• Hi!

    Het leek me wel handig om een overzichtje te maken van apps, sites en programma's om foto's te bewerken. Dit omdat veel mensen op zoek zijn naar zoiets. Als je nou een handige app, site of een programma weet, laat dat dan even weten als reactie op dit topic, zodat ik de lijst kan aanvullen. Dit mag zelfs gaan over een site waar je lettertypes of mooie plaatjes vandaan haalt. Zeg behalve de naam ook even of het betaald of gratis is en of het een app, site of programma is.

    Je kan betaalde apps gratis downloaden met de app 'Vshare'. Deze is via internet te downloaden.


    Voor sommige websites heb je flashplayer nodig. Dit heb je meestal niet op bijvoorbeeld een IPad. Hiervoor kun je de app 'Puffin', 'Rover' of 'Chrome' downloaden. Hierop doen de meeste dingen het wel die niet op het gewone internet werken.


    ImageShack is normaal betaald. Elk account heeft een gratis proefabonnement van 30 dagen. Als deze dagen verlopen zijn, kun je gewoon een nieuw account aanmaken. 10MinuteMail is erg handig daarbij. Het maakt een nep e-mail zodat je snel een nieuw account aan kunt maken.


    ||Apps||
    Superimpose [Betaald]
    Pic Collage [Gratis]
    TapFX [Gratis]
    Color Effects [Gratis]
    LoryStripes [Betaald]
    Phonto [Gratis]
    Matter [Betaald]
    Pixlr [Gratis]
    Delight [Gratis]
    AfterLight [Betaald]
    PicsArt [Gratis]
    VSCO Cam [Gratis]
    Lidow [Gratis]
    Tangent [Betaald]
    Fragment [Betaald]
    We Heart It [Gratis]

    ||Sites||
    Lunapic [Gratis]
    DaFont [Gratis]
    It's Photoshop [Gratis]
    Pixlr [Gratis]
    FotoFlexer [Gratis]
    Ribbet [Gratis]
    Fotor [Gratis]
    BeFunky [Gratis]
    PicMonkey [Gratis]
    FontSpace [Gratis]
    Fotosop [Gratis]
    TinyPic [Gratis]
    WeHeartIt [Gratis]
    ImageShack [Betaald]
    UploadenFoto [Gratis]
    Imgur [Gratis]

    ||Programma's||
    Adobe Photoshop [Betaald]
    Adobe Photoshop CC [Betaald]
    GIMP [Gratis]
    Picasa [Gratis]


    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 18:17 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Adobe Photoshop kan ook gratis :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heeft iemand toevallig een goede tutorial voor photoshop cs6 voor beginners?


    Your make-up is terrible

    Ik kan straks nog wel wat tutorials voor jullie opzoeken. Ik heb vanavond een bewegende animatie gemaakt aan de hand van drie filmpjes ;3
    Het was goed te doen en ik ben een beginner, dus kan je nagaan! :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 23:31 ]


    26 - 02 - '16



    In dit filmpje leer je hoe je, als je de twee voorgaande filmpjes gebruikt, een vaste voorgrond (een zonnebloem) kan maken met bewegende achtergrond (de lucht). In de description staan de twee voorgaande filmpjes.

    Dit is mijn resultaat geworden:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 0:03 ]


    26 - 02 - '16

    NoStranger schreef:
    Mijn topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou GIMP als programma aanraden. Omdat het ook gratis is c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    En als foto's uploaden is www.Tinypic.com handig, maar ik raad eigenlijk de site www.fotosop.nl meer aan omdat die niet moeilijk doet met verticaal en horizontaal.
    Ook heb ik een paar keer gehad dat Tinypic mijn afbeeldingen verwijderde. En bij Fotosop heb ik dat nog nooit gehad c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GIMP! En Photoshop kan ook best gratis hoor. ;3

    Je kan ook een account maken op Weheartit (gratis) en je foto's daar uploaden. Dan weet je zeker dat ze nooit verwijderd worden (;


    26 - 02 - '16

    Bamboe schreef:
    En als foto's uploaden is www.Tinypic.com handig, maar ik raad eigenlijk de site www.fotosop.nl meer aan omdat die niet moeilijk doet met verticaal en horizontaal.
    Ook heb ik een paar keer gehad dat Tinypic mijn afbeeldingen verwijderde. En bij Fotosop heb ik dat nog nooit gehad c:

    imageshack is ook erg makkelijk. Kan je meteen heel veel tegelijk uploaden.
    het is normaal betaald, maar elk nieuw account begint met een proefabonnement van 30 dagen. Na die 30 dagen moet je gewoon een nieuw account maken. 10minutemail.com (?) is handig daarbij. Die maakt een nep email en op die pagina krijg je ook de bevestigingsmail. Heb je weer 30 dagen gratis uploaden.

    Met Picasa van google kun je gratis foto's bewerken. Het is wel basic, maar het helpt al met tekst erop plaatsen etc. Het is een computerprogramma.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bamboe schreef:
    En als foto's uploaden is www.Tinypic.com handig, maar ik raad eigenlijk de site www.fotosop.nl meer aan omdat die niet moeilijk doet met verticaal en horizontaal.
    Ook heb ik een paar keer gehad dat Tinypic mijn afbeeldingen verwijderde. En bij Fotosop heb ik dat nog nooit gehad c:


    Ik raad uploadenfoto.nl aan. fotosop.nl kan nog wel een lang duren enzo, bij uploadenfoto.nl heb ik dat nog niet gehad. Maar dat is mijn back-up op tinypic.com want die vind ik toch wel het handigst en ik maak meestal alleen verticaal dus ja.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 12:57 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Lizor schreef:
    Adobe Photoshop kan ook gratis :Y)


    Echt? Hoe?:O


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    (...)

    Echt? Hoe?:O


    Had ik ookal gevraagd ze zei gwn turtorials kijken op youtube en ze heeft ook een topic waarin een andere manier wordt beschreven

    [Algemeen] Photoshop voor dummies


    I just caught the wave in your eyes

    Biblio schreef:
    (...)

    Had ik ookal gevraagd ze zei gwn turtorials kijken op youtube en ze heeft ook een topic waarin een andere manier wordt beschreven

    [Algemeen] Photoshop voor dummies


    Ow, das handig! Dankje^


    I solemly swear that I am up to no good