• COVERSTORE HAJIME.

    Ik maak tegenwoordig graag weer covers, dus dacht ik, waarom geen coverstore? Ik maak normaal (onder schooltijd) van vrijdag tot zondag covers.

    Vul in.

    | Moet jouw username erop?
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    | Horizontaal of verticaal
    | Sfeer
    | Extra
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?

    Wachtlijst


    Afgewerkt

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 23:08 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StephenFry schreef:
    | Moet jouw username erop?
    Nee
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja, Police.
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Het is een spel voor school, ik moet een goede achterkant hebben. Gaat over een spel tussen de agenten, maffia en burgers.
    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Geen idee, gewoon agenten, die tegenover maffia of criminelen staan :)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Een blauwe achtergrond, het moet in het thema van politie blijven.
    | Horizontaal of verticaal
    Horizontaal
    | Sfeer
    Ruzie? Een gevecht tussen beide groepen.
    | Extra
    Er mogen wapens opstaan, maar liefst niet te veel. Ik weet niet goed hoe dat met spellen zit ;)
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Dat mag :)




    Hij is aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Kardashians schreef:
    | Moet jouw username erop? Nope.
    | Titel van het verhaal en moet die erop? Weer nee (:
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Hij kookt, zij leert. Koppel Ella en Lucas redden het samen wel. Tot Ella uitgenodigd word door de familie waar Lucas kookt. De vrouw ligt op sterven en draagt haar kinderen toe aan het koppel. Wat dan?

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    Shay & Liam
    Plaats ze allemaal maar zoals jij 't mooi vind, naar elkaar of van elkaar af of dezelfde kant op kijkend.
    Ashley & Liam
    Zou je Liam en Ashley een beetje dezelfde kleur geven?

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Nee, het liefst een beetje een dromerige witte (misschien met grijze of lichtblauwe wazen) achtergrond.

    | Horizontaal of verticaal Horizontaal, het liefst een beetje naar de maten van een banner.
    | Sfeer Vrolijk en simpel.
    | Extra Zou je er twee kunnen maken? Waarop bij elke een andere foto van de meiden, dus bij één Shay en de ander Ashley. Ik weet namelijk nog niet welke FC ik voor Ella wil gebruiken :D (als dat haar naam blijft).
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Graag (:






    Ze zijn aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    FantasyDreamer schreef:
    | Moet jouw username erop?
    Nee die hoeft er niet op

    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    Ja graag, Neverland| Child Forever.

    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Jackie woont al haar hele leven in een weeshuis, op een dag besluiten Jackie en haar 2 beste vrienden Jeremy en Dane om weg te lopen,
    Maar dan worden ze ontvoerd en mee genomen op een vliegend schip en begint hun avontuur.

    | Eventuele plaatjes:

    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    Als je een betere achter grond hebt mag dat ook

    | Horizontaal of verticaal
    Horizontaal
    | Sfeer, Licht en mysterieus
    | Extra Niks extra
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ja graag.




    Hij is aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 21:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Taytay schreef:
    > Titel {Wel of niet op de cover) De titel is hidden blossom, die moet wel op de cover, evenals (wel een stuk kleiner dan de titel) SOTY
    > Naam op de cover? zo ja, welke? De naam Nina van Apeldoorn moet op de cover
    > Beschrijving van de story
    Dae Huang woont in Noord-Korea. Vanaf het eerste gezicht lijkt Dae een doodgewoon Koreaans meisje van zeventien maar achter haar en haar familie schuilt een levensgevaarlijk geheim. Een geheim dat het leven van hen kan verwoesten. Dae en haar familie zijn Christelijk, iets wat streng verboden is in het huidige Noord-Korea.
    Wanneer de familie verraden word, worden ze opgepakt door de Noord-Koreaanse autoriteiten, maar Dae weet uit hun handen te blijven en ze vlucht.
    Tijdens haar vlucht ontdekt Dae steeds meer over haar eigen verleden, maar bovenal stuit ze op een schokkend geheim over de Noord-Koreaanse regering.

    “Hidden blossom” is een verhaal over de oorlog tussen Noord- en Zuid-Korea, over hartverscheurende familiegeschiedenissen en over het strenge regime in Noord-Korea, maar ook is het een spannend verhaal wat je zal meeslepen in een reis door het verleden, het heden en de toekomst.

    > Gewenste afbeeldingen collectie weheartit Hiervan niet de foto's van het blonde meisje of de jongen.
    > Horizontaal of verticaal? wat jij het mooist vind
    > Lettertype? (beschrijven) Bloemig of aziatisch (natuurlijk niet in het chinees geschreven
    > Sfeer van de cover Aziatisch, historisch, mysterieus, een element van kersenbloesem, maar niet té roze!
    > Extra's? niet zwart-wit aub
    graag waarschuwen!

    Succes!!
    xoxo




    Hij is aanklikbaar! Hij valt een beetje groot uit op tinypic, maar ja.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cliffaconda schreef:
    | Moet jouw username erop? Ja
    | Titel van het verhaal en moet die erop? I Lost You, I Miss You, I Wanna Hold You - Harry Styles & ja, liefst wel (:
    | Samenvatting van het verhaal (in een spoiler)
    Margot en Harry zijn beste vrienden, samen maken ze de grootste lol. Op een dag verhuisd de familie van Margot naar Amerika en zij moet mee. Het contact tussen Harry en Margot verwaterd, en in Californië - waar ze nu wonen - maakt ze nieuwe vrienden en zelfs naar mate dat de tijd verdrijft krijgt ze een vriendje. Op een dag besluit ze om terug te gaan naar Londen, waar ze Harry terug ontmoet. En hij heeft nu ook een vriendinnetje, maar Margot beseft als ze Harry nog eens ziet dat ze verliefd is op hem.

    | Eventuele plaatjes (in een spoiler)
    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond (in een spoiler)
    | Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    | Sfeer? Dramatisch
    | Extra? /
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is? Ja, graag (:




    Hij is aanklikbaar. ;3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jaja, ik heb weer een aanvraag :P Hij komt eraan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben net begonnen met een nieuw boek dus de aanvraag komt zo (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hetzelfde verhaal maar er is een engelse en nederlandse versie :Y)


    Username: Sharon

    Naam story:
    'To Amend The Hurt'
    'A Tale of Modern Magic and Wonder'
    Titel+ subtitel

    Korte uitleg story:


    Katie lives the ideal life: a job that pleases her, a good pay and her own house. Shortly said: she can make it on her own perfectly. One day after work, she meets Ryes, a homeless guy. Although, she can’t quite figure him out, she wants to show her good intentions. Katie offers to stay at her house until Ryes gets on his own feet. Still, Katie has to be professional as a social worker and hides her affections for Ryes. One night, she catches Ryes outside talking to a dragon and her world is turned upside down.



    Plaatjes :




    Username: Sharon

    Naam story:
    'To Amend The Hurt'
    'Een verhaal van moderne magie en verbazing'
    Titel+ subtitel

    Korte uitleg story:

    Katie leeft het ideale leven: een baan waar ze tevreden over is, een goed inkomen en een eigen huis. Kortom: ze redt het allemaal prima in haar eentje . Op een dag leert ze Ryes kennen, een dakloze man. ONdanks dat ze totaal geen hoogte van hem krijg, wil ze toch haar goede bedoelingen laten zien en ze neemt hem in huis totdat hij op eigen benen kan staan. Katie moet goed uitkijken dat ze hem niet leuk gaat vinden omdat het als maatschappelijk werker onproffesioneel overkomt. Als ze op een avond Ryes buiten betrapt pratend met een draak, verandert haar hele leven.



    Plaatjes:




    Verras me maar compleet :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn topics.
    Lijstje komt zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Moet jouw username erop?: Nee.
    Titel van het verhaal en moet die erop?: The Chosen One en ja graag.
    Samenvatting van het verhaal:

    Vanessa McCarthy en Luke Hemmings hebben tot hun grootste verbazing de 99ste Hunger Games gewonnen. Als ze terugkeren naar District 7 denken ze dat ze veilig zijn voor het Capitool. Maar de 100ste Hunger Games en de vierde Kwartskwelling liggen op de loer. Want als de beste vriend Luke en Vanessa, Ashton, uitgekozen wordt en Luke zich vrijwillig stelt als tribuut gaat het volledig mis bij Vanessa omdat ze niet zonder Luke kan. Vanessa stelt zich dan ook vrijwillig als tribuut en samen gaan ze voor de tweede keer de arena in. En wat als de regel voor de vierde Kwartskwelling is dat er ook twee kinderen uit het Capitool worden gekozen en mensen deze keer tot 19 jaar mogen meedoen? Kan Vanessa de druk nog wel aan? Of wordt het haar teveel dat ze weer de arena in moet? Zullen Luke en Vanessa dit vreselijke avontuur overleven?

    Eventule plaatjes die erin moeten?:


    Van Vanessa:



    Van Luke:



    Van Ashton:



    Als achtergrond graag een dennenbos met in de hoek van de cover het teken van District 7 als dat kan.

    Horizontaal of verticaal: Als het kan van allebei één.
    Sfeer: Avontuurlijk.
    Extra: x.
    Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?: Graag ja.

    Succes! En alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 22:53 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    HelenaRavenclaw schreef:
    Hetzelfde verhaal maar er is een engelse en nederlandse versie :Y)


    Username: Sharon

    Naam story:
    'To Amend The Hurt'
    'A Tale of Modern Magic and Wonder'
    Titel+ subtitel

    Korte uitleg story:


    Katie lives the ideal life: a job that pleases her, a good pay and her own house. Shortly said: she can make it on her own perfectly. One day after work, she meets Ryes, a homeless guy. Although, she can’t quite figure him out, she wants to show her good intentions. Katie offers to stay at her house until Ryes gets on his own feet. Still, Katie has to be professional as a social worker and hides her affections for Ryes. One night, she catches Ryes outside talking to a dragon and her world is turned upside down.



    Plaatjes :


    Username: Sharon

    Naam story:
    'To Amend The Hurt'
    'Een verhaal van moderne magie en verbazing'
    Titel+ subtitel

    Korte uitleg story:

    Katie leeft het ideale leven: een baan waar ze tevreden over is, een goed inkomen en een eigen huis. Kortom: ze redt het allemaal prima in haar eentje . Op een dag leert ze Ryes kennen, een dakloze man. ONdanks dat ze totaal geen hoogte van hem krijg, wil ze toch haar goede bedoelingen laten zien en ze neemt hem in huis totdat hij op eigen benen kan staan. Katie moet goed uitkijken dat ze hem niet leuk gaat vinden omdat het als maatschappelijk werker onproffesioneel overkomt. Als ze op een avond Ryes buiten betrapt pratend met een draak, verandert haar hele leven.



    Plaatjes:


    Verras me maar compleet :Y)






    Ze zijn aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hajime schreef:
    (...)





    Ze zijn aanklikbaar. (:



    Dat is echt vet!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HemmingsMyHero schreef:
    Moet jouw username erop?: Nee.
    Titel van het verhaal en moet die erop?: The Chosen One en ja graag.
    Samenvatting van het verhaal:
    Vanessa McCarthy en Luke Hemmings hebben tot hun grootste verbazing de 99ste Hunger Games gewonnen. Als ze terugkeren naar District 7 denken ze dat ze veilig zijn voor het Capitool. Maar de 100ste Hunger Games en de vierde Kwartskwelling liggen op de loer. Want als de beste vriend Luke en Vanessa, Ashton, uitgekozen wordt en Luke zich vrijwillig stelt als tribuut gaat het volledig mis bij Vanessa omdat ze niet zonder Luke kan. Vanessa stelt zich dan ook vrijwillig als tribuut en samen gaan ze voor de tweede keer de arena in. En wat als de regel voor de vierde Kwartskwelling is dat er ook twee kinderen uit het Capitool worden gekozen en mensen deze keer tot 19 jaar mogen meedoen? Kan Vanessa de druk nog wel aan? Of wordt het haar teveel dat ze weer de arena in moet? Zullen Luke en Vanessa dit vreselijke avontuur overleven?

    Eventule plaatjes die erin moeten?:
    Horizontaal of verticaal: Als het kan van allebei één.
    Sfeer: Avontuurlijk.
    Extra: x.
    Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?: Graag ja.


    Succes! En alvast bedankt (:






    Ze zijn aanklikbaar. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    *O* Die zijn geweldig!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Vul in.

    | Moet jouw username erop?
    Nee, hoeft niet per se.
    | Titel van het verhaal en moet die erop?
    "Stille Gedachten", en ja graag. Ik vind een cursief lettertype er wel mooi bij passen.
    | Samenvatting van het verhaal:

    Jarenlang is Eden het lachertje geweest van vele pesterijen, waar ze meerdere malen te schande werd gezet. Hierdoor zette ze zich haar middelbare schooltijd als einzelgänger door, omdat ze niet eens als buitenstaander gezien werd. Het waren donkere dagen voor de tiener, niet enkel de fysieke pijn werd op een gegeven punt teveel, maar tevens de mentale.
          Hedendaags voelt ze zich eindelijk gelukkig; Eden heeft een beroep als beginnende, succesvolle kunstenares, ze heeft een liefdevolle familie en bovenop dat heeft ze eveneens de man van haar dromen ontmoet. Het leven kan er niet beter voor haar uitzien! Echter zijn er een aantal dingen die ze niet van haar man – Elijah – weet, geheimen die hij ten alle kosten voor zich probeert te houden. Want als de jonge vrouw erachter komt, zal ze er dan mee kunnen leven wie haar verloofde daadwerkelijk is? Of worden de littekens van vroeger opengehaald en wordt hun relatie op de proef gesteld?

    | Eventuele plaatjes:
    Kijk hier eveneens maar of je een van de twee doet. Het maakt me niet uit welke van deze twee je uiteindelijk neemt ^^


    | Eventueel een achtergrond of een idee voor een achtergrond:
    Het liefste die van het verdrinken, maar ik laat je er geheel vrij in verder.



    | Horizontaal of verticaal
    Wat het beste voor jou is.
    | Sfeer
    Mystiek, sprookjesachtig.
    | Extra
    Als quote wil ik graag: "So dark, so deep, the secrets that you keep..."
    | Moet ik waarschuwen als de cover klaar is?
    Yea, pls.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 15:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.