• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell is zo.. zacht en.. lief :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Campbell is zo.. zacht en.. lief :')


    Het is niet dat deze woorden me beter maakten. Mensen zeggen wel eens dat als er iets in je zit, iets waar je mee zit, dat je je beter zult voelen als je het hardop zegt. Maar mij maakt dat slechts agressiever.


    Ik was zo bang dat hij Camp in elkaar ging slaan omdat camp hem dus agressiever maakte door met hem te praten..en ik ben blij dat het niet gebeurd is omdat ik bang ben dat er een eeuwige cage breuk dan zou ontstaan :'3 of een Caleo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik was zo bang dat hij Camp in elkaar ging slaan omdat camp hem dus agressiever maakte door met hem te praten..en ik ben blij dat het niet gebeurd is omdat ik bang ben dat er een eeuwige cage breuk dan zou ontstaan :'3 of een Caleo


    die idee kreeg ik zelf ook wel maar toen Campbell hem al in een knuffel trok en zo zacht benaderde dacht ik van; ach, laat maar. het zou onwijs arrogant zijn als George hem wegduwde en hem sloeg of zo x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en trok de boeken terug uit mijn handen en ik zag dat hij het moeilijk vond om het te dragen waardoor ik weer een poging wilde gaan wagen om het uit zij handen te trekken, tot hij begon met praten.
    ‘Ik- je spreekt tegen een jongen die zelfs nog verdwaald raakt in de Grote Zaal- het is een wonder dat ik niet verdwaal raak- dat ik niet verdwaald raakte… dat ik niet verdwaald raakte op het zwerkbalveld.’
    Ik keek weg en probeerde een glimlach tevoorschijn te persen terwijl ik bij deze zin liever niet kon gaan lachen.
    ‘met andere woorden.. het lijkt me handig omdat ik überhaupt geen flauw idee heb waar ik me nu bevind in deze kasteel- om tenminste een weg te leren kennen en dat is naar de leerlingenkamer.’
    Ik keek hem even aan voordat ik met een glimlach met mijn hoofd knikte en weer vlak voor Campbell ging staan om de boeken weer uit zijn handen te trekken.
    ‘oke. Dan gaan we samen naar het leerlingenkamer.’ Concludeerde ik met een glimlach. Het liefst pakte ik nu zijn hand vast maar dat ik nu onmogelijk of ik moest deze boeken vliegend naar het leerlingenkamer brengen. Maar die spreuk beheers ik toch niet zo goed en het zou een beetje- een heel klein beetje erg zijn als ik per ongeluk Camp zijn enige schoolboeken van het trappenhuis naar beneden gooide- per ongeluk natuurlijk of in het vuur wierp.
    ‘oke, ik vertrouw erop dat je me volgt want het zou minder leuk zijn als ik je kwijt zou raken en later in het kamer van hoge nood terug vind.’ Dat zei ik expres want Campbell raakte vorig jaar verdwaald en kwam op een of ander manier in het kamer van hoge nood terecht. Ik glimlachte en porde speels met mijn schouder nog tegen die van hem aan voordat ik begon te lopen en een weg naar het leerlingenkamer aflegde.


    Bestuur hem maar tot aan de leerlingenkamer, dat hij de boeken op een tafel zet of zo (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    had je nog ideetjes voor Cage dan dan ? (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    had je nog ideetjes voor Cage dan dan dan dan dan dan dandandanDANANDANDANDNANDANDNANNANNANA ? (;


    eh, niet echt eigenlijk :') ze kunnen knalpoker spelen :D

    of als je wilt kan ik na jouw post Leo erbij halen ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    eh, niet echt eigenlijk :') ze kunnen knalpoker spelen :D

    of als je wilt kan ik na jouw post Leo erbij halen ?


    We kunnen ook naar het avondeten zodat Kealan & jonah verder kunnen? ^^ want er moet een meisje vermoord worden door Kealan.
    en dan kunnen we doen dat Campje naar Umbridge gaat en daarna door de gangen sneakt en dan toevallig tegen Leo aanbotst. - god mag weten wat hij 's avonds laat op de gangen doet -

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 19:54 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    We kunnen ook naar het avondeten zodat Kealan & jonah verder kunnen? ^^ want er moet een meisje vermoord worden door Kealan.
    en dan kunnen we doen dat Campje naar Umbridge gaat en daarna door de gangen sneakt en dan toevallig tegen Leo aanbotst. - god mag weten wat hij 's avonds laat op de gangen doet -


    ik heb echt zo'n gevoel dat je een plannetje hebt voor Camp en Umbridge


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ik heb echt zo'n gevoel dat je een plannetje hebt voor Camp en Umbridge


    Nee, eigenlijk niet. Eigenlijk ben ik zelfs vergeten met umbridge te zeggen dat kealan& Jonah & George ook meten mochten nablijven... maarja voor de volgende keer maar weer ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus wat wil jij?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Dus wat wil jij?


    mij maakt het niets uit, echt waar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    mij maakt het niets uit, echt waar


    Je weet dat vanavond Campbells hand misbruikt word door Umbridge he :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je weet dat vanavond Campbells hand misbruikt word door Umbridge he :p


    ah, ja, dat weet ik ):< als hij terug komt drukt George er wel een kusje op zodat het zich met liefde heelt en gaat naar Umbridge toe om haar te doden :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ah, ja, dat weet ik ):< als hij terug komt drukt George er wel een kusje op zodat het zich met liefde heelt en gaat naar Umbridge toe om haar te doden :Y)


    Niet als hij van niks weet (A) Campbell is goed in verbergen.. ('; net zoals zijn wond op zijn zij - muhahaha... zou ik een post schrijven dat ze in Grote Zaal zijn? en dan kan eventueel Leo ook wel joinen als hij wilt ^^ ofcourse. (ohja en wil je dat Cage naast elkaar zit of wilt George wat lone time?)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omfg; sphinx D"; ik heb nu de mail binnen (check nu pas mijn mail) met de baby wat Cage krijgt D'; het heeft onze ogen! En de blonde haartjes krijgt hij van Campbell :'3 en het is een zíj. (: we krijgen een meisje :$

    http://www.babypicturemaker.com/your-baby/?id=552332-863-df235f1811c9ca054963391e65c0b66c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya