• Welkom in het praattopic van The Weak Ones!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Uhm guys, kan iemand herhalen wat er zowat al gebeurd is? Ik heb namelijk nog maar amper wat gelezen, en het is nogal moeilijk om alles nu nog te lezen, dus als iemand even de belangrijke dingen kan samenvatten kan ik ook iets schrijven (aangezien ik nu op de pc kan, ik ben bij mijn grootouders)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik lees de andere hun stukjes niet, dus ik kan je niet zo goed helpen. Sal, zijn zusje Liz en Aurora staan ongeveer bij elkaar te... "praten". Verder weet ik het helaas niet, maar je personage hoort dus naar de villa te komen. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ik lees de andere hun stukjes niet, dus ik kan je niet zo goed helpen. Sal, zijn zusje Liz en Aurora staan ongeveer bij elkaar te... "praten". Verder weet ik het helaas niet, maar je personage hoort dus naar de villa te komen. ^^


    Ze komt niet aangezien ik niet veel op de PC kan deze week en dus ook niet veel zal schrijven, misschien enkel vandaag en volgende week (:
    Dus waarschijnlijk schrijf ik iets kleins nu en spring ik echt in volgende week


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik moet nog even mijn post afmaken en dan plaats ik 'm


    Geloof niet alles wat je denkt

    sorry als ik nog even niet opnieuw post

    morgen heb ik m'n laatste examen en daarna een week vakantie en dan dus alle tijd om te gaan posten.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik post ASAP. Eerst even leren en douchen...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik post straks, nadat ik mijn karakters van de andere RPG's heb af gemaakt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ga weer posten als er iemand anders een stuk heeft geplaatst, anders wordt het straks spammen. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    kan iemand me even een korte update geven van wat er in het topic is gebeurd?
    ben even afwezig geweest omda tik m'n laatste examens nog moest afleggen, maar nu ik vakantie heb kan ik naar hartelust posten
    ik ben enkel even niet meer mee met wat er gepost is en er staat nogal veel om te lezen

    heeft er anders iemand Selena of Killian nodig, dan spring ik even daar in


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    kan iemand me even een korte update geven van wat er in het topic is gebeurd?
    ben even afwezig geweest omda tik m'n laatste examens nog moest afleggen, maar nu ik vakantie heb kan ik naar hartelust posten
    ik ben enkel even niet meer mee met wat er gepost is en er staat nogal veel om te lezen

    heeft er anders iemand Selena of Killian nodig, dan spring ik even daar in


    Well, Aedan, Jamie en Dawn zijn in het landhuis, dat weet ik zeker.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Straks post ik voor Ava


    Geloof niet alles wat je denkt

    Perconte schreef:
    (...)

    Well, Aedan, Jamie en Dawn zijn in het landhuis, dat weet ik zeker.


    Selena en Killian zijin daar zeker ook, zover was ik al.
    Misschien dat ik Killian even naar z'n broer stuur, als je dat niet erg vind natuurlijk, kunnen ze elkaar goeie dag zeggen (hopen dat het op niets erges uitdraait en dat alles en iedereen heel blijft)

    Selena... wie haar nodig heeft, roept anders maar


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)
    Selena en Killian zijin daar zeker ook, zover was ik al.
    Misschien dat ik Killian even naar z'n broer stuur, als je dat niet erg vind natuurlijk, kunnen ze elkaar goeie dag zeggen (hopen dat het op niets erges uitdraait en dat alles en iedereen heel blijft)

    Selena... wie haar nodig heeft, roept anders maar

    Aurora en Sal zijn redelijk met elkaar bezig buiten. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Aurora en Sal zijn redelijk met elkaar bezig buiten. :'D


    met elkaar bezig buiten?
    ik hoop dat m'n perverse brein geen overuren hoeft te draaien en dat ze enkel aan het sparren zijn ofzo....
    als dat zo is, dan wil ik wel scheidsrechter spelen, maar als het een andere manier van lichamelijke bezigheid is, dan hou ik me erbuiten XD


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    Selena en Killian zijin daar zeker ook, zover was ik al.
    Misschien dat ik Killian even naar z'n broer stuur, als je dat niet erg vind natuurlijk, kunnen ze elkaar goeie dag zeggen (hopen dat het op niets erges uitdraait en dat alles en iedereen heel blijft)

    Selena... wie haar nodig heeft, roept anders maar


    Hm, ik denk niet dat Killian zijn broer zou herkennen. Hij is echt enorm veel veranderd mentaal en fysiek. En natuurlijk vind ik het niet erg ;)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."