• Engelen:
    - Acacia Julia Spartacus~ Quivers |2|
    - Lucida 'Lucy' Constance Custos ~ Sobremesa |9|
    - Camaël Caemens ~ Goya |10|
    - Michaël White ~ Robin_Hood |7|
    - Azraël Harrisson ~ Tigerlily |14|
    - Nathaniël Frederick Cleaver ~ Trohman |2|

    Uitverkorenen:
    - Lina Camilla Night ~ Tigerlily |2|
    - Lily Isabella Hale ~ Mangata |4|
    - Lucca Lily Ivanov ~ Frances |1|
    - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay ~ Perconte |3|
    - Finnick Jack McCloud ~ Mrs_Hemmings |13|
    - Ariel Thomas Chamberlain ~ Djibriel |10|

    Mensen:
    - Annabeth "Anna" Grace ~ Meraki_ |6|
    - Bryce Emerson Stratford ~ Perconte |7|

    Relaties engel-beschermeling:
    Lucida 'Lucy' Constance Custos - Ariel Thomas Chamberlain
    Michaël White - Lina Camilla Night
    Nathaniël Frederick Cleaver - Lily Isabella Hale
    Camaël Caemens - Lucca Lily Ivanov
    Acacia Julia Spartacus - Finnick Jack McCloud
    Azraël Harrisson - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay


    Het internaat:
    Zoals jullie weten zitten de Uitverkorenen en de Engelen op een internaat. De Engelen hebben hun Uitverkorenen erheen gestuurd, op deze manier kunnen ze hun beter en 24/7 in de gaten kunnen houden. Maar hoe zit het nou met het internaat?
    De groepen:
    Het internaat is verdeeld in zes groepen, Groep 1 t/m Groep 6. Op elke groep zitten ongeveer rond de twintig kinderen. De Engelen en de Uitverkorenen zitten met zijn allen op Groep 4.
    Elke groep is ongeveer hetzelfde ingedeeld. Een klein keukentje, wat niet bestemd is voor avond eten (dat wordt door de keukens beneden gedaan) maar voor ontbijt en lunch. Een paar tafels om aan te eten. Ook een kleine woonkamer met een grote hoekbank, een tv en een salontafel. Ook staat er een piano waar iedereen op mag spelen. Daarachter grenst een gang, waar aan je linker en rechterkant deuren naar de slaapkamers kan vinden. Iedereen heeft een eigen slaapkamer bestaand uit een bed, bureau, kledingkast en wasbak. Aan het einde van de gang vind je douches en wc's. Ook een wasmand om je vieze kleding in te gooien, met ernaast de kast waaruit je schone was en handdoeken kan halen. Iedere groep heeft vier Leidingen. Die zijn ingeroosterd waardoor er goed wordt afgewisseld tussen verschillende leidingen. Over dag zijn er meestal twee tegelijk, en er blijft er één slapen.
    Gang van zaken:
    Het internaat is gelegen in een natuurgebied. Hij is omringd door bomen en ligt midden op een enorm grasveld. Bankjes staan kris kras op het veld. Ook is er een voetbalveld, een speelveld voor de kleinere kinderen en een fietsenhok. In de zomer is er dan ook genoeg te doen.
    In de weekenden gaan sommige kinderen naar huis, andere niet. De Engelen en de Uitverkorenen horen bij de laatste groep.
    Voor bijeenkomsten van het hele internaat is er een atrium. Je kan het zien als een soort aula, gelegen op de begane grond. Voor het kerstdiner en paasontbijt, bijvoorbeeld, treft het hele internaat zich hier.
    De kinderen op het internaat zitten er om verschillende redenen. Sommige zijn schipperskinderen, en moeten doordeweeks dus een plaats hebben om te blijven. Sommige zijn kinderen die hun ouders tot last zijn, en hier gedumpt zijn. Andere persoonlijke redenen zijn natuurlijk ook mogelijk.
    Het is niet overdreven lux, helemaal niet zelfs. Zo kan het soms overkomen, maar eigenlijk moet het gezien worden als een reuzachtig huis.
    De groepen zijn random ingedeeld. Kinderen vanaf 6 t/m 26 jaar zijn welkom op het internaat. Vanaf zesentwintig jaar wordt er van je verwacht dat je een eigen huis kan vinden.
    Er worden regelmatig activeiten georganiseerd. Knutselen voor de kleintjes, filmavonden voor de ouderen. Er is bijna elke avond wel een kampvuur in de vuurkorf.
    School staat los van het internaat. Elke ochtend fietsen ze gewoon naar hun eigen school. De kleintjes zitten wel allemaal op dezelfde basisschool, maar de ouderen hebben gewoon hun eigen middelbare school gekozen.
    Overige regels:
    • De kinderen zijn geacht zich te houden aan de toegewezen bedtijden (Om 21u30 is iedereen op zijn eigen kamer, om 22u alle lichten uit en totale stilte)
    • Als en kind ergens heen wilt gaan/bij iemand wil avond eten moet dat gemeld worden
    • Geen sleepovers op doordeweekse dagen
    • Behandel iedereeen zoals je zelf behandelt wilt worden
    • Luister naar de Leidingen.
    • Er zijn geen uniformen; maar uiteraard zijn de leidingen wel beschermend over de kledingkeuze
    Deze foto's laten niet zien hoe het er echt uit ziet, maar hoe je het voor je moet zien:


    ^ Interieur van een groep. ^


    ^ Zie het voor je in een natuurgebied. ^


    ^ Deel van het atrium ^
    Lessenrooster:


    ^ Klik voor groter ^
    We zijn ComingToTheTree zeer dankbaar voor deze prachtige uitleg over het internaat!! Dus allemaal in koor: "heel erg bedankt, Ilona!" ;3




    Regels:[/14]
    * Schelden en geweld mag IC, OCC niet*
    * 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)*
    *Ik zou graag willen dat deze RPG het lang volhoudt, denk daarom goed na of je wil meedoen en schrijf je niet bij teveel andere RPG’s in (dit is maar een richtlijn natuurlijk, ik verbied niet om met andere RPG’s mee te doen. Het kan enkel helpen deze langer te laten lopen)*
    *Maak je personage niet perfect*
    * OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.*
    * IC met de naam van het personage erboven*
    *Speel met je eigen personage, (tenzij je toestemming hebt van iemand anders)*



    Het begin:
    We beginnen op een gewone schooldag. Ze zitten al sinds het begin van het jaar in het internaat en vandaag is het 3 december, een woensdag. De engelen hebben dus al even tijd gehad om bevriend te worden met hun uitverkorenen, maar misschien klikken sommige karakters niet en verloopt het wat stroef. Hier kunnen jullie dus zelf kiezen hoever jullie relatie met je engel al staat.
    De bedoeling is dat de uitverkorenen in dit topic nog beginnen met het ontdekken van hun krachten. Waarschijnlijk geraken ze dan een beetje in paniek en aangezien hun engelen zowat de hele tijd op hun proberen te letten, zullen die dat waarschijnlijk door hebben. De engelen moeten dan gaan uitleggen dat de ze uitverkoren zijn en krachten bezitten die de demonen moeten verslaan. De rest van de RPG is dan vooral het beheersen van die krachten, opbouwen van de relatie tussen de engelen en uitverkorenen en het bestrijden van demonen die steeds vaker terug zullen komen.
    Klein detail, maar dat gebeurt later in de RPG pas: als engelen zeer nauw in contact komen met hun uitverkorenen en een zeer sterke band hebben opgebouwd, is het mogelijk voor de engelen de emoties van de uitverkorenen aan te voelen. Voor iemand dit laat gebeuren in de RPG, moeten ze mij dat wel even vragen. Zo voorkom ik dat het te vroeg gebeurd

    Kortom: Het is woensdagochtend en iedereen verschijnt aan de ontbijttafel!


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn topics :3.]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MT


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    My Topicsss ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mt


    -

    ComingToTheTree schreef:
    My Topicsss ;D


    De SpamClub is geariveerd.


    take me back to the basics and the simple life


    Nathaniël Frederick Cleaver ~ Beschermengel ~ Zweep gedoopt in heetste vuur van hel


    Het is zoals altijd veel te vroeg, wanneer ik met een handdoek om mijn middel de badkamer verlaat. Het gebeurt wel vaker dat ik 's ochtends mijn kleding vergeet en zo de badkamer moet verlaten. Ochtenden zijn niets voor mij. Ik sluit de deur achter me en gaap even luid. Traag slenter ik terug naar mijn kamer. Dit is niets voor mij; constant achter de "uitverkorene" aanlopen, terwijl nog niet eens zeker is of ze wat kan. Voordat je het weet is ze nutteloos en heb ik een half jaar verspilt aan het volgen van haar, terwijl ik net zo goed de demonen zelf had kunnen afhandelen. Bij mij zijn ze misschien wel maar tijdelijk wel, maar beter iets dan niets.
    Ik loop mijn kamer in en kleedt me daar om. Voor de zekerheid controleer ik of mijn zweep in mijn tas zit. Opgelucht haal ik adem en alsof het een juweel is, haal ik hem eruit. Snel check ik of er beschadigingen op zitten, maar met een kleine glimlach kan ik concluderen dat na die vele jaren hij nog steeds perfect functioneert en brandt. Ik rol de zweep weer op en sla het hengsel van mijn tas over mijn schouder. En nu kunnen we weer naar het saaie, trage leven gaan van de "uitverkorenen", als ze dat überhaupt wel zijn.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman



    Lucca Lily Ivanov


    Vermoeid trok ik het Suicide Silence shirt over mijn hoofd. Door de korte shorts zag je mijn - bijna - witte benen en de vijf centimeter creepers zaten aan mijn voeten. Als laatste duwde ik de 12mm plugs nog door mijn oren, waarna ik me met een zucht op het bed liet vallen. "Het is zo vroeg," jammerde ik in mezelf. Kreunend rolde ik uit het bed waardoor ik met een plof op de grond viel. Snel krabbelde ik weer op en begon maar te slenteren naar de keuken. Oh, ik was de eerste hier. Gapend nam ik plaats aan de tafel, gooide mijn creepers op tafel en staarde wat vooruit. Zodra de anderen kwamen zou ik mijn voeten wel weer van tafel halen, nu zat ik veel te lekker. Mijn lange witte haar besloot ik maar nog snel in een hoge staart te doen zodat ze niet in de weg zaten. Verveeld tikte ik wat met mijn tong tegen de binnenkant van mijn lip aan, waardoor ik mijn lippiercing lichtjes raakte. Pas toen ik weer voetstappen hoorde liet ik mijn benen weer van de tafel afvallen en ging maar in een kleermakerszit op de stoel zitten. Neuriënd tikte ik wat met mijn nagels op de tafel, wachtend tot iemand binnen zou komen wandelen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    LILY ISABELLA HALE.
    "Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby"



    Een hoog gepiep klinkt en ik ben nog te diep in slaap om te beseffen dat het mijn wekker is. Een luide, bijna grommende gaap voegt zich bij het geluid van de wekker wanneer ik half overeind probeer te komen. Ik beweeg mijn arm richting de wekker in de hoop dat ik de knop te vinden die ervoor zorgt dat het gepiep van de wekker stopt. Langzaam sta ik op wat een lichte knak van mijn knieën oplevert. Ik zit al een tijd in dit internaat. Al sinds het moment dat mijn ouders besloten dat ik niet leuk genoeg was en me hier dumpten. Ik ben een laatkomertje, mijn broer en zus zijn zes jaar ouder dan dat ik ben. Mijn ouders zeiden altijd dat ze het zoveel beter deden dan ik deed en dat ik een schande voor de familie was. Vele jaren heb ik die beledigingen gewoon ingeslikt en beleefd ja geknikt. Maar toen ik er op een gegeven moment klaar mee was, waren zij ook helemaal klaar met mij. Dus daarom zit ik hier, daarom ben ik nu in deze kamer mijn kleren aan het aantrekken. Met kleine stappen loop ik richting de deur die richting de gang leidt. De deurklink is koud en voelt glad aan. Met een klik open ik de deur en in langzame passen loop ik de gang op. Ik loop richting de keuken en zie dat er al iemand anders zit. Het is Lucca, een meisje dat ik eigenlijk altijd al heb gemogen. Ik ging naast haar op een stuur zitten maar zei niks. Ik was niet het persoon wat heel veel praatte of het gesprek begon.


    -


    Lucida 'Lucy' Constance Custos
    Beschermengel ~ Messenwerpen ~ Ariel Chamberlain
    Het geluid van voetstappen maakt me onmiddelijk klaar wakker. Ik ben een erg lichte slaper, de kleinste dingen maken me al wakker. Zo als iemand die langs mijn deur loopt.
    Met een zucht rol ik mijn bed uit. Nadat ik mijn kleding heb aangedaan, loop ik richting de keuken voor ontbijt, strelend over mijn favoriete mes. Die heb ik onder mijn kleding in mijn broek gestoken. De verschijnen met een druk op de binnenkant van mijn pols; maar het stelt me gerust er altijd eentje bijdehand te hebben. Anders voel ik me zo weerloos.
    Als ik de gang uitloop, zie ik één van de uitverkorenen zitten. Lucca. Ze zit in kleermakers zit op haar stoel. Naast haar zit een andere, Lily.
    'Morgen,' zeg ik verveeld tegen hun. Ik laat m neer zakken op de stoel tegenover die van hun en pak een boterham. 'Zin in school?' vraag ik, de sarcasme in mijn stem duidelijk hoorbaar.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 14:09 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    Nathaniël Frederick Cleaver × Beschermengel × Zweep gedoopt in heetste vuur van de hel


    Even kijk ik in de spiegel, terwijl ik een hand door mijn rommelige haar haal. De trend van het lange hipster haar heb ik nooit begrepen, dus ik houd het simpel. Ik haal diep adem en loop naar de keuken voor wat eten. Daar zijn Lucca en Lily al. Bij het zien van de tweede grijns ik even. Ze is degene die ik moet beschermen, maar ze moet volgens mij weinig van me hebben. Ach, op het moment dat ze erachter komt dat ze krachten heeft, heeft ze mijn hulp wél nodig en mag ze me misschien wat meer. Ik loop achter haar langs en zeg zacht: "Lekker geslapen, freckles?" Vervolgens ga ik ook op een stoel zitten en kijk ik naar de twee die er al zitten. Mijn rechterbeen tikt nerveus op en neer. Dat saaie, stille leven is niets voor mij. Ik heb activiteit nodig.
    Dan komt Lucy binnen en ik grijns naar haar.
    'Morgen. Zin in school?' Ik trek een wenkbrauw op.
    "Er zijn dingen waar ik meer zin in heb," zeg ik met een plagerige glimlach.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 14:31 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    LILY ISABELLA HALE.
    "Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby"



    Een tijdje zit ik op de stoel zonder verdere actie te ondernemen. Op een gegeven moment hoor ik voetstappen en ik zie dat Lucida binnen komt lopen.
    "Morgen" zegt ze terwijl ze tegenover ons komt zitten en een boterham pakt.
    "Zin in school?" vraagt ze terwijl het sarcasme duidelijk in haar stem te horen is.
    "Niet echt" antwoord ik haar en ik weet dat ze ook niet heel erg veel anders had verwacht. Ik kijk naar het mandje met brood wat voor me staat en pak er een uit.
    "Lekker geslapen, freckles?" hoor ik plotseling achter me waardoor ik een stukje uit mijn stoel omhoog spring van de schrik. Ik kijk naar achteren en zie dat het Nathaniël is. Ik volg hem terwijl hij ook op een stoel gaat zitten. Ik heb hem al meerdere malen gevraagd of hij me niet freckles meer wilde noemen maar zoals te verwachten was ging hij er gewoon mee door waarna ik de hoop heb opgegeven.
    "Gaat wel. Jij?" zeg ik in een poging beleefd te zijn maar het mislukt, de vraag komt er nogal beschuldigend uit. Ik kijk even naar het beleg wat op tafel staat en besluit de jam te pakken en strijk het zorgvuldig op mijn boterham.


    -

    Camaël Caemens
    "People can't always be perfect, because that isn't real"


    _____________________________________________________

    Beschermengel • Lucca Lily Ivanov • Zwaard
    _____________________________________________________


    Als ik wakker wordt knipper ik een paar keer. Het licht is fel, wat betekend dat de gordijnen een randje open zijn. Ik zucht en sta op. Ik pak snel even een schoon setje kleding en duik vervolgens de badkamer in, die nog half dampt. Waarschijnlijk heeft er al iemand gedoucht. De deur doe ik vlug op slot en ik zet de douche aan. Nog geen minuut later sta ik onder de warm stralen water. Mijn haren houd ik zorgvuldig bij het water vandaan. even later stap ik onder de douche vandaan en kleed ik me aan. Mijn make-up doe ik nog snel op en ik loop de badkamer uit. De deur laat ik open, anders wordt het daar binnen veel te warm. Ik loop richting de keuken en zie dat Lily, Lucca, Nathan en Lucida al zitten. Ik neem plaats naast Lucida en pak snel een broodje. "Lekker geslapen?" vraag ik aan niemand in het bijzonder. Ik kijk Lucca even aan. Ze is erg onhandig. Wat mij erg irriteert. Onhandigheid is nou niet echt een handige eigenschap, al wil je vechten tegen demonen. De ketting om mijn nek voelt vertrouwd. Mooi zo.


    take me back to the basics and the simple life


    Lucida 'Lucy' Constance Custos
    Beschermengel ~ Messenwerpen ~ Ariel Chamberlain
    'Er zijn dingen waar ik meer zin in heb,' zegt Nathaniël grinnikt. Ik steek mijn tong naar hem uit.
    'Niet echt,' zegt ook Lily. De zachte voetstappen die nu aan komen herken ik onmiddelijk als die van Camaël. Ze zakt naast me neer en pakt een broodje.
    'Lekker geslapen?' vraagt ze. Ze zit te friemelen met haar kettinkje. Ik weet dat het haar wapen is (of in haar wapen verandert) en ik snap dus hoe ze zich erover voelt.
    'Sure. Jij?' vraag ik haar, terwijl ik pasta op mijn brood smeer.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Nathaniël Frederick Cleaver


    Ze schrikt op als ik haar aanspreek en dat maakt me grijnzen. Het geeft me het idee dat ze mij nodig heeft voor de bescherming en dat al dit gedoe toch nog nut heeft. "Gaat wel. Jij?" Tot mijn verbazing reageert ze; niet vriendelijk, maar ze praat tegen me.
    "Goed genoeg. Je weet wat ze zeggen: sleep is for the weak." Dat is dan ook wel waar. Meestal is het licht bij mij aan tot in de late uren. Deels omdat ik niet kan slapen, deels omdat áls ik probeer te slapen, beelden van eerdere slachtpartijen van demonen naar boven konen.
    Ik pak een appel van de tafel en neem er een hap van, terwijl ik kauwend zeg: "Nog plannen voor de dag?"


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    LILY ISABELLA HALE.
    "Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby"



    "Goed genoeg. Je weet wat ze zeggen: sleep is for the weak" reageert hij. Eigenlijk had ik liever gehad dat hij me negeerde, zoals ik zijn vragen meestal negeerde. Ik kijk naar zijn handen die een appel van de tafel pakken en volg de appel naar zijn mond wanneer hij een hap neemt.
    "Nog plannen voor de dag?" Zegt hij terwijl hij nog steeds op zijn hap kauwt, wat me bijzonder erg irriteert waardoor ik het niet kan laten om even te zuchten.
    "Niets speciaals" zeg ik tegen hem. Ik neem mezelf voor om gewoon beleefd antwoord geven op zijn vragen.


    -