• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    TheHangingTree schreef:
    Weetjewat, laat me ook maar op de lijst staan. Ik snap dat het niet zo bedoeld was en misschien heb ik een beetje snel overdreven gereageerd.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig, weten jullie dat? Ook jou verwelkom ik terug! (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2014 - 19:24 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig, weten jullie dat? Ook jou verwelkom ik terug! (:


    En nogal impulsief met besluiten dat we niet mee meer doen :').

    Nouja, laten we het maar gewoon vergeten. Ik heb er zin in en vind deze RPG echt heel leuk (:


    -

    Naja, gezien ik nu weinig tijd heb een hele rol te maken zeg ik nog niet dat ik terug kom, maar als iemand echt een tweeling nodig heeft heeft diegene maar een gil. ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    En nogal impulsief met besluiten dat we niet mee meer doen :').

    Nouja, laten we het maar gewoon vergeten. Ik heb er zin in en vind deze RPG echt heel leuk (:

    Impulsief? Ik denk wel dat je er enige reden voor hebt gehad, maar ik snap je wel haha. En inderdaad! Laten we het maar gewoon vergeten, anders word het alsnog geen leuke sfeer. ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Merry christmaasss <3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Impulsief? Ik denk wel dat je er enige reden voor hebt gehad, maar ik snap je wel haha. En inderdaad! Laten we het maar gewoon vergeten, anders word het alsnog geen leuke sfeer. ;3

    All for it *steekt hand op*


    “A queen will always turn pain into power.”

    x Naam.
    Heath Jackson.
          Bijnaam: Hoe vreemd het wellicht ook klinkt, hij wordt steeds vaker "Bob" genoemd. Dit doordat hij de enige is die vrijwel nuchter blijft bij bijvoorbeeld feesten, evenementen met zijn vrienden. Zijn makkers houden eenmaal van sterke brouwsels, waardoor Heath wel de Bob moet spelen. Vaak heeft hij er de lol wel in, want zijn vrienden zijn een raar boeltje bij elkaar en hij heeft de ochtend geen keiharde koppijn.
    x Leeftijd.
    Acht maart - net zoals zijn broer, 24 jaar.
    x Uiterlijk.
    Zijn haren hebben in tegenstelling tot zijn broer een zandbruine kleur, de oorspronkelijke haarkleur van hen allebei voordat Finn besloten had er een ander kleurtje aan te geven. Hij doet graag genoeg aan zijn verzorging, waardoor hij normaliter gesproken zichzelf scheert en een borstel door zijn haren haalt. Desalniettemin betekent het niet direct dat hij uitermate ijdel is, hij wilt simpelweg niet ruiken als een afvalemmer. Ordelijk is hij dan weer niet, zijn kamer is geregeld een bende en hij kan vrij laks zijn.
          Bovendien spendeert hij zijn tijd eerder aan zijn impulsieve activiteiten, die hij vaak pas op de dag zelf bedenkt. Hij draagt nonchalante denimjeans en donkere shirt, geregeld met zijn leren jas waar vast zijn sigarettenpakje inzit. In tegenstelling tot zijn broer heeft de mosgroene kleur zijn ogen overgenomen en zijn er enkele waterblauwe spikkels te zien. Langer dan Finn is hij eveneens niet, zijn lengte is gestopt bij ongeveer 1.8OM.
    x Innerlijk.
    Heath is nogal een apart geval: hij heeft lak aan de regels van de samenleving zoals het daar is, en gaat hier tevens vaak tegenin. Later krijgt hij het van anderen al vaak op z'n bordje gegooid, hij hoort zich nu eenmaal aan enkele regels te houden. Toch is hij niet iemand die graag de kerk bezoekt bijvoorbeeld, al helemaal niet wanneer het onder dwang moet. Aan zulk soort zaken zal hij nooit daadwerkelijk vrijwillig gaan, maar op sommige momenten (als hij zich in een goed humeur bevindt bijv.) zal hij zich erover heen stappen.
          Het gegeven dat de jongvolwassene zich zo tegendraads gedraagt, zal een grote groep tegen hem opzetten. Het is een persoon waar je mee overweg kunt ofwel je ergert je er dood aan. Hij heeft een ongeïnteresseerde houding van hier tot Tokyo - bij wijze van spreken - als het op dit onderwerp aankomt. Het is in elk geval niet iets wat zijn leven beïnvloedt, want dat is naar zijn mening enkel tijdverspilling. De tijd die hij niet verspild door naar de kerk te gaan, spendeert hij doorgaans in de natuur. Doordat hij redelijk vaak buiten rondhangt ergens, heeft hij een boel geheime plekken in de natuur gevonden. Heath is al snel aan het dagdromen over verre landen als hij ergens rustig op zijn kont zit, wat steeds vaker hoog in een boom is, zelfs als het donker is. Sterren kijken is tevens een verslaving voor hem geworden, wat op jonge leeftijd al ontwikkeld was bij hem. Soms vergeet hij zelfs de tijd, waardoor hij de halve nacht buiten blijft. Op de jongeman zijn lange, dagelijkse wandelingen neemt hij dikwijls zijn hond mee - die de naam Demon draagt (Demon als puppy). Hij zet zich dan wel weer in voor de dieren en is tegen dierenmishandeling.
          Verder is hij een enorme charmeur en kan flirterige opmerkingen naar Jan en alleman strooien alsof het snoepgoed is. De Don Juan weet echter de helft van de tijd niet wat hij uitkraamt, zijn openingszinnen kunnen soms wel ver gaan, waardoor Heath al meerdere malen een klap cadeau heeft gekregen. Desalniettemin is de man abnormaal slecht om enig teken van flirten op te vangen als het naar hem toe bedoelt is. Hij doet vaak maar alsof hij het snapt, maar als iemand hem daadwerkelijk interessant vindt, begrijpt hij het pas als ze de woorden duidelijk uitspreekt. Daarnaast kan je hem soms vergelijken met een jonge puppy, aangezien hij behoorlijk kinderlijk over kan komen zo nu en dan in zijn enthousiasme. Dit soort daden handelt hij meestal onbewust uit, hoewel hij wel daadwerkelijk beseft dat het wat beschamende momenten opgeleverd heeft.
    x Tweeling.
    Finn Jackson - Tsuchiya.
    x Woont.
    Sinds enkele jaren geleden hebben de twee besloten op zichzelf te gaan wonen, mede doordat hun ouders van jongs af aan al gescheiden zijn. Hij heeft geen behoefte eraan om onderdak te hebben waar hij niet sterker van wordt, dus hebben ze uiteindelijk een appartement samen gevonden.
    x Extra.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 19:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ephrya schreef:
    Naja, gezien ik nu weinig tijd heb een hele rol te maken zeg ik nog niet dat ik terug kom, maar als iemand echt een tweeling nodig heeft heeft diegene maar een gil. ^^


    I need a twin. :c


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Determine schreef:
    (...)

    I need a twin. :c


    Gb eventjes met wat je precies zoekt en dan doe ik wel mee als je twin ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Meisje voor mij! (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    @ Sangster: Jij ook een merry christmas! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 7 jan 2015 - 1:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Dat is een mooie vrouw! :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    ^ Dat is een mooie vrouw! :9~

    Afblijven! Bob is erg bezitterig.(cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.