• Hi!

    Het leek me wel handig om een overzichtje te maken van apps, sites en programma's om foto's te bewerken. Dit omdat veel mensen op zoek zijn naar zoiets. Als je nou een handige app, site of een programma weet, laat dat dan even weten als reactie op dit topic, zodat ik de lijst kan aanvullen. Dit mag zelfs gaan over een site waar je lettertypes of mooie plaatjes vandaan haalt. Zeg behalve de naam ook even of het betaald of gratis is en of het een app, site of programma is.

    Je kan betaalde apps gratis downloaden met de app 'Vshare'. Deze is via internet te downloaden.


    Voor sommige websites heb je flashplayer nodig. Dit heb je meestal niet op bijvoorbeeld een IPad. Hiervoor kun je de app 'Puffin', 'Rover' of 'Chrome' downloaden. Hierop doen de meeste dingen het wel die niet op het gewone internet werken.


    ImageShack is normaal betaald. Elk account heeft een gratis proefabonnement van 30 dagen. Als deze dagen verlopen zijn, kun je gewoon een nieuw account aanmaken. 10MinuteMail is erg handig daarbij. Het maakt een nep e-mail zodat je snel een nieuw account aan kunt maken.


    ||Apps||
    Superimpose [Betaald]
    Pic Collage [Gratis]
    TapFX [Gratis]
    Color Effects [Gratis]
    LoryStripes [Betaald]
    Phonto [Gratis]
    Matter [Betaald]
    Pixlr [Gratis]
    Delight [Gratis]
    AfterLight [Betaald]
    PicsArt [Gratis]
    VSCO Cam [Gratis]
    Lidow [Gratis]
    Tangent [Betaald]
    Fragment [Betaald]
    We Heart It [Gratis]

    ||Sites||
    Lunapic [Gratis]
    DaFont [Gratis]
    It's Photoshop [Gratis]
    Pixlr [Gratis]
    FotoFlexer [Gratis]
    Ribbet [Gratis]
    Fotor [Gratis]
    BeFunky [Gratis]
    PicMonkey [Gratis]
    FontSpace [Gratis]
    Fotosop [Gratis]
    TinyPic [Gratis]
    WeHeartIt [Gratis]
    ImageShack [Betaald]
    UploadenFoto [Gratis]
    Imgur [Gratis]

    ||Programma's||
    Adobe Photoshop [Betaald]
    Adobe Photoshop CC [Betaald]
    GIMP [Gratis]
    Picasa [Gratis]


    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 18:17 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik gebruik altijd Photoshop CC (achterlijk duur, maar voor mijn studie had ik ze toch allemaal nodig), en Aftereffect. Als je echte boekcovers gaat maken en gebruiken, voor de drukker is het dan wel handig als de afbeelding groter is dan 2 MB.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb net photoshop CS6 gratis gedownload en geïnstalleerd. Weliswaar voor tijdelijk maar dat maakt niet uit ^^. Dankjewel Lizor voor de uitleg in je topic! (:


    I just caught the wave in your eyes

    Tumblr (site + app) is ook gratis ^^

    En ik had onlangs nog een hele lijst met allemaal handige apps, maar die ben ik kwijt :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Programma: Photofiltre!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    MT


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Pixlr Xpress - app. Ik heb geen idee of deze er al bijstaat en wat de precieze benaming is, maar ik zit nu op mn mobiel en dat word anders crappy checken.
          En zo ja, als ie erbij staat, wat een verdomd fijne app is dat zeg!


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Een van deze?


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:



    Een van deze?

    Die bedoel ik inderdaad :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awesome, mijn topics!


    Faith is everything.

    Apps:
    Ps Express [gratis]
    Perfectly Clear [betaald]
    Ps touch [betaald]
    Picfx [betaald]
    ^
    die kunnen er ook nog bij


    Life is a beautiful struggle