• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. – || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Invullen.
    Naam.
    Leeftijd.
    Innerlijk.
    Uiterlijk.
    Tweeling. [En eventuele voorkeur voor man of vrouw wanneer er nog niemand is gekozen.]
    Woont. [Waar diegene woont – thuis of alleen, misschien met partner.]
    Extra.


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Denys schreef:
    Is er nog plek?

    Ja hoor (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Dornan&Braniel:
    Ik bedoelde gewoon vrienden in general, niet dat als je geen vriend/vriendin hebt je geen leven hebt (: maar nu ik het teruglees kwam het er inderdaad zo uit.


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    @Dornan&Braniel:
    Ik bedoelde gewoon vrienden in general, niet dat als je geen vriend/vriendin hebt je geen leven hebt (: maar nu ik het teruglees kwam het er inderdaad zo uit.

    Oké, dat is ook weer opgeklaard. Ik vond het in elk geval beter om eerst te vragen of je het zo wel bedoelde. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Luciano Xavier Castillo
    "The bad side in people, doesn't have to mean that they're always bad."


    • Naam


    Luciano Xavier Castillo.
    • Bijnaam
    Luca; gezien Luciano het gewoon makkelijker in de omgang vindt, als zijn hele naam uit te spreken. Luca heeft namelijk een automatisme gemaakt als hij zijn volledige maant uitspreekt om zich voor te stellen, komt meestal Xavier er ook achter aan - en natuurlijk zijn achternaam. Vandaar stelt hij zich hedendaags alleen als 'Luca' voor.
    • Leeftijd
    22; Tyler is een paar minuutjes eerder geboren als Luca, maar dat maakt hem niet erg veel uit - tenslotte zijn het alsnog twee broers.
    • Innerlijk
    Luciano en Tyler zijn als Ying en Yang te noemen; ze zijn erg verschillend, maar vinden het er goed met elkaar. Luca kan geen betere broer hebben als Tyler, alhoewel hij soms naar Tyler opkijkt. Tyler is veel gemakkelijker met iedereen, hij is zelfzeker en weet makkelijk iemand te charmeren.
    Maar Luciano is daar niet erg jaloers om, want opkijken naar iemand en jaloezie hebben een groot verschil. Luciano is eerder het type die om anderen zorgen maakt als ze om z'n vinger te draaien.
    Voor vrienden en familie doet hij namelijk alles, maar dan ook écht alles. Hij was altijd al de lieve broer van de twee. Luciano is tegen iedereen wel aardig, maar komt ook gelijk goed aan door zijn positiviteit. Dat wil eerder niet zeggen, dat hij goedgelovig of naïef is.
    Integendeel, Luca is namelijk erg intelligent. Je kan de jongeman niet zomaar onderschatten. Toch geeft hij soms antwoorden of stelt vragen waarvan je niet zou denken dat hij zo slim is; hij is namelijk ook erg nieuwsgierig. Luciano wilt er altijd dingen bij leren en is altijd oprecht geïnteresseerd in een gesprek.
    Hij wil ook niemand pij doen en luistert zelfs als het gesprek over bloemen en bomen gaat, aandachtig toe. Toch liegt hij erg slecht en merk je als hij het niet leuk vindt. Maar Luciano wil altijd het beste voor iedereen.
    Daardoor vergeet hij soms zichzelf, alhoewel hij erg emotioneel is en soms snelle verdrietig of boos is - dan anderen.
    Zo was het namelijk toen Luciano op z'n 14e wist dat hij op jongens en meiden valt. Veel konden er mee omgaan, maar sommige klasgenootjes niet en daardoor was hij vaker alleen. Het heeft hem erg diep vanbinnen gebroken en voor de mensen die weten dat hij bi is oké, maar voor anderen is het niet zo belangrijk. Hij had al is twee relaties met een meisje, die al snel op de klippen liepen. Alhoewel hij maar één relatie is met een jongen had, voelde hij zich daar gemakkelijker in de relatie. Soms vraagt Luciano zich dan ook af of hij überhaupt bi is en niet homoseksueel.
    Veel deert het hem echter niet, want hij is meestal toch wel in een vrolijke bui. Voor grapjes is hij namelijk altijd in en hij heeft de meest aanstekelijke lach die er bestaat. Soms lacht hij om een grap die nergens op slaat,

    maar krijgt dan gelijk meerdere mensen mee die mee lachen. Hij is dus een erg lieve jongen, maar soms kan hij ook erg chagrijnig zijn. Wanneer hij dat is, propt hij zich vol met eten en is alleen in zijn slaapkamer met de laptop op schoot te vinden. Het is dan ook beter dat je Luciano in zulke momenten met rust laat, want anders zou hij van chagrijnig naar boos kunnen overstappen - en dat heb je liever niet. Ook is hij nog zo lief, betrouwbaar of wat dan ook voor zijn vrienden - hij kan op van die momenten wanneer hij boos is niet goed denken door de razende woedende en zegt nog wel eens dingen tegen diegene die hij achteraf zo niet bedoeld heeft.
    Toch is Luciano over het algemeen aangenaam en geen grote last voor anderen, gezien hij zich vaker 'schuil houdt' als in de 'Spotlight' te vinden zijn. Het gaat daar niet om verlegen om, Luca is breekbaar en bij één ding die tegen hem gezegd wordt - wat hem ook maar een kleine deuk geeft, zou er in die breekbaarheid van hem een barst zitten.
    Hij is verder wel erg sociaal tegenover mensen, maar hij heeft ook z'n rust nodig en stapt niet - zoals Tyler - zo gemakkelijk op mensen af. Met vrienden is het weer anders, maar dat is weer iets anders - gezien Luciano bij zijn broer ook altijd anders doet.
    Over het algemeen is hij wel een lieve en betrouwbare jongen, maar hij is nou eenmaal erg kwetsbaar.
    • Uiterlijk
    Luciano heeft net als Tyler donkere haren en ook tatoeages, al kan je dat laatste niet echt iets gezamelijks noemen. Bovendien heeft Luciano niet zoals Tyler een baard, omdat hij het niks vindt.
    De donkere lokken van Luciano zijn z`n trots, elke dag doet verdoet hij de meeste tijd van zijn hele uiterlijk aan z`n haren. De zwarte haren van Luca staan in een kuif en zijn aan de zijkanten wat korter, maar het is niet opgeschoren. Soms doet hij een beanie over zijn haren, of hij doet er een bandana in en soms wel eens een hoed erover. Luca wil namelijk altijd in een soort stijl komen en dat kan ook met de haren dus waarom niet? Een paar keer heeft Luca zelfs overwogen zijn haren bruin of zelfs donkerblauw te verven, maar hij hangt te erg aan zijn donkere lokken - waardoor hij níét die stap zet.
    De ogen van Luciano hebben een speciale kleur, maar dat vindt Luca zelf niet zo belangrijk - alhoewel hij er soms over glundert dat veel wat zeggen over die aparte oogkleur. Zijn ogen hebben een mengsel van erg lichtbruin en gifgroen met grijzige streepjes en spikkels. In de zon lijkt het felgroen, maar zo`n oogkleur komt ook niet vaak voor - al heeft Luca er niet echt iets mee. Om zijn mooie ogen zitten donkere, lange wimpers die intotaal mooi bij de volle wenkbrauwen van hem passen.
    Ook de volle, zalmroze lippen en de rechte, iets te grote neus passen erg goed bij de donkere lokken.
    Qua lengte is Luciano eerder slungelig als gespierd; namelijk met de lengte van 1m86. Doordat hij lang en dun is, laat het hem nog langer lijken. Ook heeft Luca wel wat spieren en een platte buik, maar sixpack en van die dikke bovenarmen heeft hij niet echt. Af en toe neemt Luca ook de tijd om hard te lopen, maar daar laat hij het ook bij.
    In plaats van een lichtgetinte huid als Tyler is Luciano eerder bleek, in de zon wordt hij namelijk nooit snel bruin. Zelfs als hij zou zonnen in de zon, wat hij dus niet doet - wordt hij gewoon niet bruin. Niet dat het Luca heel erg wat uitmaakt, maar hij had ook liever zo een mooie teint als zijn broer.
    De kledingstijl van Luciano is gemakkelijk, maar altijd wel een beetje in stijl. Hij wilt altijd íéts hebben wat in de mode is, maar draagt meestal wel van die makkelijke kleding. Meestal, als het kan, draagt hij een shirt - gezien de tatoeages dan zichtbaar zijn, want hij heeft ze niets voor niets laten zetten.
    • Wonen
    Samen met Tyler woont Luciano in een penthouse en die twee hebben twee verdiepingen, waardoor ze niet al te zat van elkaar raken. Bovendien heeft Luciano twee huuisgenootjes; de mops hond Charly en het witte katje Maybell.
    • Tweeling
    Tyler Lucifer Castillo || Orton
    • Extra
    Sinds z'n 14e weet Luciano dus dat hij op het vrouwelijke geslacht én het mannelijke geslacht valt, voor hem was het iets groots - maar zijn broer, ouders en vrienden konden er redelijk goed mee omgaan.
    Luciano heeft al een tijdje iemand in z'n hoofd spoken, die niet meer uit zijn hoofd gaat - namelijk Bently Eli Miller. Luca vindt hem leuk, alleen gaat niet op hem af.
    Af en toe rookt Luca ook wel eens, maar hij is geen verslaafde roker - gezien de nicotine geen werking op hem heeft. Aan drank doet hij niet, omdat hij op z'n 17e is zo erg dronken was - dat hij geen drank meer aanraakt.
    Bovendien is Luciano erg bang voor spinnen, er is een spin ergens in de keuken - en je ziet hem eerder gillend wegrennen met z'n eten als dat hij de Spin weg doet of kapot slaat met een groot boek.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 15:19 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Luciano is eindelijk af !
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Eventjes tussendoor:
    Burnley&WhereITold hebben zich uitgeschreven, maar ze staan er nog wel bij...


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    Eventjes tussendoor:
    Burnley&WhereITold hebben zich uitgeschreven, maar ze staan er nog wel bij...

    Ze werkt alles bij volgende week. Op het moment heeft ze enige rust nodig, daarom heb ik haar gevraagd of ik bij deze RPG 'een oogje in het zeil' moest houden. Ze laat jullie/deze RPG niet in de steek, voor jullie dat denken, wilde ik dit even vermelden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ze werkt alles bij volgende week. Op het moment heeft ze enige rust nodig, daarom heb ik haar gevraagd of ik bij deze RPG 'een oogje in het zeil' moest houden. Ze laat jullie/deze RPG niet in de steek, voor jullie dat denken, wilde ik dit even vermelden.

    Ooh, oké. En nee, dat snap ik wel. Iedereen heeft ook gewoon een leven dat voor Q gaat, dus ja. Ik dacht gewoon dat de laatste paar pagina's een beetje te hectisch waren en ze het daarom niet had mee gekregen.


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ooh, oké. En nee, dat snap ik wel. Iedereen heeft ook gewoon een leven dat voor Q gaat, dus ja. Ik dacht gewoon dat de laatste paar pagina's een beetje te hectisch waren en ze het daarom niet had mee gekregen.

    Ik wilde het even vermelden, want voor hetzelfde geldt dachten jullie dat wel. Het maakt veel verschil als jullie weten dat ik er een oog in het zeil houd, dan dat jullie dat niet wisten, vandaar dat ik het had gezegd haha. Maar dat zou inderdaad gekund hebben. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ik wilde het even vermelden, want voor hetzelfde geldt dachten jullie dat wel. Het maakt veel verschil als jullie weten dat ik er een oog in het zeil houd, dan dat jullie dat niet wisten, vandaar dat ik het had gezegd haha. Maar dat zou inderdaad gekund hebben. :]

    Ja, fijn dat je het eventjes zegt, anders zou iedereen dat waarschijnlijk wel een beetje denken ja


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Ja, fijn dat je het eventjes zegt, anders zou iedereen dat waarschijnlijk wel een beetje denken ja

    Ik kan haar beginpost niet veranderen, maar ik zal zo eens even kijken wie zich allemaal heeft in - en uitgeschreven en dan wat bijwerken. Misschien dat, dat wat beter is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Ik kan haar beginpost niet veranderen, maar ik zal zo eens even kijken wie zich allemaal heeft in - en uitgeschreven en dan wat bijwerken. Misschien dat, dat wat beter is.

    Dat is misschien wel slim om te doen, ja. Iets minder chaotisch (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Dat is misschien wel slim om te doen, ja. Iets minder chaotisch (:

    Nog even iets doen en dan ga ik ermee aan de slag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig. || Ambrose. || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree. || 1.3

          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide. || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig. || Orton. || 1.7
          × Luke Rowan Ainsworth. || Tweeëntwintig || Ephrya. || 1.14
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig. || Gently. || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally. || 1.14
          × Finn – || Vierentwintig || Tsuchiya. || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel. || 1.12

          × Bezet || ... || serein. || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig. || Determine. 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree. || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes. || 1.10

          × Samantha Riley Valentino. || Achttien. || Orton. || 1.3
          × Silena Mae McCallie || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster. || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan. || 1.12
          × Bezet. || Ephrya.
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.

    Oké, dit heb ik tot nu toe. Het schuingedrukte moet nog afgemaakt worden en de dikgedrukte zijn afgemaakt. Degenen die dit geen van beiden hebben, weet ik het niet zeker van. Willen jullie laten weten of ik iets verkeerds heb ingevoegd of iets bijgewerkt moet worden? Dan zal ik dit z.s.m. doen.

    Denys en Davon, jullie vroegen of jullie mee konden doen – dit kan, maar wat voor rol willen jullie dan reserveren en willen jullie nog meedoen?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 23:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel meedoen, maar ik weet niet echt iemand die de andere helft van de tweeling kan spelen haha.


    That is a perfect copy of reality.