• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.


    Bently Eli Miller

    Leeftijd. 20 Winters jong. Hij verjaard op 18 Januari wat hem het sterrenbeeld Steenbok schenkt. g
    Innerlijk. Bently is erg anders dan zijn broer Cooper en dat is heus wel te merken. Bently is een vriendelijke jongen, maar erg onzeker waardoor hij meer op de achtergrond staat, terwijl zijn broer erg zelfzeker is. Bent kijkt erg op naar hem en is best wel afhankelijk van zijn broer, omdat hij ook zelfzeker wilt overkomen. Zijn broer treitert en plaagt hem dan graag, waardoor Bently zich begint minderwaardig te voelen, maar meestal laat hij er niets van blijken. Bently wilt wel graag nieuwe dingen doen, praten met andere mensen nieuwe dingen uitproberen, maar hij is bang voor wat de andere mensen wel niet over hem denken. Ben is erg behulpzaam en kan zichzelf daardoor weg cijferen, ooit wilt hij eens naar Afrika reizen om daar mensen te helpen, maar nu wilt hij eerst zijn studies afronden en wie weet een liefde vinden, waarmee hij zijn droom kan waarmaken (een wereldreis). Over liefde gesproken, het is een vlak waar Ben zich erg ongemakkelijk bij voelt. Sinds zijn 15de weet hij dat hij meisjes en jongens leuk vind, maar zich veel comfortabeler vind bij het mannelijke geslacht. Hij heeft zich wel al ge-out maar gaat het niet van de daken beginnen schreeuwen, de meesten weten niet eens dat hij bi is. Bently heeft slechts 1 relatie gehad die wat verkeerd gelopen is (hij had blijkbaar de verkeerde zus gekust) en daarna werd een klein drama gesticht. Na zijn misverstand is hij gedumpt geweest via sms en is er weken kapot van geweest (voornamelijk omdat de zus van zijn ex hem gewillig terug gezoend had en hij het echt niet wist) Sindsdien wilt hij ook geen relaties bang om weer die pijn te voelen en kilo's ijs te gaan zitten eten. Gelukkig is hij dan wel beginnen sporten en heeft hij een sportief figuur en karakter gekregen. In zijn puberjaren deed Bently Lacrosse , nu gaat hij af en toe eens naar de gym of gaat hij joggen. Zwemmen vind hij ook wel fijn, maar nogal ongemakkelijk in bijzijn van anderen. Ben heeft een gouden hartje en is goed met dieren en kinderen, dat kun je ook zien hoe hij omgaat met zijn zusjes.
    Benly is best een koppig iemand, als hij zijn zin niet krijgt of je hem niet geloofd dan blijft hij koppig zitten en zijn argumenten boven te halen, ook kan hij best jaloers worden en heeft hij heel soms last van vreet buien. Bently is ook verslaafd een het internet en je moet hem echt overtuigen om hen van zijn mobiel te kunnen krijgen.
    Uiterlijk


    Bently heeft krullig caramelgekleurd haar die vrolijk meebeweegt met de stappen die hij zet. Hij heeft een erg blanke huid met af en toe een moedervlekje. Een brede stralende glimlach met zalmkleurige lippen. Eenmaal hij glimlacht verschijnen er kleine kuiltjes in zijn wangen. Zijn tanden zijn voornamelijk recht, dat komt door het jarenlang beugel dragen. Bently heeft wel nog rekkertjes in, maar deze vallen bijna niet op. Verder heeft hij heldere oceaanblauwe kijkers die door je heen kunnen kijken, zijn blik is hetgene waaraan je kunt zien hoe hij zich voelt. Ben is een erg gevoelige jongen maar zet altijd een masker op en houd zijn problemen voor zichzelf wat ervoor zorgt dat deze opgekropt worden en er ooit wel eens uit moeten komen. Enkel zijn echte vrienden kunnen deze emotie in zijn kijkers zien. Bent is verder 1m83 lang en is breed gebouwd en licht gespierd. Qua kledingstijl is hij erg simpel, een goede donkere jeans, het liefst zwart of grijs en een goed zittend shirt.

    Fc: Daniel Sharman



    Tweeling. Cooper Isaac Miller || Personage Rawhide
    Woont. Bently woont nog bij zijn ouders en broer,
    Extra. Ben is Bisexueel en heeft sinds kort een oogje op Luciano Xavier Castillo


    Meer komt asap!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2014 - 21:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Californication ––> Rawhide


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Kan ik nog mee doen? Zo ja, wie heeft er nog geen tweeling?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    Cooper Isaac Miller

    Leeftijd; Twintig jaar.



    Innerlijk; Cooper is anders dan zijn broer ook al lijkt dat niet zo van de buitenkant, Cooper is zelfverzekerd, weet wat hij wil en staat altijd stevig op twee benen. Ook heeft hij de nare eigenschap zijn broer te treiteren ook al hebben ze geen idee wie van de twee het oudste is. Cooper doet altijd zijn best om iets te bereiken, om de beste te zijn en heeft een enorm doorzettingsvermogen.
    Cooper vertrouwt mensen snel en is erg open tegenover vrijwel iedereen, meestal zegt hij dat hij een open boek is maar dat valt vies tegen aangezien hij een goede leugenaar is en zelf niet zo betrouwbaar is. De jongen is zeer spontaan, praat bijna altijd met iedereen en houdt van conversaties. Hij vindt het eerlijk om even een praatje te maken als is het met de buurman, een goede indruk is dan niet zo moeilijk bij hem te krijgen want het spreekt voor zich. Als je dieper in zijn persoonlijkheid graaft is hij niet altijd die leuke jongen maar zie je dat hij wel van enige opschudding houdt al is het met zijn eigen broer. Zichzelf expres in de problemen brengen is iets wat hij altijd al heeft gedaan en waar hij plezier in heeft. Al was het de koekjes stelen op school hij vond het om te gieren, problemen met het gezag. Waar hij ook een probleem mee had was zijn broer zijn geaardheid, het was altijd wennen hoe hij niet over de meisjes kon meepraten althans niet op de manier Cooper het deed. Cooper is erg kinderachtig en heeft een handje vol slechte grappen en flauwe acties.
    Uiterlijk; Cooper heeft donkerblonde krullen en spierwitte tanden die hij meestal breed tevoorschijn lacht, hij is niet erg lang maar heeft de gemiddelde lengte 1,83m.
    Hij is breed gebouwd maar niet echt gespierd wat komt omdat hij minder sport dan zijn broer, hij heeft een makkelijke kledingstijl – het liefst draagt hij de hele dag door een joggingbroek en een makkelijke trui of shirt. Zijn kledingstijl lijkt erg op die van zijn broer en hij kan het soms dan ook niet laten om iets uit zijn kast te halen.
    Tweeling; Bentley Eli Miller || Personage Gally
    Woont; Bij zijn ouders met zijn zusjes en broer.
    Extra; –– Hij rookt.
    –– Bentley wou zielsgraag een kat die hij na veel zeuren kreeg maar Cooper wou het niet en nog steeds niet – ook heeft hij altijd het idee gehad dat hij allergisch was voor Bentley's kat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben bijna met mijn rol klaar op pagina 1O! C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vroeg me af, waarom willen zoveel mensen gelijk al een vriend/vriendin voor hun personage? Het is toch veel leuker als zulke dingen zich in rpg zelf ontwikkelen? Volgens mij heeft namelijk zowat de helft van de personages al een vriend/vriendin of zoekt er een.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    Ik vroeg me af, waarom willen zoveel mensen gelijk al een vriend/vriendin voor hun personage? Het is toch veel leuker als zulke dingen zich in rpg zelf ontwikkelen? Volgens mij heeft namelijk zowat de helft van de personages al een vriend/vriendin of zoekt er een.

    Mmm, geen idee eigenlijk. Het is gewoon veel leuker om te schrijven als je personage zeg maar een leven heeft, anders wordt het nogal saai hahaha


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Mmm, geen idee eigenlijk. Het is gewoon veel leuker om te schrijven als je personage zeg maar een leven heeft, anders wordt het nogal saai hahaha

    Zeg je nou dat iemand pas een leven heeft als degene een vriend(in) heeft?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Mmm, geen idee eigenlijk. Het is gewoon veel leuker om te schrijven als je personage zeg maar een leven heeft, anders wordt het nogal saai hahaha


    Je hebt geen vriend of vriendin.te.hebben om een.leven te hebben :'). Jullie moeten het zelf weten natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het nogal saai, gezien in de.rpg zelf dan vaak niet.meer.veel ontwikkelt kan worden..


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben van mening dat het niet veel uitmaakt of je een relatie van te voren afspreekt, of niet. Ik bedoel, ook in de RPG kun je tijdens je relatie andere mensen tegenkomen waarvan je denkt; ‘Hé, daar zou ik ook wel een relatie mee willen!’ En dan kun je dat doen. Het is niet zo dat je direct een soulmate hebt, dat is toch ook niet zo in het echte leven? Ik vind het zelf altijd wel leuk om alvast een paar vast banden te hebben, dan heb je een beginnetje en kan het personage zich gaandeweg misschien gaan ontwikkelen met andere personages.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    LUKE ROWAN AINSWORTH.

    Leeftijd.
          Tweeëntwintig. -- Maart, 14.

    Innerlijk.
          Als je Luke voor het eerst tegenkomt, zal je eerste indruk arrogantie zijn. Hij weet wat hij wilt en maakt dat dan ook zeker duidelijk, in zowel handelingen als in meningen. Hij weet waar hij aan begint en heeft een goed stel werkend hersens dat hij ook gebruikt, waardoor het niet snel voor zal komen dat hij werkelijk iets verkeerds zegt. Je kan hele discussies met hem voeren, maar zonder een goed argument van de ander zijn kant zal hij niet snel van zijn mening of doel veranderen.
          Luke zet dan ook door tot hij zijn doel heeft bereikt, al kan hij hier echt heel erg ver in gaan. Niets houd hem tegen en als hij geconcentreerd bezig is kan hij erg fel reageren wanneer iemand het onderbreekt. Zijn sarcastische vorm van humor heeft hier ook niet echt zijn voordelen in en gezien hij zeker geen tekort aan zelfvertrouwen heeft, verwachten mensen vaak dat hij werkelijk arrogant is. Toch is hij vriendelijk tegenover iedereen, hij heeft gewoon een soort humor die niet door iedereen gewaardeerd kan worden en als je door hebt dat het nooit persoonlijk bedoelt is, valt hij echt wel mee.
          Ondanks zijn houding die soms wat afschrikkend kan zijn, heeft hij vrij weinig vooroordelen. Luke is absoluut niet naïef en wilt alles en iedereen eerst zelf leren kennen voor hij de verhalen van anderen gelooft, hoe erg hij zichzelf hier ook mee in de problemen kan brengen. Hij kan het goede en slechte in mensen zien en wanneer iemand met problemen komt, weet hij altijd wel een creatief of verstandig antwoord. Voor goed advies kan je dan ook altijd bij Luke aan zijn deur komen, al ben je ook altijd welkom als je iemand nodig hebt om bij uit te huilen.

    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont.
          Hij woont samen met zijn vriendin, Jacelyn.


    Extra.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 11:21 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dornan schreef:
    Ik vroeg me af, waarom willen zoveel mensen gelijk al een vriend/vriendin voor hun personage? Het is toch veel leuker als zulke dingen zich in rpg zelf ontwikkelen? Volgens mij heeft namelijk zowat de helft van de personages al een vriend/vriendin of zoekt er een.

    Op het moment heeft mijn personage geen relaties, maar ik sta altijd open voor enkele banden voor mijn personages. Als deze niet bij mijn personage past laat ik deze ook afvallen. Het ligt er geheel aan hoe mijn personage is.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 21:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Determine schreef:
    Ik ben van mening dat het niet veel uitmaakt of je een relatie van te voren afspreekt, of niet. Ik bedoel, ook in de RPG kun je tijdens je relatie andere mensen tegenkomen waarvan je denkt; ‘Hé, daar zou ik ook wel een relatie mee willen!’ En dan kun je dat doen. Het is niet zo dat je direct een soulmate hebt, dat is toch ook niet zo in het echte leven? Ik vind het zelf altijd wel leuk om alvast een paar vast banden te hebben, dan heb je een beginnetje en kan het personage zich gaandeweg misschien gaan ontwikkelen met andere personages.


    Misschien, maar gezien al die.stelletjes al samen wonen zie ik de kans klein.dat daar verandering inkomt. En vaste banden is natuurlijk leuk, daar geef ik je gelijk in, maar zoiets kan ook gewoon vriendschap zijn. Jullie mogen het natuurlijk allemaal zelf weten, alleen vind ik het gewoon zonde dat er zoveel stelletjes zijn, ook deels omdat ik vaak in Rpgs zie dat stelletjes vaak erg aan elkaar blijven plakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:

    Misschien, maar gezien al die.stelletjes al samen wonen zie ik de kans klein.dat daar verandering inkomt. En vaste banden is natuurlijk leuk, daar geef ik je gelijk in, maar zoiets kan ook gewoon vriendschap zijn. Jullie mogen het natuurlijk allemaal zelf weten, alleen vind ik het gewoon zonde dat er zoveel stelletjes zijn, ook deels omdat ik vaak in Rpgs zie dat stelletjes vaak erg aan elkaar blijven plakken.


    Met dat tweede moet ik je gelijk geven: in deze RPG zijn er erg veel, waaronder ikzelf, die al een samenwonend personage hebben. Ik moet ook bekennen dat ik Royce niet met een ander zie, aangezien ze dol is op Judas. Maar dat verschilt per persoon. Ik denk dat niemand buiten de boot wil vallen, eerlijk gezegd. Als je drie stelletjes heb, heb je kans dat de rest dat ook wil. Hangt dus ook van de RPG zelf af.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is er nog plek?


    That is a perfect copy of reality.