• Welkom in het praattopic van The Weak Ones!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    met elkaar bezig buiten?
    ik hoop dat m'n perverse brein geen overuren hoeft te draaien en dat ze enkel aan het sparren zijn ofzo....
    als dat zo is, dan wil ik wel scheidsrechter spelen, maar als het een andere manier van lichamelijke bezigheid is, dan hou ik me erbuiten XD


    Iets met bijten en kledingstukken kapot scheuren.
    Das een aardig potje sparren als je het aan mij vraagt.
    Het is nog redelijk onschuldig tho

    Oh and, Avery is available untill ten o'clock. So if anyone needs her, just shout.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 23:47 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    DarkAng3l schreef:
    (...)
    met elkaar bezig buiten?
    ik hoop dat m'n perverse brein geen overuren hoeft te draaien en dat ze enkel aan het sparren zijn ofzo....
    als dat zo is, dan wil ik wel scheidsrechter spelen, maar als het een andere manier van lichamelijke bezigheid is, dan hou ik me erbuiten XD

    N'awh ik had nog zo gehoopt dat je haar erbij wilde laten komen. :')
    Sal: Twee voor de prijs van één hehe.


    Duvaineth schreef:
    (...)
    Iets met bijten en kledingstukken kapot scheuren.
    Das een aardig potje sparren als je het aan mij vraagt.
    Het is nog redelijk onschuldig tho

    Oh and, Avery is available untill ten o'clock. So if anyone needs her, just shout.

    Nog wel ja, hehe.
    Ik post echter morgen pas weer, I don't feel that well. Maar dan kan je wat verwachten (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het word voor mij ook voor morgen, vermoed ik. Al ben ik van plan om vroeg op te staan, so no worries.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2015 - 23:56 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Sacramental schreef:
    (...)
    Nog wel ja, hehe.
    Ik post echter morgen pas weer, I don't feel that well. Maar dan kan je wat verwachten (:


    sal 2 voor de prijs van 1? Met zijn familiehoofd zeker? Zie je dat echt al gaan gebeuren? de viesspeuk


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    sal 2 voor de prijs van 1? Met zijn familiehoofd zeker? Zie je dat echt al gaan gebeuren? de viesspeuk


    You never know what's possible until you tried it :'D

    @Sacramental. I will be prepared :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Duvaineth schreef:
    (...)

    You never know what's possible until you tried it :'D

    @Sacramental. I will be prepared :Y)


    nou dan gaat hij toch heel charmant uit de hoek moeten gaan komen hoor en hopen dat ze een hoop alcohol op heeft ( niet het geval momenteel) voor ze zich daartoe laat verleiden ben ik bang, maar indeed, you never know untill you tried it :p
    misschien moet ze anders toch maar eens scheidsrechter gaan spelen als ik jullie weet te vinden


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)
    sal 2 voor de prijs van 1? Met zijn familiehoofd zeker? Zie je dat echt al gaan gebeuren? de viesspeuk

    Hij is nou niet echt iemand die dat wat uitmaakt. :') Bovendien is hij nog altijd van mening dat een man familiehoofd moet zijn. Zo overmeesterd hij haar toch op een bepaalde manier. :Y)

    O, op dat laatste trouwens: Mócht hij het echt willen, giet hij gewoon stiekem alcohol in haar drankje o.i.d., onder het mom van dat hij wel even iemand nodig heeft om mee te "praten".

    Edit: Sal komt wel naar haar toe als hij klaar is met Aurora, mwhaha. Er zijn immers nog steeds dingen die hij gedaan moet hebben, om haar een lesje te leren natuurlijk (aa).

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 1:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Hij is nou niet echt iemand die dat wat uitmaakt. :') Bovendien is hij nog altijd van mening dat een man familiehoofd moet zijn. Zo overmeesterd hij haar toch op een bepaalde manier. :Y)

    O, op dat laatste trouwens: Mócht hij het echt willen, giet hij gewoon stiekem alcohol in haar drankje o.i.d., onder het mom van dat hij wel even iemand nodig heeft om mee te "praten".

    Edit: Sal komt wel naar haar toe als hij klaar is met Aurora, mwhaha. Er zijn immers nog steeds dingen die hij gedaan moet hebben, om haar een lesje te leren natuurlijk (aa).


    ow boy...
    well, Selena is binnen als hij haar zoekt. Eens zien wie wie een lesje leert, want een knap snoetje wil niet zeggen dat ze niet van zich af durft te bijten ofzo.
    Ze weet prima hoe hij denkt over haar positie, maar ze hoopt gewoon dat hij ergens nog die lieve jongen is die ze vroeger kende en ze eigenlijk wel mist
    ach, kan nog wat worden als hij der volgiet XD ben benieuwd


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)
    ow boy...
    well, Selena is binnen als hij haar zoekt. Eens zien wie wie een lesje leert, want een knap snoetje wil niet zeggen dat ze niet van zich af durft te bijten ofzo.
    Ze weet prima hoe hij denkt over haar positie, maar ze hoopt gewoon dat hij ergens nog die lieve jongen is die ze vroeger kende en ze eigenlijk wel mist
    ach, kan nog wat worden als hij der volgiet XD ben benieuwd

    Voor hem maakt het niet uit wat ze doet, als ze maar een knap koppie heeft. En volgens Sal heeft ze dat, samen met een aantrekkelijke kont haha.
    Omdat hij zoiets van haar weet, zal hij dat op een erg subtiele manier tegen haar gaan gebruiken. :Y)

    Ik vraag het alvast voor de zekerheid, vergeet ik het later niet: Praat ze met iemand of komt ze zojuist pas binnen lopen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Voor hem maakt het niet uit wat ze doet, als ze maar een knap koppie heeft. En volgens Sal heeft ze dat, samen met een aantrekkelijke kont haha.
    Omdat hij zoiets van haar weet, zal hij dat op een erg subtiele manier tegen haar gaan gebruiken. :Y)

    Ik vraag het alvast voor de zekerheid, vergeet ik het later niet: Praat ze met iemand of komt ze zojuist pas binnen lopen?


    wel, dat over haar uiterlijk ga ik maar als een compliment opvatten en lena vast en zeker ook.
    ja, das ind wel iets wat je tegen haar kan gebruiken en ergens weet ze dat vast en zeker ook wel, maar staat ze er nit bij stil.

    ze is al even binnen, maar omdat ik de laatste paar dagen neit echt actief ben geweest (laatste examens enzo) praat ze nu tegen niemand, dus je kan der gewoon aanspreken (ze praat misschien met niet vernoemde familieleden ofzo, who know)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)
    wel, dat over haar uiterlijk ga ik maar als een compliment opvatten en lena vast en zeker ook.
    ja, das ind wel iets wat je tegen haar kan gebruiken en ergens weet ze dat vast en zeker ook wel, maar staat ze er nit bij stil.

    ze is al even binnen, maar omdat ik de laatste paar dagen neit echt actief ben geweest (laatste examens enzo) praat ze nu tegen niemand, dus je kan der gewoon aanspreken (ze praat misschien met niet vernoemde familieleden ofzo, who know)

    Hehe, maar als ze gevormd zijn, vindt hij dat al snel. :x
    Lena?
    Dat zal haar daarna wel pijnlijk duidelijk worden dan. Misschien kan ze Sal beter niet ontmoeten. ;(


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Hehe, maar als ze gevormd zijn, vindt hij dat al snel. :x
    Lena?
    Dat zal haar daarna wel pijnlijk duidelijk worden dan. Misschien kan ze Sal beter niet ontmoeten. ;(


    Selena, Lena in het kort, net als dat Ysa de verkorte versie is van haar tweede naam, Ysabeau.
    hmm, ik heb nog geen idee of ze er niet bij stil staat dat het een zwakte van haar is, omdat ze het zelf niet weet, of omdat ze het niet wil weten.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)
    Selena, Lena in het kort, net als dat Ysa de verkorte versie is van haar tweede naam, Ysabeau.
    hmm, ik heb nog geen idee of ze er niet bij stil staat dat het een zwakte van haar is, omdat ze het zelf niet weet, of omdat ze het niet wil weten.

    O, aan die "onzin" doet Sal niet hoor, hij vindt de namen mooi zoals het is.
    We shall see. Maar het zal enorm amusant voor mij zijn, hoe het ook zal lopen. :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    O, aan die "onzin" doet Sal niet hoor, hij vindt de namen mooi zoals het is.
    We shall see. Maar het zal enorm amusant voor mij zijn, hoe het ook zal lopen. :3


    ja, vast wel XD
    enkel ben ik niet verantwoordelijk als hij opeens een ijsblokje is omdat hij moet afkoelen ofzo


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Oh, het dringt nu pas tot me door, maar hij moet Aurora nog een lesje leren. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.