• T h e      1 0 0      •      R o l l e n t o p i c


    Al meer dan 100 jaar is de aarde niet meer leefbaar, dus is een deel van de mensheid op een schip gezet en leeft nu om de baan van de aarde op dat schip. Maar na zoveel jaar kan het natuurlijk niet lang meer goed gaan, want na een hele tijd overleven, raakt de zuurstof op het schip op en moeten ze een manier vinden om te overleven. Steeds meer mensen op het schip moeten zich op offeren om zuurstof te besparen. Het beraad is van plan om 100 gevangenen terug naar aarde te sturen om te kijken of de aarde weer leefbaar is. De 100 gevangenen beginnen weer een nieuw bestaan op aarde en moeten zien te overleven en te leven met elkaar. Toch dreigt er een groot gevaar. Ze zijn niet de enige in hun gebied en hun leven raakt in gevaar door de Grounders. Zullen ze het overleven en zal de mensheid weer terug kunnen komen op aarde?

    R o l l e n
    Gevangenen (The 100):
    - Clarke Aya Belacqua » 21 jr. « Reincarnate
    - Elaine Cármen Delhez » 19 jr. «Loctavia
    -

    - Humphry "Fox" Fulton » 17 jr. « Merthur
    - Alexei "Lex" Yow » 17 jr. « geleninja
    -

    Grounders:
    - Talia » 18 jr. « geleninja
    -
    -

    - Alaric » 29 jr. « Ambrose
    - Dragan » 25 jr. « Merthur
    - Oxford "Wolfsbane" Summerborn » 24 jr. « Hijacked


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 17 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:



    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 2 rollen p.p.
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 8:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is er iemand die al geïnteresseerd is in een relatie met Alaric? c: Een toekomstige vriendschap of een mogelijke relatie?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Is er iemand die al geïnteresseerd is in een relatie met Alaric? c: Een toekomstige vriendschap of een mogelijke relatie?


    Clarke wil vast wel vrienden zijn met Alaric :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Alexei "Lex" Yow
    Leeftijd: 17
    Groep: The 100
    Uiterlijk:



    Karakter: Alexei is een slimme jongen, die heel hard kan leren. Bij Alexei lijken of zijn emoties heel intens of niet bestaand. Dit komt omdat hij zijn emoties heel goed voor zichzelf kan houden. Tot het te veel word en dan stromen al die opgekropte emoties uit hem. Hij kan dan heel agressief zijn en in blinde woede het object van zijn frustratie heel veel schade toe dienen. Als hij eenmaal begint met vechten of slaan, dan is hij moeilijk te stoppen. Het is niet dat hij een geschiedenis van geweld heeft, hij is maar een keer zo emotioneel in zijn leven geweest dat hij iemand aanviel.
    Alexei heeft grote muren om zich heen gebouwd en houd mensen bijna altijd op een afstandje, maar als je eenmaal om die muren heen bent is hij een vriendelijke jongen die voor je zal sterven als dat nodig is. Hij is ongelofelijk trouw en zou alles doen voor zijn familie.
    Geschiedenis: Alexei was geboren in het argostation (boerderijstation, waar grotendeels van de arks eten gegroeid word). Alexei's moeder, Arya, werkt als bewaker en zijn vader, Sven, werkte als "boer". Alexei leerde veel over planten van zijn vader en veel van die kennis ging over hoe je illegale middelen (zoals bijvoorbeeld drank en drugs) kon maken. Toen Alexei zij 15 was kwamen een groep bewakers er achter dat zijn vader in illegale middelen handelde en dat zijn moeder daar van wist. Beide werden opgepakt en zouden geëxecuteerd worden. Alexei kon niet toe zien hoe zijn ouders afgevoerd werden en viel woedend de bewakers aan. Hij doodde er een en werd toen direct gearresteerd en in een cel gegooid. Hij weet dat zodra hij 18 is hij net als zijn ouders geëxecuteerd zal worden. Het enige familie lid dat hij nog heeft is zijn Oma. Zij mag hem echter niet opzoeken in de gevangenis aangezien hij een van de weinige gevangenen in isolement is.
    Extra info: Alexei heeft veel kennis van planten.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 22:13 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Zou ik nog een vrouwelijke grounder mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Zou ik nog een vrouwelijke grounder mogen?


    Die heb ik erbij gezeg :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zorg dat ik vandaag mijn rol af heb (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naam: Talia
    Leeftijd: 18
    Groep: Grounders
    Uiterlijk:


    Talia heeft 27 littekens op haar rechter schouder.
    Karakter: Talia is koppig en heeft een kort lontje. Ze kan heel veel geduld hebben als de situatie daar voor vraagt, bijvoorbeeld bij jagen, maar ze heeft geen geduld bij arrogante mensen. Ze is behoorlijk trots en ambitieus, wat haar soms in de weg zit, maar wat haar ook helpt als ze voor zichzelf moet opkomen. Ze is niet iemand die praat met vreemden, met mensen uit haar dorp kan ze heel vrolijk babbelen, maar met vreemden is ze over het algemeen stil.
    Talia weet dat ze een goede vechter is, maar ook dat er mensen zijn die beter zijn dan zij. Ze is iemand die veel respect heeft voor haar meerderen, zolang die ook respect voor haar en haar vrienden hebben.
    Geschiedenis: Talia is een krijger van de woodclan. Haar vader overleed voordat ze geboren was en haar moeder werd ontvoerd en in een reaper veranderd vlak voor ze 12 werd. Een oude vrouw, Katzi, in haar dorp nam haar onder de vleugel. Katzi had veel aanzien aangezien ze heel oud was en vele gevechten had overleefd, ook werd ze als heel wijs en dapper gezien. Talia had verder voor een grounder een hele normale opvoeding. Ze is dan wel een getraind krijger, ze gebruikt haar vaardigheden meer voor het jagen op dieren dan op mensen. Hoewel ze aan een aantal grote gevechten met reapers en verstotenen heeft mee gedaan. Talia redde toen ze 17 in een van die gevechten met de reapers een adviseur van de comander. Sinds dien heeft ze wat aanzien gekregen in de gemeenschap.
    Talia heeft in totaal 27 mensen gedood, wat te zien is aan de littekens op haar schouder. Velen van hen waren reapers.
    Extra info: Talia spreekt Gonasleng (Engels; taal van de krijgers) en Trigedasleng (Taal van de grounders)
    Talia heeft de opdracht gekregen de Skypeople in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 21:17 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sorry --- ik schrijf me toch liever uit omdat deze RPG me toch niet zo heel erg trekt.

    Mashtonx schreef:
    Ik zorg dat ik vandaag mijn rol af heb (:


    Is goed hoor :3 ik ben erg benieuwd hoe deze rpg gaat lopen, als we eenmaal beginnen ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Keynes schreef:
    Sorry --- ik schrijf me toch liever uit omdat deze RPG me toch niet zo heel erg trekt.


    Jammer, het was leuk dat je het toch probeerde


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik mijn rol mogen veranderen in een vrouwelijke gevangene i.p.v een mannelijke? Sorry dat ik zo lastig ben :/


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Talia is klaar


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    JasperJordan is trouwens Jonty geworden, al een tijdje terug :W sorry voor het niet doorgeven, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ambrose schreef:
    Is er iemand die al geïnteresseerd is in een relatie met Alaric? c: Een toekomstige vriendschap of een mogelijke relatie?


    Elaine is vast wel in voor een toekomstige vriendschap, al heb ik haar nog niet af. :d


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonty schreef:
    JasperJordan is trouwens Jonty geworden, al een tijdje terug :W sorry voor het niet doorgeven, hahah


    Heheh ik zal het aanpassen :)
    Hey beter laat dan nooit vind ik ;)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †