• T h e      1 0 0      •      R o l l e n t o p i c


    Al meer dan 100 jaar is de aarde niet meer leefbaar, dus is een deel van de mensheid op een schip gezet en leeft nu om de baan van de aarde op dat schip. Maar na zoveel jaar kan het natuurlijk niet lang meer goed gaan, want na een hele tijd overleven, raakt de zuurstof op het schip op en moeten ze een manier vinden om te overleven. Steeds meer mensen op het schip moeten zich op offeren om zuurstof te besparen. Het beraad is van plan om 100 gevangenen terug naar aarde te sturen om te kijken of de aarde weer leefbaar is. De 100 gevangenen beginnen weer een nieuw bestaan op aarde en moeten zien te overleven en te leven met elkaar. Toch dreigt er een groot gevaar. Ze zijn niet de enige in hun gebied en hun leven raakt in gevaar door de Grounders. Zullen ze het overleven en zal de mensheid weer terug kunnen komen op aarde?

    R o l l e n
    Gevangenen (The 100):
    - Clarke Aya Belacqua » 21 jr. « Reincarnate
    - Elaine Cármen Delhez » 19 jr. «Loctavia
    -

    - Humphry "Fox" Fulton » 17 jr. « Merthur
    - Alexei "Lex" Yow » 17 jr. « geleninja
    -

    Grounders:
    - Talia » 18 jr. « geleninja
    -
    -

    - Alaric » 29 jr. « Ambrose
    - Dragan » 25 jr. « Merthur
    - Oxford "Wolfsbane" Summerborn » 24 jr. « Hijacked


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd: (tussen 17 en 24)
    Groep:
    Uiterlijk: (liefst met foto!)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra info:



    R e g e l s:
    - Alleen ik, Reincarnate, maak de topics tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Reservaties blijven max. 4 dagen staan!!
    - Max. 2 rollen p.p.
    - Geen gescheld of gepest! Ik kan best begrijpen dat je iemand niet mag, maar vecht dat lekker buiten deze topic uit.
    - Als er iets is, laat het me dan weten. Want ik kan niet aanvoelen dat je bezig bent of het heel erg druk bent.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 8:47 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mashtonx schreef:
    Zou ik mijn rol mogen veranderen in een vrouwelijke gevangene i.p.v een mannelijke? Sorry dat ik zo lastig ben :/


    Ik heb het aangepast, maar ik heb nu wel het liefst je rol zo snel mogelijk zodat we kunnen beginnen.. Want je heb al een paar keer gezegd dat je je rol af zou hebben. Het is niet aanvallend bedoelt, maar ik wil de boel gewoon af hebben


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Reincarnate schreef:
    (...)

    Ik heb het aangepast, maar ik heb nu wel het liefst je rol zo snel mogelijk zodat we kunnen beginnen.. Want je heb al een paar keer gezegd dat je je rol af zou hebben. Het is niet aanvallend bedoelt, maar ik wil de boel gewoon af hebben


    Ik wist niet of het goed was dat ik mijn karakter van geslacht veranderde, dus ik kon hem die dag niet maken. Bovendien ben ik vandaag op een verjaardag en moet ik morgen een Duits project maken dus zal er waarschijnlijk ook niet veel van komen. Als het echt een probleem is dan mogen jullie wel vast beginnen, dan maak ik mijn rol af wanneer ik tijd heb en kom ik dan wel later in het RPG.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb mijn rol ook nog niet af, maar heb wel al ideeën. Ik ben er niet zeker van of ik deze ideeën dit weekend kan verwerken in mijn rol, omdat ik nog veel aan mijn huiswerk moet doen en drie boeken moet lezen :') Ik ga wel mijn best doen!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teale schreef:
    Ik heb mijn rol ook nog niet af, maar heb wel al ideeën. Ik ben er niet zeker van of ik deze ideeën dit weekend kan verwerken in mijn rol, omdat ik nog veel aan mijn huiswerk moet doen en drie boeken moet lezen :') Ik ga wel mijn best doen!


    Dat maakt ook niet uit ;) jij hebt tenminste een begin, maar heleboel mensen hebben dat niet eens gedaan :c ik vraag niet veel en heb ook veel geduld, maar na 2 weken kan ik wel tenminste een beginnetje verwachten :s mijn rol is ook nog niet helemaal af


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mashtonx schreef:
    (...)

    Ik wist niet of het goed was dat ik mijn karakter van geslacht veranderde, dus ik kon hem die dag niet maken. Bovendien ben ik vandaag op een verjaardag en moet ik morgen een Duits project maken dus zal er waarschijnlijk ook niet veel van komen. Als het echt een probleem is dan mogen jullie wel vast beginnen, dan maak ik mijn rol af wanneer ik tijd heb en kom ik dan wel later in het RPG.


    Ik kan best begrijpen als je niet precies weet wat je met je rol wilt, maar wees er de volgende keer wat eerder mee. Voor mij is het ook niet echt prettig namelijk. En ik begrijp ook wel dat je het druk heb, maar zeg dat dan gewoon alsjeblieft :) dan kan ik me ook voorbereiden en heb ik wat meer geduld omdat ik dan weet in welke situatie je zit..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ben gelukkig zo iemand die altijd haar rol binnen twee dagen af wil hebben - puur voor mezelf. c: Ik weet dus niet of ik het vermeld had, maar Alaric was dus klaar.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Ik ben gelukkig zo iemand die altijd haar rol binnen twee dagen af wil hebben - puur voor mezelf. c: Ik weet dus niet of ik het vermeld had, maar Alaric was dus klaar.


    Ik wil het ook altijd wel snel af hebben, maar deze week is het er gewoon niet van gekomen, jammer genoeg. :c
    En ondanks mijn examenjaar wil ik hier toch graag aan meedoen. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Teale schreef:
    (...)

    Ik wil het ook altijd wel snel af hebben, maar deze week is het er gewoon niet van gekomen, jammer genoeg. :c
    En ondanks mijn examenjaar wil ik hier toch graag aan meedoen. (:


    Het waren ook wel drukke dagen, dus het is natuurlijk wel begrijpelijk. c: Het komt wel goed hoor. Sowieso vind ik het altijd netjes dat we op elkaar wachten, en niet enkele mensen als een malloot aan de gang gaan. Niet iedereen heeft iedere dag de tijd. Ik vind dat daar wel rekening mee gehouden moet worden. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb ook altijd het liefst zo snel mogelijk mijn rollen af. Ach een goed begin is het halve werk zeg ik altijd maar! Nou veel succes met leten dan x"D

    @Ambrose; ja dat had ik al vernomen ^^ ik ben erg benieuwd hoe deze rpg zal lopen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ambrose schreef:
    (...)

    Het waren ook wel drukke dagen, dus het is natuurlijk wel begrijpelijk. c: Het komt wel goed hoor. Sowieso vind ik het altijd netjes dat we op elkaar wachten, en niet enkele mensen als een malloot aan de gang gaan. Niet iedereen heeft iedere dag de tijd. Ik vind dat daar wel rekening mee gehouden moet worden. c:


    Daarom wacht ik ook tot iedereen zijn rol af heeft. Ik wil met z'n allen beginnen en niet met de helft van de groep..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Teale -> Loctavia


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yeah Jonty en Loctavia ftw!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 12:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wanneer beginnen we?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Wanneer beginnen we?


    Ik wilde eigenlijk nog wachten op een reactie van Mashtonx, maar als die haar rol niet inleverd vandaag dan beginnen we gewoon en doet die niet meer mee..
    Ik heb nu lang genoeg gewacht op haar rol namelijk..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †