• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Braniel schreef:
    (...)
    Afblijven! Bob is erg bezitterig.(cat)


    Vrouwen zijn geen bezit (joehoe)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)
    Vrouwen zijn geen bezit (joehoe)

    Dat is waar... Maar Bob heeft toch al een stempel op Ava gezet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Dat is waar... Maar Bob heeft toch al een stempel op Ava gezet.


    Ava doucht elke dag, dus die stempel wordt d'r gewoon weer afgewassen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)
    Ava doucht elke dag, dus die stempel wordt d'r gewoon weer afgewassen.

    Het is niet één die je eraf kunt wassen.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Het is niet één die je eraf kunt wassen.:Y)


    Je weet wat dat betekent, hé?

    Geen wafels


    Ik zal nu maar eens stoppen met het gespam, excuses :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Horror! Had ik maar niet onder de spoiler gekeken!
    I will too stop the spamming now.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Afblijven! Bob is erg bezitterig.(cat)

    Houd op over die Bob van je. Mijn personage zal niet aan d'r zitten, stomme raccoon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mogen er trouwens al relaties afgesproken worden, of wil je hier liever mee wachten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zal mijn rol zaterdag invullen, gezien we kerst morgen met familie doen en de 2. Kerstdag ben ik met een vriendin weg - dus is het goed als ik zaterdag mijn rol afmaak?
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is Silena -pagina 3- goed zo?


    take me back to the basics and the simple life

    Is brookmouth een grote of kleine stad?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered




    ''Destroying things is much easier than making them.”



    • Naam
          Jacelyn Amelie Morales

    • Bijnaam
          Jace

    • Leeftijd
          Tweeëntwintig, zes juni.

    • Innerlijk
          Jace is een impulsieve dame die graag doet wat haar hartje begeert. Het kan haar vrijwel niet schelen wat mensen denken over haar daden, als ze er zelf maar gelukkig van wordt. Ze kan daarbij impulsieve beslissingen maken, waarna ze achteraf toch wel spijt van heeft. Op die manier had ze ooit ze klassieke auto gekocht, maar na een maandje of twee begaf de auto het. Op sommige momenten kunnen haar impulsieve beslissingen ook wel goed aflopen, maar dat gebeurt maar zelden.
          Jace heeft daarbij last van woedeaanvallen. Op sommige momenten kunnen haar aanvallen niet schadelijk zijn tegenover andere mensen, maar soms kan het zo gaan dat ze echt kwaad om iets is en dan voorwerpen door de kamer vliegen. Op dat soort momenten kan Jace niet meer stoppen. Het is namelijk niet er niet mee wilt stoppen, het lukt gewoon negen van de tien keer niet. Op het moment neemt ze braaf haar pillen die ze heeft gekregen van haar dokter om alles in orde te houden en haar kort lontje iets langer te maken. Het kan verkeerd aflopen als ze haar pillen niet neemt en sinds dat al een keer is gebeurd, neemt ze élke dag haar pillen om andere te beschermen.
          Jace kan nogal sarcastisch uit de hoek komen. Het is haar gewoonte om sarcastisch antwoord te geven om de meeste vragen. Voor sommige mensen is het nogal irritant dat ze dat doet, maar de meeste zijn er toch al aan gewend en weten dat ze het niet persoonlijk op zouden moeten vatten. Ze antwoordt wel zeven van de tien keer sarcastisch, maar als ze in een rustige bui is en haast nergens zin in heeft, antwoordt ze normaal. Tenzij ze in een pissige bui is, dan is het gewoonlijk dat ze sarcastisch antwoordt.
          Behalve haar sarcastische en harde opmerkingen, kan ze een bezorgd iemand zijn. Ze geeft veel om haar dierbaren en zal alles doen om ze te beschermen. Jace is iemand die mensen niet snel vertrouwt, maar als ze je eenmaal vertrouwt zit je voor eeuwig aan haar vastgeketend. Als je haar vertrouwen breekt, zal ze je nooit meer echt vertrouwen. Jace heeft al vaak genoeg gehad dat ze mensen vertrouwde en daarna haar als pispaaltje hadden gebruikt, dat wilt ze daarom niet meer opnieuw meemaken in haar leven en laat alleen een selectie mensen haar leven in.

    • Uiterlijk
          Wat je meteen aan haar ziet is dat ze niet helemaal op haar tweelingzus lijkt, maar toch zijn ze eeneiig. Met haar lengte van 1.63 is ze niet bepaald intimiderend, maar dat maakt haar niet zoveel uit en sinds ze niet erg vaak hakken draagt, kan ze met haar lengte leven. Ze heeft een iets ronder postuur door haar lengte en haar work-outs om fit te blijven, haar benen zijn daardoor net iets gespierder en zo is haar buik ook iets gespierd, maar niet overdreven. Haar haren reiken zo net over haar borsten heen en ze heeft donkerbruine ogen. Haar mond staat meestal in één rechte streep, maar ook wel donkerrood gestift met lippenstift in combinatie met een lijntje eyeliner rond haar ogen.
          Jace kleedt zich niet graag opvallend, maar kleedt zich liever in een overhemd, skinny jeans en als schoenen heeft ze haar Dr. Martens of haar Chelsea boots. Veel variatie in haar kledingstijl heeft ze niet bepaald. Ze houdt het liever constant.

    • Tweeling
          Avery Elizabeth Morales

    • Woont
          Ze woont samen met haar vriend, Luke.

    • Extra
          Als Jace gestresst is, kan je haar meestal wel aan een sigaret zien. Ze is daarbij ook niet vies van een nacht doorbrengen in een kroeg met een stel vrienden om daar bezopen te worden.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 11:28 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zoek ook nog een eventuele vriend voor haar ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    Ik zoek ook nog een eventuele vriend voor haar ^^


    Mhm, ik kan van die meid toch wel een jongen maken en dan haar vriend? ^^ Hij is dan ook 22


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    @ Sangster: Omg, she's beautiful. Ik stel mijn man voor eventuele relatie, maar je mag zelf kiezen natuurlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.