• Het is eind december en we naderen de start van een gloednieuw jaar. Wat gaat de tijd toch snel, niet? Tijd om even stil te staan bij wat er dit jaar allemaal is gebeurd. 2014: het jaar van de alcoholleeftijdverhoging, de krimcrisis, de winterspelen in Sotsji, de MH17, het kalifaat van IS, het wk voetbal, Ferguson en zwartepiet. Hiernaast is er natuurlijk van alles gebeurd in jullie persoonlijke levens. Daarom stel ik nu, voor de vierde keer alweer, de vraag: lieve Q'ers, hoe was jullie jaar?

    Uitslagen voorheen gaande jaren:

    2011: 6.1
    2012: 6.7
    2013: 5.8

    Zoals jullie zien was 2013 een beetje een ongeluksjaar voor Quizlet. Dit jaar was voor mij een bijzonder jaar. Op het gebied van liefde en relaties is veel gebeurd, leuke en minder leuke dingen. Dat heeft 2014 voor mij grotendeels gevormd. Daarom geef ik dit jaar het cijfer 6.8


    i put the fun in funeral

    5, maar volgend jaar zal wel beter gaan! Eindelijk hoge school :)


    What would Emma do?

    2


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Een 9,5, ik heb echt een zalig jaar gehad (:


    Mhm?

    Ik geef het een 8,5

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 8:53 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik denk niet dat iedereen dat zomaar wilt zien. Kan die foto onder een spoiler?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk niet dat iedereen dat zomaar wilt zien. Kan die foto onder een spoiler?


    Ooh jah sorry, is voor mij helemaal normaal natuurlijk hihi.
    Is geregeld :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dit is echt ontzettend moeilijk. Er zijn veel fijne dingen gebeurt en ik heb eindelijk mijn plaatsje gevonden, maar er zijn ook veel verdrietige en vervelende dingen gebeurt.
    Een 5,5 denk ik. Waarschijnlijk wordt 2015 minder, maar we zullen zien.


    Spoiler alert: you will save yourself

    4


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Het voorbije weekend doet me 2014 wel leuker vinden. Nu zou ik het een 6,8 geven ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een 8. Ik kan niet uitleggen waarom, maar het voelt als een 8.


    wat was dit ookalweer

    Een 8,5, vond het een tof jaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Murtagh schreef:
    8. Een prima jaar voor mij. (:


    None but ourselves can free our minds.

    You know, ik zeg 10. Ik heb het gevoel dat sommige mensen een flawless jaar willen, als het ware, maar van de ene op de andere dag gaat zoiets echt niet veranderen en gewoon de dagelijkse, leuke dingen durft men (en ja, inclusief ik) wel eens te vergeten, wat vaak ook gedeeltelijk compenseert.
    Ja, de laatste weken gaat het rotslecht met me, maar dat wil niet zeggen dat mijn hele jaar klote was, want ik heb ook heel fijne momenten meegemaakt dit jaar. Dat compenseert - gedeeltelijk, dan wel, nooit geheel, maar ik vind niet dat ik moet afrekenen op één iets omdat me dat heel veel pijn doet, terwijl er zoveel dingen zijn waar ik daadwerkelijk trots en blij over mag zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    7


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    9. Heb een leuk jaar gehad. Goede punten, huisdieren gekregen, veel met vrienden geweest, gezellig.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?