• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er nog een rol vrij? Zo ja dan zou ik hier ook wel mee willen doen.
    Het idee is erg origineel (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Duvaineth schreef:
    Is er nog een rol vrij? Zo ja dan zou ik hier ook wel mee willen doen.
    Het idee is erg origineel (:

    Masterrrrrrr. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gently --> Amaris


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik schrijf me toch uit. Met alle RPG's die ik al heb gaat het me waarschijnlijk niet lukken en ik wil niemand ophouden. Sorry!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Duvaineth schreef:
    Is er nog een rol vrij? Zo ja dan zou ik hier ook wel mee willen doen.
    Het idee is erg origineel (:


    Natuurlijk. c:

    Ephrya schreef:
    Ik schrijf me toch uit. Met alle RPG's die ik al heb gaat het me waarschijnlijk niet lukken en ik wil niemand ophouden. Sorry!


    Jammer, maar begrijpelijk.

    (Oh en thanks Tsuchiya, ik zie net je awesome bijgewerkte lijstje. Die steel ik even. c;)


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben nog op zoek naar een tweeling voor Royce (pagina 6).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb even een praattopic aangemaakt, omdat deze wel erg vol zit inmiddels. c:
    Hier is hij te vinden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nice! Dan wil ik bij deze een rol reserveren.

    Ik kan dan wel de tweeling van Royce aanmaken?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Duvaineth schreef:
    Nice! Dan wil ik bij deze een rol reserveren.

    Ik kan dan wel de tweeling van Royce aanmaken?


    Heel graag. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Masterrrrrrr. :9~


    Yes, yes, but no cookies for you c:<

    @Determine, prima! Ik zal haar vanavond aanmaken. Moet ze hetzelfde uiterlijk hebben?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Duvaineth schreef:

    Yes, yes, but no cookies for you c:<

    @Determine, prima! Ik zal haar vanavond aanmaken. Moet ze hetzelfde uiterlijk hebben?


    Het is een identieke tweeling, dus ja. :')
    FC is Elsa Hosk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Determine schreef:
    (...)

    Het is een identieke tweeling, dus ja. :')
    FC is Elsa Hosk.


    Urgh dat wist ik ook wel, domme vraag! (cat) oeps.
    Ik ben nog niet helemaal wakker.

    Vanavond staat ze er wel op


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ¤ Nelaeryn Arlen Ainsworth
    ¤22 ze verjaart op 14 maart


    †In order to be irreplaceable, one must always be different.



    Geslacht: Vrouw
    Oogkleur : Blauw
    Haarkleur : blond
    Lengte : 1.65
    Bijnaam : Nea
    Tweeling: Royce



    ¤ Het is alom geen wonder dat een vrouw blond haar heeft, veel mensen dragen deze haarkleur. Echter, de witblonde variant van dit natuurverschijnsel lijkt lang niet zo vaak voor te komen. Of Nea hierdoor bevoorrecht is, of juist benadeeld, dat durft ze niet te zeggen. Haar haren vallen tot net over haar borst, waardoor zij het vaak opsteekt of in een losse staart doet. Los haar is geen ramp, maar Nea ziet liever dat het praktisch is om mee te werken.
    In de ochtend is het een krullenbol, of een afro zoals ze zichzelf graag noemt. Ze doet er alles aan om het mooi en verzorgd te houden maar ze is er ook niet vies van om het zo nu en dan in een andere kleur te verven. Niets beter dan een beetje variatie af en toe.
          Hetgeen dat Nea behoorlijk dwars zit, is dat ze naast haar lichte haarkleur, ook een behoorlijk lichte huid heeft. Ze hoeft niet in de zon te gaan zitten, want dat heeft naar eigen zeggen niet bepaald veel nut.
          De grote blauwe ogen die haar gezicht sieren stralen meestal een zelfverzekerde gloed uit. Ze neigen daarbij nog wel eens iets naar de groene kant, hoewel dat ook aan het vallen van het licht kan liggen.
          Nea heeft een redelijk ovaal gezicht met opvallende jukbeenderen. Vanwege haar ‘normaal’ gevormde neus blijft het gezicht in verhouding.
          Erg lang is Nea niet, met haar 1.65 behoort ze tot de minder lange vrouwen, waardoor ze ‘noodgedwongen’ killer heels moet dragen. Voor haar is dat absoluut geen straf. Het is zelfs uitgegroeid tot een hobby, waarbij het verzamelen van deze schoenen zeker niet mag missen.
          Het liefst volgt ze de laatste mode en is ze een fan van het dragen van jurkjes en rokken. Accessoires zijn bij haar ook zeker niet overschat.

    ¤ Gereserveerd. Daar zouden veel mensen hun pleidooi mee willen beginnen als het over Nea gaat. Van nature is de jongedame niet iemand waar je zo maar mee zou gaan staan praten. Ze straalt een zekere afstandelijkheid uit waardoor men het moeilijk vindt om met haar in contact te komen.
    De afstandelijke en ongeïnteresseerde houding die ze aan neem als iemand met haar praat helpt daar meestal ook niet bij. Het is niet iets waar ze zich voor schaamt. Ze is opgegroeid met de wijsheid dat de wereld vol zit met corrupte mensen, al deze mensen hebben vooroordelen en daar mag ze zich niet door van de wijs laten brengen.
    Ze is een statige jongedame maar toch is ze niet altijd zeker van haar zaak. Er is maar weinig wat haar van haar pad af kan brengen, tenzij je met behoorlijk wat goede argumenten op de proppen komt of haar een compliment geeft. Vooral dat laatste kan haar behoorlijk aan het blozen krijgen. Eenmaal ze een idee in haar hoofd heeft, is het moeilijk om haar daar weer vanaf te krijgen. Standvastig, dat kan het juiste woord ook zijn.
          Mede dankzij de opvoeding die ze heeft gekend, vindt ze het absoluut niet moeilijk om tegen de regels in te gaan. Haar ouders waren altijd al aanhangers van de kerk, waardoor ze hoe dan ook werd meegesleept op zondag. Maar dat was niet het enige waarvoor ze daar kwam. Naast de dienst die werd gegeven – en daarbij de behorende zwetende dikke priester – kwam ze er voornamelijk om te vozen met hun buurjongen. Aan ervaring hoeft het in dat geval niet te liggen.


    Nea is echter niet het type dat een dozijn vrienden heeft. Ondanks het feit dat ze er uit ziet alsof ze net uit een mode blad is weggelopen, houdt het niet in dat ze een stereotype is van een snobistisch persoon. Erg makkelijk vrienden maken doet ze niet. Het heeft niets te maken met een vertrouwensprobleem, maar eerder met het feit dat ze zelf de mensen uit kiest waar ze mee om wil gaan.
          Waarom ze sommige mensen wel mag, en sommige niet? Dat is voor haar ook een vraag. Meestal gaat ze af op het gevoel. Wanneer iets vanaf het begin goed voelt, dan is het niet erg voor haar om contact te leggen. Maar bij een verkeerd gevoel, dan ligt de situatie geheel anders. Sommige mensen komen aanwaaien, bij anderen gaat ze er zelf achteraan. Als ze eenmaal haar zinnen op je heeft gezet, dan is de kans groot dat je niet zo makkelijk aan haar ontkomt – niet dat het vervelend gaat worden.
    Anderen toelaten in haar persoonlijke leven vindt ze moeilijk. Alles wat ze doet, dat kan ze het beste zelf doen. Hulp hoeft ze niet, het valt haar dan ook zwaar als ze toe moet geven dat ze wel iemand anders nodig heeft om iets voor elkaar te krijgen.
    Ze heeft een voorliefde om mensen te bestoken met sarcastische en scherpzinnige opmerkingen.
    Ze doet alles op haar eigen manier. Velen zullen dat niet begrijpen maar als je verder kijkt dan haar sarcasme kom je al een heel end.
    Onschuldig is ze absoluut niet, ze houdt wel van een goede uitdaging en is soms zeer speels. Daarvoor moet je natuurlijk wel wat langer in haar kringen verkeren, maar er zijn enkelen die dat hebben bereikt. Het is geen onmogelijke missie.
          Voor familie zal Nea door het vuur gaan, ze heeft veel aan hen gehad en dat wil ze graag teruggeven door voor hun klaar te staan. Haar lieve karakter ligt zo nu en dan begraven onder haar dikke huid, maar ook wanneer je daar moeite instopt kan je er wat van terugvinden.
          In vreemde situaties kan ze zichzelf erg moeilijk in bedwang houden. Ze is snel angstig als ze geen grip kan krijgen op wat er om haar heen gebeurt. Een minpuntje aan haar standvastigheid.
    Samengevat : Gereserveerd, afstandelijk, sarcastisch, scherpzinnig, vreemde humor, speels, uitdagend, lief.

    ¤Kerkdiensten, nette kleding, niet vloeken. Nea is niet anders gewend. Met twee liefhebbende ouders had ze thuis nooit iets te klagen. Naar haar idee leek altijd alles op een vredige manier te gaan.
          Het huis waar ze in opgroeide en waar ze nog altijd komt heeft haar veel goede herinneringen opgeleverd. Haar jeugd die ze voornamelijk doorbracht met haar zus was plezierig. Zo konden ze altijd spelen met poppen en samen de bijbel lezen, maar wanneer hun ouders niet keken gingen ze op onderzoek uit in het bos of klommen ze in bomen.


          Ondertussen maakte ze haar eerste status op de basisschool. Nadat ze een van de grootste pestkoppen flink op zijn dak had gegeven, werd ze gezien als een soort ‘held’. Niet dat Nea daar verder iets mee deed, zelfs toen al had ze lak aan wat andere mensen van haar dachten.
          Na de basisschool verdween de ‘status’ die ze had gekend. Vanaf de eerste dag dat ze de middelbare school inwandelde, was ze een onbekend individu. Natuurlijk werd ze opgemerkt, maar ze werd met rust gelaten en dat vond ze het fijnst.
          Het huis waar ze tegenwoordig in woont, is een omgebouwde kerk. Het wordt gesierd door elementen zoals pilaren, sierlijke op de ‘art nouveau’ gebaseerde trapleuningen en glas in lood ramen. Het ging haar niet om de kerk, maar eerder deze elementen. Alles wat oud is, trekt haar aan – tenzij het op mannen aankomt. Daar hoeft ze absoluut niets van te weten. Ze leeft haar leven maar is toch constant opzoek naar spanning – een nieuwe uitdaging.

    ¤Dislikes : gebruikt worden, leugenaars, naïeve mensen, gedwongen worden dingen te doen.

    ¤Extra’s:Nea heeft een voorliefde voor tattoo art. Naast haar studie heeft ze een tijd een cursus gevolgd waarbij ze heeft geleerd hoe je een tatoeage moet zetten, hoe het veilig kan gebeuren en ook nog eens mooi. Tekenen was altijd al een van haar hobby's, dus dit was enkel een extra bonus voor haar.
    Het is tevens iets wat haar ouders niet mogen wezen. Voor zover de oudjes weten, is ze nog altijd het nette meisje dat zij hebben opgevoed. Geen vuiltje aan de lucht.
    Ze zouden waarschijnlijk dan ook een hartverzakking krijgen als ze door zouden hebben dat Nea ondertussen al een tattoo in haar nek heeft, en een op haar enkel.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 20:30 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik vind 'm wel goed zo :'D Pagina 1O! Wil je even checken, Ambrose? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuke characters Duvaineth en Tsuchiya! Heerlijk uitgebreid. ;D


    I'm your little ray of pitch black.