' vraagt Lewis verward. Er komt nog een zucht uit mijn mond.
    'Kijk, ik wil het wel vertellen, maar dan moet je beloven het aan niemand te vertellen. Het liefst dat je meedoet, natuurlijk. Maar het plan moet eigenlijk geheim blijven, alleen voor de mensen die meedoen. Anders kan het uitlekken en mislukken.'


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "I can't drown my demons, they know how to swim"


    "Wat moet dat moet dan maar toch?" zegt June.
    "Oke, doei" zeg ik een beetje ongemakkelijk en ik loop verder door de gang. Ik heb geen idee naar wie ik toe moet gaan. Ik ben altijd bij June, Silena, Tommy en Max. Ik besluit maar richting de Common Room te gaan. Onderweg loop ik langs mensen die aan hun manier waarop ze kijken al van onze ruzie gehoord hebben. Zo gaat dat, mensen horen dingen en gaan zelf hun verhaal erbij bedenken. Waarschijnlijk is het onderhand zo ver dat ze denken dat Silena zwanger is van Tommy en June seks heeft gehad met Lewis. Ik heb de neiging om weer terug naar June en de rest te lopen en het hele plan gewoon op te geven, maar we moeten er gewoon wat voor over hebben.


    -


    Lewis Mercendes


    Nog steeds verbaast wacht ik op het antwoord van Max.
    "Kijk, ik wil het wel vertellen, maar dan moet je beloven het aan niemand te vertellen. Het liefst dat je meedoet, natuurlijk. Maar het plan moet eigenlijk geheim blijven, alleen voor de mensen die meedoen. Anders kan het uitlekken en mislukken." Ik heb niemand om het aan te vertellen, komt er als eerste bij mij op. Op momenten als deze besef ik me hoe eenzaam ik eigenlijk ben.
    "Ik doe mee." Zeg ik serieus en een beetje zonder dat ik er verder bij na denk. Lily doet er dus ook aan mee en ik weet niet waarom, maar dan wil ik dus ook meedoen. En June, dit kan een manier zijn om haar te bewijzen dat ik geen enorme eikel ben, zou ik nu eindelijk haar aandacht kunnen krijgen? Pas als ik dat eenmaal heb gezegd en gedacht denk ik aan de andere personen die ook mee doen, of eerder gezegd persoon. Timothy. En hoewel de zon net was gekomen in mijn hoofd, begint het weer te stormen. Dit betekent waarschijnlijk ook dat ik hem nog vaker moet zien dan me lief is. Ik heb niet echt het idee dat ik dat ga overleven, maar ik kan het allicht proberen. Voor June en Lily.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Ik doe mee,' zegt Lewis meteen zonder aarzelen. Eigenlijk zou ik iets moeten doen om het zeker te weten, dat hij niet meteen naar Kjellberg rent om het allemaal te vertellen. Maar dan ik kijk ik in Lewis' ogen, en ik zie dat hij het meent.
    'Ga zitten, wat dit gaat nog wel even duren,' zeg ik tegen hem, waarna ik op mijn bed plof.
    'Het was allemaal Silena's idee,' begin ik, en een beetje bewondering gemixt met trots klinkt door mijn stem. 'Kjellberg is een enorme bitch en moet op haar plaats worden gezet. Zo snel mogelijk. En dus gaan we het hele kasteel over hoop gooien; niemand draagt zijn uniform, en de jongens dragen niet eens een shirt. Vuurwerk wordt afgestoken, enorme chaos. En een dubbelganger van Kjellberg zal rondlopen en alles goedkeuren. Daarna zal ze Kjellbergs eigen les invallen.'
    Dat is het wel zo een beetje, denk ik. 'We hebben alles al, behalve een haar van Kjellberg en genoeg mensen. En we weten nog niet precies wie wat gaat doen, behalve dat Lily Kjellberg speelt.'


    “A queen will always turn pain into power.”


    America Gaia Lazar


    Na een tijdje vraag ik aan professor Olsson of ik even naar de wc mag.
    Als antwoord krijg ik dat dat wel goed is en ik loop het lokaal uit.
    Als ik richting de wc's loop merk ik dat ik achtervolgd word.
    Ik draai me om en zie daar een meisje staan, volgensmij een eerste jaars.
    "Jij bent toch America?", vraagt ze aan me.
    "Ja", antwoord ik verbaast.
    Een beetje giechelend vertelt ze me dat de rest van de groep ruzie heeft en dat Silena en Tommy nu waarschijnlijk een setje zijn.
    Verbaasd trek ik mijn wenkbrauwen op als het meisje weer weg rent.
    Daarna ga ik in plaats van naar de plee opzoek naar iemand van de groep.
    Op goed geluk loop ik naar de girls Common Room en al snel zie ik Lily lopen.
    "Lils, wacht even!", roep ik.
    De laatste paar meter loop ik iets sneller.
    "Wat is er met alle roddels die ik hoor?"


    be gay do crimes


    Lewis Mercendes


    "Ga zitten, wat dit gaat nog wel even duren," Zegt Max weer. In spanning ga ik zitten. Wachtend op wat hij te zeggen heeft. "Het was allemaal Silena's idee," Begint hij. Ik moet een beetje glimlachen om de manier waarop hij over haar praat. "Kjellberg is een enorme bitch en moet op haar plaats worden gezet. Zo snel mogelijk." Ik kan alleen maar gelijk geven aan al die woorden en tot nu toe wil ik niet alleen mee doen voor June en Lily, maar ook gewoon voor mezelf. Omdat ik Kjellberg haat. En ergens voelt dat goed en oprecht. Beter dan wanneer ik het alleen voor twee meiden zou doen. "En dus gaan we het hele kasteel over hoop gooien; niemand draagt zijn uniform, en de jongens dragen niet eens een shirt." O, god. Misschien was het toch niet zo leuk als ik dacht. Ik kan wel merken dat Silena en nota bene een meisje, het verzonnen heeft. "Vuurwerk wordt afgestoken, enorme chaos. En een dubbelganger van Kjellberg zal rondlopen en alles goedkeuren. Daarna zal ze Kjellbergs eigen les invallen. We hebben alles al, behalve een haar van Kjellberg en genoeg mensen. En we weten nog niet precies wie wat gaat doen, behalve dat Lily Kjellberg speelt." Zei hij nou net dat Lily zich voor gaat doen als Kjellberg. Haar kan ik me gewoon niet voorstellen als Kjellberg. Gewoon niet.
    "Ehm, oké." Even bedenk ik me dat er nu ineens best veel op me af komt. Eerst heeft iedereen ruzie en dat blijkt allemaal nep te zijn. "Dus die ruzie was echt nep?" Vraag ik. Dat vint ik ergens nog vreemder dan al het andere bij elkaar. Het leek gewoon zo echt.


    She was always looking for more..