• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Ik zie hoe Max binnen komt lopen en naast me wil gaan zitten, maar dan afhaakt. Ik frons even, maar klim dan ongemakkelijk over de tafel heen - waarbij ik de jongen bijna een trap in zijn gezicht geef - naar Max toe. "He, sorry man. Ik moet gewoon wat mensen bij het plan zien te betrekken. Anders was ik naast jou komen zitten." Ik grijns even. "Volgens mij heb ik nu al iemand gevonden. Hoe staat het bij jou ervoor?" Ik kijk Max vragend aan, terwijl de jongen achter me ons verward aankijkt.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Ik kijk naar Lewis en Max die binnenkomen. Een vreemd duo wat ik eigenlijk nooit samen heb gezien. Ik kijk even naar Lewis en even hoop ik vurig dat hij naast me komt zitten. Maar dat gaat vast niet gebeuren. Ik kijk naar de deur wanneer er weer iemand binnenkomt. Het is Mer. Ik kijk haar verbaasd aan. In een paar stappen loopt ze naar me toe en nu is het niet Lewis maar Mer die naast me komt zitten. Ergens ben ik even pissig op Mer. Als zij niet naast me was komen zitten had Lewis dat misschien gedaan.
    "Heb je me gemist" zegt ze grijnzend.
    "Huh? Waarom ben je hier?"


    -


    June Mercendes


    Ik zucht een beetje als ongeveer iedereen van elkaar wegloopt. Na twee seconden mis ik iedereen al. Ik zucht even een beetje, maar daarna komen er ineens een paar bitches die ik dus absoluut haat. Ik haat hun en zij haten mij en de rest van mijn vrienden. Een paar van hen kijken me meedelevend aan.
    "We vinden het zo erg voor je." Zegt Miranda. Ik rol met mijn ogen.
    "Bedankt voor je medeleven, maar dat heb ik niet nodig." Antwoord ik.
    "Het is niet nodig om je problemen voor ons te verbergen." Nee, want jullie weten zeker nog eerder wat voor problemen ik heb dan ik zelf. "We weten dat je het moeilijk hebt nu Tommy je heeft gedumt." Ik zucht even. "Zeker nu je zwanger van hem bent." Ik kijk haar aan mijn een blik die alleen maar haat uitstraalt.
    "Miranda, alstjeblieft." Zeg ik vermoeid.
    "Die roddel kunnen we zo de hele school rond verspreiden hoor." Zegt ze poeslief.
    "Zeg liever gewoon geen dingen die niet waar zijn." Na dat te hebben gezegd loop ik weg, al komen ze me uiteraard weer achterna. Gelukkig ben ik dan al bij het lokaal. Daar zie ik Tommy gelijk zitten naast een andere jongen. Ik moet moeite doen om niet dicht bij hem te gaan zitten en plof neer aan de andere kant van het lokaal, iets meer naar voren. Tot mijn ergenis komt Miranda naast me zitten, met haar kippenbende die alles nakakelen wat ze zegt er omheen. Ik kijk haar geergerd aan. Nu kan ik geen mensen werven. No way dat zij mee doet.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    Het geluid van Tommy die half over zijn tafel klimt (en daarmee zijn buurman in zijn gezicht schopt) schrikt me op.
    'He, sorry man. Ik moet gewoon wat mensen bij het plan zien te betrekken. Anders was ik naast jou komen zitten. Volgens mij heb ik nu al iemand gevonden. Hoe staat het bij jou ervoor?' vraagt hij. Alsof hij mijn gedachten kan lezen.
    Schuldgevoel komt omhoog zetten.
    'Ehm, Tommy, niet boos worden,' begin ik ongemakkelijk. Ik heb echt geen zin in echte ruzie. Neppe is al erg genoeg. 'Maar... ik heb zeg maar Lewis over het plan vertelt...'
    Voorzichtig kijk ik op, vurig hopend dat hij begrijpt dat we zo veel mogelijk mensen moeten hebben.


    “A queen will always turn pain into power.”


    America Gaia Lazar


    Als ik naast haar ga zitten kijkt Lily eerst een beetje pissed, maar al snel verbaasd.
    "Huh? Waarom ben je hier?", vraagt ze dan.
    "Blijkbaar ben ik te slim voor het zesde ofzo. Olsson stond me op te wachten en gaf me de boeken voor het zevende jaar.", nog steeds grijnzend kijk ik haar aan.
    "Maare, niet blij me te zien?", vervolg ik dan


    be gay do crimes


    Timothy "Tommy" Cleaver


    'Ehm, Tommy, niet boos worden,' Meteen kijk ik hem fronsend aan. Er is niet heel veel wat Máx zou kunnen doen om mij boos te maken. 'Maar... ik heb zeg maar Lewis over het plan vertelt...' Mijn ogen worden groot en ik kijk even van hem weg.
    "Je hebt het hém verteld?" Ik wrijf met mijn vingers in mijn ooghoeken. "Hij gaat ons verraden, Max. Lewis is een tikkende tijdbom en we hebben hem zojuist genoeg redenen gegeven om af te gaan." Ergens zeg ik expres "we" en niet "je", omdat ik de schuld niet bij Max wil leggen, ondanks dat hij dit wel heeft veroorzaakt. Ik slik. Ik wil niet boos op hem zijn, maar dit kan ons een schorsing kosten, als hij het vertelt. En het is al een kwestie van wachten op een boze brief van een van mijn ouders; dit zou dat niet beter maken. Ons woord gaat het niet redden tegen het zijne.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Lewis Mercendes


    "Laten we gaan," Zegt Max. Ik knik even en loop met hem de Common Room uit. Op naar Transfiguration. Samen lopen we naar het lokaal, waar ik voor de verandering weer eens in mijn eentje ga zitten. Het voelt wel een beetje raar. De hele hechte vriendenclub zit apart wat de hele normale klassenopstelling geheel op zijn kop zet. Oftewel: wierd. Het ziet er zo anders uit dan normaal. Het voelt niet als normaal, het voelt anders. Ondertussen pak ik alvast mijn spullen. Ik hoop maar dat deze les een beetje interessant gaat worden. Ik moet even mijn gedachten van me af kunnen zetten. Ergens ben ik bang dat dit gewoon één grote grap is. Timothy's plan, maar aan de andere kant heb ik het idee dat ik wel gewoon mee moet doen. Ik moet bewijzen dat ik geen enorme eikel ben en als dat op deze manier moet, dan moet dat maar. En stel dat het waar is, dan ben ik blij dat Max me in vertrouwen heeft verteld waar het plan om gaat. Als het geen grap is, dan ben ik daar eigenlijk best blij mee. Ik vindt het idee van Lily als Kjellberg alleen meer dan verschrikkelijk.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Je hebt het hém verteld?' roept hij vol afschuw uit. Even wrijft hij met zijn vingers in zijn ogen. Dat doet hij altijd als hij gestrest is.
    'Hij gaat ons verraden, Max. Lewis is een tikkende tijdbom en we hebbben hem zojuist reden genoeg gegeven om af te gaan,' zegt hij. Het feit dat hij 'we' zegt, en niet 'jij' fleurt me weer een beetje op. Deze subtiele zinsverandering toont aan dat hij mij niet verantwoordelijk stelt. Even zucht ik op gelucht.
    'Ik zat ook te twijfelen,' zeg ik eerlijk. 'Maar Tommy... ik denk dat zijn haat voor Kjellberg groter is. Ik bedoel, Kjellberg is gewoon een gemene bitch, en dat vind hij ook. En als hij ons zou verraden...' ik stop even, met een blik op Lewis die nog in de deuropening staat. Dan verlaag ik mijn stem. 'Als hij ons zou verraden, zou iedereen echt ongelofelijke haat hebben aan hem. Zeg nou zelf. Ik denk dat de druk te groot is voor hem.'


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    'Ik zat ook te twijfelen. 'Maar Tommy... ik denk dat zijn haat voor Kjellberg groter is. Ik bedoel, Kjellberg is gewoon een gemene bitch, en dat vind hij ook. En als hij ons zou verraden...' Hij ziet, net als ik, Lewis staan. Ik kijk hem even chagrijnig aan en richt me dan weer op Max. 'Als hij ons zou verraden, zou iedereen echt ongelofelijke haat hebben aan hem. Zeg nou zelf. Ik denk dat de druk te groot is voor hem.' Ik bijt nerveus op mijn duimnagel en schud mijn hoofd.
    "Die druk is niet te groot voor hem. Het is Léwis." Ik schud even mijn hoofd en kijk vanuit mijn ooghoeken naar de lerares of ze de les al wil beginnen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Misschien een Samenvatting omdat ik een beetje teweinig tijd heb om terug te lezen?? c'x
    Ook heel graag van de laatste pagina(s) van het vorige topic aangezien ik die ook niet echt heb gelezen, haha :')


    Little do you know

    Mer heeft Phoebe het plan grotendeels verteld, de mensjes van de grote groep hebben een ruzie gefaket om meer mensen te werven voor de prank, robin en jade zijn lessen aan het skippen
    En nu is het het 3e uur
    Er zijn sws meer mensjes maar daar weet ik het niet van xD

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:38 ]


    be gay do crimes

    Eva Katherine Adams.
    "Never give up"


    Ik kijk naar de leerlingen die langzaam de klas binnenstromen en het valt me gelijk dat de indeling van de klas anders is. Het groepje wat normaal bij elkaar zit, zit nu verspreid over de klas. Ik heb al geruchten gehoord over een ruzie. Ik loop naar America Lazar toe. Wij, alle leraren, hebben vandaag besloten dat het beter zou zijn als ze naar het zevende jaar zou gaan.
    "Er is een hoop wat je nog niet hebt gehad, Lazar. Maar met genoeg inzet zal dat makkelijk in te halen zijn. Je bent altijd al goed geweest in Transfiguration dus ik heb er het volste vertrouwen in" glimlach ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:40 ]


    -

    BRANDON 'BRAD' PITCHER.



    Eenmaal aangekomen op school had hij besloten een beetje door de gangen te vliegen.
          Met zijn benen aan dezelfde kant van zijn bezemsteel zat hij stabiel op het ding dat rondvloog. Met zijn ene hand keek hij geconcentreerd naar het rooster en de kaart en hij moest minstens drie breekbare spullen van kastjes hebben gevlogen op alleen al de eerste verdieping. Van iemand kreeg hij wat naar zijn hoofd geschreeuwd maar hij hoorde het al niet meer omdat hij per ongeluk een openstaand klaslokaal in vloog en zich net op tijd stil wist laten te hangen in de lucht om de docent niet aan te rijden. -- Of te vliegen, whatever.
          Hij wilde bijna beleefd vragen of hij in het juiste lokaal was, maar bij het zien van Max nam hij grijnzend een slok van de beker met koffie die hij in zijn andere hand hield. 'Hallo Max!' Hij grijnsde. 'Sorry dat ik het niet eerder meldde, maar dit leek me wel een goed moment te vertellen dat ik overgeplaatst ben.' Hij voelde Ace op zijn schouder zitten, al was het diertje alleen zichtbaar als je zou moeten kijken. 'Sorry dat ik wat laat ben trouwens. We hadden wat vertraging.' Hij gooide zijn rugtas op de grond en bleef zelf eerst nog maar eens rustig zitten terwijl hij nog een slok nam van zijn koffie. Hij merkte nu pas dat hij in zijn snelle stop wat van het bureau van de docent af had gestoten. 'Oeps.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    America Gaia Lazar


    "Er is een hoop wat je nog niet hebt gehad, Lazar. Maar met genoeg inzet zal dat makkelijk in te halen zijn. Je bent altijd al goed geweest in Transfiguration dus ik heb er het volste vertrouwen in" glimlacht ze naar me.
    "Dank u professor", zeg ik. Normaal gesproken zeg ik dat soort dingen alleen omdat het van je verwacht wordt, maar bij Adams meen ik het wel.
    Sinds het eerste is Transfiguration al mijn lievelingsvak en ook het vak waar ik het minste voor hoefde te doen.
    Als ik me na een tijdje weer een beetje verveel, begin ik mijn haar weer in random kleuren te veranderen.
    Na de spreuk zeven keer te hebben gebruikt, is mijn haar weer een vrolijke regenboog.
    Toen hoorde ik geluid vanaf de gang en zag ik iemand het lokaal binnen vliegen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 20:52 ]


    be gay do crimes

    {Spammers! Waar zijn jullie btw, wie zit naast wie, en naast wie kan ik Silena laten zitten? (A)}


    take me back to the basics and the simple life