• Omdat TheHorcrux vandaag niet online kon komen, heeft ze toestemming gegeven om een nieuw speeltopic te openen.
    [center]ROLLENTOPIC 1


    Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:

    Enkel voor de leerlingen
    1e jaars zijn 10/11, 2e jaars 11/12, 3e jaars 12/13, 4e jaars 13/14, 5e jaars 14/15, 6e jaars 15/16, 7e jaars 16/17. 8e jaars 17/18

    Vak:
    enkel voor de leraren
    Bloedstatus:
    Muggleblood, Halfblood, Pureblood.
    Uiterlijk:(met foto)
    Denk hierbij aan Haarstructuur, lengte van het haar, haarkleur, oogkleur, oogvorm, wimpers, wenkbrauwen, lippen, gezicht, figuur/postuur, lengte enz.
    Innerlijk:
    Denk hierbij aan goede eigenschappen, slechte eigenschappen, hobby's enz.
    Hou het realistisch: Niemand is perfect.

    Geschiedenis:
    Denk aan Familie, kindertijd, enz.
    Afstammelingen van de Harry Potter generatie kan natuurlijk ook, het is 46 jaar na de slag op Hogwarts dus alles is mogelijk.

    Extra:
    Huisdier


    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - xTheDarkLordx 1.6
    ×June Mercendes - Waldeinsamkeit 1.4
    ×America Gaia Lazar - Meraki_ 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - Goya 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Mangata 1.12
    ×Jade Ira Phernon - xTheDarkLordx 1.20
    ×Rose Sophia Cole - Mangata 1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Amaris 2.3

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Ferrars 1.4
    ×Lewis Mercendes - Waldeinsamkeit 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Trohman 1.8
    ×Robin McAdair - xBooBear 1.15
    ×Max Veran Phubar - Sobremesa 1.15
    ×Blaine Thomas Cleaver - Ferrars 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Ephrya 2.2

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mangata 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - xTheDarkLordx 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -xTheDarkLordx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19

    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Maximaal 4 rollen per persoon
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×Geen Mary- Gary sue's, nobody's perfect!
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames


    Topics

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 18:46 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes

    Gelukkig komt Tommy ook snel een beetje richting mij en Lily aanlopen. Ik glimlach en ik vindt eigenlijk op dat moment dat alles perfect is, hoewel ik ook wil eten. Afgezien van het eten is het dan ook perfect. Dat is in elk geval voor ongeveer twee seconden, voordat die nieuwe gast komt, Blaine of Bain of wat dan ook. Ik ben nooit echt ontzettend goed geweest in het onthouden van namen. Mijn vrienden mogen blij zijn dat ik die van hun onthoud. Ik heb nooit echt gesproken met deze Blaine of Bain, wat voornamelijk komt doordat Silena en max geen enkel goed woord over hem kwijt kunnen. Dan heb ik ook niet bepaald de zin om een leuk praatje met hem te gaan maken.
    "Ik weet niet of je mij al kent, maar ik ben Blaine Cleaver, aangenaam" Zegt hij tegen Tommy. Gelijk let ik ontzettend goed op. Blaine Cleaver. Als in Cleaver. Mijn mond valt bijna open, maar ik weet me in te houden. Ergens weet ik gewoon dat dit geen toeval kan zijn, of ik ben gewoon paranoïde en denk dat Tommy overal verloren broers heeft zitten. Deze hele jongen heeft een vreemde uitstraling, hij is een en al mysterie bij alles wat hij doet. Al snel loopt Tommy met hem mee en ik kijk ze achterdochtig na, diep in gedachten verzonken.
    "Laten we maar gaan eten. Misschien zijn Max en Silena dat ook al aan het doen" Hoor ik Lily dan zeggen, al ben ik er niet helemaal bij. Wat is er met die Blaine? Ik kan hem niet zo goed plaatsen. Ik knik afwezig.
    "Is goed." Zeg ik kort, niet in staat om een beter antwoord te formuleren. Ik kan het gevoel wat ik nu heb niet goed onderdrukken. Ondertussen worden we ook gewenkt door Silena en we lopen naar ze toe. Er staan nog twee anderen bij hun. Die vriend van Max die ooit ineens kwam opduiken midden in de les en een meisje die ik niet ken, degene die Silena net moest rond leiden. Gelijk hoop ik dat ze mee wilt doen aan het plan, omdat we nog steeds mensen tekort komen. Ze zit in elk geval bij Max en Silena dus dan zal ze vast wel aardig zijn hoop ik.
    "Hey." Begroet ik ze vrolijk, terwijl ik mijn gedachten aan Tommy en die vage Blaine van me afschud. Ik ga naast het nieuwe meisje zitten en en steek mijn hand naar haar uit, met de bedoeling dat ze hem zal schudden. "Kom je hier voor dat eh," Even doe ik mijn best om te bedenken wat er ook al weer was wat er op de flyer stond. "Uitwisselingsproject." Bedenk ik me dan uiteindelijk. "Ik ben June." Stel ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 19:25 ]


    She was always looking for more..

    Brandon 'Brad' Pitcher.

          Ze gaf hem een high five en lachte even kort. 'Lekker dan, ik zou waarschijnlijk ook eerder van Hogwarts zijn afgetrapt als ik een andere achternaam had gehad.' Hij begon weer even te lachen. 'Ach, met mijn naam zou ik juist minder snel van scholen getrapt moeten worden, maar toch is dat nog nooit bepaald in mijn voordeel geweest, terwijl ze toch allemaal weten dat ze gesprekken aan moeten gaan met m'n pa. Maar goed, ik vind het wel best. Beetje scholen kijken, rondhangen in nablijf lokalen... Ik vermaak me wel.'
          'Is goed, zie je later dan wel weer.' Vervolgens werd hij door de docent bij zijn shirt gegrepen, misschien was de man toch iets sneller dan hij had verwacht. 'Dit accepteer ik niet, Pitcher. Morgen avond om zes uur verwacht ik je bij het kantoor van de directrice.' Vervolgens werd hij losgelaten en liep de docent weg, maar hij haalde enkel zijn schouders op. 'Chagrijn, het was nog uitwasbaar ook.' Vervolgens draaide hij zich weer naar de rest. Inmiddels had Scarlett gevraagd op er hier ook een Quidditch team was en had June zich bij hen gevoegd. 'Als er een Quidditchteam is, doe ik mee.' Deelde hij even mee. Op Zweinstein was hij een van de beste Keepers geweest. Hij wilde niet weten hoe vaak hij van zijn bezem was gedonderd omdat hij een bal tegen zijn hoofd kreeg, maar in de jaren dat hij speelde was er maar zelden een bal langs hem gegaan. --- En moest hij vaak langs de ziekenboeg omdat hij zo zijn eigen manier had van ballen tegenhouden.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Blaine Thomas Cleaver

    Tijdens mijn verhaal neemt mijn broer een ongelovige houding aan. Hij lijkt het allemaal ongelofelijk te vinden, alsof hij het niet kan geloven. Alsof hij niet had kunnen verwachten dat zijn vader ooit vreemd gegaan was. Misschien had hij een erg brave vader, maar van mijn moeder verbaasde het me eerlijk gezegd niet zo. Ik wist dat ze zo was.
    Toen ik klaar was met vertellen, keek hij me aan. Ik wist niet precies wat hij nu van mij vond. Ik hoopte niet dat hij me nu al zou haten om watvoor reden dan ook. Het maakte me meestal niet zoveel uit wat mensen van mijn vonden, maar bij Timothy was het toch anders. Vanaf het moment dat de schrik van een halfbroer eraf was, verheugde ik me stiekem toch op een soort broersrelatie. Ik was altijd enigs kind geweest en verlangde eigenlijk altijd naar een broersrelatie. Een jongen waarop je kon vertrouwen, maar ook ruzie meekon maken, die dan nog steeds bij je bleef, bij je hoorde. Toch was het niet alsof ik me zou opdringem als broer. Misschien wilde hij geen broer en zeker niet zo'n persoon als ik.
    "Wat wil je nu van mij?" Vroeg hij mij. Mijn antwoord moest nu komen als een soort bevestiging van mijn gedachten. "Ik wil dat je mijn broer bent." Zei ik dus.

    HATERS GONNA HATE HATE HATE. BABY, I'M JUST GONNA SHAKE MY BOOTY.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    Een meisje kwam naast me zitten en stelde zich voor als June. Ik glimlachte even. 'Jaa, soort van Hogwarts wilde me niet meer hebben.', zei ik even zacht lachend. 'Ik ben Scarlett.', zei ik en ik schudde haar hand. Brandon lachte, 'Onze beide achternamen zouden ons goed moeten doen maar het was dat mijn opa er voor had gezorgd dat ik mocht blijven.' , zei ik lachend tegen hem. De docent die Brandon achterna zat had hem te pakken gekregen en Brandon moest zich morgenavond melden. Hij zei iets over Quidditch en ik lachte zacht. 'Ik doe dan ook zeker mee, wij waren echt één ziek team.', zei ik met een glimlach tegen hem. Met mij als Seeker en hem als Keeper waren we onverslaanbaar. 'Gebeurt hier eigenlijk ooit wat want ik heb best zin in een feestje vanavond.', zei ik met een grijns op mijn gezicht. In mijn koffer had ik zes flessen sterke drank verstopt en een feestje kon in mijn ogen nooit kwaad. Ook was het eens kans om de mensen hier wat beter te leren kennen. Met name als er drank in het spel was. Ik haalde mijn hand door mijn haar en klopte op de plek naast me of Brandon aan de andere kant van mij kwam zitten.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Brandon 'Brad' Pitcher.

          Hij begroette June kort met een knikje. Scarlett stelde zich aan haar voor en hij ging naast haar aan tafel zitten, net zoals de meeste. 'Ik doe dan ook zeker mee, wij waren echt één ziek team.' Hij begon te grijnzen. 'Dat waren we zeker. Vooral mijn methode van ballen tegenhouden en vervolgens eindigen met een hersenschudding na elke wedstrijd was erg efficiënt in samenwerking met jou talenten als Seeker en die tweeling als Chasers.' Hij was oprecht trots geweest op hun team, Slytherin had maar zelden verloren.
          'Gebeurt hier eigenlijk ooit wat want ik heb best zin in een feestje vanavond.' Hij haalde even zijn schouders op als teken dat hij het niet wist. Er waren ongetwijfeld feestjes, al was hij er vrijwel zeker van dat niemand hem er bij moest hebben.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Silena Zoë Paetrix


    Op een gegeven moment komt Brad er ook bij. Nog steeds mag ik hem niet zo. Het gesprek gaat over op de vraag of er Quidditch is, en of er veel feestjes zijn, en of er vanavond stiekem eentje was.
    "Quidditch. Is. Pure. Liefde. " zeg ik tegen Scarlett, met een grijns op mijn gezicht. "We hebben geen Quidditch teams, al hebben we wel vlieglessen, waarin we eigenlijk altijd Quidditch spelen, en spelen we zelf geregeld Quidditch." Antwoordt ik.
    "En het ligt er aan wat je feestjes noemt. Als je er mee bedoeld dat je met iedereen random gaat zuipen, dan nee. Als je bedoeld dat je gewoon gezellig pranks aan het voorbereiden bent 's avond met je vrienden, dan ja." Antwoordt ik. We houden geen grote feesten. Waarom zouden we ook. We hebben het gewoon gezellig als de jongens weer eens bij de meiden weten te komen, of andersom. En meer is niet echt nodig


    take me back to the basics and the simple life

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy





    Één ding was zeker. Het ging hier zeker anders aan toe dan op Hogwarts. Ik lachte om Brandon en dacht terug aan de wedstrijden. 'Maar zo wonnen we wel elke keer door je hersenschuddingen.', zei ik lachend. Silena hield ook van Quidditch. 'Sil, welke positie speel jij meestal?', vroeg ik. Waarom ze hier geen Quidditch teams hadden was voor mij een raadsel. Dat was toch juist leuk. Feesten werd hier blijkbaar niet gedaan, iets wat ook heel anders was dan op Hogwarts. Ik luisterde naar Silena. 'Dus jullie zuipen hier nooit?', vroeg ik verbaasd. Op Hogwarts werd elk weekend wel een zuipfeest gehouden. Met name de Slytherins wisten hoe het moest, misschien was ik daarom wel bij Slytherin ingedeeld. Er hing een spanning bij de tafel, wat het was wist ik niet maar Brandon kwam ook niet naast me zitten. Misschien was deze school wel te braaf voor mij. Ik haalde mijn hand door mijn haar en nog steeds was het eten niet opgediend. Een tafel verderop dat een jongentje. Ik slikte even, wat leek hij op Scorpius. Mijn broertje had niet zo mogen sterven en al helemaal niet zo jong.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    June Mercendes

    Het nieuwe meisje schud mijn hand en stelt zich voor als Scarlet. Ik glimlach even naar haar, ik vindt het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Vervolgens krijgt die Brandon of Brad te horen dat hij moet nablijven. Ik grinnik even. Gelukkig heb ik me de laatste tijd na die twee weken nablijven bij Jones, behoorlijk goed uit de problemen gehouden. Wij allemaal eigenlijk wel.
    "Ik doe dan ook zeker mee, wij waren echt één ziek team" Zegt Scarlet dan in haar gesprek met Brad. Dan kijk ik op, als ik op dat moment pas merk waar het over gaat.
    "We hebben geen Quidditch teams, al hebben we wel vlieglessen, waarin we eigenlijk altijd Quidditch spelen, en spelen we zelf geregeld Quidditch." Zegt Silena dan voordat ik kan antwoorden. Ik vindt het eigenlijk wel erg jammer. Ik vindt Quidditch echt geweldig, al denk ik dat als we teams hadden, ik die vast en zeker niet kon halen. Ik heb iets te veel adrenaline waardoor ik meestal ontzettend hard overal tegenaan bots. Desondanks vindt ik het wel een geweldige sport, mijn moeder heeft op Hogwarts gezeten en ik weet van haar dat ze in Huffelpuf in het Quidditch team zat. Haar laatste schooljaar was ze aanvoerder geweest en daar had ze me in mijn jonge jaren al veel over vertelt. Ik heb het altijd onthouden. Zelf zou ik het team niet kunnen halen, dat weet ik, maar ik zou wel graag commenteren bij de wedstrijden. Dat zie ik mezelf al helemaal doen. Maar dat kan dus niet, tot de telleurstelling van ongeveer iedereen hier op school.
    "Gebeurt hier eigenlijk ooit wat want ik heb best zin in een feestje vanavond." Zegt Brad dan ineens. Als dat in mij doordringt merk ik dat ik dat echt een uitstekend idee vindt. Dat zou precies kunnen zijn wat we nodig hebben.
    "En het ligt er aan wat je feestjes noemt. Als je er mee bedoeld dat je met iedereen random gaat zuipen, dan nee. Als je bedoeld dat je gewoon gezellig pranks aan het voorbereiden bent 's avond met je vrienden, dan ja." Zegt Silena. Ik denk even na. Normaal gesproken doen wij niet aan grote feestjes, maar voor de prank hebben we meer mensen nodig. Zou het dan niet handig zijn als we een feest geven waarbij er veel mensen komen die we kunnen vragen of ze mee willen doen? Daar lijkt me dit echt de perfecte gelegenheid voor.
    "Dus jullie zuipen hier nooit?" Vraagt Scarlet ongelovig.
    "Nee, eigenlijk niet." Zeg ik. Ik had er nooit echt bij stil gestaan. "Ik heb ook wel zin in een feestje vanavond. Misschien kunnen we dan nu wel iets groters geven?" Vraag ik. Ik probeer bepaalde oogsignalen door te geven aan Silena en Lily waarop ik hoop dat ze begrijpen dat het over de prank gaat. Dit lijkt mij namelijk echt een goed plan.


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix


    Ze vroeg naar mijn positie, waarop ik even grijnsde. "Chaser. En met wedstrijden ook meestal Captain" antwoordt ik haar. Na mijn antwoordt op haar tweede vraag keek het meisje me verbaasd aan. "Dus jullie zuipen hier nooit?" Vroeg ze vol ongeloof, waarop ik moest lachen.
    "Ik zeg niet dat we nooit wat drinken, ik zeg alleen dat we geen kleuters meer zijn die alle shit naar binnen gooien en altijd met iedereen een groot feest bouwen. Nablijven bij drie verschillende leraren op een avond is voor mij al genoeg. Ik hoef niet bij alle leraren na te blijven, dan bestaat vrije tijd al helemaal niet meer." Antwoordt ik haar.
    June spreekt ook nog wat, waarop ze mij en Lily even aankijkt. Prank. Natuurlijk. Maar vanavond nog niet. Ik wil deze week even genieten van niet na te hoeven blijven bij Kjellberg, en de kans dat we niet naar het feest mogen zal erg groot zijn als we nu onze grote Prank uitvoeren. "Kan wel, maar niet de grootste prank. Ik wil wel naar dat feest aan het eind van de week."

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 21:08 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy






    June leek het eens te zijn met mijn feest idee. 'Klinkt leuk.', zei ik met een glimlach. 'Vanavond mijn dorm een feestje.', zei ik op een zachtere toon zodat alleen het groepje het hoorde. 'Er zal drank zijn, dus we kunnen gaan zuipen.', grijnsde ik. Dat was iets waar ik echt zin in had, gewoon een avondje goed zuipen met vrienden. Silena zei dat ze Chaser was en Captain. 'Ik was ook Captain bij Slytherin.', zei ik met een trotste glimlach. Veel dingen deed ik niet goed op Hogwarts maar Quidditch en feestjes geven kon ik zeker wel. Pranks hield ik ook van, paste altijd wel bij me. Ik keek Brandon even aan. 'Kom je ook vanavond dan?' , vroeg ik. Ik had Brandon al lang niet gesproken en hij was de enige hier met wie ik over Hogwarts kon praten. Eigenlijk was dat iets wat ik graag wilde doen. De mensen aan de tafel waren aardig, maar het was geen Hogwarts. Onder de tafel keek ik even naar mijn enkel, naar de tattoo. De sierletters lieten me deels glimlachen maar voelde ook pijnlijk.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead


    Timothy "Tommy" Cleaver

    Hij lijkt niet te weten wat hij moet antwoorden, maar doet het dan toch. "Ik wil dat je mijn broer bent." Van alle antwoorden die ik kan verwachten, is dit niet degene. Hij wil niet iets weten of dat ik iets voor hem doe; hij wil dat ik er ben.
    "Ik ehm.. weet het niet, oké." Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Als mijn moeder van Blaine hoort en weet dat hij mijn vaders zoon is, komen er ruzies en onrust en. Het komt hoe dan ook niet goed. "We zijn hoe dan ook broers en ik wil er het beste van maken, alleen nu nog niet. Dit moet eerst nog even bezinken, maar ik spreek je later wel." Snel loop ik weg, terwijl ik mijn handen door mijn haar haal en even in mijn nek laat liggen. Ik haal diep adem en vervolg mijn weg naar The Great Hall.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes

    Silena lijkt er niet helemaal voor in te zijn, maar Scarlet wel en ik ook. Eerlijk gezegd boeit het me allemaal niet meer. Dit moet even kunnen.
    "Vanavond mijn dorm een feestje" Zegt Scarlet, maar dan frons ik even. De dorms zijn altijd een moeilijke plek voor de mensen van het andere geslacht. "Er zal drank zijn, dus we kunnen gaan zuipen." Vervolgd ze. Ik heb nooit echt 'gezopen' of in elk geval bij lange na niet heel erg, maar ik ben er wel voor in de stemming. Ik heb me maanden uit de problemen gehouden en dat vindt ik wel prima. En de leraren hoeven die drank vast niet te vinden. Er komen wel vaker veel mensen bij elkaar.
    "Eigenlijk is de dorm niet een erg goede plek, omdat je alleen je eigen dorm binnen kan. Die van ons kunnen de jongens niet binnen en anders weten de leraren dat meteen. Maar we hebben wel het buitenhuisje. Dat is niet ver lopen en eigenlijk mag je er door de weeks niet zijn, maar tja." Naast het buitenhuisje is er al helemaal niets. Ze verwachten hier dat we braaf elke avond studeren. Ondertussen zie ik, als ik even naar de ingang van de Great Hall kijk, Tommy binnenkomen. "Ik ben zo terug." Zeg ik tegen het groepje aan tafel en ik haast me naar Tommy. Ik snap dat hele Blaine gedoe niet en het zint me niet.
    "Hé!" Roep ik om zijn aandacht te trekken. "Wat wilde die Blaine van je?" Vraag ik als ik bij hem ben.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 21:34 ]


    She was always looking for more..

    Phoebe Dana Jacksons


    Als ik op mijn horloge kijk zie ik dat het bijna kwart over 5 is, over een kwartier is het etenstijd en ik heb best wel honger... mijn hand gaat op zoek naar de boekenlegger die ik daarna tussen de bladzijdes stop en het boek in de kast leg. Ik heb vandaag in mijn vrije tijd alleen maar gelezen in dit boek, het is een roman over een eenzame reiziger die de raarste avonturen beleefd om zijn lang verloren familie weer te kunnen zien. Prachtig boek.
    Terwijl ik mijn voeten weer in mijn schoenen doe stap ik van mijn bed af en loop ik naar de deur van de kamer. Op naar de grote zaal.
    Met een rustige pas loop ik de trappen af en de hal door. Vanuit mijn ooghoek valt het op dat er een erg kleurrijk A3 papier op het prikbord hangt. Ik zet mijn pas in de achteruit en ga ervoor staan, een bal... stiekem vind ik het leuk, maar aan de ene kant wil ik niet eens heen. Ik weet toch wel dat ik niemand heb om mee te gaan, een jurk vinden zal me vast ook niet lukken...
    Het feit dat er nieuwe leerlingen op de school komen voor dit evenement vind ik ook wel een leuk idee, misschien maak ik zo nog wat vrienden.
    Als ik uitgekeken ben loop ik door naar de grote zaal om op een hoekje van één van de tafels te gaan zitten; alleen.
    Eenzaam friemel ik wat aan de mouwen van mijn shirt terwijl ik hoor hoe het groepje waar ik eens zo close mee was vrolijk aan het praten is. Een zucht rolt over mijn lippen, ach, niemand die me missen zal. Anders hadden ze me vast al lang opgezocht.


    Little do you know

    FLEUR NYMPHADORA LUPIN.
    "Not all those who wander are lost"


    Met een glimlach rond mijn lippen kijk ik naar het kasteel. Hoewel ik het kasteel van Hogwarts prefereer kan ik niet ontkennen dat de school van Oxford er mooi uit ziet. Het is al donker buiten en je kan de sterren goed zien. De maan vermijd ik. Hoewel ik geen volledige weerwolf ben, ik heb enkel wat weerwolf bloed door mijn aderen stromen, krijg ik toch een luguber gevoel bij de maan. Ik adem even diep in en loop daarna in grote passen richting het kasteel om vervolgens de massieve deuren te openen. Een warme sfeer verwelkomt me en gelijk stroomt er een enorm enthousiasme door mijn aderen. Ik heb zin in de komende weken. Ik besef me dat het rond etenstijd moet zijn en ik loop zonder verder op te letten op mensen richting de zaal waar veel geluiden vandaan komen, vermoedelijk de eetzaal. Wanneer ik de zaal binnenkom zie ik dat het inderdaad de eetzaal is. Het is kleiner dan op Hogwarts maar er hangt dezelfde knusse sfeer. Mijn blik valt op een groepje wat er wel gezellig uit ziet en in zelfverzekerde passen loop ik erheen. Ik hoop dat ik niks onderbreek. Ze kennen elkaar natuurlijk al jaren en misschien moeten ze helemaal niks van buitenstaanders hebben.
    "Hey, ik ben Fleur Lupin. Mag ik bij jullie komen zitten?" Vraag ik aan niemand in het bijzonder.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2015 - 16:09 ]


    -

    × Max Veran Phubar ×
    'In the end, we only regret the chances we didn't take.'

    De rest van het gesprek let ik niet echt op. Op een gegeven moment komt er nog een ander meisje aan.
    'Hey, ik ben Fleur Lupin. Mag ik erbij komen zitten?' vraagt ze zelfverzekerd. Ik knik ten teken dat ze van mij wel mag zitten. Dan dringt het tot me door dat ze hebben afgesproken een feest te organiseren. Nou, woehoe. Ik ben nou niet echt het feest type, maar misschien kan ik tijdens het feest Silena wel wegsmokkelen ofzo. Wat echte alleen tijd.
    'Een feest?' vraag ik nog maar voor de zekerheid.


    “A queen will always turn pain into power.”