• Engelen:
    - Acacia Julia Spartacus~ Quivers |2|
    - Lucida 'Lucy' Constance Custos ~ Sobremesa |9|
    - Camaël Caemens ~ Goya |10|
    - Michaël White ~ Robin_Hood |7|
    - Azraël Harrisson ~ Tigerlily |14|
    - Nathaniël Frederick Cleaver ~ Trohman |2|

    Uitverkorenen:
    - Lina Camilla Night ~ Tigerlily |2|
    - Lily Isabella Hale ~ Mangata |4|
    - Lucca Lily Ivanov ~ Frances |1|
    - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay ~ Perconte |3|
    - Finnick Jack McCloud ~ Mrs_Hemmings |13|
    - Ariel Thomas Chamberlain ~ Djibriel |10|

    Mensen:
    - Annabeth "Anna" Grace ~ Meraki_ |6|
    - Bryce Emerson Stratford ~ Perconte |7|

    Relaties engel-beschermeling:
    Lucida 'Lucy' Constance Custos - Ariel Thomas Chamberlain
    Michaël White - Lina Camilla Night
    Nathaniël Frederick Cleaver - Lily Isabella Hale
    Camaël Caemens - Lucca Lily Ivanov
    Acacia Julia Spartacus - Finnick Jack McCloud
    Azraël Harrisson - Aeccestan Roger Blanchard O'Shay


    Het internaat:
    Zoals jullie weten zitten de Uitverkorenen en de Engelen op een internaat. De Engelen hebben hun Uitverkorenen erheen gestuurd, op deze manier kunnen ze hun beter en 24/7 in de gaten kunnen houden. Maar hoe zit het nou met het internaat?
    De groepen:
    Het internaat is verdeeld in zes groepen, Groep 1 t/m Groep 6. Op elke groep zitten ongeveer rond de twintig kinderen. De Engelen en de Uitverkorenen zitten met zijn allen op Groep 4.
    Elke groep is ongeveer hetzelfde ingedeeld. Een klein keukentje, wat niet bestemd is voor avond eten (dat wordt door de keukens beneden gedaan) maar voor ontbijt en lunch. Een paar tafels om aan te eten. Ook een kleine woonkamer met een grote hoekbank, een tv en een salontafel. Ook staat er een piano waar iedereen op mag spelen. Daarachter grenst een gang, waar aan je linker en rechterkant deuren naar de slaapkamers kan vinden. Iedereen heeft een eigen slaapkamer bestaand uit een bed, bureau, kledingkast en wasbak. Aan het einde van de gang vind je douches en wc's. Ook een wasmand om je vieze kleding in te gooien, met ernaast de kast waaruit je schone was en handdoeken kan halen. Iedere groep heeft vier Leidingen. Die zijn ingeroosterd waardoor er goed wordt afgewisseld tussen verschillende leidingen. Over dag zijn er meestal twee tegelijk, en er blijft er één slapen.
    Gang van zaken:
    Het internaat is gelegen in een natuurgebied. Hij is omringd door bomen en ligt midden op een enorm grasveld. Bankjes staan kris kras op het veld. Ook is er een voetbalveld, een speelveld voor de kleinere kinderen en een fietsenhok. In de zomer is er dan ook genoeg te doen.
    In de weekenden gaan sommige kinderen naar huis, andere niet. De Engelen en de Uitverkorenen horen bij de laatste groep.
    Voor bijeenkomsten van het hele internaat is er een atrium. Je kan het zien als een soort aula, gelegen op de begane grond. Voor het kerstdiner en paasontbijt, bijvoorbeeld, treft het hele internaat zich hier.
    De kinderen op het internaat zitten er om verschillende redenen. Sommige zijn schipperskinderen, en moeten doordeweeks dus een plaats hebben om te blijven. Sommige zijn kinderen die hun ouders tot last zijn, en hier gedumpt zijn. Andere persoonlijke redenen zijn natuurlijk ook mogelijk.
    Het is niet overdreven lux, helemaal niet zelfs. Zo kan het soms overkomen, maar eigenlijk moet het gezien worden als een reuzachtig huis.
    De groepen zijn random ingedeeld. Kinderen vanaf 6 t/m 26 jaar zijn welkom op het internaat. Vanaf zesentwintig jaar wordt er van je verwacht dat je een eigen huis kan vinden.
    Er worden regelmatig activeiten georganiseerd. Knutselen voor de kleintjes, filmavonden voor de ouderen. Er is bijna elke avond wel een kampvuur in de vuurkorf.
    School staat los van het internaat. Elke ochtend fietsen ze gewoon naar hun eigen school. De kleintjes zitten wel allemaal op dezelfde basisschool, maar de ouderen hebben gewoon hun eigen middelbare school gekozen.
    Overige regels:
    • De kinderen zijn geacht zich te houden aan de toegewezen bedtijden (Om 21u30 is iedereen op zijn eigen kamer, om 22u alle lichten uit en totale stilte)
    • Als en kind ergens heen wilt gaan/bij iemand wil avond eten moet dat gemeld worden
    • Geen sleepovers op doordeweekse dagen
    • Behandel iedereeen zoals je zelf behandelt wilt worden
    • Luister naar de Leidingen.
    • Er zijn geen uniformen; maar uiteraard zijn de leidingen wel beschermend over de kledingkeuze
    Deze foto's laten niet zien hoe het er echt uit ziet, maar hoe je het voor je moet zien:


    ^ Interieur van een groep. ^


    ^ Zie het voor je in een natuurgebied. ^


    ^ Deel van het atrium ^
    Lessenrooster:


    ^ Klik voor groter ^
    We zijn ComingToTheTree zeer dankbaar voor deze prachtige uitleg over het internaat!! Dus allemaal in koor: "heel erg bedankt, Ilona!" ;3




    Regels:[/14]
    * Schelden en geweld mag IC, OCC niet*
    * 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)*
    *Ik zou graag willen dat deze RPG het lang volhoudt, denk daarom goed na of je wil meedoen en schrijf je niet bij teveel andere RPG’s in (dit is maar een richtlijn natuurlijk, ik verbied niet om met andere RPG’s mee te doen. Het kan enkel helpen deze langer te laten lopen)*
    *Maak je personage niet perfect*
    * OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.*
    * IC met de naam van het personage erboven*
    *Speel met je eigen personage, (tenzij je toestemming hebt van iemand anders)*



    Het begin:
    We beginnen op een gewone schooldag. Ze zitten al sinds het begin van het jaar in het internaat en vandaag is het 3 december, een woensdag. De engelen hebben dus al even tijd gehad om bevriend te worden met hun uitverkorenen, maar misschien klikken sommige karakters niet en verloopt het wat stroef. Hier kunnen jullie dus zelf kiezen hoever jullie relatie met je engel al staat.
    De bedoeling is dat de uitverkorenen in dit topic nog beginnen met het ontdekken van hun krachten. Waarschijnlijk geraken ze dan een beetje in paniek en aangezien hun engelen zowat de hele tijd op hun proberen te letten, zullen die dat waarschijnlijk door hebben. De engelen moeten dan gaan uitleggen dat de ze uitverkoren zijn en krachten bezitten die de demonen moeten verslaan. De rest van de RPG is dan vooral het beheersen van die krachten, opbouwen van de relatie tussen de engelen en uitverkorenen en het bestrijden van demonen die steeds vaker terug zullen komen.
    Klein detail, maar dat gebeurt later in de RPG pas: als engelen zeer nauw in contact komen met hun uitverkorenen en een zeer sterke band hebben opgebouwd, is het mogelijk voor de engelen de emoties van de uitverkorenen aan te voelen. Voor iemand dit laat gebeuren in de RPG, moeten ze mij dat wel even vragen. Zo voorkom ik dat het te vroeg gebeurd

    Kortom: Het is woensdagochtend en iedereen verschijnt aan de ontbijttafel!


    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 18:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheHangingTree >> Mangata


    -

    Annabeth Grace || Mens


    Lina begint met fietsen en ik stap ook op. Aangezien ik niet heel snel ben als ik net op ben gestapt, duurt het even voor ik naast haar fiets. "Twee uur chemie vandaag, wat een ramp", zegt ze quasi-zielig. "Het is dat we de namiddag vrij zijn... Anders was dit echt een dodelijke dag." Mijn tempo gaat omhoog en niet veel later fiets ik naast Lina. "Gelukkig hebben we geschiedenis erbij, en niet biologie. Dan was het al helemaal dodelijk geweest", zeg ik. Plots kijkt Lina met een ruk naar rechts en wijkt ze uit naar links. Ik wijk ook uit, en kijk naar de plaats waar Lina naar staarde. Ik zie daar niks bijzonders, alleen een boom die daar al stond aan het begin van dit schooljaar, en kijk Lina verbaasd aan. Als ze wat bij stuurt, ga ik weer naast haar fietsen. "Wat was er?", vraag ik dan. Mijn verbazing klinkt duidelijk nog door in mijn stem en ik doe geen poging het te verhullen. Ik zie dat zij ook een beetje verward kijkt dus snel zeg ik achteraan dat ze het niet hoeft te vertellen als ze dat niet wil. Ondertussen ga ik iets langzamer fietsen, omdat mijn conditie niet heel fantastisch is.

    {geeft niet hoor.}

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 13:25 ]


    be gay do crimes

    ComingToTheTree went Sobremesa volgens mij had ik het al gezegd in het rollentopic but naja


    “A queen will always turn pain into power.”


    Lucida 'Lucy' Constance Custos
    Beschermengel ~ Messenwerpen ~ Ariel Chamberlain
    Niemand lijkt me gehoord te hebben, of ze negeren me gewoon. Jammer dan, dan gaan we wel gewoon naar die rottige school met de arrogante mensen. Pff, ik heb echt geen zin. Zuchtend stop ik een stuk brood in mijn mond, wat ik weg spoel met wat thee. Lina en Annabeth lopen de deur al uit. Ik irriteer me echt kapot aan die Annabeth. Ze is een mens, geen uitverkorene en dus niet bijzonder. Al doet ze van wel. Aan de ene kant weet ik ook wel dat zij geen idee heeft van wat er allemaal aan de hand is, maar ik kan er niets aan doen.
    'Het ziet er naar uit dat we gewoon moeten gaan,' zeg ik tegen Camaël. Mijn blik gaat naar Ariël, die nu nogal alleen aan de tafel zit. Hij zal waarschijnlijk gewoon naar school gaan, dus ik zal er wel weer achteraan moeten sjokken.
    'Ga je mee?' vraag ik dan aan Camaël, waarna ik opsta en mijn bord op het aanrecht neerzet. Ik trek mijn jas aan en loop terug naar de groep, met de tas met boeken erin in mijn hand. Vaak hoor ik de Uitverkorenen klagen dat de schooltassen altijd zo zwaar zijn, wat nergens op slaat. Die dingen zijn hartstikke licht. Maar dan ben ik ook een engel, volgens mij zijn wij een stuk sterker en sneller dan de anderen.

    - Sorry voor de Annabeth haat, Mayo -


    “A queen will always turn pain into power.”


    Lina Camilla Night | Uitverkorene | Necromantie

    Ik volg haar tempo en haal dan een beetje verward mijn schouders op. "Ik dacht dat ik iets zwart zag, maar het zal wel niets zijn. Of misschien een kraai die voorbij vloog of zo." Een beetje lacherig schud ik het van me af. Het gebeurt wel eens dat je je heel kort dingen gaat inbeelden. Dit was vast ook gewoon een zwarte vage vlek die mijn oog tevoorschijn toverde in een momentje van falen.
    "Maar je hebt gelijk, als we ook nog eens biologie zouden hebben... Dan zou ik me meteen laten afvoeren naar het gekkenhuis." Lachend schud ik mijn hoofd en sla op het einde van de straat rechtsaf.


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Lucida 'Lucy' Constance Custos
    Beschermengel ~ Messenwerpen ~ Ariel Chamberlain
    Ongeduldig wacht ik totdat Camael op staat, maar dan valt mijn blik op iets iets buiten het raam. Het was maar iets kleins, slechts een zwarte veeg, maar mijn getrainde ogen nemen het onmiddelijk waar. Op dat moment verandert mijn ongeïnteresseerde ik-ben-een-tiener houding op slag. Mijn lichaam gaat automatisch recht staan, mijn gezicht wordt een beetje witjes en mijn blik verhard. Even blijf ik stil staan, starend naar het raam. De andere engelen herkennen de verandering in mij en krijgen automatisch ook een serieuzere blik op hun gezicht. Maar ik let niet op hen. Met grote stappen been ik richting het raam, om voor een laatste keer te checken. En ja hoor, daar staat hij. Midden op het grasveld, grinnikend naar een stukje lucht aan zijn linker kant. Een demon. Op klaarlichte dag moeten wij tegen een demon vechten.
    Mijn vleugels jeuken om tevoorschijn te komen, maar het kan nog niet. Iemand moet de uitverkorenen afleiden, alhoewel we eigenlijk alle kracht nodig hebben. Holy fucking shit.


    “A queen will always turn pain into power.”