• COVERSTORE HAJIME.

    Ik maak tegenwoordig graag weer covers, dus dacht ik, waarom geen coverstore? Ik maak normaal (onder schooltijd) van vrijdag tot zondag covers.

    Vul in.

    | Moet jouw username erop?
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    | Horizontaal of verticaal
    | Sfeer
    | Extra
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?

    Wachtlijst


    Afgewerkt

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 23:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sacramental schreef:
    Vul in.

    | Moet jouw username erop?
    Nee, hoeft niet per se.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    "Stille Gedachten", en ja graag. Ik vind een cursief lettertype er wel mooi bij passen.
    | Samenvatting van het verhaal:
    Jarenlang is Eden het lachertje geweest van vele pesterijen, waar ze meerdere malen te schande werd gezet. Hierdoor zette ze zich haar middelbare schooltijd als einzelgänger door, omdat ze niet eens als buitenstaander gezien werd. Het waren donkere dagen voor de tiener, niet enkel de fysieke pijn werd op een gegeven punt teveel, maar tevens de mentale.
          Hedendaags voelt ze zich eindelijk gelukkig; Eden heeft een beroep als beginnende, succesvolle kunstenares, ze heeft een liefdevolle familie en bovenop dat heeft ze eveneens de man van haar dromen ontmoet. Het leven kan er niet beter voor haar uitzien! Echter zijn er een aantal dingen die ze niet van haar man – Elijah – weet, geheimen die hij ten alle kosten voor zich probeert te houden. Want als de jonge vrouw erachter komt, zal ze er dan mee kunnen leven wie haar verloofde daadwerkelijk is? Of worden de littekens van vroeger opengehaald en wordt hun relatie op de proef gesteld?

    | Eventuele plaatjes:
    Kijk hier eveneens maar of je een van de twee doet. Het maakt me niet uit welke van deze twee je uiteindelijk neemt ^^
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond:
    Het liefste die van het verdrinken, maar ik laat je er geheel vrij in verder.
    | Horizontaal of verticaal
    Wat het beste voor jou is.
    | Sfeer
    Mystiek, sprookjesachtig.
    | Extra
    Als quote wil ik graag: "So dark, so deep, the secrets that you keep..."
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Yea, pls.




    Hij is aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheMockingjay schreef:
    | Moet jouw username erop?
    Nee.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja: Phoenix.
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Suzan is haar hele leven beschermd door haar vader, nooit mocht zo ook maar iets. Ze zat altijd binnen en borduurde of keek uit het raam. Maar ze had besloten, ze werd over een week 15 en dan zou ze weggaan. De weide wereld in, in ieder geval dat was haar plan...

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)

    | Horizontaal of verticaal
    Horizontaal het liefst.
    | Sfeer
    Opstandig, een beetje vuurig.
    | Extra
    Niets.
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Ja heel graag!




    Hij is aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 14:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    | Moet jouw username erop? Ja
    | Titel van het verhaal en moet die erop? Clutch & Marble (moet er op)
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)

    Post-WW III, a nineteen-year-old girl gets plucked off the street by Clutch, a twenty-something rental killer who is trying to get to New Newyork in hopes of assassinating the emperor.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Ik zat te denken aan Lilly Collins als Marble en Keegan Allen OF gewoon een knap iemand met een donkere uitstraling als Clutch. Ik heb geen idee wie de emperor zou kunnen zijn, maar hij moet oud zijn (en hem wil ik dus ook in de cover).

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Uhm... als achtergrond misschien iets van de New York skyline ofzo?

    | Horizontaal of verticaal mag allebei
    | Sfeer Beetje hetzelfde als op je voorbeeld.
    | Extra Het spijt me dat ik geen ideeën heb voor plaatjes.
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ja, mag in mijn gastenboek.

    Ik heb het 'idee voor de achtergrond' ding aangepast aangezien tijdens het schrijven het verhaal zich op een andere plek is gaan afspelen dan het eigenlijke idee. Hoop dat dat oké is. (Ik hoef er dus geen twee, ik heb de request alleen wat aangepast)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 14:46 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Hajime schreef:
    (...)



    Hij is aanklikbaar. (:

    Wow, holy canoly. Hij is zo mooi, I really like it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Artemis_ schreef:
    Moet jou Username erop?: Liever niet
    Titel van het verhaal en moet die erop? : Illuminated en Ja graag
    Samenvatting van het verhaal:
    Gisella neemt deel aan de boete voor de inmiddels 305ste editie van de succesvolle hongerspelen( ik denk dat iedereen wel weet wat dat inhoud). Gisella moet vechten tegen de dood, mede tributen en haar zelf. het maakt het ook niet makkelijker dat ze tijdens de arena gevoelens krijgt voor Davin, een mannelijke tribuut uit district 2, die al bezet is. Zal het haar lukken om de arena en alles daaromheen te verslaan?
    Eventuele plaatjes: Geen maar ik zoek voor Gisella een meisje met blond haar en groene ogen en voor Davin een jongen met blond haar en blauwe ogen
    Horizontaal of verticaal: Horizontaal
    Sfeer: Mysterieus
    Extra: /
    Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? : Graag




    Hij is aanklikbaar. ;'3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    (...)



    Hij is aanklikbaar.

    WOOOWWW!!!! Super bedankt! Hij is geweldig!!! Ik ben er héél blij mee! (yeah)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    TheMockingjay schreef:
    (...)
    WOOOWWW!!!! Super bedankt! Hij is geweldig!!! Ik ben er héél blij mee! (yeah)


    Geen dank!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xTeamHaybekah schreef:
    | Moet jouw username erop? Ja
    | Titel van het verhaal en moet die erop? The Butter Blog. Ja
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Het gaat over een meisje, Aria.
    Ze heeft een groot talent voor schrijven, en dus post ze haar schrijfsels, gedichten, en gedachtes op haar blog. The Butter Blog.
    Vernoemd naar haar favoriete bloem, de boterbloem.
    Maar op haar school, Sandwood High, heeft ze minder succes.
    Ze draagt niet de juiste kleren, maakt geen vrienden, kort gezegd ze is dus een grote muts.
    En het helpt ook niet echt dat Chelsea, de leidster van de VMPM's Verschrikkelijk Mooie Populaire Meisjes.), Aria niet lijkt te mogen.
    Daarbij word Aria smoorverliefd op Dylan. Helaas staat Chelsea ook te springen om Dylan's vriendin te zijn.
    Aria zelf is dus de grootste muts van de school, ondertussen word haar blog razend populair.
    Zelfs de VMPM's vinden The Butter Blog cool.
    Helaas probeert iedereen de identiteit van Butter Girl te ontdekken.
    Uiteindelijk krijgt ze er toch twee vrienden bij. Hailey en Brooke.
    Zal het samen met Hailey en Brooke lukken haar geheim te bewaren, Dylan te veroveren, en Chelsea te ontwijken?

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    En drie vriendinnen ik vond deze wel leuk:
    Het hoeft niet perse deze te zijn. Maar liever zo dat je de gezichten niet ziet. Of dat ze een zonnebril op hebben of zoiets.




    Ik heb andere meiden gekozen, hahah. Hij is aanklikbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hij is heel leuk xx
    Ik ga nog wachten op anderen die een cover wilden maken.
    Maar ik zal een berichtje sturen als ik gekozen heb ;D


    C'est la douleur exquise, darling.

    Dandelions schreef:
    Hey, ik ben desperate voor een cover omdat ik geweldig idee heb voor een story maar mijn bewerkingsprogramma niet doet wat ik zeg. Wil je er eentje voor me maken? Als je het druk hebt begrijp ik dat volledig, maar het heeft geen haast of zo. Ik moet mijn idee toch nog uitwerken :)

    | Moet jouw username erop? Nee
    | Titel van het verhaal en moet die erop? Dauwdruppels, maar dat is niet de officiële titel dus het hoeft er niet op
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    2245, 30 jaar na het uitbreken van de apocalyps.
    Abbey Catala is één van de weinige overlevenden. In haar wereld bestaan enkel nog de sporen van destructie. De groep waarbij ze is opgegroeid zijn allemaal vermoord door bandieten, en nu moet de tiener in haar eentje een bar leven leiden. Ze geeft de moed echter niet op, en al helemaal niet als ze een andere eenzame overlever tegen komt, Daniël. Samen met andere mensen besluiten ze weer een beschaving op te bouwen op het eiland waar ze allemaal terecht zijn gekomen, Cleveland.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler) Zie plaatjes
    | Horizontaal of verticaal Wat jou het best uitkomt
    | Sfeer Post-Apocalyptisch, denk ik ;) Nouja, gewoon de sfeer van verwoesting, maar ook van nieuwe hoop
    | Extra /
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ja




    Hij is aanklikbaar. (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 19:47 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    The_End schreef:
    | Moet jouw username erop? Ja
    | Titel van het verhaal en moet die erop? Clutch & Marble (moet er op)
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Post-WW III, a nineteen-year-old girl gets plucked off the street by Clutch, a twenty-something rental killer who is trying to get to New Newyork in hopes of assassinating the emperor.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Ik zat te denken aan Lilly Collins als Marble en Keegan Allen OF gewoon een knap iemand met een donkere uitstraling als Clutch. Ik heb geen idee wie de emperor zou kunnen zijn, maar hij moet oud zijn (en hem wil ik dus ook in de cover).

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Uhm... als achtergrond misschien iets van de New York skyline ofzo?

    | Horizontaal of verticaal mag allebei
    | Sfeer Beetje hetzelfde als op je voorbeeld.
    | Extra Het spijt me dat ik geen ideeën heb voor plaatjes.
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ja, mag in mijn gastenboek.

    Ik heb het 'idee voor de achtergrond' ding aangepast aangezien tijdens het schrijven het verhaal zich op een andere plek is gaan afspelen dan het eigenlijke idee. Hoop dat dat oké is. (Ik hoef er dus geen twee, ik heb de request alleen wat aangepast)




    Hij is aanklikbaar. (:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 15:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xEloquence schreef:
    Titel verhaal (op cover/niet op cover) | Nemesis (Wel)
    Gebruikersnaam (op cover/niet op cover) | xEloquence (Als het er goed bij past wel)
    Korte beschrijving |

    Het is een Divergent verhaal, over Tobias zijn initation.
    Wanneer Demi Lynn zestien jaar word, heeft zij de keuze om van factie te wisselen. Iets waar ze eigenlijk nog helemaal niet klaar voor is. Wanneer ze voor Dauntless kiest heeft ze niet door dat ze zich op glad ijs bevind. Met gevaar voor eigen leven en met levenslange vrienden komt ze door Initation. Dauntless veranderd haar als persoon, zowel innerlijk als uiterlijk.

    Nemesis is een griekse meedogenloze godin van de gerechtigde wraak. Ze was de beschermvrouwe van de gladiatoren. Dit slaat op de hoofdpersoon Demi.


    Eventuele foto's |

    Haha ik kan super veel leuke foto's van haar vinden.
    Foto: Klik (Voorkeur)
    Foto: klik
    Foto: klik
    Foto: Klik (Voorkeur)
    Foto:
    Foto: klik (voorkeur)
    Foto: klik (voorkeur)
    Foto: klik
    Foto: klik (Voorkeur)

    Voor Demi zat ik te denken aan de actrice Mila Kunis, dus je kunt aardig spelen met foto's. Ze kiest voor Dauntless, dus het is veel actie. Maar als je een aantal mooie foto's van haar vind mag je die gebruiken
    Het feit dat er voorkeur achter staat betekend niet dat je deze perse hoeft te gebruiken
    .

    Beschrijving sfeer en/of kleuren | Kleuren met een donker tintje, iets mysterieus. Kleuren die kracht uitstralen.
    Horizontaal/verticaal | Verticaal
    Extra tekst | Is niet nodig.


    Hopelijk kun je iets moois voor mij maken <3
    (Kun je mij waarschuwen als hij klaar is?)




    Hij is aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    HIJ IS ECHT SUPER DANKJEEE ❤


    "Sometimes the wrong choices, leads us to the right places"

    Hajime schreef:
    (...)



    Hij is aanklikbaar. (:


    Oh wauw hij is geweldig! Zo erg bedankt! Ben er superblij mee


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Geen dank, alletwee. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.