• Sura is namelijk teruggegaan naar haar geliefde Spartacus, waardoor mijn Franse tijgerin heeft besloten om opnieuw bij me terug te keren.

    Tigresse is een username die veel voor mij betekent, en waarschijnlijk is het ook één van de usernames die de meeste mensen wel kennen. Vandaar dat ik ditmaal geen nieuwe username heb gekozen, maar een oude heb teruggenomen. (:

    Hebben jullie al eens een oude username teruggenomen? Zo ja, welke?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    YAY!
    I like it :3


    26 - 02 - '16

    Frosty schreef:
    YAY!
    I like it :3


    Dankjewel! c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah ik vind het altijd zo leuk als mensen oude usernames terug nemen. ;3 Deze is ook erg leuk!


    Your make-up is terrible

    Ik kan volgens mij echt uren naar die gif staren, haha. Ik vind het een erg leuke naam. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Nikki, ik vind het ook altijd leuk dat jij uiteindelijk altijd weer voor Assassin kiest. ^^

    @Inge, dankjewel. Die gif is inderdaad mooi. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Leuk! Ik raak altijd geïnspireerd door jouw usernames. ^^
    Ik neem Grohl vaak terug
    ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die vind ik prachtig. En je icon ook. Echt, hij past zo mooi. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Assassin schreef:
    Ah ik vind het altijd zo leuk als mensen oude usernames terug nemen. ;3 Deze is ook erg leuk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Aah, Dat ziet er een stuk bekender uit.

    En ik denk dat de meeste mensen worden aangestoken om oude usernames terug te nemen hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bedankt voor de lieve reacties, haha. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah wat leuk. Ook omdat deze zoveel voor je betekent, is de wijziging meer dan welkom. Avarosa is een teruggenomen naam (en in het verleden, Passerby, Errin, Horizons en Fourtris)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lolicia. Ik neem altijd Lolicia terug, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fabs! Nu herken ik je weer YAY. c:
    Ik blijf het een leuke username vinden hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb OakenshieId al een paar keer teruggenomen en dat ga ik dinsdag ook weer doen. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yeah, I like, maar dat wist je al :3
    Ik ga morgen een nieuwe nemen, al weet ik nog niet zeker welke, haha. (':

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 19:12 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.