• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    kan je niets anders verwachten als zijn twee vrienden hem een hele jaar lang in de steek hebben gelaten :Y)

    Fred halen ze er automatisch erbij omdat ze denken dat Fred en George samen een brein delen, remember :')


    Onthou dat Angelina zo vals is om dit te beginnen. Ze wilt namelijk ze breken en dan de 'lieve' vriendin van george spelen zodat ze hem voor haarzelf heeft. Alweer.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Onthou dat Angelina zo vals is om dit te beginnen. Ze wilt namelijk ze breken en dan de 'lieve' vriendin van george spelen zodat ze hem voor haarzelf heeft. Alweer.


    je wilt echt dat George boos op haar gaat worden he :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    je wilt echt dat George boos op haar gaat worden he :')


    Ik wil dat George van Camp is :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Leo stak zijn hand naar mij uit als een teken van ‘’stop’’ en de andere hield hij over zijn wang die bond en blauw was geworden maar ik sloeg die maar weg en wilde ruw naar zijn kraag grijpen maar de handen van Campbell hield mij tegen.
    ‘Alsjeblieft- George. Rustig. Je bent boos- dit ben jij niet.’
    Dit ben ik wel. Ik wil die Jordaan vermoorden en ergens wist ik dat hij ook zo over mij dacht. Ik kon niet eens meer helder nadenken en niet eens kalmeren toen Campbell over mijn onderarm streelde.
    ‘Sorry- voor alles- ik weet dat het té laat is- maar George heeft geen schuld; dus er is geen reden om te ‘denken’ dat hij dat wel heeft. Ik-ik zou er rekening mee houden dat ik George niet altijd voor mijzelf kan hebben- dus niemand hoeft hem meer te beledigen… Dat verdiend hij niet.’
    Ik stond even stil en keek vanonder mijn wenkbrauwen de lokaal door waar ik iedereen naar ons zag staren. Iedereen was er al behalve Fred. Ik zuchtte zachtjes en keek weer naar Leo voordat ik mijn arm uit Campbell zijn greep trok om naar Leo zijn kraag te grijpen en hem op de grond hield.
    ‘niemand heeft hier schuld. Niemand heeft hier wat gedaan, alleen jij. Want Campbell is-’
    ‘Weasley.’
    Ik liet Leo gauw los en keek op naar Snape die vooraan het lokaal stond. hij had zijn armen over elkaar heen geslagen waardoor het onder zijn gewaad verdween en liep als een vleermuis naar onze richting toe. Eerst wierp hij een blik naar het omgevallen Tafel en gleden zijn ogen over Campbell waarna hij mij en Leo aankeek.
    ‘dertig punten aftrek van Griffoendor. Voor het aanvallen van een medeleerling, voor het niet hebben van boeken op je tafel,’
    ‘stik toch.’ Siste ik en liep langs hem heen.
    ‘en voor het spreken terwijl ik praat. Ga maar mijn les uit en kom maar weer terug als je jezelf kunt beheersen.’
    Zonder nog een woord te zeggen stormde ik de lokaal uit en gooide de deur met een harde klap achter mij dicht.


    Oke, wat als Angelina hem achtervolgd nu :’D en daarna komt Campbell en later Leo en Camp. Angelina gaat dan bijvoorbeeld gewoon iets afschuwelijks zeggen waardoor George nog woester word en als Camp komt gaat hij tegen hem schreeuwen of zo en dan komt Leo om hem te troosten en dan raken ze bevriend, net als wat je wilde.. ?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik wil toch zeggen- pas op wat je George allemaal bij Campbell laat doen (negatief.) want je weet hoe kwetsbaar Camp is op dat punt- als we dit gaan doorzetten dus. maar afijn ik laat Angelique wel met haar perfecte lichaam achter George aanrennen :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik wil toch zeggen- pas op wat je George allemaal bij Campbell laat doen (negatief.) want je weet hoe kwetsbaar Camp is op dat punt- als we dit gaan doorzetten dus. maar afijn ik laat Angelique wel met haar perfecte lichaam achter George aanrennen :'(


    wat zeg jij; gaan we dit echt uitvoeren of zeg je toch van nee; te riskant


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    wat zeg jij; gaan we dit echt uitvoeren of zeg je toch van nee; te riskant


    Ach je mag hem wel een blauw oog slaan... maar ik kan wel een ding zeggen- het is niet dat als George- Campbell geslagen heeft dat Campbell opeens 'blij' is of iets.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ach je mag hem wel een blauw oog slaan... maar ik kan wel een ding zeggen- het is niet dat als George- Campbell geslagen heeft dat Campbell opeens 'blij' is of iets.


    logisch. mweh, misschien moet ik het uitstellen want het zou best vreemd zijn dat als George daar maar met haar staat te praten en als Campbell komt hem spontaan gaat slaan xq hij heeft zijn woedde al op Leo geuit.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    logisch. mweh, misschien moet ik het uitstellen want het zou best vreemd zijn dat als George daar maar met haar staat te praten en als Campbell komt hem spontaan gaat slaan xq hij heeft zijn woedde al op Leo geuit.


    jaa... ik laat Camp wel achter George aanrennen want iemand moet hem zo en zo naar professor Omber brengen vanavond- hij weet per slot van rekening de weg niet :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Teleurgesteld keek ik naar de armen die uit mijn handen verdwenen om naar Leo’s kraag te grijpen.
    ‘Niemand heeft hier schuld. Niemand heeft hier wat gedaan, alleen jij. Want Campbell is-’
    ‘Weasley.’ Geschokt keek ik naar de man waar zijn gewaad achter hem flapperde wat hem deed lijken als een boze vleermuis.
    ‘Dertig punten aftrek van Griffoendor. Voor het aanvallen van een medeleerling, voor het niet hebben van boeken op je tafel.’
    ‘Stik toch.’ Nerveus legde ik mijn handen weer tegen mijn mond terwijl ik gespannen van George naar professor Snape keek. ‘En voor het spreken terwijl ik praat. Ga maar mijn les uit en kom maar weer terug als je jezelf kunt beheersen.’ Met dat werd de deur met een harde klap dichtgegooid wat als een schok door me heen ging en me direct naar Leo liet lopen die ik met moeite overeind trok wat alleen maar enorme steken in mijn zij opleverde. ‘Sorry- ik weet dat ik al niks waard ben in je ogen, omdat ik geen zwerkbalspeler meer ben- maar het is nooit mijn bedoeling geweest je vriend af te pakken.’ Fluisterde ik zachtjes voordat ik met trillende handen naar de deur liep en hoewel ik wist dat dit totaal geen goed begin voor de eerste schooldag was- ik de deur trillend open deed en weer achter mij dicht waar ik de geluiden van Georges voetstappen volgde en hem met moeite inhaalde om zachtjes naar zijn hand te grijpen terwijl ik stil naast hem zo bleef lopen en met moeite niet omhoog naar zijn gezicht keek- ergens omdat ik bang was dat ieder woord- afkomstig van mij- fout bij hem aan zou komen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik liep maar door de uitgestorven gangen terwijl mijn ogen langs de portretten dwaalden die me maar stonden aan te staren. Ik zuchtte zachtjes en wilde net de hoek om lopen toen ik een hand voelde die om die van mij sloot. Ik hoefde niet eens op te gaan kijken om te weten dat Campbell nu naast me liep terwijl hij mijn hand vast hield. Mijn stappen werden zwaarder en langzamer maar toch bleef ik doorlopen zonder iets te zeggen tot ik na enkele minuten eindelijk stil ging staan en Campbell aankeek.
    ‘ga terug naar les, Campbell. Ik ben eruit gestuurd, jij niet.’ Zei ik dan en probeerde de woedde in mijn stem te onderdrukken, maar nog steeds was mijn toon niet veranderd sinds ik tegen Leo geschreeuwd had. Nog steeds klampte de zweet op mijn rug aan mijn shirt vast en spande ik mijn spieren in alsof ik klaar stond iemand aan te vallen. Nog steeds vlogen zijn woorden door mij heen. Ze waren waar. Maar niet allemaal. Het is wel waar dat ik bijna iedereen vergeten ben omdat ik vierentwintig uur lang bij Campbell ben, maar Leo is de enige die tot nu toe er problemen mee heeft. Hij heeft gewoon aandacht tekort, jaloers en boos, en dat is niet meer mijn probleem.

    sorry, ik wist niets anders meer aangezien George nu niet echt een prater is :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Langzaam werden zijn snelheid wat langzamer tot hij uiteindelijk stil bleef staan en ik zijn ogen op mij voelde branden. ‘Ga terug naar de les, Campbell. Ik ben eruit gestuurd, jij niet.’ Abrupt schudde ik mijn hoofd terwijl ik toch even naar zijn spieren keek die opgezwollen was. Als ik ergens niet bang was dat hij uit zou vallen- zou ik het waanzinnig aantrekkelijk vinden. Merlin ze waren mooi- en redelijk groot gezien ze bijna zijn kleding uit elkaar leken te knappen.
    ‘Ik vind het vreemd dat ik soms nog moet herhalen dat ik alles voor je zou doen.’ probeerde ik ietwat grappend te zeggen- en ergens had ik het gevoel dat dit absoluut niet de tijd ervoor was waardoor ik snel mijn gezicht weer normaal trok.
    ‘George Weasley- Ook al is dit zeer ongepast omdat; dit de reden is waarom je boos bent op de eerste plaats- denk je werkelijk dat ik je alleen laat. Denk je dat ik rustig de les kan volgen van meneer vleermuis als jij boos rond loopt en merlijn- mag weten wat je aan het doen bent; denk je dat ik je alweer kwijt wil raken.’ Zachtjes streken mijn handen naar boven waar ze even halt hielden bij zijn armspieren. ‘… Ik ga je niet nog een keer kwijtraken; ik hou van je- George.’

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 23:55 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik vind het vreemd dat ik soms nog moet herhalen dat ik alles voor je zou doen.’
    Bij die woorden keek ik weg en schudde zachtjes met mijn hoofd waarna hij verder ging praten.
    ‘George Weasley- Ook al is dit zeer ongepast omdat; dit de reden is waarom je boos bent op de eerste plaats- denk je werkelijk dat ik je alleen laat. Denk je dat ik rustig de les kan volgen van meneer vleermuis als jij boos rond loopt en merlijn- mag weten wat je aan het doen bent; denk je dat ik je alweer kwijt wil raken… Ik ga je niet nog een keer kwijtraken; ik hou van je- George.’
    Met veel moeite perste ik een zwak glimlach tevoorschijn en staarde naar zijn hand die omhoog streek en bij mijn arm halt nam.
    ‘je verknalt je eerste dag door mij.’ Zei ik dan en keek hem weer aan.
    ‘.. dit is al de tweede les op een rij die je niet hebt kunnen volgen. En alsnog, als de anderen je hier zien gaan ze weer zeuren over dat ik iedereen heb verraden.’ Murmelde ik dan en voelde de bekende woedde weer omhoog borrelen waardoor ik mijn armen over elkaar heen gooide waardoor Campbell zijn hand van mijn arm afviel waarna ik terug tegen het muur achter mij aan leunde.
    ‘dat- die Angelina boeit me tegenwoordig niet meer. Van haar kan ik zoiets wel verwachten maar van die- die-’
    Ik balde mijn handen weer in een vuist en kneep mijn ogen dicht.
    ‘sorry- Camp- ik,’ ik slaakte maar een zucht en gooide gespannen mijn hoofd achterover waardoor het tegen de muur aan knalde.
    ‘laat ook maar. Jij hebt zelf al genoeg problemen en dan word dat ook nog verdubbeld door mijn eigen problemen. Sorry.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kan het niet meer- ik ga niet meer posts teruglezen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik kan het niet meer- ik ga niet meer posts teruglezen xd


    Hoezo :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••