• Welkom in het praattopic van The Weak Ones!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Niemand?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    Niemand?


    Ik wil best hoor, roep maar


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ho umh, waar is iedereen nu? :x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malarkey schreef:
    Ho umh, waar is iedereen nu? :x


    Geen idee.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Malarkey schreef:
    Ho umh, waar is iedereen nu? :x


    Een aantal van de yagami familie zit in het huis. Een aantal van de mccoy famillie staat voor de deur van dat huis. Rose en Jamie (verstoten) zijn onderweg naar dat huis.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Wie zijn er nu in het huis? En wie staat ervoor?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    Wie zijn er nu in het huis? En wie staat ervoor?


    Ik weet sowieso zeker dat de Yagami's in hun huis zijn. De meeste moeten nog op weg of zijn al op weg naar het landhuis.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Duvaineth schreef:
    (...)
    Oei, daar moet ik even over nadenken zonder dat het een drama iets wordt.
    Maybe kan het zo zijn dat ze, toen ze wat jonger was - en voordat hij veranderde - in een situatie is beland op een feestje dat uit de hand liep ze de dupe is geworden van een aanranding (ik zeg maar wat) en dat hij haar heeft geholpen/gered. Ze weten beide dat het er is, ze praten er alleen niet over.
    Of anders wat jou een goede reden lijkt? Just say so.

    Wat Avery niet weet, dat deert niet. Het kan nog voor een leuke situatie zorgen als ze er wel achter komt dus dat is allicht een uitdaging dan. Avery is een rebels type, je weet nooit wat je met haar krijgt.

    Toentertijd en met zijn karakter, zou hij haar inderdaad geholpen hebben. Wat betekent dat ze elkaar al langer kennen, dus zou ze de transformatie eveneens meegemaakt kunnen hebben.
    I like it, want hij is nu verandert in één van die gozers die zoiets zou flikken. Het is in dat opzicht inderdaad een haatliefde, hehe.

    Wat Avery betreft: Misschien dat ze elkaar een paar malen vroeger hebben ontmoet, maar is dit nu weer de eerste keer sinds lange tijd. Dan kan ze er nog achter komen.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Trohman schreef:
    Wie zijn er nu in het huis? En wie staat ervoor?


    Er voor: Selene, Chris, Tyler (Chris ouders)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Toentertijd en met zijn karakter, zou hij haar inderdaad geholpen hebben. Wat betekent dat ze elkaar al langer kennen, dus zou ze de transformatie eveneens meegemaakt kunnen hebben.
    I like it, want hij is nu verandert in één van die gozers die zoiets zou flikken. Het is in dat opzicht inderdaad een haatliefde, hehe.

    Wat Avery betreft: Misschien dat ze elkaar een paar malen vroeger hebben ontmoet, maar is dit nu weer de eerste keer sinds lange tijd. Dan kan ze er nog achter komen.:Y)


    Dan is het inderdaad wel leuk ja ^^
    Dan kan ze hem eerst wel een soort van verafgood hebben, en dat ze eventueel ook (goede) vrienden zijn geweest, maar dat ze hem na de verandering niet meer zo waardeert - maar stiekem toch om hem blijft geven.
    Dan is die haatliefde verhouding inderdaad nice ^^

    Prima ;D
    Kan nog leuk worden


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oké sorry guys. Is het misschien goed als ik volgende week inspring met Ava. Ik moet echt nog heel veel lezen van jullie en met al dat schoolwerk erbij word het wat veel op mijn mobiel.

    Mijn excuses, maar kan ik er echt niet voor zorgen dat ik later inspring?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 23:06 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Duvaineth schreef:
    (...)
    Dan is het inderdaad wel leuk ja ^^
    Dan kan ze hem eerst wel een soort van verafgood hebben, en dat ze eventueel ook (goede) vrienden zijn geweest, maar dat ze hem na de verandering niet meer zo waardeert - maar stiekem toch om hem blijft geven.
    Dan is die haatliefde verhouding inderdaad nice ^^

    Prima ;D
    Kan nog leuk worden

    Ik ben nu bezig met een post, dus ze zullen elkaar snel zien mwhaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik merk nu pas dat de speeltopic al open is. Straks maar even reageren.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    @ Duvaineth: Zeg maar als je er niets mee kan, dan zal ik proberen de post wat langer te maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    @ Duvaineth: Zeg maar als je er niets mee kan, dan zal ik proberen de post wat langer te maken.


    Nee is prima zo hoor!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.