• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saundes

    ‘Mimbulus mimbeltonia.’ Zachtjes trok hij me mee de leerlingenkamer door; om veels te gauw naar de slaapkamers te vervolgen waar de hele kamer al leek te slapen door de dichte gordijnen; of althans bezig te zijn met privé zaken.
    ‘Je bed..’ hij plofte op die van hem neer terwijl ik maar ietwat akelig naar mijn bed keek voordat ik er voorzichtig op plaats nam alsof het elk moment uit elkaar kon storten. Het was zo anders dan op klammfels of thuis. Het was zo zacht; te zacht eigenlijk naar mijn zin. Tot nu toe had ik gewoon in mijn eigen schoolkledij geslapen waardoor ik geen flauw idee had wat ik nu moest doen. Ik keek naar het stapeltje kleding wat blijkbaar door een magische wijze gewassen was en naar de oorspronkelijke persoon teruggebracht werd want ik zag mijn shirt en vest liggen met mijn eigen broek. Zachtjes greep ik ernaar om me toch wat onwennig om te draaien voordat ik mijn school gewaad af deed waarna ik snel mijn shirt aan schoot wat voor nu zou dienen als slaap-shirt terwijl ik mijn tovenaars broek onder mijn gewaad maar aanhield gezien die zachter was dan een spijkerbroek.
    Ietwat nerveus; als of ik nog iets verwachtten omdat deze rust nu enorm dodelijk aan voelde duwde ik mijzelf het bed op om de deken over mij heen te draperen wat enorm raar voelde. Tot nu toe had ik alleen in Georges armen geslapen; wat anders aanvoelde dan het drukkende gevoel dat dit voor míj was. nerveus begon ik te draaien in het bed alsof ik het daarmee wat ruwer kon maken voordat ik zachtjes met mijn hak er in schopte om weer rusteloos op mijn buik te gaan liggen om naar een stukje stof te grijpen wat ik naar mijn neus bracht. Ik wist niet wat het was; maar Georges bed rook veel fijner dan deze. Zachtjes begroef ik mijn hoofd meer in het matras om mijn armen om mijn lichaam heen te zetten voordat ik na hoeveel minuten; uren toch mijn oogleden enorm zwaar begon aan te voelen waardoor ik wegzakte in een diepe slaap.

    ---

    Na jouw post schrikt camp wel wakker. (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Super snel geschreven hoor x'd zit gewoon in de les (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik volge ieder beweging van Campbell, hoe hij op zijn bed ging zitten.. hoe hij zich omdraaide, ik keemk zelfs toe hoe hij zijn shirt over zijn hoofd trok en lette zelfs op ieder beweging die hij maakte bij het aantrekken van zijn nieuwe shirt. Ik keek gauw weer weg en voelde en glinlachte zachtjes voordwt ik opstond en naar Campbell toe liep die al in zijn dekens opgekruld had en boog me even voorover om zachjes een hand door zijn haren te laten gaan.
    'Slaap lekker, Campbell Saunders.' Fluisterde ik en plaatste zachtjes een kus tegen zijn voorhoofd aan voordat ik me weer terug trok en staarde naar de bed wiens gordijnen gesloten waren. Het was Leo zijn bed. Even beet ik op mijn lip en maakte een weggetje naar zijn bed toe en deed de gordijn daarvan langzaam open. Leo zat daar inderdaad met zijn stok voor zich op zijn bed. Hij keek me aan, alsof hij zelf wachtte tot ik naar hem zou komen.
    'Het spijt me. Oké? Ik wil geen ruzie meer, ik heb geenzin jou weer Iin elkaar te slaan of- of je te haten. Al zeven jaar lang was jij de echte beste vriend en al die andere lui stonden lager dan jou. Ik kan er niet tegen; alsjeblieft. Het spijt me Leo.' Fluidterde ik en keek weg, en voelde Leo letterlijk glimlachen en toen ik terug keek drukte hij die al weer snel weg.
    'Het spijt jou? Het spijt mij. We hebben allebei wat verkeerds gedaan. Maar ga maar slapen George; je ziet er erg ongezond uit.'
    Ik glimlachte breed en gaf nog een knikje voordat ik de gordijnen sloot.
    'Ssht, kunnen juklie niet tot morgen ochten wachten en dan vertellen hoeveel jullie van elkaar houden?' Hoorde ik plotseling uit een bed komen. Ik zucht zachtjes en nam weer op mijn eigen bed plaats.
    'Sorry jogens, ik- ik weet dat iedereen mij wel wilt hebben, maar juklie weten dat ik al bezet ben door een mijn wonder-jongen?' Vroeg ik waardoor ik als straf een kussen tegen mij aan kreeg.

    Ik lag maar in mijn bed en dwong mezelf mijn igen open te houden, hoeveel slaap ik al had. Iedereen was, wederom in slaap gevallen nadat ik ze per igeluk wakker had gemaakt, en wachtte nog even voor het geval dat Campbell wakker was. Maar ik was doodmoe, zelfs dacht ik dat ik begin te hallucineren en dtelde me voor dat de hutkoffer in de verte die open dtond dacht dat het een reuze schildpad was die mij zo meteen zou op eten. Met een zucht trok ik mezelf weer overeind en staarde maar mijn shoenen voordat ik in mijn igen wreef en zachtjes mijn hand naar mijn nachtkastje uit stak. Even wierp ik nog een blik naar de slapende Campbell toe voordat ik het zachtjes opentrok en de pakketje eruit viste maar tot mijn ellende viel het met een "krak" op de grond. Ik bert op mijn lip en wierp Campbell nog een blik toe voordat ik het oppakte en het als een bexetenen het open maakte. Een bruine trui viel er uit, samen met een brief. De trui legde ik naast mij op het bed neer en begon de brief langzaam te lezen terwijl mijn hart even leek te stoppen..

    George Weasley,
    Hoe kun je dit in Merlijns naam het in een brief schrijven? Dit is echt niets kleins, en het is denk ik beter als je wacht tot je weer thuis bent.
    Je vader vind dit ook een slecht idee, afschuwelijk zelfs. En hij en ik, we raden je aan om nog eens over deze absurde plan van jou te denken. Er is ook nog een Nathaniel, en Campbell zijn ouders, dooddoeners allemaal.

    Ik weet dat je deze idee van jou niet meteen gaat uitvoeren; je bent nog jong. Alles kan nog gebeuren en veranderen. Het is erg gevaarlijk, George. Ik weet hoeveel je van hem houd, zo weet je vader dat ook, maar het is erg gevaarlijk.
    Ik ben wel ergens blij dat je me dit toch verteld hebt; dit had ik niet verwacht toen ik de uil binnen kreeg, noch je vader.

    Je weet wel dat we er alles voor doen om jullie blij en gelukkig te maken? Dit is eigenlijk ook wel puur jouw keuze George; en ik weet dat je hierdoor misschien ook echt gelukkig zal worden, maar ik zeg zelf dat het echt niet kan met zijn ouders en zijn broer. Je weet wat Nathaniel hem vorig jaar aan had gedaan.

    Voor het geval dat je niet naar ons gaat luisteren, en ik weet dat je dat niet gaat doen, wacht tenminste tot aan de kerst of zomervakantie, dan kunnen we er wel meer op in gaan.

    En tijdens kerst van vorig jaar had ik overigens een trui met een "C" voor Campbell gemaakt maar kreeg nooit de kans om het aan hem te geven. Ik heb het samen met de brief in het pakketje gestopt, geef jij het aan Campbell?

    Liefs, van mam en pap


    Ik weet niet of ik blij moest wezen of bang, maar een ding was zeker; ik leef nog, mijn hart is niet gestopt en dat betekend dus dat ik een kans heb.



    Als je nog wat wilt posten, post maar if anders kun je scheijven dat het morgen ochtend is geworden en george ligt dan gewoon in zijn bed.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Super snel geschreven hoor x'd zit gewoon in de les (A)


    In les :D das stout :Y)

    Ik heb vandaag lekker geen school :Y) ach, ik had nooit school op woensdagen..

    Ik had vandaag lekker geen stage :D tenminste, ik was er niet naar toe gegaan :Y) dus denk niet dat ik de hele tijd obline ben en dus de hele tijd tussen de lessen door sta te posten x') ik hou me wel aan de regels (A)


    Ohmerlin, te veel smileys jn seze reactie.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zou Camp toch wakker laten schrikken uit zijn nachtmerrie :'D ik ben al bezig met nachtmerrie :Y) hoewel het niet echt 'eng' is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    In les :D das stout :Y)

    Ik heb vandaag lekker geen school :Y) ach, ik had nooit school op woensdagen..

    Ik had vandaag lekker geen stage :D tenminste, ik was er niet naar toe gegaan :Y) dus denk niet dat ik de hele tijd obline ben en dus de hele tijd tussen de lessen door sta te posten x') ik hou me wel aan de regels (A)


    Ohmerlin, te veel smileys jn seze reactie.


    als je je laptop voor school moet gebruiken en je al dingen af heb... ja dan ga ik wel iets voor mezelf doen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Overigens, 901 worden. Proud?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes ritselde de bladeren door de wind die zachtjes erdoor heen streek. Schoenen die finaal besmeurd werden door de modder en mos wat er aan bleef plakken terwijl ik langzaam tussen allerlei terzielers door liep richting het lichtje wat akelig in mijn ogen branden vanuit het verte. Moeizaam bracht ik mijn voeten naar voren terwijl mijn hand geruisloos de takken wegdrukte die voor mijn hoofd hingen. ‘George..?’ weerklonk mijn stem zachtjes door het bos dat verder doodstil bleef.
    Nerveus zette ik weer een stap naar voren waarbij er een tak knapte wat gepaard ging met snelle voetstappen die steeds verder van mij af gingen wat mij de achtervolging in liet nemen. ‘..wacht’ bracht ik wat harder uit terwijl ik haast struikelde over mijn voeten door de rommelige ondergrond. ‘…wacht.. alsjeblieft.’ Plotseling stopte de voetstappen maar voordat ik kon stoppen voelde ik de grond al onder mij voelde verdwijnen waardoor ik hard op de grond kwam op iets scherps wat in een scherpe stekende pijn in mijn been veroorzaakte waardoor er een pijnlijke kreet mijn mond verliet voordat ik met moeite mijn hoofd ophief waar ik een zwarte gedaante tussen de bomen zag staan waardoor ik kreunend naar achter probeerde te kruipen; gezien het feit dat daar iemand stond veel angstaanjagender was dan de rennende voetstappen tot ik in een flits wat scherps tegen mijn rug voelde snijden wat door mijn hart sneed en ik met moeite naar adem hapte tot er iets scherps leek te snijden aan mijn zij wat mijn hoofd van pijn omlaag deed buigen terwijl de zwarte gedaante verdwenen leek te zijn; of de dader van de messensteken gezien er direct een langs mijn nek ging. Angstig legde ik mijn hand tegen mijn nek waar de bloed uit gleed evenals bij de rest terwijl de zwart gehulde gedaante steeds dichterbij kwam voordat het zijn capuchon afdeed waar iets enorm korstigs tevoorschijn kwam en een rochelende ademhaling wat langzaam mijn ziel uit leek te zuigen waardoor er een harde gil mijn keel ontsnapte en mijn handen balde voordat ik mijn ogen wijd opensperde en omhoog schoot waar de omgeving zich weer veranderde in de slaapzaal terwijl de zweet mijn shirt aan mijn rug deed plakken net zoals de haren op mijn voorhoofd.


    Je mag zelf beslissen of George hoort wat tussen '' staat :p. ook mag je beslissen of George slaapt of niet (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Overigens, 901 worden. Proud?


    Super maar ik blijf nog steeds de hoofd met 1171 woorden ofzo wat ik had in GOF :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Nog steeds hield ik de brief in mijn handen en elke keer toen ik las dat het mijn eigen keuze was, drong er een warm gevoel mijn lichaam binnen en het voelde aan alsof iemand mijn hart aan het kietelen was. Mijn glimlach werd breder en breder toen mijn fantasie groter en breder werd, tot er plotseling iemand shreeuwde waardoor ik mijn brief perogeluk op de grond kiet vallen die als een veer neerkwam.
    'Campbell!' Riep ik toen ik zag dat Campbell overeind zat en greep gauw het brief om die tussen de nieuwe trui van Campbell te verstoppen voordat ik op kwam staan en voor hem op het bed ging zitten.
    'Campbell; gaat het? Je- je zweet, was het een nachtmerrie?' Begon ik te babbelen en was ergens nog vol apanning en adrenaline doordat ik alleen, alleen dat brief liet vallen. Puur alleen door dat. Toch legde ik een hand op zijn wamg waar ik zachtjes met mijn duim over streelde.
    'Gaat het Campbell? Wil je-eh- Wat- wat is er gebeurd? Vertel het me maar.' Zei ik met een glinlachje.

    Haha, george wilde vragen of hij misschien naast hem kon slapen als hij bang was x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zei toch dat het "waarschijnlijk" was dat ik niet zo vaak meer kon posten..? Eigenlijk valt het best mee :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik zei toch dat het "waarschijnlijk" was dat ik niet zo vaak meer kon posten..? Eigenlijk valt het best mee :'D


    komt alleen omdat ik me verveel op school x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    komt alleen omdat ik me verveel op school x'D


    En ik die me verveel in de woonkamer x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell! Campbell; gaat het? Je-je zweet, was het een nachtmerrie? Gaat het Campbell? Wil je- eh- Wat- wat is er gebeurd? Vertel het me maar.’ Zachtjes voelde ik zijn duim over mijn wang strelen wat me toch wat rustiger liet worden hoewel ik niet eens meer wist waarvan ik rustiger werd. Zachtjes drukte ik mezelf tegen George aan terwijl mijn ademhaling nog enorm snel ging en mijn handen stevig hem vasthielden waarbij ik zijn hand van mijn wang af liet vallen om mijn hoofd tegen zijn keel aan te drukken voordat ik zachtjes; ‘I-ik- i-ik w-weet het n-niet meer..’ fluisterde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En toen had ik geen inspiratie meer.

    Moet georgie hem troosten :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••