• Haai,
    Omdat TheHorcrux nu al langer dan 24 uur niet meer online is geweest en het speeltopic is volgespamt, open ik dit topic.
    DIT IS GEEN OFFICIEEL SPEEL TOPIC.
    Alleen maar tijdelijk zodat we verder kunnen schrijven. Alleen Rowena mag topics aanmaken, en ik wil de regel dan ook niet breken, maar we zijn allemaal zo enthousiast... daarom hoop ik dat het niet erg is dat ik een tussentopic open.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Max Veran Phubar


    Lewis staart me even aan. 'Ehm, oké,' zegt hij dan. Hij verwerkt het plan een beetje, net zoals ik toen ik het hoorde. Eventjes kijk ik hem aan. Hij is helemaal niet zo erg.
    'Dus die ruzie was echt nep?' vraagt hij dan. Ik begin half te lachen.
    'Ja, die ruzie was echt nep. Gelukkig maar. Denk je nou echt dat Lily een jaloerse trut zou kunnen zijn? Lily heeft June en Silena gemanipuleerd, Silena vertelde het mij, ik vertelde het Tommy. Nu is Lily boos op Silena, ik boos op Lily, Silena weer boos op mij, en June is boos op Tommy en Tommy is boos op... op iemand anders. Het is allemaal te ingewikkeld. Maar het was inderdaad nep. Al creds to June, die heeft het wel helemaal verzonnen.'
    Ik vergeet altijd dat Lewis June's broer is. Ze lijken niet op elkaar. Qua uiterlijk niet, en innerlijk (volgens mij) ook niet. En qua Tommy al helemaal niet.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Weet u professor. Volgens mij is Tommy perfect zoals hij is," zegt June en even lach ik blij. Het klinkt heel lief en even krijg ik ongelooflijk de neiging om haar te omhelzen, maar ik houd me in en lach gewoon naar haar. Eenmaal buiten zuchten we opgelucht.
    "Nou, gelukkig zijn we daar goed vanaf gekomen. Maar we moeten trouwens wel goed in onze rol blijven. We hebben dit allemaal gedaan omdat we volgende les alleen moeten zitten." Ik knik en kijk Lily, Silena en June ongelukkig aan.
    "Ik wil niet.." Er lopen wat mensen langs en meteen zet ik een chagrijnig gezicht op naar de andere drie. Ik vat een roddel op over Lily die wat met Max wil en Silena met mij en June was daarom zo boos. Ik doe moeite om mijn lach in te houden.
    "Ik heb besloten dat ik Morrison voortaan wel mag. Bij veel andere leraren hadden we langer strafwerk gehad dan dat ons leven zou duren" zucht Lily. "Maar ik moet nu denk ik gaan. Want anders is het minder geloofwaardig." Ik knik instemmend.
    "Wat moet dat moet dan maar toch?" Ik haal diep adem en glimlach dan naar June. Vervolgens doe ik mijn tas goed over mijn schouder en loop ik van haar weg. Ergens heb ik de neiging om om te kijken, maar we moeten nou eenmaal doen alsof ik heel boos ben.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Lewis Mercendes


    "Ja, die ruzie was echt nep. Gelukkig maar. Denk je nou echt dat Lily een jaloerse trut zou kunnen zijn? Lily heeft June en Silena gemanipuleerd, Silena vertelde het mij, ik vertelde het Tommy. Nu is Lily boos op Silena, ik boos op Lily, Silena weer boos op mij, en June is boos op Tommy en Tommy is boos op... op iemand anders. Het is allemaal te ingewikkeld. Maar het was inderdaad nep. Al creds to June, die heeft het wel helemaal verzonnen." Even herinner ik me hoe het vroeger was. June maakte altijd toneelstukjes die ze wilde voordragen aan onze familie. Ik moest echt altijd meedoen van haar, zelfs al vond ik het maar stom. Ze vond het geweldig om dat soort dingen te verzinnen en nu blijkt maar weer dat dat nog steeds zo is.
    "Het zou waar kunnen zijn. Dat met Lily bedoel ik. Ik begrijp best dat ze zich soms eenzaam zou kunnen voelen." Zeg ik al wilde ik gelijk dat ik het niet had gezegd. Dan heb ik eens een gesprek met iemand en dan ga ik gelijk zeggen hoe zielig ik wel weer niet ben. Slim gedaan, Lewis. Echt super.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    'Het zou waar kunnen zijn,' zegt Lewis dan. Even trek ik mijn wenkbrauwen op. Wat kan waar zijn?
    'Dat met Lily, bedoel ik. Ik begrijp best dat ze zich soms eenzaam zou kunnen voelen.'
    Iets in de toon van zijn stem waarmee hij het zegt, laat me op kijken. Lewis had het niet helemaal over Lily. Ook over zichzelf.
    'Jawel,' zeg ik langzaam, terwijl ik doe alsof ik niet opvatte dat hij het meer over zichzelf had. 'Natuurlijk kan dat, daar hebben we ook wel vaker over gedacht. Waarom denk je dat Tommy en ik altijd naast elkaar zitten, en nooit naast June of Silena?' vraag ik hem. 'Lily hoort er gewoon bij, wel of geen vriendje. Maar zo ziet de buitenwereld het niet. Daarom is het zo goed bedacht door June.'
    Dit alles besef ik me pas als ik het Lewis vertel. June's plan is veel beter dan het leek op eerste gezicht. Gelukkig heeft mijn slechte acteervermogen het niet verpest.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lewis Mercendes

    "jawel," Zegt Max en ik voel me erg ongemakkelijk. Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Kon ik niet gewoon eventjes mijn mond kunnen houden. Ik verpest dan ook gelijk alles als ik iets zeg. "Natuurlijk kan dat, daar hebben we ook al vaker over gedacht. Waarom denk je dat Tommy en ik altijd naast elkaar zitten, en nooit naast June of Silena? Lily hoort erbij, wel of geen vriendje. Maar zo ziet de buitenwereld het niet. Daarom is het zo goed bedacht door June." Zegt hij. Ik knik even. Nog steeds ben ik verbaast dat die ruzie nep was. June heeft echt oog voor detail. Soms lijkt het wel van niet omdat ze zo chaotisch lijkt, maar dat is niet zo. Eigenlijk weet ik precies hoe ze in elkaar zit. Ze is mijn zusje. We zijn dan wel tweeling, maar ik haar altijd als jonger beschouwd, als degene die ik moet beschermen.
    "Het zag er in elk geval echt uit." Zeg ik tegen Max. "Maar wil je me op de hoogte houden?" Vraag ik hem dan nog.

    Geen foto, ben op mobiel.
    Ik heb geen idee waar ik June heen moet sturen.


    She was always looking for more..

    Max Veran Phubar


    Lewis knikt, maar lijkt het nog maar half te geloven. Nou, mooi.
    'Het zag er in elk geval echt uit,' zegt hij dan ook. Ja, he he, dat is de bedoeling.
    'Maar wil je me op de hoogte houden?' vraagt hij erachteraan.
    'Tuurlijk,' antwoordt ik. Meteen heb ik zin om naar één van mijn vrienden te gaan, maar dat kan niet want we hebben ruzie. Ehm, nep ruzie.
    'Maar ik denk dat de volgende les zo gaat beginnen. Weet jij wat we hebben?' vraag ik.

    ik kopieer altijd mijn oude bericht met foto als ik op mn mob zit


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    "Lils, wacht even!" hoor ik achter me. Ik draai me gelijk om wanneer ik de stem van Mer herken. Met haar zou ik toch wel mogen praten? We hebben namelijk geen 'ruzie'.
    "Wat is er met alle roddels die ik hoor?" vraagt ze. Ik denk even na over hoe ik dit uit ga leggen.
    "Het is nogal apart" glimlach ik naar haar. Ik vind het fijn dat ik wel gewoon met Mer kan praten.
    "Silien heeft je het wraakplan voor Kjellberg verteld toch?" vervolg ik nu zachter. Het plan zou helemaal mislukken als ik nu te hard zou praten.
    "We wilden er dus voor zorgen dat er meerdere mensen mee zouden doen. En het leek ons vreemd als we opeens allemaal bij andere gaan socializen terwijl we normaal bij elkaar zijn. Dus we dachten dat het het beste was als we een nep ruzie zouden hebben" zoals ik het nu zeg klinkt het allemaal best wel vreemd. Ik ben niet zo goed in dit soort dingen uitleggen.
    "June kwam met het idee om mij jaloers te laten zijn op de rest en Silena en June te manipuleren. Silena 'vertelde' het aan Max en Max weer aan Tommy. Iedereen werd boos op elkaar. Tommy op June omdat ze het hem niet had verteld en ook op mij. Max ook op mij en Silena weer op Max omdat hij boos op mij was. Ik ben boos op Tommy, Max en Silena. June is weer boos op mij omdat Tommy door mij nu boos op haar is. En dat was het geloof ik" nu klinkt het nog raarder en ik ben blij dat ik June en Silena heb om dit soort dingen uit te leggen.
    "Dus nu hebben we een nep ruzie" zeg ik ten slotte met een klein lachje.


    -


    America Gaia Lazar


    "Het is nogal apart" glimlacht Lily.
    "Silien heeft je het wraakplan voor Kjellberg verteld toch?" vervolgt ze, iets zachter deze keer. Ik knik als teken dat ik het wraakplan inderdaad heb gehoord. De dag dat ik het plan te horen kreeg was ook de dag dat ik voor het eerst straf kreeg.
    "We wilden er dus voor zorgen dat er meerdere mensen mee zouden doen. En het leek ons vreemd als we opeens allemaal bij andere gaan socializen terwijl we normaal bij elkaar zijn. Dus we dachten dat het het beste was als we een nep ruzie zouden hebben. June kwam met het idee om mij jaloers te laten zijn op de rest en Silena en June te manipuleren. Silena 'vertelde' het aan Max en Max weer aan Tommy. Iedereen werd boos op elkaar. Tommy op June omdat ze het hem niet had verteld en ook op mij. Max ook op mij en Silena weer op Max omdat hij boos op mij was. Ik ben boos op Tommy, Max en Silena. June is weer boos op mij omdat Tommy door mij nu boos op haar is. En dat was het geloof ik. Dus nu hebben we een nep ruzie", eindigt ze haar verhaal.
    "Dus nu hebben jullie vijven allemaal ruzie?", vraag ik haar, nog verbaasder.
    Het deel van mensen werfen snapte ik, opzich snapte ik ook wel dat ze dan bij anderen zouden moeten zitten, maar iedereen ruzie met elkaar laten hebben?


    be gay do crimes

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    "Dus nu hebben jullie vijven allemaal ruzie?" vraagt ze verbaasd.
    "Tja. Daar komt het wel op neer" zeg ik met een klein lachje. Ik kijk even de gang door.
    "Hoe laat is het eigenlijk?" vraag ik haar.
    "Ik heb namelijk zomenteen Transfiguration" ik baal er best van dat Mer niet bij ons in de klas zit. Ze zou het denk ik makkelijk aan kunnen want ze is best wel slim. Eigenlijk is iedereen uit mijn vriendengroep wel slim maar sommige laten dat niet echt zien.


    -


    America Gaia Lazar


    "Tja. Daar komt het wel op neer", zegt Lily lachend.
    "Gezellig", grinnik ik.
    "Hoe laat is het eigenlijk? Ik heb namelijk zometeen transfiguration.", vraagt Lily dan.
    "Ehm... Ik heb echt geen idee, maar aangezien ik meer mensen richting de lokalen zie lopen, gok ik dat we moeten lopen", antwoord ik.
    Op dit soort momenten vind ik het echt jammer dat ik niet een jaartje ouder ben en ook in het zevende jaar zit.
    Plots bedenk ik me dat mijn spullen allemaal nog in het Arithmancy lokaal liggen.
    "Enne, Lils, mijn spullen liggen allemaal nog in Olssons lokaal."
    Dan begin ik vast te lopen, omdat ik nu dus een omweg moet gaan lopen.


    be gay do crimes


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Met mijn handen in mijn zakken loop ik door de gangen in de richting van Transfiguration les. Het voelt vreemd om zonder iemand van mijn vrienden door de gangen te lopen. Zo nu en dan kijken mensen me wat vreemd aan, maar dan komt er een onbekend gezicht naast me lopen en hij slaat amicaal een arm om mijn schouders heen.
    "Hé man, lekker gefixt." Met een opgetrokken wenkbrauw kijk ik de jongen aan. "Ik hoorde dat Lily en Silena om jou ruziën terwijl June met Max er vandoor gaat." Ik lach spottend om zijn woorden, waarna ik zijn arm van mijn schouder veeg.
    "Sorry, als ik iemand nu beledig, maar heb je er ooit aan gedacht dat wat random mensen in het lokaal die drie woorden van de ruzie opvatten, misschien niet helemaal een volledig en objectief verhaal kunnen houden." Nu is het zijn buurt om een wenkbrauw op te trekken. "Want de waarheid komt niet eens in de buurt van jou verhaal." Met een zucht loop ik het Transfigurationlokaal in en ga ik ergens achterin zitten. Er moet maar iemand anders naast mij komen zitten, chagrijnige mensen socializen niet. En tot mijn verbazing komt de random jongen van net naast me zitten.
    "Vertel dan wat wel de waarheid is."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Lewis Mercendes


    "Tuurlijk," Ik zucht opgelucht. Het zou net zo goed kunnen dat dit alles een grote grap was en dat ze mij in de maling willen nemen. Die optie is uiteraard nog steeds mogelijk, maar daar hoop ik maar niet op. Töch ben ik er ergens wel bang zijn. Dat zou vast een perfect plan zijn van Timothy. Ik wordt alleen al ongelofelijk chagerijnig als ik aan hem denk. Ik wordt er misselijk van. Zeker als ik me bedenk wat hij allemaal wel niet met June kan doen. "Maar ik denk dat de volgende les zo gaat beginnen. Weet jij wat we hebben?" Die zin haalt me uit mijn gedachten. Ik denk even na en probeer me het rooster weer te herinneren. Ik kan er maar niet op komen, dus ik pak mijn rooster en zoek naar de les.
    "Transfiguration. Misschien kunnen we beter alvast gaan voordat we te laat komen. Ik neem aan dat je die schijn ruzie nog moet volhouden?" Zeg ik terwijl ik alvast opsta en mijn tas oppak. Ergens vindt ik die hele ruzie maar vaag. Ik denk nog steeds half dat het echt is. Het is gewoon te vreemd voor woorden, maar dat zal het wel zo geniaal maken als het is volgens Max.


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.
    "I hope I cross your mind once in a while just so that I won't feel pathetic for thinking of you all the time"


    Ik besluit om alvast naar de les toe te gaan. Wanneer ik het klas lokaal binnen loop zie ik dat Tommy al achterin zit. Samen met een andere jongen. Even heb ik de neiging om erbij te gaan zitten maar dan bedenk ik me dat dat niet kan dus ik ga in het midden van de klas zitten. Ugh, ik haat het midden. Vooraan zitten meestal de nerds of de genen die alleen zitten. Soms ook degenen die gedwongen worden om vooraan te zitten omdat ze anders niet opletten.


    -

    Max Veran Phubar


    Lewis lijkt het ook niet te weten, en moet in zijn tas zijn rooster pakken om erachter te komen.
    'Transfiguration. Misschien kunnen we beter alvast gaan voordat we te laat komen. Ik neem aan dat je die schijn ruzie nog moet volhouden?' vraagt Lewis.
    Ik zucht. O ja, dat ook nog. 'Jup. Ik hoop gewoon dat het snel over is.' Het is echt niet leuk, zo alleen zijn. Mijn medelijden voor Lewis begint te groeien. Helaas zal ik nooit echt zijn vriend kunnen worden. Tommy gaat nou eenmaal voor. Ik slik even, denkend aan hoe boos hij zal zijn.
    'Laten we gaan,' zeg ik dus maar. En we lopen samen de trappen af, naar het Transfiguration lokaal. Eenmaal binnen, zie ik Tommy zitten. Zijn gezicht geeft me meteen de neiging om te gaan grijnzen; dat effect heeft Tommy op mensen. Maar wacht eens, Tommy en ik hebben toch geen ruzie?
    Ik denk terug aan het ingewikkelde plan. Nee, Tommy en ik volgens mij niet. Dus loop ik op hem af, met het idee naast hem te gaan zitten ofzo. Dan valt het me op dat hij al naast iemand anders zit. Ik heb geen idee wie het is. Tommy is snel met socializen, zeg.
    En dus ga ik maar ergens anders zitten.


    “A queen will always turn pain into power.”


    America Gaia Lazar


    Eenmaal aangekomen bij htpet Arithmancy lokaal, zie ik dat Olsson nog op me staat te wachten, met een stapel boeken.
    "America, dit zijn je nieuwe boeken en je nieuwe rooster. Wegens bovenmatige slimheid zot je bij deze in het zevende jaar", zegt de professor.
    Verdwaasd neem ik de boeken aan en ik hijs mijn tas over mijn schouder.
    Zo snel mogelijk zoek ik mijn rooster en dan loop ik naar het Transfiguration lokaal.
    Snel loop ik het lokaal binnen en ik ga naast Lily zitten.
    "Heb je me gemist", grijns ik naar haar.

    en toen zat Mer in het zevende jaar


    be gay do crimes